Seguim actius!

Últimos temas
» Per col·laborar amb vosaltres
[Enquesta] La veritat darrere el final de Doraemon. EmptyDs 20 Abr 2024, 19:14 por shira-chan

» Vull traduir
[Enquesta] La veritat darrere el final de Doraemon. EmptyDl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención

» M'agradaria participar!
[Enquesta] La veritat darrere el final de Doraemon. EmptyDv 22 Des 2023, 17:54 por Dan

» M'agradaria llegir One Piece des d'un inici en català
[Enquesta] La veritat darrere el final de Doraemon. EmptyDv 22 Des 2023, 10:15 por shira-chan

» M'agradaria unir-me
[Enquesta] La veritat darrere el final de Doraemon. EmptyDg 05 Nov 2023, 17:44 por shira-chan

» M'agradaria unir-m'hi
[Enquesta] La veritat darrere el final de Doraemon. EmptyDg 17 Set 2023, 20:26 por victor_v

» Vull col·laborar!!!
[Enquesta] La veritat darrere el final de Doraemon. EmptyDc 23 Nov 2022, 16:27 por Intervención

» Entrar el blog
[Enquesta] La veritat darrere el final de Doraemon. EmptyDg 02 Oct 2022, 16:21 por Intervención

» Bon dia, bona tarda, bon vespre!
[Enquesta] La veritat darrere el final de Doraemon. EmptyDt 13 Set 2022, 20:22 por shira-chan


[Enquesta] La veritat darrere el final de Doraemon.

+2
shira-chan
Manto-kun
6 participantes

Ir abajo

La veritat darrere el final de Doraemon.

En Doraemon és un somni del Nobita.
 
A en Doraemon se li acaben les piles. (
 
En Doraemon enganya a en Nobita que marxa per reparar-se.
 
En Doraemon torna al futur per problemes amb els viatges en el temps.
 
La pistola que ho arregla tot
 
Altres.
 
 
 
Veure resultats

[Enquesta] La veritat darrere el final de Doraemon. Empty [Enquesta] La veritat darrere el final de Doraemon.

Missatge  Manto-kun Dv 17 Set 2010, 23:19

Doncs em vull presentar al concurs d'enquestes d'aquesta edició amb aquesta enquesta, us explico una mica de què va.

Tots suposo que heu sentit diverses llegendes urbanes sobre Doraemon i la realitat darrere en Nobita. Algunes de les més estrambòtiques èren si realment el dia a dia d'en Nobita era un somni a causa d'una malaltía terminal que el va deixar al llit de per vida com un vegetal. D'altres diuen que a en Doraemon se li acabaran les piles o la batería i desapareixerà de la vida d'en Nobita Nobi.

En aquesta enquesta us deixo algunes de les opcions que he recopilat per internet. I finalment us deixaré què vosaltres postejeu la que crèieu que és o us agradaría que fos o bé us faría morbo el final que heu triat.

Personalment? M'hagués fotut una puntada de peu al cul que fos quelcom tan bèstia com un somni d'un malalt terminal... ostres, només de pensar-ho em fa venir un calfred ...

Explico una mica les propostes:

- En Doraemon és un somni del nobita. (Nobita, malalt somía una realitat inventada [...])
- A en Doraemon se li acaben les piles. (un ratolí li roba les piles al gat còsmic, fent canviar de conducta al gandul d'en Nobita[...])
- En Doraemon enganya a en Nobita que marxa per reparar-se, però no torna... fins que creu que ja està preparat per saber la veritat i poder separar-se. (Revista Shogaku 4-Sensei 1972)
- En Doraemon torna al futur per problemes amb els viatges en el temps. Ja que aquests viatges estaven sent eliminats per robots del futur com ell.
- La pistola que ho arregla tot : http://www.ojodepez-fanzine.net/17nestor.php (Aquest és molt fort, si en sou sensibles, no el mireu... però crec que no em fareu cas.)
- Altres (Explaieu-vos tant com vulgueu)
Manto-kun
Manto-kun
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1333
Puntuació : 6602
Reputació : 18
Fecha de inscripción : 09/05/2010
Edad : 33
Ubicació : Nara

http://www.litoskayak.co.nr

Tornar a dalt Ir abajo

[Enquesta] La veritat darrere el final de Doraemon. Empty Re: [Enquesta] La veritat darrere el final de Doraemon.

Missatge  shira-chan Dl 20 Set 2010, 20:56

Jo he votat pels problemes amb els viatges en el temps. Com a física tinc alguna noció de relativitat especial i els viatges al futur, si fóssin possibles, serien MOLT CARS!! En Doraemon tindrà problemes segur, amb els que n'arriba a fer!!
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20231
Reputació : 169
Fecha de inscripción : 01/01/2010
Edad : 37
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

[Enquesta] La veritat darrere el final de Doraemon. Empty Re: [Enquesta] La veritat darrere el final de Doraemon.

Missatge  barretdepalla Dl 21 Nov 2011, 13:24

JO he votat per el somni.
barretdepalla
barretdepalla
Dupont
Dupont

Nombre de missatges : 735
Puntuació : 5898
Reputació : 1
Fecha de inscripción : 08/09/2011
Edad : 22
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

[Enquesta] La veritat darrere el final de Doraemon. Empty Re: [Enquesta] La veritat darrere el final de Doraemon.

Missatge  Surrui Dl 21 Nov 2011, 17:38

Jo he votat a altres, ja que cap de les que hi ha em convenç... pero si he de dir que la del somni es totalment falsa (Que no es en Resines collons XD), igual que la que pulula per internet que en novita es al hospital perque va tindre un accident i quan li regalen un peluix com en doraemon ho somia tot
Surrui
Surrui
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 643
Puntuació : 5196
Reputació : 14
Fecha de inscripción : 15/11/2011
Edad : 34
Ubicació : Behind you!!

https://www.youtube.com/user/Surruiable

Tornar a dalt Ir abajo

[Enquesta] La veritat darrere el final de Doraemon. Empty Re: [Enquesta] La veritat darrere el final de Doraemon.

Missatge  Daichi Dl 21 Nov 2011, 17:46

Mai ho sabrem. És un dels grans misteris de la humanitat.
Daichi
Daichi
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 837
Puntuació : 6282
Reputació : 14
Fecha de inscripción : 16/05/2010
Edad : 29

Tornar a dalt Ir abajo

[Enquesta] La veritat darrere el final de Doraemon. Empty Re: [Enquesta] La veritat darrere el final de Doraemon.

Missatge  Manto-kun Dc 23 Nov 2011, 23:22

De fet jo n'he sentit de tot tipus, que si en Doraemon anava un dia a tirar la Quiniela i no tornava, que el segrestava la CIA i adéu... etc.

Gràcies per reflotar un tema de fa un any!
Manto-kun
Manto-kun
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1333
Puntuació : 6602
Reputació : 18
Fecha de inscripción : 09/05/2010
Edad : 33
Ubicació : Nara

http://www.litoskayak.co.nr

Tornar a dalt Ir abajo

[Enquesta] La veritat darrere el final de Doraemon. Empty Re: [Enquesta] La veritat darrere el final de Doraemon.

Missatge  barretdepalla Dl 30 Gen 2012, 13:41

I algu sap el de shin chan?
barretdepalla
barretdepalla
Dupont
Dupont

Nombre de missatges : 735
Puntuació : 5898
Reputació : 1
Fecha de inscripción : 08/09/2011
Edad : 22
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

[Enquesta] La veritat darrere el final de Doraemon. Empty Re: [Enquesta] La veritat darrere el final de Doraemon.

Missatge  Rini Dl 30 Gen 2012, 15:48

Shin Chan tampoc en té, perquè fa uns dos anys va morir en Yoshito Usui, l'autor...
Rini
Rini
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1275
Puntuació : 6779
Reputació : 16
Fecha de inscripción : 07/03/2011
Edad : 29
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

[Enquesta] La veritat darrere el final de Doraemon. Empty Re: [Enquesta] La veritat darrere el final de Doraemon.

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum