Seguim actius!

Últimos temas
» Per col·laborar amb vosaltres
Glénat publicarà la reedició de CLOVER!! EmptyDs 20 Abr 2024, 19:14 por shira-chan

» Vull traduir
Glénat publicarà la reedició de CLOVER!! EmptyDl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención

» M'agradaria participar!
Glénat publicarà la reedició de CLOVER!! EmptyDv 22 Des 2023, 17:54 por Dan

» M'agradaria llegir One Piece des d'un inici en català
Glénat publicarà la reedició de CLOVER!! EmptyDv 22 Des 2023, 10:15 por shira-chan

» M'agradaria unir-me
Glénat publicarà la reedició de CLOVER!! EmptyDg 05 Nov 2023, 17:44 por shira-chan

» M'agradaria unir-m'hi
Glénat publicarà la reedició de CLOVER!! EmptyDg 17 Set 2023, 20:26 por victor_v

» Vull col·laborar!!!
Glénat publicarà la reedició de CLOVER!! EmptyDc 23 Nov 2022, 16:27 por Intervención

» Entrar el blog
Glénat publicarà la reedició de CLOVER!! EmptyDg 02 Oct 2022, 16:21 por Intervención

» Bon dia, bona tarda, bon vespre!
Glénat publicarà la reedició de CLOVER!! EmptyDt 13 Set 2022, 20:22 por shira-chan


Glénat publicarà la reedició de CLOVER!!

Ir abajo

Glénat publicarà la reedició de CLOVER!! Empty Glénat publicarà la reedició de CLOVER!!

Missatge  kohaku_93 Dj 23 Set 2010, 18:22

Doncs sí, es veu que pel saló del manga Glénat publicarà la Shinshoban de CLOVER, un manga de CLAMP que va ser publicat fa uns anys per mangaline, però que actualment es trobava descatalogat (No és estrany, d'aquesta editorial xD). Els 4 toms inicials es concentraran en 2 de 200 pàgs cada un.

Us poso la notícia de ramen para dos:

Según ha podido saber Ramen Para Dos, Ediciones Glénat se guardaba un as en la manga (y nunca mejor dicho), aún no anunciado, dentro de su lista de novedades para el próximo XVI Salón del Manga de Barcelona: La edición kanzenban de Clover, un manga de las populares Clamp.

Esta nueva edición kanzenban de Clover, de dos tomos a diferencia de los cuatro de la edición sencilla, será en formato rústico de 15 x 21 cm., con 240 págs, a un precio de 10 euros. Lo más curioso es que ambos tomos saldrán a la vez, como novedades del mes de octubre de Glénat.

Un soldado a punto de retirarse recibe un encargo muy especial de parte de su general: llevar a una niña allí a donde ella se lo pida. El deseo de la niña, llamada Sue, es visitar un parque de atracciones. La tarea, en principio, parece sencilla, pero Sue esconde un gran misterio detrás del tatuaje en forma de trébol de cuatro hojas que lleva en la piel. Un misterio que se les echará encima durante el viaje.

Este manga, ya fue editado en nuestro país en el 2002, en cuatro tomos, por la editorial Mangaline, coincidiendo con un hecho bastante curioso, como fue la llegada a muchas tiendas de nuestro país, poco antes de su estreno, de otra edición originaria de Sudamérica, de dudosa legalidad, que llevo a la editorial a tomar acciones legales ante los importadores.

Este manga fue editado originalmente en Japón en la revista Amie de Kodansha entre 1997 y 1999, y posteriormente adaptado a una película de animación por estudio Madhouse.

Aquí teniu la mini-OVA que es va fer, crec que agafa molt la essència del manga (Tranquils, no té spoilers importants, només agafa bocins del que serà el tom 1)



Des del meu punt de vista és dels millors mangues que han fet les CLAMP, i tot i que estigui inconclusa, la història podria haver acabat perfectament així i el final és prou "tancat".
(Si hagués sabut que Glénat l'havia de treure no m'hauria passat tot l'any passat cercant la versió antiga de mangaline per comprar-la on-line... ¬¬ XD Al menys em va sortir més barata XD)
kohaku_93
kohaku_93
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 198
Puntuació : 5319
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 26/05/2010
Edad : 30
Ubicació : Mallorca

http://kohaku-93.deviantart.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum