Seguim actius!

Últimos temas
» Per col·laborar amb vosaltres
Fitxatges del barça de futbol, estiu 2010 EmptyDs 20 Abr 2024, 19:14 por shira-chan

» Vull traduir
Fitxatges del barça de futbol, estiu 2010 EmptyDl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención

» M'agradaria participar!
Fitxatges del barça de futbol, estiu 2010 EmptyDv 22 Des 2023, 17:54 por Dan

» M'agradaria llegir One Piece des d'un inici en català
Fitxatges del barça de futbol, estiu 2010 EmptyDv 22 Des 2023, 10:15 por shira-chan

» M'agradaria unir-me
Fitxatges del barça de futbol, estiu 2010 EmptyDg 05 Nov 2023, 17:44 por shira-chan

» M'agradaria unir-m'hi
Fitxatges del barça de futbol, estiu 2010 EmptyDg 17 Set 2023, 20:26 por victor_v

» Vull col·laborar!!!
Fitxatges del barça de futbol, estiu 2010 EmptyDc 23 Nov 2022, 16:27 por Intervención

» Entrar el blog
Fitxatges del barça de futbol, estiu 2010 EmptyDg 02 Oct 2022, 16:21 por Intervención

» Bon dia, bona tarda, bon vespre!
Fitxatges del barça de futbol, estiu 2010 EmptyDt 13 Set 2022, 20:22 por shira-chan


Fitxatges del barça de futbol, estiu 2010

+2
Crumusant
surreak
6 participantes

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Ir abajo

Fitxatges del barça de futbol, estiu 2010 Empty Fitxatges del barça de futbol, estiu 2010

Missatge  surreak Dc 19 Maig 2010, 12:34

Vinga, va, què en penseu?

En Villa ha de vindre? Per mi no, la veritat és que el pobre Ibra no ha complert les expectatives, però jo li donaria més marge. Té tota la pressió de substituir l'Eto'o i tot plegat, i la pressió mai és bona. Jo crec que si li donem una altra oportunitat, deixant que s'adapti pot ser genial, perquè és un futbolista excel·lent.

Pel que fa a Cesc? No sé què dir-vos. A mi m'agradaria que vingués, cesc, però tampoc vull que substitueixi a ningú del mig del camp del barça actual. A Busquets, potser? També és bastant bo, el paio. Pot ser un bon suplent, però tenir cesc de suplent? No ho sé, no ho sé. A més, Touré i Keita també són molt bons, per la part que els toca.
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16666
Reputació : 89
Fecha de inscripción : 08/06/2009
Edad : 36
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Fitxatges del barça de futbol, estiu 2010 Empty Re: Fitxatges del barça de futbol, estiu 2010

Missatge  Crumusant Dc 19 Maig 2010, 12:46

Ens caixavem molts que la plentilla era curta, aquesta temporada per mi l'han salvat: Pedro i Bojan(han evolucionat MOLT) Piqué(hi ha estat en els partits on els altres no hi eren) Xavi(Xavi).

El principi l'Ibra semblava que s'havia adeptat molt ràpid, però després de la lesio... si, és molt bon jugador però massa estatic per el barça.

Henry havia d'està el 100% i en total 4 gols... sort del "petits"

Villa pot ser era més necesari la temporada passada però no crec que faci cap mal tenir una banqueta més competen

El mig del cam del barça ara mateix és el millor del món però el Xavi li falta poc i l'iniesta aquest any a tingut lesions una derrera l'altre i en Busquets es busca moltes tergetes així que no crec que faci cap mal en Cesc i si recordem que ja te ADN barça que fan tard!
Crumusant
Crumusant
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 84
Puntuació : 5202
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 17/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Fitxatges del barça de futbol, estiu 2010 Empty Re: Fitxatges del barça de futbol, estiu 2010

Missatge  Daichi Dc 19 Maig 2010, 13:30

Ahir al mundodeportivo sortia una notícia que deia que el Torres estava entre el Chelsea i el Barça.
Us agradaria que vingués el Torres? Comparteixo que el Ibra s'hauria de quedar 1 anyet més.

El henry es veu que és molt possible que se'n vaigi a la lliga dels EEUU, crec que seria un bon negoci perque només li queda un any de contracte i ja està a les últimes així que millor si en podem treure ara algun caleró.

I per cert, ha saltat el representant del Touré dient que està més fora que dins Surprised. A mi personalment no m'agradaria que marxés. Em sembla molt millor el Toure que el busquets (que té una mitjana d'una cagada per partit).

Aquí ho deixo XD.
PD: a veure si el Cesc ve aviat.
Daichi
Daichi
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 837
Puntuació : 6284
Reputació : 14
Fecha de inscripción : 16/05/2010
Edad : 29

Tornar a dalt Ir abajo

Fitxatges del barça de futbol, estiu 2010 Empty Re: Fitxatges del barça de futbol, estiu 2010

Missatge  Crumusant Dc 19 Maig 2010, 13:37

Jo també vull que l'Ibra es quedi, però no com a titular indiscutible que jugi a la copa del rei!

Si ve en Torres després i vegi massa gent...
Crumusant
Crumusant
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 84
Puntuació : 5202
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 17/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Fitxatges del barça de futbol, estiu 2010 Empty Re: Fitxatges del barça de futbol, estiu 2010

Missatge  tyrex Dc 19 Maig 2010, 14:27

Malauradament, ens toca el Villa:

19.05.2010 12:29
Acord amb el València per Villa

www.fcbarcelona.cat

El FC Barcelona i el València CF han tancat aquest matí l’acord per al traspàs del jugador David Villa al club blaugrana. El cost de l’operació és de 40 milions d’euros.

El jugador asturià es traslladarà a Barcelona demà dijous al vespre, per passar reconeixement mèdic divendres al matí. A continuació, Villa firmarà per quatre temporades amb opció a una altra.

La presentació de Villa com a nou jugador del Barça està prevista per a les 13.30 hores, a la Sala París. Posteriorment, el jugador sortiria al Camp Nou, en una sessió de portes obertes per al públic.

Garantia de gol

David Villa, de 28 anys, ha vestit la samarreta del València CF en les últimes cinc temporades, en què ha demostrat una enorme efectivitat de cara a porteria: en 166 partits de Lliga s’ha apuntat 107 gols. Com en les seves dues primeres temporades a Primera, a les files del Saragossa (2003-05), l’asturià s’ha erigit en un davanter amb una gran mobilitat, generós en l’esforç, tècnicament molt ben dotat i gran rematador amb les dues cames.

El ‘7’ és titular indiscutible en la selecció espanyola. Les seves dianes van resultar decisives perquè es proclamés campiona d’Europa el 2008.

Font: http://www.fcbarcelona.es/web/catala/noticies/destacades/n100519111099.html
tyrex
tyrex
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 2575
Puntuació : 9182
Reputació : 20
Fecha de inscripción : 06/01/2010
Edad : 31
Ubicació : Barcelona, a la caverna dels auditors

Tornar a dalt Ir abajo

Fitxatges del barça de futbol, estiu 2010 Empty Re: Fitxatges del barça de futbol, estiu 2010

Missatge  Crumusant Dc 19 Maig 2010, 14:42

tyrex escrigué:Malauradament, ens toca el Villa
Tampoc tan... jo crec que ja va bé que vingui tot i que fa un any tard Razz Razz
Crumusant
Crumusant
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 84
Puntuació : 5202
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 17/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Fitxatges del barça de futbol, estiu 2010 Empty Re: Fitxatges del barça de futbol, estiu 2010

Missatge  Daichi Dc 19 Maig 2010, 14:46

Crumusant escrigué:
tyrex escrigué:Malauradament, ens toca el Villa
Tampoc tan... jo crec que ja va bé que vingui tot i que fa un any tard Razz Razz
Jo també ho crec. Els principals problemes que ha tingut el guardiola han estat per tenir una plantilla massa curta. Si ve el Villa i el Cesc, ens oferiran una gran possiblitat d'aliniacions, rotacions i moviments. Sempre va bé tenir efectius, i si són bons millor!
Daichi
Daichi
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 837
Puntuació : 6284
Reputació : 14
Fecha de inscripción : 16/05/2010
Edad : 29

Tornar a dalt Ir abajo

Fitxatges del barça de futbol, estiu 2010 Empty Re: Fitxatges del barça de futbol, estiu 2010

Missatge  Natsu Dc 19 Maig 2010, 16:12

Al final sembla que són 40 millons pel Villa però si sumem els 40 més que segur que costarà el Cesc. I algun altre fitxatge que segurament faran, alguns jugadors tenen bastants numeros per marxar ja que no sé d'on treuen tants calers...
El Manchester City i el Chelsea diuen que estan interessats per l'Ibra, i el Touré també té bastants pretendents, així que si hi ha una bona oferta diria que marxaran, tot i que també em sap greu pel pobre Ibra Crying or Very sad

I parlant de fitxatges també del Barça però no de futbol, es veu que si guanya el Sandro vol fitxar el Rudy per l'equip de bàsquet! Very Happy
Natsu
Natsu
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 791
Puntuació : 6223
Reputació : 5
Fecha de inscripción : 15/05/2010
Edad : 32

Tornar a dalt Ir abajo

Fitxatges del barça de futbol, estiu 2010 Empty Re: Fitxatges del barça de futbol, estiu 2010

Missatge  surreak Dc 19 Maig 2010, 19:39

A mi tampoc m'agradaria que marxés el Touré.

I en Sandro promet el Rudy? Però si està a la NBA! Ja se n'ha cansat o què?
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16666
Reputació : 89
Fecha de inscripción : 08/06/2009
Edad : 36
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Fitxatges del barça de futbol, estiu 2010 Empty Re: Fitxatges del barça de futbol, estiu 2010

Missatge  Natsu Dc 19 Maig 2010, 20:12

Jo ho he vist en un resum de l'entrevista que li han fet per NBA.cat i que han passat avui pel Telenotícies en què comentava aquesta possibilitat. A més, allà a la NBA no té gaire protagonisme i ha dit que de tot es podia parlar i que no descartava un retorn.

Personalment d'aquest tema crec que hi ha alguns jugadors que van fer com el Rudy de marxar a la NBA, i per tenir el protagonisme que tenen allà segurament si s'haguéssin quedat a l'ACB en algun equip bo tindrien un rol molt més important i podrien aconseguir grans títols (Exemple: Navarro). Però, ja se sap això de la NBA atrau molt...
Natsu
Natsu
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 791
Puntuació : 6223
Reputació : 5
Fecha de inscripción : 15/05/2010
Edad : 32

Tornar a dalt Ir abajo

Fitxatges del barça de futbol, estiu 2010 Empty Re: Fitxatges del barça de futbol, estiu 2010

Missatge  surreak Dt 15 Jun 2010, 20:43

Diuen que el Sandro Rossell vol portar el Torres, ara.
A mi em sembla, ja que sóc partidari de no vendre a Ibrahimovic, que ja tenim prous davanters, al barça. Què en penseu?
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16666
Reputació : 89
Fecha de inscripción : 08/06/2009
Edad : 36
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Fitxatges del barça de futbol, estiu 2010 Empty Re: Fitxatges del barça de futbol, estiu 2010

Missatge  Gruay Dt 15 Jun 2010, 20:53

surreak escrigué:Diuen que el Sandro Rossell vol portar el Torres, ara.
A mi em sembla, ja que sóc partidari de no vendre a Ibrahimovic, que ja tenim prous davanters, al barça. Què en penseu?
Jo tot i ser partidari de vendre a Ibrahimovic, si en Cesc acaba venint (fa un temps que no ho he seguit i la veritat és que no sé com estan les negociacions o ja s'han acabat) no crec que necessitem ningú més i si en Cesc no ve, llavors no vendria a Ibrahimovic i tampoc portaria a Torres.
Gruay
Gruay
TCNM-Correcció
TCNM-Correcció

Nombre de missatges : 3065
Puntuació : 9475
Reputació : 16
Fecha de inscripción : 25/02/2010
Edad : 32
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Fitxatges del barça de futbol, estiu 2010 Empty Re: Fitxatges del barça de futbol, estiu 2010

Missatge  Daichi Dt 10 Ago 2010, 11:02

Segons sembla, l'Ozil del Werder Bremen està al caure, què en penseu?

Jo crec que seria un gran fitxatge. És un migcampista molt polivalent que pot jugar fins i tot d'extrem.
Daichi
Daichi
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 837
Puntuació : 6284
Reputació : 14
Fecha de inscripción : 16/05/2010
Edad : 29

Tornar a dalt Ir abajo

Fitxatges del barça de futbol, estiu 2010 Empty Re: Fitxatges del barça de futbol, estiu 2010

Missatge  surreak Dt 10 Ago 2010, 11:19

A mi, com a jugador, m'agrada, però no sé fins a quin punt és necessari, pel Barça. De migcampistes excel·lents i polivalents n'anem sobrats, i no crec que l'Ozil es mereixi xupar banqueta. A més, el Madrid no li anava al darrere, també? Aquestes curses i baralles entre Barça i Madrid pels fitxatges em semblen molt innecessàries...
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16666
Reputació : 89
Fecha de inscripción : 08/06/2009
Edad : 36
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Fitxatges del barça de futbol, estiu 2010 Empty Re: Fitxatges del barça de futbol, estiu 2010

Missatge  Daichi Dt 10 Ago 2010, 11:33

És un fitxatge bastant nescessari des del meu punt de vista. Ja que si la plantilla era curta, ara encara ho és més. Fixat que el mig del camp gairebé no té recanvis, tenim el Xavi, Iniesta, Busquets i Keita que d'aquests cuatre, en un partit en juguen tres. S'ha de donar descans, pensa també que l'Iniesta és propenç a lesionar-se i el xavi ja comença a ser vell. L'Henry se n'ha anat, cosa que significa que l'Iniesta haurà de jugar més partits a la banda, també. Amb l'arribada d'Ozil i l'arribada d'un possible migcampista defensiu, es taparien els forats. També cal l'arribada d'un central, ja que només hi ha un recanvi (Milito).

Crec que és bastant prioritari, tenir un recanvi de nivell en cada posició.

Daichi
Daichi
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 837
Puntuació : 6284
Reputació : 14
Fecha de inscripción : 16/05/2010
Edad : 29

Tornar a dalt Ir abajo

Fitxatges del barça de futbol, estiu 2010 Empty Re: Fitxatges del barça de futbol, estiu 2010

Missatge  surreak Dl 23 Ago 2010, 21:17

Bueno, l'Ozil ja és al Madrid. I també el Carvalho. Però què han fet, els del Madrid? Del Carvalho ni tan sols n'havia sentit a parlar. Però si s'han omplert de fitxatges un altre cop!
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16666
Reputació : 89
Fecha de inscripción : 08/06/2009
Edad : 36
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Fitxatges del barça de futbol, estiu 2010 Empty Re: Fitxatges del barça de futbol, estiu 2010

Missatge  Daichi Dl 23 Ago 2010, 22:19

surreak escrigué:Bueno, l'Ozil ja és al Madrid. I també el Carvalho. Però què han fet, els del Madrid? Del Carvalho ni tan sols n'havia sentit a parlar. Però si s'han omplert de fitxatges un altre cop!

Els fitxatges del madrid d'aquest any es poden definir amb dues paraules: joves(promeses) i mediocres.

Deixant de banda el madrid, ara sembla que es vol fitxar el Mascherano, us sembla bé?
Jo no sé si és el més apropiat, però és clar que falta algú per suplir la baixa de Touré.
Daichi
Daichi
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 837
Puntuació : 6284
Reputació : 14
Fecha de inscripción : 16/05/2010
Edad : 29

Tornar a dalt Ir abajo

Fitxatges del barça de futbol, estiu 2010 Empty Re: Fitxatges del barça de futbol, estiu 2010

Missatge  surreak Dl 23 Ago 2010, 23:06

Doncs la veritat, només el conec del pro, aquest jugador, així que no sé si és adequat o no.
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16666
Reputació : 89
Fecha de inscripción : 08/06/2009
Edad : 36
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Fitxatges del barça de futbol, estiu 2010 Empty Re: Fitxatges del barça de futbol, estiu 2010

Missatge  Gruay Dt 24 Ago 2010, 01:41

Jo estic amb en Paufiri, algu ha de cobrir la baixa (gravissima per a mi, s'hagues hagut d'evitar a tota costa...) de'n Toure pero no sé si en Mascherano és la millor opció, tampoc el conec gaire...
I sobre l'Ozil, doncs la veritat és que jo tampoc l'hagués fitxat tenint el planter que tenim, però si ara resulta que al Madrid es converteix en lo puto crack doncs ràbia me'n farà encara que no l'hagués fitxat...
Gruay
Gruay
TCNM-Correcció
TCNM-Correcció

Nombre de missatges : 3065
Puntuació : 9475
Reputació : 16
Fecha de inscripción : 25/02/2010
Edad : 32
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Fitxatges del barça de futbol, estiu 2010 Empty Re: Fitxatges del barça de futbol, estiu 2010

Missatge  Daichi Ds 28 Ago 2010, 03:34

Bé, en Masche' ja ha arribat.

Sembla ser que l'Ibra és molt possible que vaigi al Milan.

Va, preguntes

1. Què n'opineu del fitxatge d'en Macherano per el Baça?
2. Voleu que L'ibra se'n vaigi?
3. Si l'Ibra se'n va, creieu conveitent fitxar algun tipus de delanter?

Meves respostes:
1- Molt bé, era del tot necessari.
2. No
3. mmm, sí perquè no.. cal cobrir la baixa d'Henry. S'havia especulat amb Robinho, jo personalment no vull que vingui el Robinho, però en tot cas si que veig necessari un extrem (potser Luís Suarez), sino cantera.
Daichi
Daichi
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 837
Puntuació : 6284
Reputació : 14
Fecha de inscripción : 16/05/2010
Edad : 29

Tornar a dalt Ir abajo

Fitxatges del barça de futbol, estiu 2010 Empty Re: Fitxatges del barça de futbol, estiu 2010

Missatge  surreak Ds 28 Ago 2010, 09:03

Ja ho vaig dir, Mascherano només el conec del pro, així que ni idea. Confiem en la directiva, que fins ara ha encertat. Per cert, continua sent el Txiki, l'encarregat de buscar fitxatges?

Pel que fa a l'Ibra, m'empipa molt que marxi, i encara tinc esperances que no ho faci. Primer, perquè és un jugador que sempre m'havia agradat molt, i quan van dir que venia al Barça, se'm van il·luminar els ulls. I segon, perquè no entenc l'interès perquè marxi. A finals de la temporada passada va baixar una mica el rendiment? Home... donar temps és important. I si no, només cal mirar com ha començat aquesta temporada. Però bé, a veure què. I si marxa, estaré tan enfadat que em serà igual que fitxin algú o no.

Per cert, Adriano està força bé, oi? Al principi de fitxar-lo no hi creia gaire, jo, però ara he de reconèixer que m'agrada força.
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16666
Reputació : 89
Fecha de inscripción : 08/06/2009
Edad : 36
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Fitxatges del barça de futbol, estiu 2010 Empty Re: Fitxatges del barça de futbol, estiu 2010

Missatge  Daichi Ds 28 Ago 2010, 14:24

Doncs sí, m'agrada molt aquests centres enroscats que fa el tal Adriano, a més a més es molt polivalent i pot jugar tant a la dreta com a l'esquerra.

Pel que fa l'Ibra, a mi també m'agrada força i penso que és un gran jugador i que seria un gran error si es desprenen d'ell. Imagina el trident "Messi-Ibra-Villa"... Ara bé, sembla que el Guardiola no li té "feeling"...

Ah, i el secretari tècnic no és el Txiqui, el Txiqui se'n va anar quan va marxar el Laporta. El qui ocupa el seu lloc actualment és el Zubizarreta (Pels amics, Zubi xdd).
Daichi
Daichi
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 837
Puntuació : 6284
Reputació : 14
Fecha de inscripción : 16/05/2010
Edad : 29

Tornar a dalt Ir abajo

Fitxatges del barça de futbol, estiu 2010 Empty Re: Fitxatges del barça de futbol, estiu 2010

Missatge  Daichi Ds 28 Ago 2010, 23:11

Au! Ibra al Milan senyors! Cedit durant una temporada amb obligació de compra de 24 milions..

Tant de bo m'ho haigi de menjar això, però aquests 'feelings' de Guardiola els pagarem cars i la veritat és que m'estic començant a cansar. Al futbol professional no si van a fer amics. I un jugador no es ven per "si et cau bé o no" sinó per "si rendeix o no" i l'Ibra, després de fer més de 20 gols i nosequantes assistències en la seva primera temporada... no es pot dir pas que no haigi rendit (i encara li quedaven 4 temporades més). Espero que el Guardiola dongui explicacions tant esportivament com econòmicament (va costar 45m + Eto'o), i aquest cop el 'feeling' no serveix.
Daichi
Daichi
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 837
Puntuació : 6284
Reputació : 14
Fecha de inscripción : 16/05/2010
Edad : 29

Tornar a dalt Ir abajo

Fitxatges del barça de futbol, estiu 2010 Empty Re: Fitxatges del barça de futbol, estiu 2010

Missatge  surreak Ds 28 Ago 2010, 23:23

Doncs vaja...
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16666
Reputació : 89
Fecha de inscripción : 08/06/2009
Edad : 36
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Fitxatges del barça de futbol, estiu 2010 Empty Re: Fitxatges del barça de futbol, estiu 2010

Missatge  Daichi Ds 28 Ago 2010, 23:36

surreak escrigué:Doncs vaja...

poca cosa més es pot dir, oi? xd
Daichi
Daichi
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 837
Puntuació : 6284
Reputació : 14
Fecha de inscripción : 16/05/2010
Edad : 29

Tornar a dalt Ir abajo

Fitxatges del barça de futbol, estiu 2010 Empty Re: Fitxatges del barça de futbol, estiu 2010

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum