Seguim actius!

Últimos temas
» Vull traduir
Petició per entrar al fansub EmptyDl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención

» M'agradaria participar!
Petició per entrar al fansub EmptyDv 22 Des 2023, 17:54 por Dan

» M'agradaria llegir One Piece des d'un inici en català
Petició per entrar al fansub EmptyDv 22 Des 2023, 10:15 por shira-chan

» M'agradaria unir-me
Petició per entrar al fansub EmptyDg 05 Nov 2023, 17:44 por shira-chan

» M'agradaria unir-m'hi
Petició per entrar al fansub EmptyDg 17 Set 2023, 20:26 por victor_v

» Vull col·laborar!!!
Petició per entrar al fansub EmptyDc 23 Nov 2022, 16:27 por Intervención

» Entrar el blog
Petició per entrar al fansub EmptyDg 02 Oct 2022, 16:21 por Intervención

» Bon dia, bona tarda, bon vespre!
Petició per entrar al fansub EmptyDt 13 Set 2022, 20:22 por shira-chan

» M'agradaria unir-me a vosaltres!
Petició per entrar al fansub EmptyDc 24 Ago 2022, 10:20 por Shruikan


Petició per entrar al fansub

+7
surreak
lostbrain
shira-chan
Gray Slimner
Manto-kun
Akuma
Refle
11 participantes

Ir abajo

Petició per entrar al fansub Empty Petició per entrar al fansub

Missatge  Refle Dc 03 Ago 2011, 11:29

Hola a tothom.
Sempre m'ha agradat el mon del anime i es per això que vaig coneixer el mon dels fansubs, i hem vaig donar compte de que n'hi molt pocs (per no dir gairebé cap) en català, cosa que trobo que es una llàstima. I es per això que m'animo a presentar-me.

M'agradaria formar part del vostre fansub. Per què? Perquè és en català, esclar XD
M'he registrar avui mateix al vostre forum i vaig una mica perdut i desorientat, però tot i això tinc ganes de coneixer Lluna plena no Fansub una mica més.

Actualment estic al fansub d'anime de NarutoUchiha, per el que tinc una certa experiència. Allí m'enencarrego de la compressió: se comprimir en AviSynth amb el MeGui per a .mp4 i amb el MKVmergue GUI per a softsubs en .mkv.
També tinc un cert maneig amb el Aegisub per als subtítuls, tot i que no se quin programa feu servir vosaltres...

Tot i que ja estic a un altre fansub, crec que soc capaç d'estar-hi als dos alhora, però realment no ho sabré fins que m'hi trobi (això no diu gaire al meu favor, ja ho se XD).

Tot i que tinc ganes de colaborar amb vosaltres, tinc un petit problema i es que no m'agrada cap de les vostres sèries, i la veritat, treballar amb una sèrie que no t'agrada no es el millor del mon, però tot i així estic disposat a colaborar amb el que cregueu convenient.

També m'agradaria proporsar-vos de "fansubejar" les OVA's de FMA Brotherhood, més que rés perquè és una sèrie que m'agrada molt, però no soc ningú per a dir-vos que fer i que no, i tampoc ho pretenc.

En fi, aquesta es la meva proposta i el que us puc oferir. Espero la vostra resposta. Gracies.
Refle
Refle
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 6
Puntuació : 4655
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 03/08/2011
Edad : 33

Tornar a dalt Ir abajo

Petició per entrar al fansub Empty Re: Petició per entrar al fansub

Missatge  Akuma Dc 03 Ago 2011, 11:36

Benvingut a Lluna Plena,

Jo tb vaig treballar a NU durant un temps, i realment m'agrada més treballar aquí, ja que hi ha molta més escalfor entre les persones, i jo al menys ho agraixo.

Al contrari que a NU, aquí no hi ha una quantitat ingent de gent, i es que també hi ha molt menys públic al que arribar. De totes formes a mi m'agrada molt tota la comunitat, que poc a poc va creixent. Espero que facis molt amics per aquí, i que treballis en algun projecte que t'acabi agradant si és el cas.

Per l'11S estem preparant ara algunes coses, pot ser el teu OVA pugui entrar dins del pack, tot i que com compendràs hi ha més prioritat per als que han estat treballant tot l'any.

Sigui com sigui espero que t'ho passis bé.

Per cert, a banda de Full Metal Alchemist quines altres séries t'agraden?
Akuma
Akuma
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1282
Puntuació : 7104
Reputació : 32
Fecha de inscripción : 26/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Petició per entrar al fansub Empty Re: Petició per entrar al fansub

Missatge  Manto-kun Dc 03 Ago 2011, 11:57

Hola!

Jo a NarutoUchiha havia jugat al rol interpretatiu de Naruto ja fa potser un parell o tres d'anys o crec que més, el meu personatge era el Lenny dels Simpson hahaha ^^. Però no hi vaig jugar durant gaire temps.

Doncs benvingut siguis, aviam si et dónen ara el vist-i-plau i benvingut al vaixell!
Manto-kun
Manto-kun
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1333
Puntuació : 6582
Reputació : 18
Fecha de inscripción : 09/05/2010
Edad : 33
Ubicació : Nara

http://www.litoskayak.co.nr

Tornar a dalt Ir abajo

Petició per entrar al fansub Empty Re: Petició per entrar al fansub

Missatge  Gray Slimner Dc 03 Ago 2011, 12:05

Uooooh! Hola Refle, quina il·lusió que t'hagis registrat i ens vulguis donar un cop de mà ^^ Bé, jo no sóc ningú per dir si pots entrar a formar part de l'staff o no, això és cosa dels admins, però sí que puc donar-te la benvinguda =P
Primer de tot, t'aconsello que passis pel subfòrum de presentacions (el que està just a sobre d'aquest xD) i creïs un fil perquè tots et coneguem millor Very Happy

Guau! Estàs a NU? Ostres tu, quin nivell que deus tenir, doncs! xD Tot i que d'anime, que jo sàpiga, només fèieu Naruto i ja fa mesos que no veig ni una sola notícia :S Que ho heu deixat? Això sí, els mangas de la "santíssima trinitat" els segueixo tots d'allà, que són de les millors versions que he aconseguit trobar, especialment Naruto xD

Pel que fa a les OVAs de FullMetal, a mi em van agradar bastant (obviament no li arriben a la sola de la sabata a la sèrie, des del meu punt de vista xD), suposo que si trobes més gent que t'ajudi a acabar de completar el team del projecte no hi haurà problema en fer-les, ara bé, de moment estem intentant tancar sèries per poder començar-ne de noves... aviam si alguna d'aquestes et fa el pes ^^

I ja per últim... escolta, si no segueixes cap dels nostres mangas ni animes (:_/), com ens has trobat? xD
Apa, que t'ho passis molt bé per aquí Very Happy
Gray Slimner
Gray Slimner
TCNRM - Traducció
TCNRM - Traducció

Nombre de missatges : 3087
Puntuació : 9044
Reputació : 40
Fecha de inscripción : 11/01/2011
Edad : 32

http://myanimelist.net/profile/Gray_Slimner

Tornar a dalt Ir abajo

Petició per entrar al fansub Empty Re: Petició per entrar al fansub

Missatge  Refle Dc 03 Ago 2011, 12:23

Gracies als tres Very Happy

Bé, jo no se si tinc nivell o no, faig el que puc XDD.

No, no hem deixat Naruto però passa que som poquíssima gent i anem poc a poc, però tot i que fa temps que no publiquem res, no hem deixat de treballar.

Es cert que no segueixo cap sèrie vostra... i tot i això he tinc la cara de presentar-me XDD Hi hauré de ficar remei.
Us he conegut a través d'animelliure, que teniu una certa fama.

Actualment sols segueixo dos sèries més: Naruto i Bakuman (tot i que aquesta última la porto una mica atrassada).

Lo de les OVA's ho he dit per aportar una idea, no pas per iniciar un projecte jo (pero si hi ha ganes es pot fer, clar.) Gray Slimner, jo també penso que les OVA son estan al nivell de la sèrie, però estan prou bé.

En fi, espero passar-me més per la web i coneixer-la una mica més. Smile
Refle
Refle
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 6
Puntuació : 4655
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 03/08/2011
Edad : 33

Tornar a dalt Ir abajo

Petició per entrar al fansub Empty Re: Petició per entrar al fansub

Missatge  shira-chan Dc 03 Ago 2011, 13:10

Ara mateix t'entro, Refle!

No és cap problema que estiguis a dos fansub alhora mentre la feina que facis aquí la facis bé. No hi hauria problema ni que els dos fansubs fossin en català.

Tenim fama, a AnimeLliure? Razz Que bé!!

Sobre les sèries, FMA Brotherhood la vam començar a Dragon però la van llicenciar (jo traduïa, n'estic força contenta, els pocs capis que vam fer encara estan al fòrum de Dragon - dragonnofansub.forumotion.com).

A mi també m'agraden molt les versions de manga que fan a NU! Crec que és una bona pàgina, però poca cosa més en sé. El que passa amb les sèries, és que tenim prohibit fer sèries llicenciades o que algun altre fansub ja les estigui fent en català. Per aquest motiu no vam seguir amb FMA. Les OVAs serien una altra història. De les sèries que dius que t'agraden (Naruto i Bakuman) l'únic que podríem fer és l'anime de Bakuman, però segur que és com el manga i està plé de lletra. Vaja, que hem de conèixer les nostres pròpies limitacions.

Sobre començar sèries noves. Sí, al setembre pretenem començar-ne de noves. Si ens dónes més informació sobre quin tipus d'anime t'agrada podré dir-te més bé si en trobaràs alguna al teu gust! Perquè segons sembla t'agrada el Shonen però Fairy Tail, Blazer Drive o Chrno Crusade no, no? El gran problema amb les Shonen és que es llicencien fàcilment, per això en fem tan poques de les famoses.

Bé, jo t'entro i t'envio el MP explicant-te la zona interna del fansub. Si et perds amb la zona oberta, espera't a mira la interna que és on hi ha les coses interessants a l'hora de fansubejar!

Benvingut!!
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Nombre de missatges : 10237
Puntuació : 20210
Reputació : 169
Fecha de inscripción : 01/01/2010
Edad : 37
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

Petició per entrar al fansub Empty Re: Petició per entrar al fansub

Missatge  lostbrain Dc 03 Ago 2011, 15:16

Benvingut Refle!! Esperem que t'ho passis d'allò més bé entre nosaltres!! I encara que no t'agradi res del que fem, sempre pots ajudar en alguns moment, i segur que al portar molt de temps aquí t'acabarà agradan alguna sèrie.
Disfruta pel fansub! Very Happy

L.B. Wink
lostbrain
lostbrain
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1690
Puntuació : 7649
Reputació : 25
Fecha de inscripción : 19/12/2010
Edad : 30
Ubicació : Esterri d'Àneu

Tornar a dalt Ir abajo

Petició per entrar al fansub Empty Re: Petició per entrar al fansub

Missatge  surreak Dc 03 Ago 2011, 15:59

Molt benvingut!!
Espero que t'hi trobis molt bé per aquí, i em sembla molt honrat que t'hagis ofert tot i no seguir cap sèrie nostra. Et poden no agradar les sèries, però la nostra feina sí, no?

Jo et recomano que et miris una mica Eyeshield 21, si encara no ho has fet. Per mi és una gran sèrie (però què t'he d'explicar, si en sóc el traductor...)

De totes maneres, espero que t'agradi força, tot això, i que trobis un projecte on treballis a gust.
Endavant!
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16644
Reputació : 89
Fecha de inscripción : 08/06/2009
Edad : 36
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Petició per entrar al fansub Empty Re: Petició per entrar al fansub

Missatge  Refle Dc 03 Ago 2011, 16:29

Moltes gracies a tots. Intentaré fer-ho el millor que pugi Very Happy
I estic segur que trobaré alguna serie que m'agradi. La veritat es que no me les he mirat totes les que feu, així que temps al temps Smile
Refle
Refle
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 6
Puntuació : 4655
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 03/08/2011
Edad : 33

Tornar a dalt Ir abajo

Petició per entrar al fansub Empty Re: Petició per entrar al fansub

Missatge  Gruay Dt 09 Ago 2011, 11:07

Benvingut nano!!
Evidentment que tenim fama, shira! Ho dubtaves? ò.ó

I ara l'interrogatori, pararara!
- Sexe?
- if (anterior == femení) Mides?
- Estudies o treballes? Mmmm
- Qui deu deu i diu que deu deu, deu el que diu o diu el que deu?
- Completa la frase: Setze jutges d'un jutjat mengen _____ d'un penjat.
- Coca-cola o Pepsi?
- Què en penses del galant entrevistador?
- Què penses llegir o mirar dels nostres treballs?
Gruay
Gruay
TCNM-Correcció
TCNM-Correcció

Nombre de missatges : 3065
Puntuació : 9453
Reputació : 16
Fecha de inscripción : 25/02/2010
Edad : 32
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Petició per entrar al fansub Empty Petició Per Entrar al Fansub

Missatge  Miku Dg 02 Oct 2011, 03:14

¡Bones Staff! Sóc en Miku, fa poc vaig descubrí el primer fansub en català o sigui el vostre, respecte a mi he treballat en fansubs en castellà molt coneguts com : Tensa Zangetsu Fansub y actualment estic treballant en un fansub molt poderós anomenat Haki No Fansub Very Happy; o sigui k sóc un paio amb experiència, com k soc mig català, m'agradaria a ayudar-vos ;D (percert sóc encoder, estilista, timmer, karaoker, corrector i traductor, pero aquesta ultima tasca actualment no la faig por k estic molt liat TT) y així millorar la qualitat de Lluna Plena, ja que sóc un encoder amb experiencia, el meus treballs en Haki No fansub son els bd de Hidan No Aria y Broken Blade, si no em creieu visiteu la pàgina i aneu al apartat Staff i veureu el meu Nick Smile

No més os volia dir això, vui ayudar-vos a creixer com a fansub Wink

ATT: Miku
Miku
Miku
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 14
Puntuació : 4609
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 02/10/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Petició per entrar al fansub Empty Re: Petició per entrar al fansub

Missatge  Akuma Dg 02 Oct 2011, 09:53

Home, jo crec que t'haguessis fet notar més fen un post pròpi. Però m'alegro que cridi l'atenció el fansub. Tots ens hi esforçem per fer les feines i que us agradin. I bé, l'ajuda, sempre és ben rebuda. En tot cas, la Shira i en Surreak ja t'explicaran millor com va tot per aquí.

Salutacions!
Akuma
Akuma
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1282
Puntuació : 7104
Reputació : 32
Fecha de inscripción : 26/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Petició per entrar al fansub Empty Re: Petició per entrar al fansub

Missatge  barretdepalla Dg 02 Oct 2011, 10:00

benvingut!!
barretdepalla
barretdepalla
Dupont
Dupont

Nombre de missatges : 735
Puntuació : 5878
Reputació : 1
Fecha de inscripción : 08/09/2011
Edad : 22
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Petició per entrar al fansub Empty Re: Petició per entrar al fansub

Missatge  Al-Vhandrel Dg 02 Oct 2011, 12:01

Fantastic un paio amb experience. No dubtis que faré una ullada exhaustiva al teus treballs eh Twisted Evil

Però bé com que has sabut anomenar correctament les feines que fem en aquest fansub, de moment et creure.

Benvingut !! M'agrada que vulguis ajudar en aquest fansub. Tenim forces punt on serie molt útil.
Al-Vhandrel
Al-Vhandrel
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1742
Puntuació : 7499
Reputació : 28
Fecha de inscripción : 10/01/2010
Edad : 37

Tornar a dalt Ir abajo

Petició per entrar al fansub Empty Re: Petició per entrar al fansub

Missatge  shira-chan Dg 02 Oct 2011, 12:52

Benvingut!

T'entro ara mateix, de moment de correctors i traductors anem servits però precisament tenim un projecte sense estilista! Així que t'entro, t'envio el MP de presentació i et re-dirigeixo al projecte en qüestió.

A part, ja que domines la compressió (encodeix) i els estils i el timing, els efectes dels karaokes i tot això, ens anirien molt bé alguns tutos d'expert, perquè nosaltres anem fent com podem però si podem entendre bé què fem a cada moment quan toquem una cosa o altra a l'aegisubs o als programes de compressió molt millor! Ho dic perquè potser la feina que et donem et sembla poca, però abans d'avorrir-te i marxar, comenta-ho i et buscarem alguna cosa més.
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Nombre de missatges : 10237
Puntuació : 20210
Reputació : 169
Fecha de inscripción : 01/01/2010
Edad : 37
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

Petició per entrar al fansub Empty Re: Petició per entrar al fansub

Missatge  Gray Slimner Dg 02 Oct 2011, 19:32

Tranquil, em penso que et creiem tots, no et cal demostrar res xD
Benvingut al fansub, encantat de tenir-te entre nosaltres ^^ Només tinc un petit dubte... Com que "mig català"? I l'altra meitat? xD
Gray Slimner
Gray Slimner
TCNRM - Traducció
TCNRM - Traducció

Nombre de missatges : 3087
Puntuació : 9044
Reputació : 40
Fecha de inscripción : 11/01/2011
Edad : 32

http://myanimelist.net/profile/Gray_Slimner

Tornar a dalt Ir abajo

Petició per entrar al fansub Empty Re: Petició per entrar al fansub

Missatge  Gruay Dg 02 Oct 2011, 19:47

Benvingut nano!!!
Unes preguntetes no? xD
- Edat?
- Estudies o treballes? xD
- Com ens has conegut?
- Què segueixes dels nostres projectes?
- Manga preferit?
Gruay
Gruay
TCNM-Correcció
TCNM-Correcció

Nombre de missatges : 3065
Puntuació : 9453
Reputació : 16
Fecha de inscripción : 25/02/2010
Edad : 32
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Petició per entrar al fansub Empty Re: Petició per entrar al fansub

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum