Seguim actius!

Últimos temas
» Per col·laborar amb vosaltres
[Proposta] Fandub! EmptyDs 20 Abr 2024, 19:14 por shira-chan

» Vull traduir
[Proposta] Fandub! EmptyDl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención

» M'agradaria participar!
[Proposta] Fandub! EmptyDv 22 Des 2023, 17:54 por Dan

» M'agradaria llegir One Piece des d'un inici en català
[Proposta] Fandub! EmptyDv 22 Des 2023, 10:15 por shira-chan

» M'agradaria unir-me
[Proposta] Fandub! EmptyDg 05 Nov 2023, 17:44 por shira-chan

» M'agradaria unir-m'hi
[Proposta] Fandub! EmptyDg 17 Set 2023, 20:26 por victor_v

» Vull col·laborar!!!
[Proposta] Fandub! EmptyDc 23 Nov 2022, 16:27 por Intervención

» Entrar el blog
[Proposta] Fandub! EmptyDg 02 Oct 2022, 16:21 por Intervención

» Bon dia, bona tarda, bon vespre!
[Proposta] Fandub! EmptyDt 13 Set 2022, 20:22 por shira-chan


[Proposta] Fandub!

+13
Mortimer
Rini
Redles
Shruikan
lostbrain
kyoraku
Manto-kun
NahaUmiNayuu
Akuma
Gruay
shira-chan
surreak
Gray Slimner
17 participantes

Pàgina 1 de 3 1, 2, 3  Següent

Ir abajo

[Proposta] Fandub! Empty [Proposta] Fandub!

Missatge  Gray Slimner Dt 12 Jul 2011, 20:05

Obro aquest tema més que res perquè la iniciativa no acabi caient en l'oblit. I perquè avui he vist una notícia que m'ha engrescat a tirar endavant el projecte =P
Es veu que un grup d'aficionats anomenat "Estudios G3" ha doblat un parell d'escenes del còmic "Dos espadas". Ramen para dos
Buscant més informació d'aquest grup amateur (clicant el nom a RP2 xD) he descobert algun altre fandub com el primer capítol de Tengen Toppa: Gurren Lagann o els set primers de Great teacher Onizuka.

Doncs això, que quan vulgueu posem fil a l'agulla i comencem a fer-los la competència! xD Ens hi ajudaràs, Surreak? =P
Gray Slimner
Gray Slimner
TCNRM - Traducció
TCNRM - Traducció

Nombre de missatges : 3087
Puntuació : 9063
Reputació : 40
Fecha de inscripción : 11/01/2011
Edad : 32

http://myanimelist.net/profile/Gray_Slimner

Tornar a dalt Ir abajo

[Proposta] Fandub! Empty Re: [Proposta] Fandub!

Missatge  surreak Dt 12 Jul 2011, 21:01

Em tindreu aquí pel que necessiteu ^^
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16663
Reputació : 89
Fecha de inscripción : 08/06/2009
Edad : 36
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

[Proposta] Fandub! Empty Re: [Proposta] Fandub!

Missatge  shira-chan Dt 12 Jul 2011, 22:01

HE vist un trosset del de Lagan i mola molt.
Però heu de pensar que si es fa un fandub, el català que es faci haurà de ser l'estàndard, no? Almenys no es podrà pronunciar res a la castellana (com Pero amb é tenint accent de barcelona). Vaja, que si ara fem castellanismes i faltes quan és escrit, el parlat encara costa molt més... Crec que la que tindrà més bon català de tots serà la Naha... hehehe

Compteu amb mi! Però si em queda temps... no apartaré res del fansub per poder-ho fer Wink
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20230
Reputació : 169
Fecha de inscripción : 01/01/2010
Edad : 37
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

[Proposta] Fandub! Empty Re: [Proposta] Fandub!

Missatge  Gruay Dt 12 Jul 2011, 22:11

Dic el mateix que el Surreak, m'agradaria molt participar-hi tot i que no el puc organtizar, falta de temps :S
Gruay
Gruay
TCNM-Correcció
TCNM-Correcció

Nombre de missatges : 3065
Puntuació : 9472
Reputació : 16
Fecha de inscripción : 25/02/2010
Edad : 32
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

[Proposta] Fandub! Empty Re: [Proposta] Fandub!

Missatge  Akuma Dt 12 Jul 2011, 22:40

Jo m'apuntooooooooooooooooooooooo. Estaria guay saber quins programes d'edició necessitem etcétera abans de començar. Per altra banda molaria escollir una Ova o el que sigui de forma que els que vulguem cooperar ho poguem fer tranquilament.
De totes formes ara mateix no caic en una OVA específica, però d'altra banda crec que seria millor de moment algo curt que una serie, per descomptat.
Alguna idea?
Akuma
Akuma
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1282
Puntuació : 7123
Reputació : 32
Fecha de inscripción : 26/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

[Proposta] Fandub! Empty Re: [Proposta] Fandub!

Missatge  shira-chan Dt 12 Jul 2011, 22:58

Hohoho!

Conec una tiallonga llargueta d'OVAs yaoi. Twisted Evil I vist que al fansub hi ha tan de mascle, quedaria molt bé segur. Què me'n dieu? Yaoi doblat al català!! Bavós Plàtan dansaire
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20230
Reputació : 169
Fecha de inscripción : 01/01/2010
Edad : 37
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

[Proposta] Fandub! Empty Re: [Proposta] Fandub!

Missatge  Gray Slimner Dc 13 Jul 2011, 00:26

shira-chan escrigué:Hohoho!

Conec una tiallonga llargueta d'OVAs yaoi. Twisted Evil I vist que al fansub hi ha tan de mascle, quedaria molt bé segur. Què me'n dieu? Yaoi doblat al català!! Bavós Plàtan dansaire
LOL Ho sento Shira, però no em veig davant del micro fent gemecs afeminats... podríem començar per alguna coseta més senzilla? xD Hmmm us deixo una llista d'OVAs que acabo de confeccionar ara mateix xD Estan totes triades a la babalà, només he mirat que tinguessin una duració acceptable (menys Ichi the killer, que vaig veure la pel·li i em va molar ;D), no n'he vist cap, però ja ho aniré fent Wink

- Voices of a Distant Star: 1 OVA – 25' – Només té 2 personatges (o almenys, només dos que tinguin un mínim de protagonisme) :S
- Pale Cocoon: 1 OVA – 23' – Aparentment, només 3 personatges.
- Mars of Destruction: 1 OVA – 19' – Divisió d'opinions. Hi ha qui diu que no val res, d'altres pensen que és una obra mestra. Sembla que només compta amb 5 personatges.
- Kakurenbo: 1 pel·lícula – 25' – L'opció més factible des del meu punt de vista, ja que hi participen una bona quantitat de personatges.
- Kai Doh Maru: 1 OVA – 46' – A simple vista: interessant visualment, pocs personatges.
- Kuttsukiboshi: 2 OVAs – 20' cadascuna – Aquesta li agradarà a la Redles xD 2 protagonistes femenines. S'hauria de veure si hi ha personatges secundaris.
- Plastic Little: 1 OVA – 45' – En contra: força vella (17 anys). A favor: bastants personatges.
- Ichi the Killer: Episode 0: 1 OVA – 45' – Presumiblement seinen dur. Segons MAL només hi apareixen 2 personatges, cosa que m'estranyaria molt després de veure la pel·lícula (n'apareixen un bon grapat).
- Black★Rock Shooter: 1 OVA – 52' – Molt nova i prou coneguda. A priori, seria l'opció més popular. Sembla que té més personatges femenins que masculins. De fet, sembla que la gran majoria són femenins xD

I per altra banda...
- Tokyo Godfathers: 1 pel·lícula – 1h 32' – Potser és massa començar amb una pel·lícula d'hora i mitja, però la proposo perquè ja fa temps que tinc ganes de veure-la ^^ També sembla que té pocs personatges :S

Apa, doncs això és tot. Proposeu coses, que jo aquestes me les he tret de la màniga i potser són totes una merda xDD Esperem que no...
Gray Slimner
Gray Slimner
TCNRM - Traducció
TCNRM - Traducció

Nombre de missatges : 3087
Puntuació : 9063
Reputació : 40
Fecha de inscripción : 11/01/2011
Edad : 32

http://myanimelist.net/profile/Gray_Slimner

Tornar a dalt Ir abajo

[Proposta] Fandub! Empty Re: [Proposta] Fandub!

Missatge  shira-chan Dc 13 Jul 2011, 00:36

La de Pale Cocoon està feta (fansub) per AnimeLliure. Si volguéssiu podríem agafar els seus subs.

Tokyo Godfathers està doblada en castellà, ja, així que llicenciada. No sé quina política voleu seguir, jo només informo ^.^

Les altres no les conec.

Proposo: l'OVA de Fairy Tail de l'institut ^.^Personatges de tots tipus i d'una sèrie que fem nosaltres mateixos i que d'un moment a l'altre, n'hem de fer els subs.

A part del projecte que triem, si ens l'agafem com a projecte per presentar l'11 de setembre compteu amb més energia meva de la que pretenia posar-hi.
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20230
Reputació : 169
Fecha de inscripción : 01/01/2010
Edad : 37
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

[Proposta] Fandub! Empty Re: [Proposta] Fandub!

Missatge  Gruay Dc 13 Jul 2011, 00:51

Doncs la idea de l'OVA yaoi... mmm... Sentir el gray gemegar xDDDD
Nah, ara en sèrio, jo voto a favor de fer la de Fairy Tail per la gran varietat de personatges que hi ha, tot i que això ens pot jugar en contra depenent de com...
Gruay
Gruay
TCNM-Correcció
TCNM-Correcció

Nombre de missatges : 3065
Puntuació : 9472
Reputació : 16
Fecha de inscripción : 25/02/2010
Edad : 32
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

[Proposta] Fandub! Empty Re: [Proposta] Fandub!

Missatge  Akuma Dc 13 Jul 2011, 09:34

Yaoi => Akuma's motivation 0.
De totes formes estic vastant d'acord amb la Shira en tant que de noies només s'ha pronunciat ella, i molaria que s'hi apuntessin més. Pot ser una experiència maca crec jo.
Akuma
Akuma
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1282
Puntuació : 7123
Reputació : 32
Fecha de inscripción : 26/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

[Proposta] Fandub! Empty Re: [Proposta] Fandub!

Missatge  Gray Slimner Dc 13 Jul 2011, 12:18

shira-chan escrigué:La de Pale Cocoon està feta (fansub) per AnimeLliure. Si volguéssiu podríem agafar els seus subs.
Tokyo Godfathers està doblada en castellà, ja, així que llicenciada. No sé quina política voleu seguir, jo només informo ^.^
En principi, això seria una activitat més de Lluna Plena no Fansub. Tot i que podríem fer-la perquè està en castellà i nosaltres només treballem en català xD Nah, però lògicament, seguirem la política del fansub ^^

shira-chan escrigué:Proposo: l'OVA de Fairy Tail de l'institut ^.^Personatges de tots tipus i d'una sèrie que fem nosaltres mateixos i que d'un moment a l'altre, n'hem de fer els subs.

A part del projecte que triem, si ens l'agafem com a projecte per presentar l'11 de setembre compteu amb més energia meva de la que pretenia posar-hi.
Perfecte! Molt a favor d'aquesta proposta. Ben pensat, Shira Wink
Gray Slimner
Gray Slimner
TCNRM - Traducció
TCNRM - Traducció

Nombre de missatges : 3087
Puntuació : 9063
Reputació : 40
Fecha de inscripción : 11/01/2011
Edad : 32

http://myanimelist.net/profile/Gray_Slimner

Tornar a dalt Ir abajo

[Proposta] Fandub! Empty Re: [Proposta] Fandub!

Missatge  NahaUmiNayuu Dc 13 Jul 2011, 13:02

Oh! M'encantaria poder participar, però mai he fet un fansub en català u.u , però si necessiteu alguna cosa i puc ajudar-vos aquí estic. Smile
NahaUmiNayuu
NahaUmiNayuu
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 178
Puntuació : 4916
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 01/07/2011

Tornar a dalt Ir abajo

[Proposta] Fandub! Empty Re: [Proposta] Fandub!

Missatge  Manto-kun Dc 13 Jul 2011, 13:55

Jo també hi vull participar!! M'encantaria provar de doblar un personatge d'una OVA Visca! Hurra! Visca! Hurra! Visca! Hurra!

Per fí m'ha arribat la oportunitat de saltar a la fama?
****

Una OVA millor potser, que son curtes i com a primera vegada pot estar força bé i la de Fairy Tail pot estar molt interessant. ^^

Manto-kun
Manto-kun
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1333
Puntuació : 6601
Reputació : 18
Fecha de inscripción : 09/05/2010
Edad : 33
Ubicació : Nara

http://www.litoskayak.co.nr

Tornar a dalt Ir abajo

[Proposta] Fandub! Empty Re: [Proposta] Fandub!

Missatge  kyoraku Dc 13 Jul 2011, 15:10

jo també m'hi apunto!! Mai he doblat res, aixi que serà interesant veure com queda^^ I voto a favor del OVA de Fairy Tail
kyoraku
kyoraku
AK-Anime
AK-Anime

Nombre de missatges : 282
Puntuació : 5050
Reputació : 4
Fecha de inscripción : 11/05/2011
Edad : 32
Ubicació : Mataró

Tornar a dalt Ir abajo

[Proposta] Fandub! Empty Re: [Proposta] Fandub!

Missatge  lostbrain Dc 13 Jul 2011, 17:34

Jo també m'hi apunto!! Quedaria genial! I estic d'acord amb l'OVA de Fairy Tail!
Tot i que no sé si tinc els materiales necessaris i tota la pesca...

L.B. Wink
lostbrain
lostbrain
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1690
Puntuació : 7668
Reputació : 25
Fecha de inscripción : 19/12/2010
Edad : 30
Ubicació : Esterri d'Àneu

Tornar a dalt Ir abajo

[Proposta] Fandub! Empty Re: [Proposta] Fandub!

Missatge  Shruikan Dc 13 Jul 2011, 21:34

A mi també m'agradaria molt participar! ^^ Però diria que no tinc micròfon, així que ja veure'm al final si puc o no. xD Tot i així jo voto per fer l'OVA de Fairy Tail.
Shruikan
Shruikan
TCAMK-Traducció
TCAMK-Traducció

Nombre de missatges : 1817
Puntuació : 7212
Reputació : 29
Fecha de inscripción : 13/06/2010
Edad : 30
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

[Proposta] Fandub! Empty Re: [Proposta] Fandub!

Missatge  Redles Dj 14 Jul 2011, 17:03

Oh, tmb m'apunto! Sembla interessant de fer!
Si tot surt bé amb l'OVA de Fairy Tail, voto per després fer Black Rock Shooter Very Happy (yuri subliminal~)

PD: Els openings i endings tmbe els cantem naltrus?
Redles
Redles
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 395
Puntuació : 5320
Reputació : 7
Fecha de inscripción : 07/12/2010
Edad : 29
Ubicació : Mota de polvo

Tornar a dalt Ir abajo

[Proposta] Fandub! Empty Re: [Proposta] Fandub!

Missatge  Gray Slimner Dv 15 Jul 2011, 18:49

Doncs... comencem a muntar-ho? Algú sap el material que necessitaríem (a banda del micròfon xD)? Em refereixo a programa/es d'edició de vídeo/àudio, etc. Jo no en tinc ni idea :S
Paral·lelament, ara em descarrego l'OVA de Fairy, li dono una ullada i penjo una llista amb els personatges que hi apareixen per anar organitzant el tema =P
Gray Slimner
Gray Slimner
TCNRM - Traducció
TCNRM - Traducció

Nombre de missatges : 3087
Puntuació : 9063
Reputació : 40
Fecha de inscripción : 11/01/2011
Edad : 32

http://myanimelist.net/profile/Gray_Slimner

Tornar a dalt Ir abajo

[Proposta] Fandub! Empty Re: [Proposta] Fandub!

Missatge  Akuma Dv 15 Jul 2011, 20:21

Jo d'edició audio/video 0, però em sembla bé lo del OVA. Naturalment jo vull fer la veu d'un personatge masculí. Això sí, me la pela ser bo o dolent xD
Demà dedicaré uns minutets a buscar algun software d'edició d'audio per veu y demés a veure que trobo.
Akuma
Akuma
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1282
Puntuació : 7123
Reputació : 32
Fecha de inscripción : 26/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

[Proposta] Fandub! Empty Re: [Proposta] Fandub!

Missatge  surreak Dv 15 Jul 2011, 20:46

A veure, el millor programa que podem fer servir per fandubejar és l'Adobe Audition, que jo el tinc instal·lat, i em vaig guardar el setup, així que us el puc passar a tots. En un altre moment, us explicaré una mica com funciona, i els passos bàsics per a l'edició. És força senzill, i el programa és molt complet, així que estic segur que entre tots li podrem treure molt més suc que el que jo sé fer ara per ara.
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16663
Reputació : 89
Fecha de inscripción : 08/06/2009
Edad : 36
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

[Proposta] Fandub! Empty Re: [Proposta] Fandub!

Missatge  Gray Slimner Dv 15 Jul 2011, 22:29

Tornant al tema OVA Fairy Tail... Quina de les dues? xD Es veu que hi ha la 1 (Fairy Hills) i la 2 (Yousei Gakuen: Yankee-kun to Yankee-chan aka Institut Fairy xD). Ara me les miraré totes dues, però quina teníeu pensat doblar?

Per cert, podeu trobar-les aquí Wink
Gray Slimner
Gray Slimner
TCNRM - Traducció
TCNRM - Traducció

Nombre de missatges : 3087
Puntuació : 9063
Reputació : 40
Fecha de inscripción : 11/01/2011
Edad : 32

http://myanimelist.net/profile/Gray_Slimner

Tornar a dalt Ir abajo

[Proposta] Fandub! Empty Re: [Proposta] Fandub!

Missatge  NahaUmiNayuu Ds 16 Jul 2011, 11:14

El que jo vaig fer una vegada en un fansub va ser aconseguir l'OST de l'anime, després veure la cançó o melodia que apareixia en cada escena, i doblar aquesta escena amb aquesta melodia.
La gravava i editava amb el AudacityPortable, que és amb el que edito els meus fandub, és bo i fàcil, sobretot perquè és un programa portable.
Després per unir-lo vídeo utilitzava el SonyVegas, també molt fàcil, aquest serveix per fer moltes coses amb els vídeos (afegir crèdits, tallar, editar, efectes, etc.).
Si voleu us va poder ajudar amb els programes.
NahaUmiNayuu
NahaUmiNayuu
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 178
Puntuació : 4916
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 01/07/2011

Tornar a dalt Ir abajo

[Proposta] Fandub! Empty Re: [Proposta] Fandub!

Missatge  shira-chan Ds 16 Jul 2011, 15:49

Gray, ha de ser el de l'institut, el 2. Que el de Fairy Hills us agradarà molt als nois, però no surten nois, així que no podríeu doblar res...

A més, el de l'institut és un Omake tenint Yankee-kun to Megane-chan al cap. Crec que fa més pel nostre fansub i tot! ^.^ Podríem posar alguna foto de la Japan i tot per promocionar-lo! hehehe! Tot i que potser no siguem tants com personatges hi surten... potser podem fer veuetes diferents i agafar-ne més d'un... nuc, idees
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20230
Reputació : 169
Fecha de inscripción : 01/01/2010
Edad : 37
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

[Proposta] Fandub! Empty Re: [Proposta] Fandub!

Missatge  Gray Slimner Ds 16 Jul 2011, 20:32

Dona, al de Fairy Hills també hi surten nois... hi ha dues històries paral·leles, mentre la neko-Lucy busca les joies, els nois netegen la piscina xD I per cert, a mi no em va agradar, més aviat em va commocionar... Ahir a la nit vaig descobrir que l'Erza no té mugrons affraid xD

De fet, em va agradar més el de l'institut Fairy. L'Erza fent d'Adachi té la seva conya xD El que passa és que no vaig arribar a identificar les altres associacions de personatges... qui feia de Chiba?? :S

I sí, jo també vaig pensar que cadascú s'haurà d'agafar un parell de personatges, perquè si no no arribem T_T Aquestes coses, si no t'hi fixes et passen desapercebudes, però diria que si no sortien 25 personatges a cada OVA no en sortia cap. Ves que no n'haguem de fer tres i tot! xDD

Btw, em va semblar estrany que fessin un OP i ED especialment només per aquestes 2 OVA, però el més flipant és que la "Charle/Charlie" en realitat es digui "Charles" xD És un home!, com diria l'Elfman xD
Gray Slimner
Gray Slimner
TCNRM - Traducció
TCNRM - Traducció

Nombre de missatges : 3087
Puntuació : 9063
Reputació : 40
Fecha de inscripción : 11/01/2011
Edad : 32

http://myanimelist.net/profile/Gray_Slimner

Tornar a dalt Ir abajo

[Proposta] Fandub! Empty Re: [Proposta] Fandub!

Missatge  Shruikan Ds 16 Jul 2011, 21:53

Per triar personatges podiem fer una mena de càsting a veure quina veu queda millor amb cada personatge. No sé és una idea. xD Me l'he de mirar, l'OVA de l'institut. Apart del doblatge també hi hauria la feina de fer traduccions dels diàlegs, no?
Shruikan
Shruikan
TCAMK-Traducció
TCAMK-Traducció

Nombre de missatges : 1817
Puntuació : 7212
Reputació : 29
Fecha de inscripción : 13/06/2010
Edad : 30
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

[Proposta] Fandub! Empty Re: [Proposta] Fandub!

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 3 1, 2, 3  Següent

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum