Seguim actius!

Últimos temas
» Vull traduir
Com has descobert Lluna Plena no Fansub? EmptyDl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención

» M'agradaria participar!
Com has descobert Lluna Plena no Fansub? EmptyDv 22 Des 2023, 17:54 por Dan

» M'agradaria llegir One Piece des d'un inici en català
Com has descobert Lluna Plena no Fansub? EmptyDv 22 Des 2023, 10:15 por shira-chan

» M'agradaria unir-me
Com has descobert Lluna Plena no Fansub? EmptyDg 05 Nov 2023, 17:44 por shira-chan

» M'agradaria unir-m'hi
Com has descobert Lluna Plena no Fansub? EmptyDg 17 Set 2023, 20:26 por victor_v

» Vull col·laborar!!!
Com has descobert Lluna Plena no Fansub? EmptyDc 23 Nov 2022, 16:27 por Intervención

» Entrar el blog
Com has descobert Lluna Plena no Fansub? EmptyDg 02 Oct 2022, 16:21 por Intervención

» Bon dia, bona tarda, bon vespre!
Com has descobert Lluna Plena no Fansub? EmptyDt 13 Set 2022, 20:22 por shira-chan

» M'agradaria unir-me a vosaltres!
Com has descobert Lluna Plena no Fansub? EmptyDc 24 Ago 2022, 10:20 por Shruikan


Com has descobert Lluna Plena no Fansub?

+16
NahaUmiNayuu
kohaku_93
Choun
Gray Slimner
Gruay
Shruikan
tyrex
oharu-chan
Daichi
shira-chan
Rini
Ragna
Manto-kun
lostbrain
Akuma
surreak
20 participantes

Ir abajo

Com has descobert Lluna Plena no Fansub?

Buscant específicament un fansub en català
 
Buscant qualsevol fansub que fes una sèrie que t'interessava
 
A través d'Animelliure
 
A través de Submanga
 
A través de McAnime
 
A través del Facebook
 
A través del Twitter
 
Per amics/coneguts que te n'han parlat
 
Per amics/coneguts ja registrats al nostre fòrum
 
Per casualitat
 
Altres (digue'ns quines! ;))
 
 
 
Veure resultats

Com has descobert Lluna Plena no Fansub? Empty Com has descobert Lluna Plena no Fansub?

Missatge  surreak Dv 15 Abr 2011, 18:07

Nova enquesta! Aquesta vegada ens interessem per les vies de difusió... Gràcies per col·laborar! Wink
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16622
Reputació : 89
Fecha de inscripción : 08/06/2009
Edad : 36
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Com has descobert Lluna Plena no Fansub? Empty Re: Com has descobert Lluna Plena no Fansub?

Missatge  Akuma Dv 15 Abr 2011, 18:21

És una bona idea per saber com ha arribat a conèixer la gent al fansub.
Jo personalment va ser gracies a un dels vostres one shots via submanga. És estrany que fos per allà pq no hi vaig normalment. Però me n'alegro d'haver-ho fet aquell dia jejeje.
Akuma
Akuma
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1282
Puntuació : 7082
Reputació : 32
Fecha de inscripción : 26/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Com has descobert Lluna Plena no Fansub? Empty Re: Com has descobert Lluna Plena no Fansub?

Missatge  lostbrain Dv 15 Abr 2011, 19:24

Guai, bona idea!!! Doncs jo, ja vaig dir que us segueixo des de DnF i principalment era per Fairy Tail!! Buscava l'anime de la serie en sub. català i la vaig trobar a DnF i des d'aleshores aquí sóc!! jeje I l'anime me'l va recomanar una amiga igual que el manga. Very Happy
Tinc curiositat per saber com heu arribat al fansub, a veure si contesteu l'enquesta!

L.B. Wink
lostbrain
lostbrain
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1690
Puntuació : 7627
Reputació : 25
Fecha de inscripción : 19/12/2010
Edad : 30
Ubicació : Esterri d'Àneu

Tornar a dalt Ir abajo

Com has descobert Lluna Plena no Fansub? Empty Re: Com has descobert Lluna Plena no Fansub?

Missatge  Manto-kun Dv 15 Abr 2011, 20:02

Apa votat! Bé en el cas de la meva explicació crec que ja ho vaig fer una vegada a un altre post del fòrum, tot i així aviam que responen els visitants i novells sobre això.
Manto-kun
Manto-kun
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1333
Puntuació : 6560
Reputació : 18
Fecha de inscripción : 09/05/2010
Edad : 33
Ubicació : Nara

http://www.litoskayak.co.nr

Tornar a dalt Ir abajo

Com has descobert Lluna Plena no Fansub? Empty Re: Com has descobert Lluna Plena no Fansub?

Missatge  Ragna Ds 16 Abr 2011, 18:47

Ja està!!! és bona idea aquesta enquesta així es pot saber per quin medi pots aconseguir més renom o donar-te a conèixer!

PD: Gruay ets una mala influència ! ^^
Ragna
Ragna
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 652
Puntuació : 5325
Reputació : 5
Fecha de inscripción : 13/12/2010
Edad : 32
Ubicació : Vic - Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Com has descobert Lluna Plena no Fansub? Empty Re: Com has descobert Lluna Plena no Fansub?

Missatge  Rini Ds 16 Abr 2011, 21:17

Jo he votat "Per amics/coneguts ja registrats al nostre fòrum", si tenim en compte en Tyrex com un amigote xD
De fet, segurament mai hagués buscat un fansub en català, perquè anava amb la idea de que no n'hi havia... Neutral
Rini
Rini
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1275
Puntuació : 6737
Reputació : 16
Fecha de inscripción : 07/03/2011
Edad : 29
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Com has descobert Lluna Plena no Fansub? Empty Re: Com has descobert Lluna Plena no Fansub?

Missatge  shira-chan Ds 16 Abr 2011, 21:57

Doncs jo he posat "altres" com molt bé m'ha suggerit en Surreak. Jo el vaig trobar... fent-lo hehehehe Razz
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Nombre de missatges : 10237
Puntuació : 20188
Reputació : 169
Fecha de inscripción : 01/01/2010
Edad : 37
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

Com has descobert Lluna Plena no Fansub? Empty Re: Com has descobert Lluna Plena no Fansub?

Missatge  Daichi Dg 17 Abr 2011, 12:17

Animelliure!
Daichi
Daichi
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 837
Puntuació : 6240
Reputació : 14
Fecha de inscripción : 16/05/2010
Edad : 29

Tornar a dalt Ir abajo

Com has descobert Lluna Plena no Fansub? Empty Re: Com has descobert Lluna Plena no Fansub?

Missatge  oharu-chan Dg 17 Abr 2011, 12:41

Animelliure també ^^
oharu-chan
oharu-chan
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 506
Puntuació : 5735
Reputació : 4
Fecha de inscripción : 09/01/2010
Edad : 28
Ubicació : Olesa de Montserrat

Tornar a dalt Ir abajo

Com has descobert Lluna Plena no Fansub? Empty Re: Com has descobert Lluna Plena no Fansub?

Missatge  tyrex Dg 17 Abr 2011, 12:50

Altres, buscant un fansub català per fansubejar. (No compto els dos dies de registre abans a DnF) . Razz
tyrex
tyrex
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 2575
Puntuació : 9138
Reputació : 20
Fecha de inscripción : 06/01/2010
Edad : 31
Ubicació : Barcelona, a la caverna dels auditors

Tornar a dalt Ir abajo

Com has descobert Lluna Plena no Fansub? Empty Re: Com has descobert Lluna Plena no Fansub?

Missatge  Shruikan Dg 17 Abr 2011, 13:03

Em sembla que ja ho vaig dir, però va ser en Gruay qui em va parlar del fansub. So, a través d'un amic.
Shruikan
Shruikan
TCAMK-Traducció
TCAMK-Traducció

Nombre de missatges : 1817
Puntuació : 7171
Reputació : 29
Fecha de inscripción : 13/06/2010
Edad : 30
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Com has descobert Lluna Plena no Fansub? Empty Re: Com has descobert Lluna Plena no Fansub?

Missatge  Gruay Dg 17 Abr 2011, 23:18

Doncs jo a Submanga de casualitat xDDDD
Sóc un crack, eh? He donat a conèixer el fansub a molta gent Cool
Gruay
Gruay
TCNM-Correcció
TCNM-Correcció

Nombre de missatges : 3065
Puntuació : 9431
Reputació : 16
Fecha de inscripción : 25/02/2010
Edad : 32
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Com has descobert Lluna Plena no Fansub? Empty Re: Com has descobert Lluna Plena no Fansub?

Missatge  Gray Slimner Dl 18 Abr 2011, 01:35

Rini escrigué:De fet, segurament mai hagués buscat un fansub en català, perquè anava amb la idea de que no n'hi havia... Neutral
Ídem xD T_T Perdó, menteixo. Havia llegit algun capítol de Naruto en català quan NU feia la doble versió, però vaig deixar de fer-ho perquè la traducció estava plagada de faltes d'ortografia. Després d'això, vaig renunciar a buscar manga i anime en català pensant que trobaria la mateixa qualitat penosa a tot arreu. Llavors vaig començar a fansubejar en castellà, i quan un company d'allà em va explicar que existia un grup que treballava en català, vaig decidir donar una ullada a un parell dels vostres OneShots (el del Barça i aquell gayer que té un fotimé de lectures xDD). En veure que la qualitat era magnífica, us vaig anar seguint, i al cap de poc temps em vaig unir a vosaltres ^^

Per cert, fa poc vaig intentar que qui em va recomanar aquest fansub s'hi registrés, però em va donar llargues T_T xD
Gray Slimner
Gray Slimner
TCNRM - Traducció
TCNRM - Traducció

Nombre de missatges : 3087
Puntuació : 9022
Reputació : 40
Fecha de inscripción : 11/01/2011
Edad : 32

http://myanimelist.net/profile/Gray_Slimner

Tornar a dalt Ir abajo

Com has descobert Lluna Plena no Fansub? Empty Re: Com has descobert Lluna Plena no Fansub?

Missatge  Gruay Dl 18 Abr 2011, 08:56

Gray Slimner escrigué:
Per cert, fa poc vaig intentar que qui em va recomanar aquest fansub s'hi registrés, però em va donar llargues T_T xD
Com? xDD Algú et va recomanar el fansub i no es registra?! Que es registri! Dóna-li un missatge de part meva, apunta:
Estimat senyor RecomanoFòrumsOnNoEmDignoNiARegistrar-m'hi,
Com bé sabrà, som un fansub en català, la paraula fansub ve de "fer coses per amor a l'art" i, per tant, ens agrada que ens agraeixin les coses (qui no veigi la clara implicació té un problema xD), per tant, si vol que seguim igual ens agradaria moltíssim que es registrés i que digués alguna cosa que a vostè no li costa res i a nosaltres ens fa molt contents Very Happy

Att. el gran moderador Gruay el Guai.
Gruay
Gruay
TCNM-Correcció
TCNM-Correcció

Nombre de missatges : 3065
Puntuació : 9431
Reputació : 16
Fecha de inscripción : 25/02/2010
Edad : 32
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Com has descobert Lluna Plena no Fansub? Empty Re: Com has descobert Lluna Plena no Fansub?

Missatge  shira-chan Dt 19 Abr 2011, 03:15

Gray Slimner escrigué: vaig decidir donar una ullada a un parell dels vostres OneShots (el del Barça i aquell gayer que té un fotimé de lectures xDD). En veure que la qualitat era magnífica, us vaig anar seguint, i al cap de poc temps em vaig unir a vosaltres ^^

Els dos els vaig traduir jo!!! Tortuga feliç

Vaig a dormir amb l'ànim a munt, però no només pel piropo, sinó per imaginar-me en Gray llegint-se el "OneShot gayer" que vaig fer amb mil il·lusió Aplaudiments
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Nombre de missatges : 10237
Puntuació : 20188
Reputació : 169
Fecha de inscripción : 01/01/2010
Edad : 37
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

Com has descobert Lluna Plena no Fansub? Empty Re: Com has descobert Lluna Plena no Fansub?

Missatge  Choun Dv 22 Abr 2011, 21:07

Buscant un fansub en català Haikido
Choun
Choun
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 33
Puntuació : 4848
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 11/02/2011
Edad : 37
Ubicació : En un lloc on tinc tranquilitat ^_^

Tornar a dalt Ir abajo

Com has descobert Lluna Plena no Fansub? Empty Re: Com has descobert Lluna Plena no Fansub?

Missatge  kohaku_93 Dc 08 Jun 2011, 12:45

Altres (ja havia descobert DnF per certa propaganda d'en Surreak als antics fòrums del 3XL) Wink
kohaku_93
kohaku_93
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 198
Puntuació : 5269
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 26/05/2010
Edad : 30
Ubicació : Mallorca

http://kohaku-93.deviantart.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Com has descobert Lluna Plena no Fansub? Empty Re: Com has descobert Lluna Plena no Fansub?

Missatge  NahaUmiNayuu Dt 12 Jul 2011, 13:08

Jo vaig descobrir el fòrum gràcies al grup al Facebook, de casualitat, perquè estava buscant un fòrum d'anime en català.
NahaUmiNayuu
NahaUmiNayuu
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 178
Puntuació : 4875
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 01/07/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Com has descobert Lluna Plena no Fansub? Empty Re: Com has descobert Lluna Plena no Fansub?

Missatge  otakun Dj 21 Jul 2011, 23:16

MC anime
otakun
otakun
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 28
Puntuació : 4713
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 21/07/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Com has descobert Lluna Plena no Fansub? Empty Re: Com has descobert Lluna Plena no Fansub?

Missatge  moddius Dg 19 Feb 2012, 19:43

Dons de casualitat navegant per mcanime, un link amb va redirigir a un dels vostres projectes (no recordo quin xD) i hem va sorpendre trobar la bandera catalana pel que vaig escriuré un mp al creador del post i ell hem va presentar el fòrum Smile
moddius
moddius
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 33
Puntuació : 4478
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 31
Ubicació : Catalonia

Tornar a dalt Ir abajo

Com has descobert Lluna Plena no Fansub? Empty Re: Com has descobert Lluna Plena no Fansub?

Missatge  Natsu_Dragneel Dg 19 Feb 2012, 22:18

Jo estava buscant capítols de One Piece crec que era, per Tu.Tv i veig Fairy Tail en català! Ei! La meva sèrie preferida en català? Vaig entrar i sí, sí! Un cop vaig després d'això vaig crear una pàgina web d'animes en català (Ja ho havia pensat però... Sense FT...) vaig començar a enganxar-me més del que estava a l'anime i vaig anar a parar el blog i després el fòrum i ara estic enganxadíssim a l'anime... Podria dir que em vau cambiar la vida xD! Very Happy Very Happy Very Happy
Natsu_Dragneel
Natsu_Dragneel
Castafiore
Castafiore

Nombre de missatges : 258
Puntuació : 5250
Reputació : 1
Fecha de inscripción : 29/08/2011
Edad : 26
Ubicació : Magnòlia, Fiore

http://www.animecatft.es.tl

Tornar a dalt Ir abajo

Com has descobert Lluna Plena no Fansub? Empty Re: Com has descobert Lluna Plena no Fansub?

Missatge  AMNS1990 Dl 28 Maig 2012, 21:02

A MCAnime, mentre buscava Fate Zero amb una qualitat decent jejeje.

Sempre havia vist anime subtitulat al castellà, però sempre m' empipava el mateix:

· Paraules que no son típiques i sense equivalent clar
· Expressions d' altres llocs
· Pronoms
· Falta d' accents, punts, comes, etc.
· B i V fent un random perfectament alineat amb Jupiter mentre es pon el Sol el dia 32 de Febrer...

Per sort us vaig trobar i es una delícia poder llegir els vostres subtítols en català. Posaria el link, pero com que no porto ni 3 dies (Literalment) encara no m' està permès jejejeje; era el llistat de fansubs que fan aquesta sèrie dins de MCAnime.

Quan vaig llegir "Lluna plena" vaig pensar "WTF??? Encara falta una estona per que comenci Bola de Drac" i mirant i mirant, doncs he arribat fins aquí.
AMNS1990
AMNS1990
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 13
Puntuació : 4345
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 26/05/2012
Edad : 33
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Com has descobert Lluna Plena no Fansub? Empty Re: Com has descobert Lluna Plena no Fansub?

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum