Seguim actius!

Últimos temas
» Per col·laborar amb vosaltres
Spoilers cap. 594 One Piece: EmptyDs 20 Abr 2024, 19:14 por shira-chan

» Vull traduir
Spoilers cap. 594 One Piece: EmptyDl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención

» M'agradaria participar!
Spoilers cap. 594 One Piece: EmptyDv 22 Des 2023, 17:54 por Dan

» M'agradaria llegir One Piece des d'un inici en català
Spoilers cap. 594 One Piece: EmptyDv 22 Des 2023, 10:15 por shira-chan

» M'agradaria unir-me
Spoilers cap. 594 One Piece: EmptyDg 05 Nov 2023, 17:44 por shira-chan

» M'agradaria unir-m'hi
Spoilers cap. 594 One Piece: EmptyDg 17 Set 2023, 20:26 por victor_v

» Vull col·laborar!!!
Spoilers cap. 594 One Piece: EmptyDc 23 Nov 2022, 16:27 por Intervención

» Entrar el blog
Spoilers cap. 594 One Piece: EmptyDg 02 Oct 2022, 16:21 por Intervención

» Bon dia, bona tarda, bon vespre!
Spoilers cap. 594 One Piece: EmptyDt 13 Set 2022, 20:22 por shira-chan


Spoilers cap. 594 One Piece:

Ir abajo

Spoilers cap. 594 One Piece: Empty Spoilers cap. 594 One Piece:

Missatge  Al-Vhandrel Dc 28 Jul 2010, 19:01

Ja tenim els spoilers de la setmana, el cap 594 de One Piece. Sembla ser
ens ensenyen que es el que el Luffy ha fet aquest cop, sorprenentment ha
invait MarineFord affraid . Captaran l'indirecta els seus companys??

Pregunta, que creieu que significa el missatge d'en Luffy??

"Els cinc savis estan mantenint una reunio. Redline, la ciutat blanca de Mairejoa, Habitació dels cinc savis

Savi-1: Bé, aquest Luffy no es cansa de sortir als diaris? Es comprensible, tenint en compte que el seu avi és en Garp.
Savi-2: Quina relació té amb en Rayleigh...? No em puc creure que pretengui tornar a primera linea, desprès de tants anys.
Savi-3: I en Jimbei no té remei. Esperavem poder-lo transformar en un simbol de la pau entre races... quin greu
Savi-4: L'equilibri entre els tres poders és inestable. Com podrem omplir les vacants dels tres Shikibukais?
Savi-5: De moment esperem a veure que passa al Nou Mon. Molt probablement els territoris canviaran d'amo. Em d'escollir algú més influenciable...
Savi-1: En BlackBeard, ja ha fet els seus moviments al Nou Mon. Ha eliminat a un "rookie" de 100 millons.
Savi-2: No m'extranya, coneix bé els territoris d'en WhiteBeard.
Savi-3: Entre els pirates que competeixen per fer-se amb la posició d'en WhiteBeard, crec que ell està un pas per sobre de tots. No s'havia conegut mai, una persona amb dues fruites del diable.
Savi-4: Els únics que el poden parar... són els quatre Emperadors
Savi-5: La "D" sempre ens crea problemes...! Igual que en Portgas...

Mentrestant, a la Fortalesa de la Marina….

Comenten les noves noticies d'en Barret de Palla, Luffy.
En Luffy, junt amb en Rayleigh i en Jimbei, van apareixer sobtadament a MarineFord, i van robar un Vaixell de la Marina. Llavors van rodejar tota l'illa simbolitzant un "funeral del mar". Aleshores en Luffy s'infiltra dins la plaça, i toca 16 cops la campana Ox. Despres tira un ram de flors a la plaça, i inclina el cap en forma de pregaria.

A la Oficina d'en Kong, hi ha una reunio entre en Sengoku i en Kong, Comandant en Cap. Aparentment en Sengoku renuncia al seu carrec. Sembla que en Garp també ho ha fet. En Kong els convenç, perque continuïn amb la Marina a carrec de les noves generacions que pugen, en Kong no pot renunciar facilment a dos grans marins com ells.

Mentrestant, a l'infermeria, en Coby i en Helmeppo es recuperen del combat. El doctor li diu a en Cobi que els simptomes que pateix semblen venir del Haki. El doctor li diu que els Vice Almiralls tenen poders amb Haki. En Cobi es sent extrany per la "forta presencia dels altres" que sent al seu voltant. El doctor li suggereix d'anar a parlar amb en Garp, per poder controlar-ho. En Helmeppo sent enveja per en Coby.

A la oficina del Aokiji, el Smoker i l'Aokiji, mantenen una reunio. L'Aokiji es pregunta que significaran les setze campanades d'en Luffy. A l'Smoker no li interessa, i demana que el transfereixin. L'Aokiji li diu que ha d'estar boig per voler anar a la G5. Té mala fama. G5 és coneguda com.... el centre de comandament del Nou Mon."

Al-Vhandrel
Al-Vhandrel
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1742
Puntuació : 7518
Reputació : 28
Fecha de inscripción : 10/01/2010
Edad : 37

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum