Seguim actius!

Últimos temas
» Per col·laborar amb vosaltres
Què opineu de la iniciativa de Del Nido ?? EmptyDs 20 Abr 2024, 19:14 por shira-chan

» Vull traduir
Què opineu de la iniciativa de Del Nido ?? EmptyDl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención

» M'agradaria participar!
Què opineu de la iniciativa de Del Nido ?? EmptyDv 22 Des 2023, 17:54 por Dan

» M'agradaria llegir One Piece des d'un inici en català
Què opineu de la iniciativa de Del Nido ?? EmptyDv 22 Des 2023, 10:15 por shira-chan

» M'agradaria unir-me
Què opineu de la iniciativa de Del Nido ?? EmptyDg 05 Nov 2023, 17:44 por shira-chan

» M'agradaria unir-m'hi
Què opineu de la iniciativa de Del Nido ?? EmptyDg 17 Set 2023, 20:26 por victor_v

» Vull col·laborar!!!
Què opineu de la iniciativa de Del Nido ?? EmptyDc 23 Nov 2022, 16:27 por Intervención

» Entrar el blog
Què opineu de la iniciativa de Del Nido ?? EmptyDg 02 Oct 2022, 16:21 por Intervención

» Bon dia, bona tarda, bon vespre!
Què opineu de la iniciativa de Del Nido ?? EmptyDt 13 Set 2022, 20:22 por shira-chan


Què opineu de la iniciativa de Del Nido ??

5 participantes

Ir abajo

Què opineu de la iniciativa de Del Nido ?? Empty Què opineu de la iniciativa de Del Nido ??

Missatge  NahaUmiNayuu Ds 10 Set 2011, 14:11

Aquests dies s'està parlant de la iniciativa del president del Sevilla, Del Nido, que a esquena de la Lliga Espanyola, ha reunit als presidents de diversos clubs, dels quals no van ser convidats ni Sandro Rosell ni Florentino.
La seva proposta, el repartiment igual dels beneficis televisius d'aquests grans clubs als altres, creeu que això és just ??

Al meu entendre, Del Nido no sap el que està dient, ja que al·lega que el Barça i el Madrid tenen uns beneficis altíssims, però, no s'adona, o no vol adonar-se, que aquests clubs generen uns beneficis altíssims lloc que són equips seguits a tot el món, assidus a participar en competicions com la Champions, i altra. Pel que jo crec que els beneficis guanyats tant pel Barça com pel Madrid, són d'ells i punt, doncs són els que han treballat més i els que s'han esforçat per donar un bon espectacle.

Espero poder conèixer les vostres opinions.

PD: Si veieu alguna falta em seria de gran ajuda que me la féssiu saber. =D
NahaUmiNayuu
NahaUmiNayuu
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 178
Puntuació : 4919
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 01/07/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Què opineu de la iniciativa de Del Nido ?? Empty Re: Què opineu de la iniciativa de Del Nido ??

Missatge  Al-Vhandrel Ds 10 Set 2011, 14:38

Ve El tema que ha obert del Nido i els altres respresentats de clubs menors a la lliga és interessant ja que actualment la lliga sembla estar dividida en dues lligues la de B i M i la de la resta. Llavors es una mica discutir que passa i si es pot disminuir la diferencia que hi ha actualment a la lliga.

Més enllà d'entrar en detalls tecnics dels ingressos per televisio, recordo que la tele s'ha enmerdat també en un tema de llicencies a les radios. És a dir van són dos coses diferents amb un factor en comu. Recordo que el sevilla va ser dels pocs clubs que segueix deixant entrar a les radios al seu camp en contra dels interessos de la LFP.

Una mica em sembla que el pati està embolicat. Caldrà veure per on surten de moment la premsa digital esportiva no sembla estar a favor dels clubs menors. Però ja veurem com acaba tot la radio encara ha de dri moltes coses. I recordem clubs menors no són Sevilla, Valencia, Vilareal, Atletic de Madrid o Bilbao. Recordem que una part important dels ingressos d'aquests clubs (B i M) prove de la tele, és a dir, és un bon punt a debatir.
Al-Vhandrel
Al-Vhandrel
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1742
Puntuació : 7521
Reputació : 28
Fecha de inscripción : 10/01/2010
Edad : 37

Tornar a dalt Ir abajo

Què opineu de la iniciativa de Del Nido ?? Empty Re: Què opineu de la iniciativa de Del Nido ??

Missatge  Gray Slimner Ds 10 Set 2011, 15:50

Doncs a mi em sembla que, en part, té raó. Es passa una mica de radical, dient que és una lliga de merda i la pitjor del món, perquè no és així, però sí que és cert que la diferència abismal entre el Barça i el Madrid i la resta de clubs no pot continuar així. Sí, són els dos clubs que donen més beneficis, i per tant han de cobrar més que els altres, però tampoc els convé que la lliga no sigui competitiva. Des del meu punt de vista, s'hauria de mirar de fer un repartiment una mica més equitatiu, com el que fan a la Premier League.
Aviam, jo m'ho passo de conya veient el Barça golejant a cada partit, no se'm fa pesat, com diu molta gent, però si després vols veure un altre partit (un Getafe - Rayo Vallecano, per exemple), corres el risc de morir d'avorriment. Si la diferència entre el que cobren per drets de tv dels equips fos menor, estic segur que seria un campionat més atractiu, i més "exportable" a la resta del món, generant així encara més beneficis.
Gray Slimner
Gray Slimner
TCNRM - Traducció
TCNRM - Traducció

Nombre de missatges : 3087
Puntuació : 9066
Reputació : 40
Fecha de inscripción : 11/01/2011
Edad : 32

http://myanimelist.net/profile/Gray_Slimner

Tornar a dalt Ir abajo

Què opineu de la iniciativa de Del Nido ?? Empty Re: Què opineu de la iniciativa de Del Nido ??

Missatge  surreak Ds 10 Set 2011, 16:01

Realment, molta part de la culpa també és de les teles, que només miren com fer més calés, i han anat monopolitzant el Barça i el Madrid.

Ara bé, els equips bons només ho són per diners? Hauríem de ser capaços d'aconseguir que aquesta diferència abismal entre els equips no sigui només un tema de peles. Però suposo que això ja és un altre tema.
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16666
Reputació : 89
Fecha de inscripción : 08/06/2009
Edad : 36
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Què opineu de la iniciativa de Del Nido ?? Empty Re: Què opineu de la iniciativa de Del Nido ??

Missatge  itrebla Dl 12 Set 2011, 11:09

Sent culé com sóc, això s'ha d'acabar. Ho sento molt, però m'indigno al pensar que solament 2 equips poden guanyar la lliga, encara que un d'ells sigui el meu. El que no és normal és la distribució d'ingresos televisius: 140M per Barça i Madrid i 42-43 pel tercer, com a que no. Aquí us penjo un article de fa un temps i veureu la diferència abismal entre la nostra lliga i les altres.
http://www.20minutos.es/noticia/1119728/0/real-madrid/barcelona/liga/
itrebla
itrebla
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 557
Puntuació : 5245
Reputació : 3
Fecha de inscripción : 30/06/2011
Edad : 33
Ubicació : Tremp/Terrassa

Tornar a dalt Ir abajo

Què opineu de la iniciativa de Del Nido ?? Empty Re: Què opineu de la iniciativa de Del Nido ??

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum