Quedada Japan Weekend!
+11
surreak
Ragna
Shruikan
lostbrain
Gose
oharu-chan
Redles
shira-chan
tyrex
Manto-kun
Gruay
15 participantes
Pàgina 2 de 8
Pàgina 2 de 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Re: Quedada Japan Weekend!
Està molt guapo, el cartell de propaganda. Jo només hi trauria bola de drac, que kai la tenim ja cancel·lada, i més valdria que tots els obsessionats amb bola de drac no vinguessin aquí a emportar-se una decepció.
Tenim l'OVA no?surreak escrigué:Està molt guapo, el cartell de propaganda. Jo només hi trauria bola de drac, que kai la tenim ja cancel·lada, i més valdria que tots els obsessionats amb bola de drac no vinguessin aquí a emportar-se una decepció.
Gruay- TCNM-Correcció
- Nombre de missatges : 3065
Mm, ben cert. I ara, Dragon Ball SD, però hi posaria una imatge referent a aquest material, perquè la imatge del Goku lluitant contra en Vegeta M pot portar a moltes confusions.
Això sí. De fet ara que hi penso posar alguna cosa de bola de drac està bé perquè crida més l'atenció, no?surreak escrigué:Mm, ben cert. I ara, Dragon Ball SD, però hi posaria una imatge referent a aquest material, perquè la imatge del Goku lluitant contra en Vegeta M pot portar a moltes confusions.
Gruay- TCNM-Correcció
Puntuació : 9670
Reputació : 16
Ubicació : Artés
surreak escrigué:Està molt guapo, el cartell de propaganda. Jo només hi trauria bola de drac, que kai la tenim ja cancel·lada, i més valdria que tots els obsessionats amb bola de drac no vinguessin aquí a emportar-se una decepció.
si voleu substitueixo la imatge de bola de drac per alguna d'una altre serie que encara no les he gastat totes, en principi volia que sortissin totes les que feu però eren masses imatges i al final m'he quedat em les que m'han semblat que podien fer-ho més atractiu ^^
Ragna- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 652
Puntuació : 5564
Reputació : 5
Ubicació : Vic - Barcelona
Jo hi faria alguns retocs com, enlloc d'agafar tota la lletra, fer-la de nou, que és un moment És que els marcs no queden gaire bé.
Crec que la lletra del fansub o és alguna de les de la família de la Segoe o de la Tempus ITC. La del fansub és la de sempre: Matisse ITC.
Nois... el dia dissabte 26 de febrer tinc concert amb l'orquestra de la UPC (coi d'upeceros...) a les 6 he de ser tocant a mataró i probablement hauré de sortir de Barcelona cap a les 5.
Així que, jo no dic que no vingui sinó que què us sembla, quedar al matí? Ara, si tots pensàveu venir a la tarda, res... Suposo que m'hi quedaré fins havent dinat, que hauré de passar pel pis a des-disfressar-me i agafar el saxo abans de les 5. Com ho veieu? Qui hi haurà dissabte al matí?
Crec que la lletra del fansub o és alguna de les de la família de la Segoe o de la Tempus ITC. La del fansub és la de sempre: Matisse ITC.
Nois... el dia dissabte 26 de febrer tinc concert amb l'orquestra de la UPC (coi d'upeceros...) a les 6 he de ser tocant a mataró i probablement hauré de sortir de Barcelona cap a les 5.
Així que, jo no dic que no vingui sinó que què us sembla, quedar al matí? Ara, si tots pensàveu venir a la tarda, res... Suposo que m'hi quedaré fins havent dinat, que hauré de passar pel pis a des-disfressar-me i agafar el saxo abans de les 5. Com ho veieu? Qui hi haurà dissabte al matí?
shira-chan- TCANMVK - La mestressa
- Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20428
Reputació : 169
Ubicació : Gràcia
Per mi cap problema, jo tenia pensat passar-hi tot el dia.
Gruay- TCNM-Correcció
Me too (tot i que no se si podré nar amb valtrus tota l'estona, perquè vaig amb uns amics... :S
Redles- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 395
Puntuació : 5518
Reputació : 7
Ubicació : Mota de polvo
tyrex- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 2575
Puntuació : 9377
Reputació : 20
Ubicació : Barcelona, a la caverna dels auditors
L'intenció era estar tot el dia (si mes no la meva)
Gose- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 404
Puntuació : 5814
Reputació : -1
Ubicació : Barcelona
Sou tant macos... doncs a les 9 tots allà!!
Hehe... no hi seré ni jo, a les 9, allà... crec que com a molt d'hora, a les 11...
Hehe... no hi seré ni jo, a les 9, allà... crec que com a molt d'hora, a les 11...
Gràcies xDshira-chan escrigué:Sou tant macos... doncs a les 9 tots allà!!
Doncs quedem així, a les 9/11 allà
Gruay- TCNM-Correcció
A les 8 del matí, amb el gran cartell i 1000 paperets per repartir. Que tenies vergonya i no ho has volgut dir.
tyrex- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 2575
Puntuació : 9377
Reputació : 20
Ubicació : Barcelona, a la caverna dels auditors
S'aprova! El tema dels paperets, si voleu jo en puc imprimir i després vaig a un estanc a fer-ne fotocopiestyrex escrigué:A les 8 del matí, amb el gran cartell i 1000 paperets per repartir. Que tenies vergonya i no ho has volgut dir.
Gruay- TCNM-Correcció
Jo a les 8 no hi seré, impossible, és quelcom que va contra la meva naturalesa, sóc com una espècie de vampir, concretament una que s'anomena "dormilega" i em pot agafar algu si em llevo abans de les 9. Si ho faig, em passa semblant als de Crepúsculo amb la llum del sol però al revés, enlloc de brillar, m'enfosqueixo, pillo molta mala llet i sóc violenta. No us ho recomano
Les paperetes, adjudicat, Gruay! Aquest cop tu les fotocopies, i les retalles hihihi, de quina m'acabo de lliurar. Ara, necessitem més candidates!
Les paperetes, adjudicat, Gruay! Aquest cop tu les fotocopies, i les retalles hihihi, de quina m'acabo de lliurar. Ara, necessitem més candidates!
Ok, xD Recordeu-m'ho amb temps xDDD I llavors n'imprimeixo una i vaig a l'estanc a fotocopiar
Quantes se'n fan normalment?
Quantes se'n fan normalment?
Gruay- TCNM-Correcció
Així què faig? em carrego bola de drac i torno a fer les lletres o ja se n'encarrega algú altre ??? ^^
Ragna- Ex-fansuber
Com creguis, potser sí, que pots canviar bola de drac, no sé què van decidir, el que faria segur és lo de les lletres
Si fas anar el fotoxop, juga amb les opciones de fusión de la capa i els dónes volum, etc... com creguis.
Si fas anar el fotoxop, juga amb les opciones de fusión de la capa i els dónes volum, etc... com creguis.
Jo també tinc l'intencio de passar-hi tot el dia!!! Pero estic igual que la Redles, no podré passar tota l'estona amb vosaltres perque hi vaig amb amics!! Pero si més no coneixer-vos!!
L.B.
L.B.
lostbrain- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 1690
Puntuació : 7866
Reputació : 25
Ubicació : Esterri d'Àneu
Doncs mira hi havia dos tipus d'entrada! La normal que eren 5€ o l'entrada anticrisi(es deia aixi) que eren 10€ i et regalaven una serie en DVD(podries tria entre 6 series) i el primer volum d'un comic (Chicho, terremoto)xd!! Jo vaig agafar la entrada anticrisi que estava bastant bé!! Aquí us deixo la web del Japan Weekend de l'any passat, surten les series que podies escollir!! Espero que aquest any també sigui així!
http://www.japanweekend.net/barcelona/jwb2010/
L.B.
http://www.japanweekend.net/barcelona/jwb2010/
L.B.
lostbrain- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 1690
Puntuació : 7866
Reputació : 25
Ubicació : Esterri d'Àneu
Ja hi ha informació de l'edició d'aquest any, us linko a les normes, que són prou divertides ^-^
http://japanweekend.net/barcelona/index.php?option=com_content&view=article&id=143&Itemid=168
Comentar, "arreglaré" les lletres del cartell d'en Ragna si em penja l'arxiu del photoshop a "altre material" al mediafire. Ens cal una propaganda pels mangues, qui la fa?
I el punt culminant... jo em vull disfressar, però de què? Vull anar d'Erza però veient com de babaus esteu, si em tapo amb unes venetes no podré viure així que estic pensant altres coses ò.ó. Com anar de samurai, però no té gens a veure amb el fansub. O posar-me el yukata, però no tinc cos de japonesa i em queda fatal... Qui es vol disfressar? Oharu!! Si volguessis et podria deixar el yukata! O anar totes dues d'escolars! O el que vulguis!! (dic oharu perquè és la que té més probabilitats de disfressar-se, però qualsevol està benvingut). Ara, que no porti gaire feina, que vaig de cul T_T
http://japanweekend.net/barcelona/index.php?option=com_content&view=article&id=143&Itemid=168
Comentar, "arreglaré" les lletres del cartell d'en Ragna si em penja l'arxiu del photoshop a "altre material" al mediafire. Ens cal una propaganda pels mangues, qui la fa?
I el punt culminant... jo em vull disfressar, però de què? Vull anar d'Erza però veient com de babaus esteu, si em tapo amb unes venetes no podré viure així que estic pensant altres coses ò.ó. Com anar de samurai, però no té gens a veure amb el fansub. O posar-me el yukata, però no tinc cos de japonesa i em queda fatal... Qui es vol disfressar? Oharu!! Si volguessis et podria deixar el yukata! O anar totes dues d'escolars! O el que vulguis!! (dic oharu perquè és la que té més probabilitats de disfressar-se, però qualsevol està benvingut). Ara, que no porti gaire feina, que vaig de cul T_T
Shira afegeixo sora a la propaganda i te la pujo al mediafire si vols treure bola de drac com deien fes-ho ^^
a veure si queda bé segur que amb el bon material que et passaré ens farem famosos XD !!!
a veure si queda bé segur que amb el bon material que et passaré ens farem famosos XD !!!
Ragna- Ex-fansuber
v_v Aquí ens has fallat. De veritat que no m'ho esperava això de tu. Ara ja no té sentit anar al Japan Weekend, ara la vida ja no té sentit. Acabes de provocar un suicidi en massa com amb el capítol final del Doraemon. jajaajshira-chan escrigué:Vull anar d'Erza però veient com de babaus esteu, si em tapo amb unes venetes no podré viure així que estic pensant altres coses ò.ó.
Redles- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 395
Puntuació : 5518
Reputació : 7
Ubicació : Mota de polvo
Dona, jo sí és un cosplay resultón i que no dongui massa feina potser hi vaig. Tinc una capa d'Akatsuki (Naruto) mig morta de fàstic a l'armari, però dubto que me la posi. Un any d'aquests m'he de tornar a disfressar de Deidara.
Per cert, tema importantissim: Algun voluntari per fer fotos? O en fem tots pel nostre compte?
Per cert, tema importantissim: Algun voluntari per fer fotos? O en fem tots pel nostre compte?
Shruikan- TCAMK-Traducció
- Nombre de missatges : 1817
Puntuació : 7410
Reputació : 29
Ostres, m'havíeu espantat, ja em pensava que era obligatori anar disfressat...
Daichi- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 837
Puntuació : 6479
Reputació : 14
Buah! Molaria molt fer cosplay conjunt! Però per fer-ho ens cal una idea. Fàcil de fer, concordo 100% amb tu! Que bé!! Ja seriem 2 segures!! ^^
Pàgina 2 de 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8