Parlem sobre Una nit de tempesta
4 participantes
Pàgina 1 de 1
Re: Parlem sobre Una nit de tempesta
Bé, com que he fet offtopis a Summer Wars, i vull que aquest fil també tingui el que hem dit allà, aquí un resum:
En Gray Slimner diu que aviat se la mirarà.
La Rini opina que en Mei sembla més aviat una cabreta o un cabret afeminat.
I jo he afegit que el doblador d'en Mei és l'actor que va donar vida a en Shinagawa al Dorama de Yankee-kun to Megane-chan *-*
I he posat aquesta foto seva tan divertidota:
En Gray Slimner diu que aviat se la mirarà.
La Rini opina que en Mei sembla més aviat una cabreta o un cabret afeminat.
I jo he afegit que el doblador d'en Mei és l'actor que va donar vida a en Shinagawa al Dorama de Yankee-kun to Megane-chan *-*
I he posat aquesta foto seva tan divertidota:
- Spoiler:
shira-chan- TCANMVK - La mestressa
- Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20427
Reputació : 169
Ubicació : Gràcia
Doncs sí, i ja ho he fet ^^ La veritat és que em va agradar bastant. No diria que és una obra mestra, però és molt tendra i em va fer passar una bona estona. Si n'hagués de dir alguna cosa negativa, seria que la vaig trobar un pèl llarga. Per les "poques" coses que passen, trobo que la pel·li dura massa, que la història es desenvolupa lentament. Per cert, em va molar molt la cabreta aquella, la Mii... sense banyes i amb aquella crinera semblava un poni xDDshira-chan escrigué:En Gray Slimner diu que aviat se la mirarà.
Jo em decanto més aviat per la segona opció xD La relació entre els dos protagonistes em va semblar una mica gai... Per no parlar que no es sacrifica gaire per tirar endavant la seva amistat. Qui fa esforços continuament és el pobre Gabu, que les passa més magres...shira-chan escrigué:La Rini opina que en Mei sembla més aviat una cabreta o un cabret afeminat.
A part, també vull dir que la feina que vau fer amb aquesta pel·lícula és d'un gran nivell. Moltes gràcies per currar-vos-ho tant ^^
Jo crec que vista des dels ulls d'un nen no té res de gai (segurament alguns nens són amics d'algú i els seus pares els diuen "no et facis amb folanet que blabla" i s'hi poden sentir més o menys identificats). Però vist des dels meus ulls, és yaoi del més pur i bonic que hi ha *_*. No ho he volgut dir mai en veu massa alta per si us feia enrere de veure-la, ho sento, però alguns homes sou així, eh, per més bona que sigui, si us diuen que hi ha yaoi amagat seria un punt menys per veure-la. No tots, ho sé, però molts.
Sí que té un ritme lent. I està plena de tòpics, però és tan tendre... *_* em va ben robar el cor. Aquesta la vaig triar com hem triat la majoria de pelis, buscant a veure quines hi havia, i només veure-la ja no em va caldre buscar-ne cap més per fer la tria. AQUESTA! em vaig dir, "la vull en català!". Vaja, no m'hagués estranyat veure-la pel ClubSúper3 durant els seus millors anys...
A mi en Mii em cau malament... ¬¬' i tens raó, en Gabu sembla que és qui més es sacrifica, però en Mei és capaç d'oferir-se-li per menjar... a mi em sembla molt fort... Per més que l'escena ens sembli més aviat "pre-eròtica" és un dramón... Tot i que sí, en Llop té el paper del fort i la cabreta del dèbil... cosa que pot fer pensar en una cabreta femenina... i els llops són més venjatius que les cabres, però si qui els hagués perseguit haguessin estat les cabres, probablement qui hagués sortit a defensar l'altre hagués estat en Mei, no?
Merci per haver-vos-la mirat!! Em fa molt feliç! ^.^
Sí que té un ritme lent. I està plena de tòpics, però és tan tendre... *_* em va ben robar el cor. Aquesta la vaig triar com hem triat la majoria de pelis, buscant a veure quines hi havia, i només veure-la ja no em va caldre buscar-ne cap més per fer la tria. AQUESTA! em vaig dir, "la vull en català!". Vaja, no m'hagués estranyat veure-la pel ClubSúper3 durant els seus millors anys...
A mi en Mii em cau malament... ¬¬' i tens raó, en Gabu sembla que és qui més es sacrifica, però en Mei és capaç d'oferir-se-li per menjar... a mi em sembla molt fort... Per més que l'escena ens sembli més aviat "pre-eròtica" és un dramón... Tot i que sí, en Llop té el paper del fort i la cabreta del dèbil... cosa que pot fer pensar en una cabreta femenina... i els llops són més venjatius que les cabres, però si qui els hagués perseguit haguessin estat les cabres, probablement qui hagués sortit a defensar l'altre hagués estat en Mei, no?
Merci per haver-vos-la mirat!! Em fa molt feliç! ^.^
També vaig veure la peli al cap de poc temps d'entrar per aquí, i bé...Em va agradar força, però crec que en Gray l'ha descrit perfectament. És molt lentota per l'argument que té, tot i ser entretinguda.
Respecte lo del Yaoi... Hi ha moments que dius: Pf, què coi és això!? Això és amistat? xD Però al final sí que es demostra més que queden com a amics, però no sé. No sóc una gran fan del yaoi, així que algunes escenes em van semblar fora de lloc si el que es volia enmarcar era amistat jaja
Respecte lo del Yaoi... Hi ha moments que dius: Pf, què coi és això!? Això és amistat? xD Però al final sí que es demostra més que queden com a amics, però no sé. No sóc una gran fan del yaoi, així que algunes escenes em van semblar fora de lloc si el que es volia enmarcar era amistat jaja
Rini- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 1275
Puntuació : 6975
Reputació : 16
Ubicació : Barcelona
No nego que per una persona crescudeta pugui semblar yaoi, però no ho és. Té una doble lectura molt evident, però en cap moment hi ha una sola lectura que sigui la del yaoi. Sembla yaoi per les cares que es posen, per la relació de dominant i dominat que hi ha entre una cabra i un lloc (ara et vull menjar perquè ets irresistible, ara em deixo menjar). Perquè és molt fàcil relacionar el fet de menjar-se'l amb el de fer-li marranades. Però si te la mires des del punt de vista d'un nen no ho és, de yaoi.
Per exemple, el primer dia que es troben per anar de picnic i en Gabu puja la muntanya darrere en Mei, en Mei va pujant tot movent el cul, cert que no calia fer-li moure tan el cul, però aquí hi ha la doble lectura. Si vols, hi veuràs "ecchi", si no, no l'hi veuràs, perquè el pobre Gabu té gana i per ell una cabra és menjar, tan si mou el cul com si no.
Sí que és lenta per la "poca" cosa que hi passa, però només els trossos lents. Vaja, per la meva opinió, caminen massa i sospiren massa, però no es pot dir que no tingui acció, la peli. El que jo crec és que com que el dibuix és tan "kawaii", diguem-ne, no poden fer una peli trepidant. Les coses "kawaii" es mouen amb dolçor. Hehehe...
Vaja, és una peli molt tendre *_* o no? I fa patir i tot. Té sentiments d'amistat, de fraternitat (entre cada manada i entre pares i fills), té acció, té odi, té plors, té rialles, té un dibuix molt bonic... etc.
Que al dir que és lenta i yaoi ja ningú se la mirarà...
Per exemple, el primer dia que es troben per anar de picnic i en Gabu puja la muntanya darrere en Mei, en Mei va pujant tot movent el cul, cert que no calia fer-li moure tan el cul, però aquí hi ha la doble lectura. Si vols, hi veuràs "ecchi", si no, no l'hi veuràs, perquè el pobre Gabu té gana i per ell una cabra és menjar, tan si mou el cul com si no.
Sí que és lenta per la "poca" cosa que hi passa, però només els trossos lents. Vaja, per la meva opinió, caminen massa i sospiren massa, però no es pot dir que no tingui acció, la peli. El que jo crec és que com que el dibuix és tan "kawaii", diguem-ne, no poden fer una peli trepidant. Les coses "kawaii" es mouen amb dolçor. Hehehe...
Vaja, és una peli molt tendre *_* o no? I fa patir i tot. Té sentiments d'amistat, de fraternitat (entre cada manada i entre pares i fills), té acció, té odi, té plors, té rialles, té un dibuix molt bonic... etc.
Que al dir que és lenta i yaoi ja ningú se la mirarà...
Hahahaha no dona, no. La meva intenció no era aquesta, només pretenia exposar tant els aspectes positius com els negatius de la pel·lícula. Però vaja, que la recomano molt, trobo que va ser un gran encert per part teva escollir-la per traduir-la al català ^^shira-chan escrigué:Que al dir que és lenta i yaoi ja ningú se la mirarà...
Fa patir de nassos. Vaig estar una bona estona amb el cor compungit.
Jo estic d'acord amb la shira. Hi ha dobles lectures, però depèn del punt de vista amb què te la miris. És inevitable, amb la nostra edat, veure-hi els dobles sentits, però un nen se la mirarà i ho trobarà l'amistat més bonica del món. I també és cert que d'acció no en falta, el problema és que segurament allarguen massa les estones que no n'hi ha.
De tota manera, la pel·lícula em va encantar, i la recomano a tothom. Això sí, sempre sabent el que es va veure. És una peli bonica i tendra, i això també és el que la fa maca de veure.
Jo estic d'acord amb la shira. Hi ha dobles lectures, però depèn del punt de vista amb què te la miris. És inevitable, amb la nostra edat, veure-hi els dobles sentits, però un nen se la mirarà i ho trobarà l'amistat més bonica del món. I també és cert que d'acció no en falta, el problema és que segurament allarguen massa les estones que no n'hi ha.
De tota manera, la pel·lícula em va encantar, i la recomano a tothom. Això sí, sempre sabent el que es va veure. És una peli bonica i tendra, i això també és el que la fa maca de veure.