Seguim actius!

Últimos temas
» Vull traduir
Summer Wars: Millor pel·lícula de la història de l'anime EmptyDl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención

» M'agradaria participar!
Summer Wars: Millor pel·lícula de la història de l'anime EmptyDv 22 Des 2023, 17:54 por Dan

» M'agradaria llegir One Piece des d'un inici en català
Summer Wars: Millor pel·lícula de la història de l'anime EmptyDv 22 Des 2023, 10:15 por shira-chan

» M'agradaria unir-me
Summer Wars: Millor pel·lícula de la història de l'anime EmptyDg 05 Nov 2023, 17:44 por shira-chan

» M'agradaria unir-m'hi
Summer Wars: Millor pel·lícula de la història de l'anime EmptyDg 17 Set 2023, 20:26 por victor_v

» Vull col·laborar!!!
Summer Wars: Millor pel·lícula de la història de l'anime EmptyDc 23 Nov 2022, 16:27 por Intervención

» Entrar el blog
Summer Wars: Millor pel·lícula de la història de l'anime EmptyDg 02 Oct 2022, 16:21 por Intervención

» Bon dia, bona tarda, bon vespre!
Summer Wars: Millor pel·lícula de la història de l'anime EmptyDt 13 Set 2022, 20:22 por shira-chan

» M'agradaria unir-me a vosaltres!
Summer Wars: Millor pel·lícula de la història de l'anime EmptyDc 24 Ago 2022, 10:20 por Shruikan


Summer Wars: Millor pel·lícula de la història de l'anime

+4
Rini
Gruay
surreak
Gray Slimner
8 participantes

Ir abajo

Summer Wars: Millor pel·lícula de la història de l'anime Empty Summer Wars: Millor pel·lícula de la història de l'anime

Missatge  Gray Slimner Dt 24 Maig 2011, 13:34

Segons una enquesta realitzada per Biglobe, Summer Wars és la millor pel·lícula de la història de l'animació japonesa. Moltes gràcies a tot l'equip que la va fer possible, vau fer una boníssima elecció Wink

Per veure el ranking, aquí
Gray Slimner
Gray Slimner
TCNRM - Traducció
TCNRM - Traducció

Nombre de missatges : 3087
Puntuació : 9022
Reputació : 40
Fecha de inscripción : 11/01/2011
Edad : 32

http://myanimelist.net/profile/Gray_Slimner

Tornar a dalt Ir abajo

Summer Wars: Millor pel·lícula de la història de l'anime Empty Re: Summer Wars: Millor pel·lícula de la història de l'anime

Missatge  surreak Dt 24 Maig 2011, 13:41

Realment, la pel·lícula és molt maca, però hi ha un detall que sempre que diuen que és tan i tan bona em fa pessigolles a la punta del nas. S'assembla molt a la primera peli de Digimon. I havent vist aquesta, que al seu moment ja em va semblar bona, la de Summer Wars no m'ha resultat tan sorprenent.
Ara, deixant de banda aquesta minicrítica, la pel·lícula m'agrada, i molt.
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16622
Reputació : 89
Fecha de inscripción : 08/06/2009
Edad : 36
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Summer Wars: Millor pel·lícula de la història de l'anime Empty Re: Summer Wars: Millor pel·lícula de la història de l'anime

Missatge  Gruay Dt 24 Maig 2011, 15:10

No m'estranya és una peli boníssima.
La primera de Digimon no l'he vista, ja me la baixaré i miraré xD
Gruay
Gruay
TCNM-Correcció
TCNM-Correcció

Nombre de missatges : 3065
Puntuació : 9431
Reputació : 16
Fecha de inscripción : 25/02/2010
Edad : 32
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Summer Wars: Millor pel·lícula de la història de l'anime Empty Re: Summer Wars: Millor pel·lícula de la història de l'anime

Missatge  Rini Dt 24 Maig 2011, 23:25

Em va agradar la peli, però com diu el Surreak, s'assembla molt a la de Digimon.
Però bé, suposo que és normal fins a un punt que s'hi assembli, ja que crec que era del mateixa director segons vaig llegir, i va reciclar la idea. Però és que sembla calcada la pel·lícula...
Es podria dir que se li han tret els monstres de Digimon, i se li ha posat un altre ambient a la vida real.

Tot i això, molt bona la pel·lícula!

Per cert, que les pel·licules de Ghibli estiguin en tan baixa posició... Sad
Rini
Rini
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1275
Puntuació : 6737
Reputació : 16
Fecha de inscripción : 07/03/2011
Edad : 29
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Summer Wars: Millor pel·lícula de la història de l'anime Empty Re: Summer Wars: Millor pel·lícula de la història de l'anime

Missatge  Gray Slimner Dc 25 Maig 2011, 01:00

Us he portat aquesta notícia perquè ens incumbeix a tots, ja que alguns dels nostres companys han participat en el fansubeig de la pel·lícula guanyadora, però de totes maneres, he de repetir el que ja vaig dir anteriorment: jo no em fiaria gaire d'una enquesta que té en segon lloc, i moooolt a prop del primer, a Suzumiya Haruhi. I no només això. No m'he entretingut a llegir totes i cadascuna de les pel·lícules votades, però que "King of Thorn" estigui dins el top50 em sembla un insult a les que hi són i a les que n'han quedat fora, perquè és un merdot com una catedral, tan argumentalment com des del punt de vista de l'animació.
Amb això el que vull dir és que està molt bé que un "document audiovisual" en què hem treballat (heu, vaja) sigui considerat el millor de la història, però no deixa de ser un criteri més que subjectiu. Sense anar més lluny, ni tan sols un 10% dels enquestats té aquesta opinió. Com podeu veure, no és precisament una decisió unànime xD
Gray Slimner
Gray Slimner
TCNRM - Traducció
TCNRM - Traducció

Nombre de missatges : 3087
Puntuació : 9022
Reputació : 40
Fecha de inscripción : 11/01/2011
Edad : 32

http://myanimelist.net/profile/Gray_Slimner

Tornar a dalt Ir abajo

Summer Wars: Millor pel·lícula de la història de l'anime Empty Re: Summer Wars: Millor pel·lícula de la història de l'anime

Missatge  Manto-kun Dc 25 Maig 2011, 16:33

La pel·li està molt bé i és molt bona però a mi personalment em va agradar més el Viatge de Chihiro, no obstant m'en alegro que n'hagin tingut constància.

Tot i així, vaig llegir que One Piece: Strong World és una de les millors que s'han fet d'anime al Japó i aqui no l'he vista a la llista. Però potser son especulacions o possiblement ho vaig llegir malament... ni idea. Tot i així crec que també hi hauria de ser-hi (No apareix a la llista). Però si que hi ha moltes pelis que estan encertades i a més hi apareixen.

Manto-kun
Manto-kun
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1333
Puntuació : 6560
Reputació : 18
Fecha de inscripción : 09/05/2010
Edad : 33
Ubicació : Nara

http://www.litoskayak.co.nr

Tornar a dalt Ir abajo

Summer Wars: Millor pel·lícula de la història de l'anime Empty Re: Summer Wars: Millor pel·lícula de la història de l'anime

Missatge  Itram Dj 09 Jun 2011, 19:15

Personalment hi ha un bon grapat que no ne vist de pelicuals d' anime i subjectivament per mi les que citare ara mateix son catalogables com ha llegendaries.

Akira, Ghost in the shell i Ninja Scroll.

Sense aquestes obres mestres no tindriem les de mes.
Itram
Itram
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 27
Puntuació : 4774
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 28/04/2011
Edad : 39
Ubicació : Manresa

Tornar a dalt Ir abajo

Summer Wars: Millor pel·lícula de la història de l'anime Empty Re: Summer Wars: Millor pel·lícula de la història de l'anime

Missatge  surreak Ds 16 Jul 2011, 13:39

Ahir estava llegint informació sobre Summer Wars, i vaig entendre perquè s'assembla a la peli de Digimon. Pel que es veu, el director de les dues pelis és el mateix, i en alguna entrevista va comentar que per ell, la peli de Digimon havia sigut com una prototip del que seria la peli de Summer Wars.
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16622
Reputació : 89
Fecha de inscripción : 08/06/2009
Edad : 36
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Summer Wars: Millor pel·lícula de la història de l'anime Empty Re: Summer Wars: Millor pel·lícula de la història de l'anime

Missatge  Gray Slimner Ds 16 Jul 2011, 19:05

Doncs jo no he vist la de Digimon ni crec que ho faci, però Summer Wars em va entusiasmar, de veritat. Ja no només la pel·lícula, sinó la feina que vàreu fer tots vosaltres traduint-la em va semblar magnífica. L'única cosa que no vaig acabar d'entendre és:
Spoiler:
Ja m'he baixat Arashi no Yoru ni, a veure quan trobo una estoneta per mirar-me-la =P
Gray Slimner
Gray Slimner
TCNRM - Traducció
TCNRM - Traducció

Nombre de missatges : 3087
Puntuació : 9022
Reputació : 40
Fecha de inscripción : 11/01/2011
Edad : 32

http://myanimelist.net/profile/Gray_Slimner

Tornar a dalt Ir abajo

Summer Wars: Millor pel·lícula de la història de l'anime Empty Re: Summer Wars: Millor pel·lícula de la història de l'anime

Missatge  Rini Dg 17 Jul 2011, 22:45

Jo també ho vaig llegir, això de la peli de Digimon. De fet, buscant-ho al seu moment vaig trobar comparacions amb captures de les dues pel·lícules, i s'ha de dir que fins i tot els plans eren gairebé iguals xD
Però bé, en ambientació i això, em sembla preferible Summer Wars, a més d'arribar a molt més públic, i no cenyir-se només als que seguien Digimon.

Gray:
Spoiler:

Per cert, molt maca la de Arashi no Yoru ni! Tot i que a mi la cabreta em semblava una noia, o un cabret una mica afeminat...
Rini
Rini
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1275
Puntuació : 6737
Reputació : 16
Fecha de inscripción : 07/03/2011
Edad : 29
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Summer Wars: Millor pel·lícula de la història de l'anime Empty Re: Summer Wars: Millor pel·lícula de la història de l'anime

Missatge  shira-chan Dg 17 Jul 2011, 23:37

No diguis això, Rini!! Que és un cant a l'amistat, la peli! Si hi veus travestits... mal, mal... Per cert, hehehehe... el noi que dobla la cabreta és el que fa de Shinagawa al dorama de Yankee-kun to Megane-chan... així que no li diguis afeminat, home! hehehe mireu-se'l bé!:

Summer Wars: Millor pel·lícula de la història de l'anime Ytmep06
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Nombre de missatges : 10237
Puntuació : 20188
Reputació : 169
Fecha de inscripción : 01/01/2010
Edad : 37
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

Summer Wars: Millor pel·lícula de la història de l'anime Empty Re: Summer Wars: Millor pel·lícula de la història de l'anime

Missatge  Gray Slimner Dg 17 Jul 2011, 23:52

Aaaaah, merci Rini, això ho explica tot... però llavors...
Spoiler:
Potser em menjo massa l'olla, però és que em té intrigat xD
Gray Slimner
Gray Slimner
TCNRM - Traducció
TCNRM - Traducció

Nombre de missatges : 3087
Puntuació : 9022
Reputació : 40
Fecha de inscripción : 11/01/2011
Edad : 32

http://myanimelist.net/profile/Gray_Slimner

Tornar a dalt Ir abajo

Summer Wars: Millor pel·lícula de la història de l'anime Empty Re: Summer Wars: Millor pel·lícula de la història de l'anime

Missatge  Jordeep Dt 24 Gen 2012, 21:42

Itram escrigué:Personalment hi ha un bon grapat que no ne vist de pelicuals d' anime i subjectivament per mi les que citare ara mateix son catalogables com ha llegendaries.

Akira, Ghost in the shell i Ninja Scroll.

Sense aquestes obres mestres no tindriem les de mes.

Jo hi afegiria Millenium Actress entre d'altres...
Jordeep
Jordeep
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 14
Puntuació : 4491
Reputació : 1
Fecha de inscripción : 21/01/2012
Edad : 50
Ubicació : Girona

Tornar a dalt Ir abajo

Summer Wars: Millor pel·lícula de la història de l'anime Empty Re: Summer Wars: Millor pel·lícula de la història de l'anime

Missatge  Itram Dc 26 Abr 2017, 00:15


Millenium Actress? Ara mateix no i caig pel títol.
Itram
Itram
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 27
Puntuació : 4774
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 28/04/2011
Edad : 39
Ubicació : Manresa

Tornar a dalt Ir abajo

Summer Wars: Millor pel·lícula de la història de l'anime Empty Re: Summer Wars: Millor pel·lícula de la història de l'anime

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum