[Proposta] Fandub!
+13
Mortimer
Rini
Redles
Shruikan
lostbrain
kyoraku
Manto-kun
NahaUmiNayuu
Akuma
Gruay
shira-chan
surreak
Gray Slimner
17 participantes
Pàgina 2 de 3
Pàgina 2 de 3 • 1, 2, 3
Re: [Proposta] Fandub!
Dona, al de Fairy Hills també hi surten nois... hi ha dues històries paral·leles, mentre la neko-Lucy busca les joies, els nois netegen la piscina xD I per cert, a mi no em va agradar, més aviat em va commocionar... Ahir a la nit vaig descobrir que l'Erza no té mugrons xD
De fet, em va agradar més el de l'institut Fairy. L'Erza fent d'Adachi té la seva conya xD El que passa és que no vaig arribar a identificar les altres associacions de personatges... qui feia de Chiba?? :S
I sí, jo també vaig pensar que cadascú s'haurà d'agafar un parell de personatges, perquè si no no arribem T_T Aquestes coses, si no t'hi fixes et passen desapercebudes, però diria que si no sortien 25 personatges a cada OVA no en sortia cap. Ves que no n'haguem de fer tres i tot! xDD
Btw, em va semblar estrany que fessin un OP i ED especialment només per aquestes 2 OVA, però el més flipant és que la "Charle/Charlie" en realitat es digui "Charles" xD És un home!, com diria l'Elfman xD
De fet, em va agradar més el de l'institut Fairy. L'Erza fent d'Adachi té la seva conya xD El que passa és que no vaig arribar a identificar les altres associacions de personatges... qui feia de Chiba?? :S
I sí, jo també vaig pensar que cadascú s'haurà d'agafar un parell de personatges, perquè si no no arribem T_T Aquestes coses, si no t'hi fixes et passen desapercebudes, però diria que si no sortien 25 personatges a cada OVA no en sortia cap. Ves que no n'haguem de fer tres i tot! xDD
Btw, em va semblar estrany que fessin un OP i ED especialment només per aquestes 2 OVA, però el més flipant és que la "Charle/Charlie" en realitat es digui "Charles" xD És un home!, com diria l'Elfman xD
Per triar personatges podiem fer una mena de càsting a veure quina veu queda millor amb cada personatge. No sé és una idea. xD Me l'he de mirar, l'OVA de l'institut. Apart del doblatge també hi hauria la feina de fer traduccions dels diàlegs, no?
Shruikan- TCAMK-Traducció
- Nombre de missatges : 1817
Traduir és feina d'en Gruay, aviam quan s'hi posa... ò.ó.
En Chiba, clarament és la Lucy, hahahaha! (Natsu=Shinagawa, Gray=Izumi, Loki=Rinka (que lliga molt), ergo, Lucy=Chiba HAHAHA
Estic d'acord amb això del càsting. I jo només m'estic basant amb l'especial de manga, que sembla que a la OVA hi ha la Wendy i tot...
En Chiba, clarament és la Lucy, hahahaha! (Natsu=Shinagawa, Gray=Izumi, Loki=Rinka (que lliga molt), ergo, Lucy=Chiba HAHAHA
Estic d'acord amb això del càsting. I jo només m'estic basant amb l'especial de manga, que sembla que a la OVA hi ha la Wendy i tot...
shira-chan- TCANMVK - La mestressa
- Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20428
Reputació : 169
Ubicació : Gràcia
I jo qui sóc? xD
Akuma- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 1282
Puntuació : 7321
Reputació : 32
Al càsting podriem fer que cadascú enviï una prova d'àudio per aquell personatge que vol doblar i de tots els que hi hagi s'escolleixi el més adequat.
Si algú no ho aconsegueix doncs al final acabem repartint amb els que quedin i tal.
No ho sé, proposo coses vaja xDDD
Si algú no ho aconsegueix doncs al final acabem repartint amb els que quedin i tal.
No ho sé, proposo coses vaja xDDD
Sí, em sembla bé, Manto. I si quedessin personatges lliures (perquè dubto que ningú digui expressament que vol fer de Nab xD) ja li encolomaríem a qui tingués una veu adient ^^
Proposo que fem un parell de proves: una parlant normal i l'altre mig cridant, que hi ha personatges que alcen molt la veu. Posem 2 frases "estàndard" o cadascú que digui el que li vingui de gust? xD
Proposo que fem un parell de proves: una parlant normal i l'altre mig cridant, que hi ha personatges que alcen molt la veu. Posem 2 frases "estàndard" o cadascú que digui el que li vingui de gust? xD
Qui s'encarrega de les dues frases? Estaria bé fer una llista de personatges i de qui som. Per adaptar veus i demés si cal fer més d'un personatge.
Akuma- Ex-fansuber
D'acord, reanimem el tema xD Algú em pot recomanar algun programa per enregistrar sons? Vull dir, tinc el micro, però no sé com guardar el que gravo xDD La veritat és que només l'he fet servir per parlar per l'Skype u.u
Pots fer servir l'Audacity. Et permet enregistrar sons a més a més d'obrir formats d'àudio mp3, wav, ogg i aquests tipus, a més a més és gratuït.
Però si vols fer servir quelcom més pro' doncs l'Adobe Audition però aquest l'hauràs de descarregar de Taringa amb el crack o el numero de serie... etc.
Però si vols fer servir quelcom més pro' doncs l'Adobe Audition però aquest l'hauràs de descarregar de Taringa amb el crack o el numero de serie... etc.
Jo quan torni de les minivacances em miraré al audacity i us dono opinió personal. De totes formes prefereixo programari lliure per a coses així.
Akuma- Ex-fansuber
Resucito el post. Algú té interés a continuar amb el projecte o el matem definitivament? xD
Puntuació : 7410
Reputació : 29
Ubicació : Artés
Jo vull participar-hi! Jo en sé d'un que hi entén en doblatge així que molaria fer-ho!
Gruay- TCNM-Correcció
- Nombre de missatges : 3065
Puntuació : 9670
Reputació : 16
A mi també m'agradaria la veritat, tot i que no sé si serveixo m'agradaria provar-ho si més no.
Akuma- Ex-fansuber
Aviam si apareix en doblador per aquí. Jo com a molt personatges secundaris, que com heu pogut comprovar tots, no pronuncio bé xD
Rini- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 1275
Puntuació : 6976
Ubicació : Barcelona
Jo estic igual que l'Akuma no ho fet mai pero algun cop s'ha de començar no?
Mortimer- Castafiore
- Nombre de missatges : 234
Puntuació : 5088
Reputació : 3
Ubicació : Castellar del Vallès
Es pot provar, sí. Però és complicat de fer, tècnicament, o sigui que la informació l'haurem de buscar tots, que no en sé pas més que vosaltres, d'això.
Per cert, estaria bé provar-ho de fer en una quedada.
Per cert, estaria bé provar-ho de fer en una quedada.
Això no us fa olor a una altra quedada?!
Gruay- TCNM-Correcció
A mi lo de la quedada em semblaria molt guay, però crec que abans hauriem d'escollir seriosament sobre que volem fer el fandub, a més, com tambñe dieu, una mà d'algú que coneix el tema ens aniria molt bé. No sé si sortirà una chapu, però ja que ho hem d'intentar fem-ho bé, no?
Akuma- Ex-fansuber
Algú ha dit quedada? M'hi apunto!
Rini- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 1275
Puntuació : 6976
Ubicació : Barcelona
Per començar jo pillaria alguna cosa simple xD
Propostes? Tot i que potser primer hauríem de mirar quants nois i quantes noies tenim xD
Propostes? Tot i que potser primer hauríem de mirar quants nois i quantes noies tenim xD
Gruay- TCNM-Correcció
No vam fer-ne ja, de propostes? No estan en aquest mateix tema, crec recordar?
Puntuació : 7410
Reputació : 29
Hetalia! Que son 5 minuts el capítol. Podria esta bé!
lostbrain- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 1690
Puntuació : 7866
Reputació : 25
Ubicació : Esterri d'Àneu
Primer de tot hauríem de mirar qui està disposat a participar-hi.
Vaig fent llista:
- Gruay
- Rini
- Shru
- Akuma
- lost
- Surri (crec)
Aneu dient qui hi voldria participar, però de debò, eh?
Vaig fent llista:
- Gruay
- Rini
- Shru
- Akuma
- lost
- Surri (crec)
Aneu dient qui hi voldria participar, però de debò, eh?
Gruay- TCNM-Correcció
Jo proposo la Ova del festival de naruto. Quan el vaig veure em vaig pixar de riure, i hi ha unes cuantes veus però sense passar-se. A més dura poc més de 10 minuts. Us paso el link:
Akuma- Ex-fansuber
A mi m'encantaria participar pero ho veij mes complicat en el meu cas del tema de la quedada mes que res perque nomes en tinc 14 pero si que m'encantaria Fandubejar
Mortimer- Castafiore
- Nombre de missatges : 234
Puntuació : 5088
Reputació : 3
Ubicació : Castellar del Vallès
A veure a mi em faria gràcia participar no sé si seria bo ni de tros però em puc fer un empatx de riure sentint un personatge parlant el meu català de Vic ^^
Ragna- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 652
Puntuació : 5564
Reputació : 5
Ubicació : Vic - Barcelona
El que molaria es veure'm a mi amb el Pallarès d'aquí d'alt!! Jajaja, estaria bé!
Jo depen de la quedada també em pot ser difícil participar.
Jo depen de la quedada també em pot ser difícil participar.
lostbrain- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 1690
Puntuació : 7866
Reputació : 25
Ubicació : Esterri d'Àneu
Pàgina 2 de 3 • 1, 2, 3