Quedada Japan Weekend!
+11
surreak
Ragna
Shruikan
lostbrain
Gose
oharu-chan
Redles
shira-chan
tyrex
Manto-kun
Gruay
15 participantes
Pàgina 7 de 8
Pàgina 7 de 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Re: Quedada Japan Weekend!
Us penjo la propaganda
Anime:
Manga:
I la vella
I les cançons del Karaoke? En Tyrex no es podrà connectar, avui, em va demanar que preguntés si teniu les cançons preparades al pen drive amb la lletra impresa. Que se'l veia molt preocupat...
Anime:
- Spoiler:
Manga:
- Spoiler:
I la vella
I les cançons del Karaoke? En Tyrex no es podrà connectar, avui, em va demanar que preguntés si teniu les cançons preparades al pen drive amb la lletra impresa. Que se'l veia molt preocupat...
shira-chan- TCANMVK - La mestressa
- Nombre de missatges : 10238
shira-chan escrigué:I les cançons del Karaoke? En Tyrex no es podrà connectar, avui, em va demanar que preguntés si teniu les cançons preparades al pen drive amb la lletra impresa. Que se'l veia molt preocupat...
Uau! *o* Com mola la propaganda!!
Per cert, karaoke? Algú cantarà? Oh! I com ens ho farem per disfressar-nos? Ho farem allà dins? Ho hem de portar tot ja preparat de casa (pentinat, maquillatge...) i allà només serà posar-nos la faldilla i la camisa?
Una altra cosa, avui tenia la intenció d'anar a comprar els mitjons, però en cap de les merceries hi havien!! Així que portaré uns mitjons blancs no gaire alts... Em faltava això, però no li havia donat gaire importància...
oharu-chan- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 506
shira-chan escrigué:
Karaoke? Quin Karaoke? Quan s'ha decidit això? xD Ocultistes d'informació!
Shruikan- TCAMK-Traducció
- Nombre de missatges : 1817
Puntuació : 7410
Reputació : 29
Ubicació : Artés
Yeah gent!! Ja sóc a BCN!! Ja tinc ganes de demà!! Al final jo hi vaig a les 9:15 del matí, perque no em poden deixar abans!!xd
Mola molt la propaganda!!
Ens veiem demà nois i noies!!
L.B.
Mola molt la propaganda!!
Ens veiem demà nois i noies!!
L.B.
lostbrain- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 1690
Puntuació : 7866
Reputació : 25
Ubicació : Esterri d'Àneu
Però obren a les 10, Lost.
I sí, Oharu, tot el que puguis, des de casa i la resta quan entrem allà anirem al lavabo plegats a fer marranadetes (amb els cabells de la gent huhuhu).
Els Karaokes són iniciativa de la Redles i en Tyrex, fa temps que ho diuen, però no està tot preparat... perquè no tenim la versió Karaoke de les cançons de Gosick. Algú sap com trobar-les?
Per cert, a les 12 la shira desapareixerà que hi ha passi de Johnnys si voleu que canti (no m'he preparat res... :S) de 12 a 1 0%.
I sí, Oharu, tot el que puguis, des de casa i la resta quan entrem allà anirem al lavabo plegats a fer marranadetes (amb els cabells de la gent huhuhu).
Els Karaokes són iniciativa de la Redles i en Tyrex, fa temps que ho diuen, però no està tot preparat... perquè no tenim la versió Karaoke de les cançons de Gosick. Algú sap com trobar-les?
Per cert, a les 12 la shira desapareixerà que hi ha passi de Johnnys si voleu que canti (no m'he preparat res... :S) de 12 a 1 0%.
Puntuació : 20428
Reputació : 169
Ubicació : Gràcia
La que sí que cantarà serà la Redles xD
Weno nois, d'aquí a dotze hores, ja ens haurem trobat un grupet, com teniu els ànims? Nerviosos? xDD
Jo una mica, però bàsicament d'emoció *_*
Weno nois, d'aquí a dotze hores, ja ens haurem trobat un grupet, com teniu els ànims? Nerviosos? xDD
Jo una mica, però bàsicament d'emoció *_*
Gruay- TCNM-Correcció
- Nombre de missatges : 3065
Puntuació : 9670
Reputació : 16
Jo també ja soc a Bcn, demà a les 10 estaré allí, no podrem sortir del palau a dinar i tal? I tornar a entrar?
La majoria de gent portarem entrepà. xD
Gruay- TCNM-Correcció
La cover de l'ED de GOSICK l'he trobat, i ara la baixo. Què voleu cantar? Perquè tinc molt clar que jo sola no cantaré. ¬¬ (Alguna idea Gruay?)
EDIT: Merda, no hi ha ningú conectat, bah, baixaré algunes cançons que m'agradin i si hi ha sort les podrem cantar.
EDIT: Merda, no hi ha ningú conectat, bah, baixaré algunes cançons que m'agradin i si hi ha sort les podrem cantar.
Redles- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 395
Puntuació : 5518
Reputació : 7
Ubicació : Mota de polvo
Weno, un cop acabada la Japan, dir que m'ha agradat molt fer la quedad, ja que la anterior vegada em vaig quedar amb les ganes.
Tenia ganes de conèixer-vos a tots en persona, i així ha estat. Ara, només queda dir una cosa: Que rulin les fotooos! Després faré un pack amb les meves.
Tenia ganes de conèixer-vos a tots en persona, i així ha estat. Ara, només queda dir una cosa: Que rulin les fotooos! Després faré un pack amb les meves.
Akuma- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 1282
Puntuació : 7321
Reputació : 32
Bé, començo jo posant fotos com que no ne fet cao a ningú disfresat ni re doncs posaré la de la meva compra( al final pel que sóc jo me passat una mica)
- Spoiler:
Gose- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 404
Puntuació : 5814
Reputació : -1
Ubicació : Barcelona
Ieep, ja ho he dit varies vegades, però ho repeteixo per si de cas. Si heu de penjar fotos agrairia que ho fessiu a la zona interna, o com a mínim les meves.
Daichi- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 837
Puntuació : 6479
Reputació : 14
Aquí hi ha la foto de la meva compra.
- Spoiler:
Akuma- Ex-fansuber
M'ho he passat molt bé companys! Ja repetirem per alguna altra cosa! Llàstima del karaoke
Per les fotos ara us obro un fil a zona interna, i allà les aneu penjant. Per tenir-les totes juntes, i després ja podeu demanar per posar-les al facebook del fansub si tots els que hi surten donen el seu consentiment, d'acord?
Genial!!
Per les fotos ara us obro un fil a zona interna, i allà les aneu penjant. Per tenir-les totes juntes, i després ja podeu demanar per posar-les al facebook del fansub si tots els que hi surten donen el seu consentiment, d'acord?
Genial!!
tyrex- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 2575
Puntuació : 9377
Reputació : 20
Ubicació : Barcelona, a la caverna dels auditors
Només dir que a mi també m'ha agradat molt la quedada i que m'ho ha passat molt bé amb vosaltres ^^
Moltes gràcies a tots!!!
i aquí hi ha la recopilació de la meva compra :
Moltes gràcies a tots!!!
i aquí hi ha la recopilació de la meva compra :
- Spoiler:
Ragna- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 652
Puntuació : 5564
Reputació : 5
Ubicació : Vic - Barcelona
Ostres Gose, no sabia que Change123 estigués llicenciada! Segurament me la compraré, perquè em vaig quedar a mitges i em fot pal llegir-me-la en anglès xD i Akuma, podries dir-me quin manga és el de sota d'OP? És que no l'identifico xD
Molen molt les vostres compres nois, espero que us ho hagueu passat molt bé ^^
Molen molt les vostres compres nois, espero que us ho hagueu passat molt bé ^^
Ieeeep a estat molt be la Japan,us e tingut q busca yo que sino no em dieu res , a sigut un plaer a ver estat en el japan a veure si ens trobem un altre cop jeje yo tambe deixo una foto de la meva compra q crec q me e pasat una miqeta.
Aqui deixo la meva compra jejejeje
Aqui deixo la meva compra jejejeje
Choun- Nèstor
- Nombre de missatges : 33
Puntuació : 5087
Reputació : 0
Ubicació : En un lloc on tinc tranquilitat ^_^
Ha estat molt maco poder coneixer-vos a tots! Quan he arribat a la parada tenia por de que no em reconeixería ningú (menys mal que la Shira és una xiqueta amb una memòria fotogràfica excel·lent) i ja em vèia sol a voltar pels estancs. La llàstima ha sigut que no poguéssim haver fet més coses per temps i tal, però en fí no ens podem queixar tampoc ^^
La meva compra no ha estat espectacular, així que no faré foto, haha.
Demà torno al village, empaquetaré les fotos en un .rar i les podreu baixar, apa doncs, aviam si ens podem veure pel próxim Saló si tot va com ha d'anar of course.
Ah Ragna no sabia que t'havies agafat Battle Royale, la segueixo i m'està agradant molt i Gose compte no agafis mal de canell amb la nova estoreta pel ratolí xDD
La meva compra no ha estat espectacular, així que no faré foto, haha.
Demà torno al village, empaquetaré les fotos en un .rar i les podreu baixar, apa doncs, aviam si ens podem veure pel próxim Saló si tot va com ha d'anar of course.
Ah Ragna no sabia que t'havies agafat Battle Royale, la segueixo i m'està agradant molt i Gose compte no agafis mal de canell amb la nova estoreta pel ratolí xDD
Estic petadíssim, acabo d'arribar!xd
Doncs sí ha estat prou bé, al menys us he conegut!!! A veure si el pròxim cop passo el dia amb vosaltres!
P.D.: No sé que pensareu els que vau anar al Japan l'any passat, però per mi aquest any no ha estat superior a l'any passat, es nota que estem en crisi...
L.B.
Doncs sí ha estat prou bé, al menys us he conegut!!! A veure si el pròxim cop passo el dia amb vosaltres!
P.D.: No sé que pensareu els que vau anar al Japan l'any passat, però per mi aquest any no ha estat superior a l'any passat, es nota que estem en crisi...
L.B.
lostbrain- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 1690
Puntuació : 7866
Reputació : 25
Ubicació : Esterri d'Àneu
Mina!! Ha sigut molt divertit, en serio, s'ha de repetir. I no podem esperar fins al Saló del Manga TT M'ha fet molta gràcia veureus a tots, molt simpàtics, si si. M'ha deprimit veure a gent tant alta v_v Masses petitsuis xD Molt macus tots.
Aquí les meves compres jeje (no hi ha manga TT)
Edit: El Tyrex t'ho ha editat perquè estaven mal posats els links i no es veia.
Edit 2: Merci Tyrex (quan dic el teu nom em surt: "tairex" , mola més ¬¬)
Aquí les meves compres jeje (no hi ha manga TT)
- Spoiler:
Edit: El Tyrex t'ho ha editat perquè estaven mal posats els links i no es veia.
Edit 2: Merci Tyrex (quan dic el teu nom em surt: "tairex" , mola més ¬¬)
Editat per darrera vegada per Redles el Ds 26 Feb 2011, 22:06, editat 1 cop en total
Redles- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 395
Puntuació : 5518
Reputació : 7
Ubicació : Mota de polvo
Quina passada el poster. Light Rulz!!!
Akuma- Ex-fansuber
Hola macos!!
Aquí la shira súper satisfeta... contentíssima d'haver-nos trobat tants i tots disfressats de Yankee-kun to Megane-chan!!
Genial veure per primera vegada mítics com en Paufiri, l'Akum, en Manto i la Redles o els dos d'Esterri!! I com no, retrobar-nos tots els que ja ens havíem vist!!
Jo no penjaré les compres, que no les tinc a mà, i com diu en Manto, són masses...
Atenció que hem repartit com uns 250 fulls de propaganda!! Aviam si pugen encara més les visites fantasmals!!
Salut i fins la propera!! ^.^
Aquí la shira súper satisfeta... contentíssima d'haver-nos trobat tants i tots disfressats de Yankee-kun to Megane-chan!!
Genial veure per primera vegada mítics com en Paufiri, l'Akum, en Manto i la Redles o els dos d'Esterri!! I com no, retrobar-nos tots els que ja ens havíem vist!!
Jo no penjaré les compres, que no les tinc a mà, i com diu en Manto, són masses...
Atenció que hem repartit com uns 250 fulls de propaganda!! Aviam si pugen encara més les visites fantasmals!!
Salut i fins la propera!! ^.^
Només diré una cosa:
Ponyo, Ponyo, es una niña pez
del mar ella viene
verás que guapa es
Ponyo, Ponyo, como una bolia es
su tripa redondita, blandita es
Que vol dir:
Que guai, que guai, m'ho he passat molt bé
amb tots els del forum
m'ho he passat xupi guai
Que guai, que guai, estic molt content
per haver pogut tornar a veure tota la gent
Fuah, m'ha quedat super bé xDD Per cert, ahir amb una mica d'ajuda de la Shruikan vaig compondre una cançó, algun dia la postejaré, de moment SHRUIKAN NO LA POSTEGIS!
Ponyo, Ponyo, es una niña pez
del mar ella viene
verás que guapa es
Ponyo, Ponyo, como una bolia es
su tripa redondita, blandita es
Que vol dir:
Que guai, que guai, m'ho he passat molt bé
amb tots els del forum
m'ho he passat xupi guai
Que guai, que guai, estic molt content
per haver pogut tornar a veure tota la gent
Fuah, m'ha quedat super bé xDD Per cert, ahir amb una mica d'ajuda de la Shruikan vaig compondre una cançó, algun dia la postejaré, de moment SHRUIKAN NO LA POSTEGIS!
Gruay- TCNM-Correcció
Sí que és maca, aquesta cançó!! Merci per traduir-la, no l'entenia gens, en castellà...
I la que has composat, ja l'esperem!!
I la que has composat, ja l'esperem!!
Guapisim el pòster! I bona compra amb Mononoke Hime i a més un Totoro xD.
Ponyo, ponyo, és una niña pez xDD, Cada cop que hi pasàvem, cada cop que cantava...
Ponyo, ponyo, és una niña pez xDD, Cada cop que hi pasàvem, cada cop que cantava...
Haha. Si ens vas grabar un moment cantant Ponyo, Manto... Volem les teves fotos ja!
I sí, Gruay, sort que ens has traduït la lletra de la cançó, que si no... xD
I sí, Gruay, sort que ens has traduït la lletra de la cançó, que si no... xD
tyrex- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 2575
Puntuació : 9377
Reputació : 20
Ubicació : Barcelona, a la caverna dels auditors
Això això Manto volem les teves fotos també que segur que en surten de molt bones i divertides!!!
"per cert t'aguanto la bossa??" XD
i que no me'n descuidi la cançó del Gruay també la volem a veure quina una n'ha fet ^^
"per cert t'aguanto la bossa??" XD
i que no me'n descuidi la cançó del Gruay també la volem a veure quina una n'ha fet ^^
Ragna- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 652
Puntuació : 5564
Reputació : 5
Ubicació : Vic - Barcelona
Pàgina 7 de 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8