Parlem sobre Summer Wars
+3
Manto-kun
Rini
surreak
7 participantes
Pàgina 1 de 1
Re: Parlem sobre Summer Wars
Sóc la primera? Com és que després de tants mesos ningú l'ha comentada? xD
Primer de tot, enhorabona a tots els que hi heu treballat, que no heu estat pocs!
Doncs bé, la pel·lícula m'ha agradat força. Pensava que pel títol estaria ambientada en guerres estranyes entre clans (sí, no sé, anades d'olla), i en general, una pel·lícula avorrida, però que la descripció deixava alguna cosa que ha fet que li hagi donat una oportunitat.
Toca el tema d'internet d'una manera bastant interessant. De fet, he de fer el Treball de Recerca sobre les xarxes socials, i havent-me mogut poc per l'àmbit, d'aquí en podré treure moltes coses, qui ho diria (dependència a xarxes socials, la seva importància, etc).
Un punt a favor és l'estil de dibuix que té tant el que podriem dir el món "real", i el món d'Oz, especialment el segon.
Des del meu punt de vista, no és que tingui una trama massa profunda, si ens centrem als personatges, però bé, com transcorre la història ja fa la pel·lícula prou interessant!
I ara que he fet que aquest tema us cridi l'atenció, si algú m'ha llegit, us ànimo a veure-la! (Al cap i a la fi, l'han feta els vostres companys! )
Primer de tot, enhorabona a tots els que hi heu treballat, que no heu estat pocs!
Doncs bé, la pel·lícula m'ha agradat força. Pensava que pel títol estaria ambientada en guerres estranyes entre clans (sí, no sé, anades d'olla), i en general, una pel·lícula avorrida, però que la descripció deixava alguna cosa que ha fet que li hagi donat una oportunitat.
Toca el tema d'internet d'una manera bastant interessant. De fet, he de fer el Treball de Recerca sobre les xarxes socials, i havent-me mogut poc per l'àmbit, d'aquí en podré treure moltes coses, qui ho diria (dependència a xarxes socials, la seva importància, etc).
Un punt a favor és l'estil de dibuix que té tant el que podriem dir el món "real", i el món d'Oz, especialment el segon.
Des del meu punt de vista, no és que tingui una trama massa profunda, si ens centrem als personatges, però bé, com transcorre la història ja fa la pel·lícula prou interessant!
I ara que he fet que aquest tema us cridi l'atenció, si algú m'ha llegit, us ànimo a veure-la! (Al cap i a la fi, l'han feta els vostres companys! )
Rini- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 1275
Puntuació : 6975
Reputació : 16
Ubicació : Barcelona
Quan vaig veure la pel·licula em va sorprendre molt l'ambientació i com està representada. Em va agradar moltíssim l'idea d'un Internet en forma de món paral·lel, així és com ho vec jo es clar. El fet de crear-te el teu avatar i com si estiguéssis jugant al Wow, per dir-ho d'una manera. Va ser quelcom que em va fer reflexionar força.
A més a més els personatges són molt atractius i els protagonistes molt simpàtics, el final m'ho esperava d'una altra manera tot i que va ser molt maco.
Recomanable al 100%, no és un 10, però un 8'5 o 9 li poso.
PS: No ho sé si m'ha quedat clar el que volia dir... bueno si no ja ho debatrem aquí. Hahaha ^^
Opinió pròpia eeh? xDDD
A més a més els personatges són molt atractius i els protagonistes molt simpàtics, el final m'ho esperava d'una altra manera tot i que va ser molt maco.
Recomanable al 100%, no és un 10, però un 8'5 o 9 li poso.
PS: No ho sé si m'ha quedat clar el que volia dir... bueno si no ja ho debatrem aquí. Hahaha ^^
Opinió pròpia eeh? xDDD
Jo la vaig veure fa bastant de temps i la veritat és que a mi la peli em va encantar... És brutal, una mica complicada d'entendre en alguns punts (Alguna cosa em va costar de pillar xD), però tot i així és awesome!
100% Recomanable!
100% Recomanable!
Gruay- TCNM-Correcció
- Nombre de missatges : 3065
Puntuació : 9669
Ubicació : Artés
Gruay, si m'expliques com puc ajuntar els 3 rars per veure la pel·li, me la baixo i me la miro (aquesta i la de Trigun, que tmb la tinc pendent û.U)
Amb windows descomprimint-ne un, si els altres els tens a la mateixa carpeta ja va sol. Si és un .zip, has de fer-ho amb la part que té el ".zip".
Si ho fas amb MAC... ni idea, huhuhu
Si ho fas amb MAC... ni idea, huhuhu
shira-chan- TCANMVK - La mestressa
- Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20427
Reputació : 169
Ubicació : Gràcia
Jo faig servir l'UnRarX i em sembla que simplement tenint els fitxers a la mateixa carpeta i obrint el primer ja se't descomprimeix com toca
Gruay- TCNM-Correcció
- Nombre de missatges : 3065
Puntuació : 9669
Ubicació : Artés
una de las meves 5 pel·lícules preferides d'anime. Jo la veig veure en el seu dia al festival de sitges fa 2 anys si no recordo malament.. Espectacular aviam si amb sort la distribueixen per aquí. Almenys han tret encara que amb molt de retard la de la noia que viatjava per el temps que es de la mateixa gent i també esta força be.
otakun- Nèstor
- Nombre de missatges : 28
Puntuació : 4951
Reputació : 0