Seguim actius!

Últimos temas
» Per col·laborar amb vosaltres
Videotutorials de vectoritzat i colorejat estil Cell Shading EmptyDs 20 Abr 2024, 19:14 por shira-chan

» Vull traduir
Videotutorials de vectoritzat i colorejat estil Cell Shading EmptyDl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención

» M'agradaria participar!
Videotutorials de vectoritzat i colorejat estil Cell Shading EmptyDv 22 Des 2023, 17:54 por Dan

» M'agradaria llegir One Piece des d'un inici en català
Videotutorials de vectoritzat i colorejat estil Cell Shading EmptyDv 22 Des 2023, 10:15 por shira-chan

» M'agradaria unir-me
Videotutorials de vectoritzat i colorejat estil Cell Shading EmptyDg 05 Nov 2023, 17:44 por shira-chan

» M'agradaria unir-m'hi
Videotutorials de vectoritzat i colorejat estil Cell Shading EmptyDg 17 Set 2023, 20:26 por victor_v

» Vull col·laborar!!!
Videotutorials de vectoritzat i colorejat estil Cell Shading EmptyDc 23 Nov 2022, 16:27 por Intervención

» Entrar el blog
Videotutorials de vectoritzat i colorejat estil Cell Shading EmptyDg 02 Oct 2022, 16:21 por Intervención

» Bon dia, bona tarda, bon vespre!
Videotutorials de vectoritzat i colorejat estil Cell Shading EmptyDt 13 Set 2022, 20:22 por shira-chan


Videotutorials de vectoritzat i colorejat estil Cell Shading

+4
Choun
Redles
Ragna
Akuma
8 participantes

Ir abajo

Videotutorials de vectoritzat i colorejat estil Cell Shading Empty Videotutorials de vectoritzat i colorejat estil Cell Shading

Missatge  Akuma Dg 24 Abr 2011, 21:38

Hola gent!

Feia temps que no feia cap tutorial, però a petició de la Redless m'he decidit a fer-ne dos al preu d'un per ensenyar-vos a colorejar amb l'estil Cell Shading. El primer dels tutorials és sobre vectoritzat, i el segon és sobre el colorejat en si.

Esperò que els trobeu interessants, i que ho apliqueu a la secció de colorejats, que fa temps que està morta ;), i volem respirar art!!

El de vectoritzat (aprendre com va la ploma):



El de colorejat:



Aqui el abans i el ara:

Spoiler:


Editat per darrera vegada per Akuma el Dg 24 Abr 2011, 21:46, editat 1 cop en total
Akuma
Akuma
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1282
Puntuació : 7124
Reputació : 32
Fecha de inscripción : 26/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Videotutorials de vectoritzat i colorejat estil Cell Shading Empty Re: Videotutorials de vectoritzat i colorejat estil Cell Shading

Missatge  Ragna Dg 24 Abr 2011, 21:42

Que bé ara que m'estic instal·lant la versió de Photoshop per mac podré començar a provar coses guais !!! ^^
A veure si n'aprenc aviat i començo a fer alguna cosa a la secció de manga que de moment només estic amb anime.
Gràcies Akuma !! Razz
Ragna
Ragna
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 652
Puntuació : 5367
Reputació : 5
Fecha de inscripción : 13/12/2010
Edad : 32
Ubicació : Vic - Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Videotutorials de vectoritzat i colorejat estil Cell Shading Empty Re: Videotutorials de vectoritzat i colorejat estil Cell Shading

Missatge  Redles Dl 25 Abr 2011, 00:12

Supermega Sugoi!!! Ara ja podem intentar pintar algun dibuixet! Wink
Redles
Redles
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 395
Puntuació : 5321
Reputació : 7
Fecha de inscripción : 07/12/2010
Edad : 29
Ubicació : Mota de polvo

Tornar a dalt Ir abajo

Videotutorials de vectoritzat i colorejat estil Cell Shading Empty Re: Videotutorials de vectoritzat i colorejat estil Cell Shading

Missatge  Choun Dl 25 Abr 2011, 14:45

Genial el tuto yo tambie m animare a pinta alguna coseta,gracies aKuma per e tutorial Haikido
Choun
Choun
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 33
Puntuació : 4890
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 11/02/2011
Edad : 37
Ubicació : En un lloc on tinc tranquilitat ^_^

Tornar a dalt Ir abajo

Videotutorials de vectoritzat i colorejat estil Cell Shading Empty Re: Videotutorials de vectoritzat i colorejat estil Cell Shading

Missatge  Redles Ds 07 Maig 2011, 13:38

Akuma!! Ja n'he fet un! (No és el de les maduixes gomen... per aquell necessito més pràctica XP)

Pintat:
Spoiler:

Original:
Spoiler:
Redles
Redles
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 395
Puntuació : 5321
Reputació : 7
Fecha de inscripción : 07/12/2010
Edad : 29
Ubicació : Mota de polvo

Tornar a dalt Ir abajo

Videotutorials de vectoritzat i colorejat estil Cell Shading Empty Re: Videotutorials de vectoritzat i colorejat estil Cell Shading

Missatge  Akuma Ds 07 Maig 2011, 15:05

Uohhh que macu m'alegro de veure algun resultat. Espero que algú més s'hi animi i els ensenyi quan els acabi.
Akuma
Akuma
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1282
Puntuació : 7124
Reputació : 32
Fecha de inscripción : 26/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Videotutorials de vectoritzat i colorejat estil Cell Shading Empty Re: Videotutorials de vectoritzat i colorejat estil Cell Shading

Missatge  Gray Slimner Dl 09 Maig 2011, 01:21

Redles, noia, et felicito. T'ha quedat genial. Impressionant. Però he de dir que, tot i que el resultat fa molta patxoca, no crec que em posi mai a pintar xD
Gray Slimner
Gray Slimner
TCNRM - Traducció
TCNRM - Traducció

Nombre de missatges : 3087
Puntuació : 9064
Reputació : 40
Fecha de inscripción : 11/01/2011
Edad : 32

http://myanimelist.net/profile/Gray_Slimner

Tornar a dalt Ir abajo

Videotutorials de vectoritzat i colorejat estil Cell Shading Empty Re: Videotutorials de vectoritzat i colorejat estil Cell Shading

Missatge  lostbrain Dl 09 Maig 2011, 02:24

Doncs si, està molt bé redles!! Interessants tutorials Akuma, s'hauran de veure i intentar algun dibuixet!! xd
Gràcies Akuma! Smile

L.B. Wink
lostbrain
lostbrain
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1690
Puntuació : 7669
Reputació : 25
Fecha de inscripción : 19/12/2010
Edad : 30
Ubicació : Esterri d'Àneu

Tornar a dalt Ir abajo

Videotutorials de vectoritzat i colorejat estil Cell Shading Empty Re: Videotutorials de vectoritzat i colorejat estil Cell Shading

Missatge  Manto-kun Dt 10 Maig 2011, 17:18

Genials els tutorials Akuma, cada dia n'aprenem més amb tu.

Molt guais Redles, han quedat molt xulos! Potser algun dia em posi a fer alguna cosa,...
Manto-kun
Manto-kun
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1333
Puntuació : 6602
Reputació : 18
Fecha de inscripción : 09/05/2010
Edad : 33
Ubicació : Nara

http://www.litoskayak.co.nr

Tornar a dalt Ir abajo

Videotutorials de vectoritzat i colorejat estil Cell Shading Empty Re: Videotutorials de vectoritzat i colorejat estil Cell Shading

Missatge  Shruikan Dj 12 Maig 2011, 23:07

Jo també n'he fet un! Però jo l'he tret d'un anime. Very Happy
Aquí hi ha la imatge original (awesome quality ¬¬)
Spoiler:
I el vectoritzat.
Spoiler:

No l'he pintat en cell shading perquè volia aprofitar la imatge per fer el tutorial aquell de colorejat que em vau demanar. Very Happy
Shruikan
Shruikan
TCAMK-Traducció
TCAMK-Traducció

Nombre de missatges : 1817
Puntuació : 7213
Reputació : 29
Fecha de inscripción : 13/06/2010
Edad : 30
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Videotutorials de vectoritzat i colorejat estil Cell Shading Empty Re: Videotutorials de vectoritzat i colorejat estil Cell Shading

Missatge  Redles Dj 12 Maig 2011, 23:39

Que monu! Kawaii~

Akuma, els teus tutorials triomfen! Ara, esperant el teu Shruikan~
Redles
Redles
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 395
Puntuació : 5321
Reputació : 7
Fecha de inscripción : 07/12/2010
Edad : 29
Ubicació : Mota de polvo

Tornar a dalt Ir abajo

Videotutorials de vectoritzat i colorejat estil Cell Shading Empty Re: Videotutorials de vectoritzat i colorejat estil Cell Shading

Missatge  Akuma Dv 13 Maig 2011, 08:03

Ha quedat molt rebé. Ja tinc ganes de veure el tutorial Shruikan ^^. Et recomano el camtasia, que va molt bé per fer videotutorials si t'animes.
Akuma
Akuma
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1282
Puntuació : 7124
Reputació : 32
Fecha de inscripción : 26/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Videotutorials de vectoritzat i colorejat estil Cell Shading Empty Re: Videotutorials de vectoritzat i colorejat estil Cell Shading

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum