Seguim actius!

Últimos temas
» Per col·laborar amb vosaltres
Cesc arribarà al Barça, Alexis enlluernarà? EmptyDs 20 Abr 2024, 19:14 por shira-chan

» Vull traduir
Cesc arribarà al Barça, Alexis enlluernarà? EmptyDl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención

» M'agradaria participar!
Cesc arribarà al Barça, Alexis enlluernarà? EmptyDv 22 Des 2023, 17:54 por Dan

» M'agradaria llegir One Piece des d'un inici en català
Cesc arribarà al Barça, Alexis enlluernarà? EmptyDv 22 Des 2023, 10:15 por shira-chan

» M'agradaria unir-me
Cesc arribarà al Barça, Alexis enlluernarà? EmptyDg 05 Nov 2023, 17:44 por shira-chan

» M'agradaria unir-m'hi
Cesc arribarà al Barça, Alexis enlluernarà? EmptyDg 17 Set 2023, 20:26 por victor_v

» Vull col·laborar!!!
Cesc arribarà al Barça, Alexis enlluernarà? EmptyDc 23 Nov 2022, 16:27 por Intervención

» Entrar el blog
Cesc arribarà al Barça, Alexis enlluernarà? EmptyDg 02 Oct 2022, 16:21 por Intervención

» Bon dia, bona tarda, bon vespre!
Cesc arribarà al Barça, Alexis enlluernarà? EmptyDt 13 Set 2022, 20:22 por shira-chan


Cesc arribarà al Barça, Alexis enlluernarà?

+3
kyoraku
Gruay
NahaUmiNayuu
7 participantes

Ir abajo

Cesc arribarà al Barça, Alexis enlluernarà? Empty Cesc arribarà al Barça, Alexis enlluernarà?

Missatge  NahaUmiNayuu Dt 26 Jul 2011, 22:59

Bé, tenia ganes de parlar sobre els fitxatges del Barça, perquè si hi ha alguna cosa que m'agrada més en aquest món és el futbol i els equips del meu cor són el Barça i el Ath.Bilbao.

Doncs això, m'agradaria debatre sobre el futur de Cesc, arribarà per fi al Barça ?? Quant creeu que hauria de pagar el Barça? i d'Alexis, el Nen Meravella, què penseu ?? Sembla encaixar en la filosofia Barça, però sabrà portar bé la pressió que suposa estar en el millor equip del món ??

Doncs això, a debatre n_n
NahaUmiNayuu
NahaUmiNayuu
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 178
Puntuació : 4919
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 01/07/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Cesc arribarà al Barça, Alexis enlluernarà? Empty Re: Cesc arribarà al Barça, Alexis enlluernarà?

Missatge  Gruay Dc 27 Jul 2011, 21:59

Jo no crec que hagi de venir el Cesc... Val massa tot i que és una mica necessari, però aquest últim any ens n'hem ensortit molt bé, per tant, suposo que aquest any també ens en podríem ensortir... Dit això, crec que acabarà venint.
Sobre l'Alexis ni idea la veritat, últimament no ho he seguit gaire...
Gruay
Gruay
TCNM-Correcció
TCNM-Correcció

Nombre de missatges : 3065
Puntuació : 9475
Reputació : 16
Fecha de inscripción : 25/02/2010
Edad : 32
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Cesc arribarà al Barça, Alexis enlluernarà? Empty Re: Cesc arribarà al Barça, Alexis enlluernarà?

Missatge  NahaUmiNayuu Dc 27 Jul 2011, 23:36

Jo crec que l'Arsenal està demanant massa diners per Cesc, perquè si t'adones el que ha aconseguit el jugador que és més important ha estat amb la selecció espanyola, perquè amb l'Arsenal no ha aconseguit molt (vull dir títols com la champions).

Encara que jo crec que la temporada passada (2009-10) en comptes de comprar a Ibrahimovic (que va costar una dinerada) es podia haver comprat a Cesc, que jo crec que hagués aportat més del que aporto Ibrahimovic.
NahaUmiNayuu
NahaUmiNayuu
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 178
Puntuació : 4919
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 01/07/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Cesc arribarà al Barça, Alexis enlluernarà? Empty Re: Cesc arribarà al Barça, Alexis enlluernarà?

Missatge  kyoraku Dv 29 Jul 2011, 14:18

Jo de moment no crec que faci falta Cesc, aquest any veiem com funciona en thiago i si no dóna els resultats esperats, portem en Cesc gratis l'any que ve, que se li acaba el contracte XD. Si l'hem de portar aquest any no pagaria més de 35M €.
Sobre Alexis, crec que és un bon fitxatxe, portarà competéncia a la banda esquerra, cosa que farà millorar tant a ell com a en Pedro per la lluita per la titularitat; sobre el terreny de joc és bastant ràpid, és bo amb les dues cames i te un molt bon xut, però li falla el que és diu "l'ùltima passada", sovint intantar acabar ell la jugada, quan hauria sigut millor passar-la, però no tothom es perfecte XD
kyoraku
kyoraku
AK-Anime
AK-Anime

Nombre de missatges : 282
Puntuació : 5053
Reputació : 4
Fecha de inscripción : 11/05/2011
Edad : 32
Ubicació : Mataró

Tornar a dalt Ir abajo

Cesc arribarà al Barça, Alexis enlluernarà? Empty Re: Cesc arribarà al Barça, Alexis enlluernarà?

Missatge  NahaUmiNayuu Ds 30 Jul 2011, 14:44

Jo crec que si no compren a Cesc, o si es passen amb el preu, el millor seria optar pels jugadors del Barça B.
Encara que definitivament el Barça ho vol, i mirin el que ha dit Rosell:
http://www.marca.com/2011/07/30/futbol/equipos/barcelona/1311977286.html

Crec que estan sent correctes en els plantejaments, almenys no estan fent fitxatges a la babalà ni gastant grans quantitats de diners.
NahaUmiNayuu
NahaUmiNayuu
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 178
Puntuació : 4919
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 01/07/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Cesc arribarà al Barça, Alexis enlluernarà? Empty Re: Cesc arribarà al Barça, Alexis enlluernarà?

Missatge  itrebla Ds 30 Jul 2011, 18:45

Cesc acabarà al Barça molt aviat, per menys de 30 kilos més uns 8-10 en funció de títols que s'assoliran. A Thiago encara li falta una mica i ja veurem com reacciona.
itrebla
itrebla
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 557
Puntuació : 5245
Reputació : 3
Fecha de inscripción : 30/06/2011
Edad : 33
Ubicació : Tremp/Terrassa

Tornar a dalt Ir abajo

Cesc arribarà al Barça, Alexis enlluernarà? Empty Re: Cesc arribarà al Barça, Alexis enlluernarà?

Missatge  NahaUmiNayuu Dv 12 Ago 2011, 16:48

El fitxatge ja està fet, ara a veure com surten les coses. Tant de bo que el Barça guanyi el partit de Supercopa !!
NahaUmiNayuu
NahaUmiNayuu
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 178
Puntuació : 4919
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 01/07/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Cesc arribarà al Barça, Alexis enlluernarà? Empty Re: Cesc arribarà al Barça, Alexis enlluernarà?

Missatge  Gray Slimner Dv 12 Ago 2011, 17:49

Jo espero que els guanyi tots dos xDD

I parlant d'en Cesc... bueh... jo no l'hagués fitxat. Mai m'ha entusiasmat, i deixar-te 34 quilos (fàcilment 40) en el seu fitxatge, em sembla excessiu. Per 15 milions, màxim 20, me'l quedaria, perquè no crec que valgui massa més, però està clar que no hagués colat, aquesta oferta xD Això sí, m'encanta com negocia la nova junta directiva. Es van enrocar en 29 milions i només han apujat l'oferta perquè en Cesc ha renunicat a part del seu sou, que si no es quedava a l'Arsenal xD I les vendes d'Oriol Romeu i sobretot la de Bojan, em semblen magistrals. Ha d'anar mooooooolt malament la cosa perquè el Barça hi acabi perdent calers.
Gray Slimner
Gray Slimner
TCNRM - Traducció
TCNRM - Traducció

Nombre de missatges : 3087
Puntuació : 9066
Reputació : 40
Fecha de inscripción : 11/01/2011
Edad : 32

http://myanimelist.net/profile/Gray_Slimner

Tornar a dalt Ir abajo

Cesc arribarà al Barça, Alexis enlluernarà? Empty Re: Cesc arribarà al Barça, Alexis enlluernarà?

Missatge  Gruay Ds 13 Ago 2011, 18:56

Doncs jo no l'hagués fixat tampoc per tants diners, òbviament no anirà malament, però també tenim altres jugadors que poden ajudar en cas de necessitat. Però weno, ara ja està fet, per tant, ara que marqui un hattrick demà i ja estarà xD
Gruay
Gruay
TCNM-Correcció
TCNM-Correcció

Nombre de missatges : 3065
Puntuació : 9475
Reputació : 16
Fecha de inscripción : 25/02/2010
Edad : 32
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Cesc arribarà al Barça, Alexis enlluernarà? Empty Re: Cesc arribarà al Barça, Alexis enlluernarà?

Missatge  Daichi Dl 15 Ago 2011, 03:15

I finalment ja està fitxat! Ja no podem fer-nos enrera.

La suma total de la operació s'aproxima als 40 milions (entre les variables i tot plegat) tot i que es pagarà entre varies temporades. També cal recordar que el jugador renunciarà a part del seu sou per tal de poder ser fitxat.
Daichi
Daichi
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 837
Puntuació : 6284
Reputació : 14
Fecha de inscripción : 16/05/2010
Edad : 29

Tornar a dalt Ir abajo

Cesc arribarà al Barça, Alexis enlluernarà? Empty Re: Cesc arribarà al Barça, Alexis enlluernarà?

Missatge  Gruay Dl 15 Ago 2011, 10:03

Sep! A veure si dimecres fa un hattrick xD

Ahir Alexis va estar molt i molt bé, em va agradar moltíssim i va fer algunes coses xules
Gruay
Gruay
TCNM-Correcció
TCNM-Correcció

Nombre de missatges : 3065
Puntuació : 9475
Reputació : 16
Fecha de inscripción : 25/02/2010
Edad : 32
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Cesc arribarà al Barça, Alexis enlluernarà? Empty Re: Cesc arribarà al Barça, Alexis enlluernarà?

Missatge  Gray Slimner Dj 18 Ago 2011, 19:31

Només diré una cosa: "Pito" Vilanova xDDDDDD

Pobre home, cada dia està més sonat. Està fent el ridícul de mala manera i ho està veient tothom. I mira que hagués pogut quedar bé si s'hagués limitat a afrontar els partits amb dignitat, patir una derrota amb un marcador ajustat, i reconèixer la superioritat del rival. En aquest cas, estic segur que seria conseiderat el segon millor entrenador del món, que dirigeix el segon millor equip del món. Però no, ell prefereix fer el pallasso xDD M'encanta xDDDDDDDDDD
Gray Slimner
Gray Slimner
TCNRM - Traducció
TCNRM - Traducció

Nombre de missatges : 3087
Puntuació : 9066
Reputació : 40
Fecha de inscripción : 11/01/2011
Edad : 32

http://myanimelist.net/profile/Gray_Slimner

Tornar a dalt Ir abajo

Cesc arribarà al Barça, Alexis enlluernarà? Empty Re: Cesc arribarà al Barça, Alexis enlluernarà?

Missatge  Gruay Dj 18 Ago 2011, 23:26

A mi em va fer molta ràbia lo de que fes veure que no sabia qui era... És deplorable i molt trist...
No entenc com li poden permetre que embruti d'aquesta manera l'imatge del Reial Madrid...
Si fos madridista (Déu no ho vulgui) me n'avergonyiria profundament i estaria indignat (#AcampadaBernabeu)
Gruay
Gruay
TCNM-Correcció
TCNM-Correcció

Nombre de missatges : 3065
Puntuació : 9475
Reputació : 16
Fecha de inscripción : 25/02/2010
Edad : 32
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Cesc arribarà al Barça, Alexis enlluernarà? Empty Re: Cesc arribarà al Barça, Alexis enlluernarà?

Missatge  NahaUmiNayuu Dv 19 Ago 2011, 16:37

Enorme el Barça !! Estic orgullosa d'aquest tremend equip, són els millors jugadors del món i unes persones honestes i humils.

Tremenda falta de respecte d'aquest "senyoret" que diu ser entrenador de futbol, però pitjor és escoltar les declaracions que fa, i ja ni us dic si veieu el canal de Marca, em provoquen ganes de vomitar cada vegada que diuen que el Madrid no va provocar gens.

I el molt impresentable va i diu "Pito", vagi doncs a partir d'ara hauríem de dir-li Morinjo !! a veure si li agrada que no se sàpiguen el seu nom i que damunt es burlin.

Però el millor del partit, a part del joc del Barça, que va enlluernar, encara que la defensa cal millorar-la, va ser veure les nobles declaracions de Pep, i sens dubte.... la cara del Florentino xDD
Ara a pensar en el partit del divendres, que serà dur, i passar d'aquests impresentables que estan embrutant el nostre futbol.

Per cert, va ser genial veure al Cristiano agenollar-se davant el millor jugador del món, MESSI !!
NahaUmiNayuu
NahaUmiNayuu
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 178
Puntuació : 4919
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 01/07/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Cesc arribarà al Barça, Alexis enlluernarà? Empty Re: Cesc arribarà al Barça, Alexis enlluernarà?

Missatge  lostbrain Dv 19 Ago 2011, 21:55

Només puc dir:

EL MOU PETIT QUAN BRAMA...BRAMA BRAMA BRAMA!
EL MOU PETIT QUAN BRAMA...BRAMA AMB EL DIT,
AMB EL DIT DIT DIT... AIXÍ BRAMA EL MALPARIT!

xD!

I molt bon paper d'en Cesc i Alexis! Seran molt bons jugadors! Very Happy
Visca el Barça!!

L.B.

lostbrain
lostbrain
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1690
Puntuació : 7671
Reputació : 25
Fecha de inscripción : 19/12/2010
Edad : 30
Ubicació : Esterri d'Àneu

Tornar a dalt Ir abajo

Cesc arribarà al Barça, Alexis enlluernarà? Empty Re: Cesc arribarà al Barça, Alexis enlluernarà?

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum