Seguim actius!

Últimos temas
» Per col·laborar amb vosaltres
Series que estigueu seguint actualment i que n'opineu. EmptyDs 20 Abr 2024, 19:14 por shira-chan

» Vull traduir
Series que estigueu seguint actualment i que n'opineu. EmptyDl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención

» M'agradaria participar!
Series que estigueu seguint actualment i que n'opineu. EmptyDv 22 Des 2023, 17:54 por Dan

» M'agradaria llegir One Piece des d'un inici en català
Series que estigueu seguint actualment i que n'opineu. EmptyDv 22 Des 2023, 10:15 por shira-chan

» M'agradaria unir-me
Series que estigueu seguint actualment i que n'opineu. EmptyDg 05 Nov 2023, 17:44 por shira-chan

» M'agradaria unir-m'hi
Series que estigueu seguint actualment i que n'opineu. EmptyDg 17 Set 2023, 20:26 por victor_v

» Vull col·laborar!!!
Series que estigueu seguint actualment i que n'opineu. EmptyDc 23 Nov 2022, 16:27 por Intervención

» Entrar el blog
Series que estigueu seguint actualment i que n'opineu. EmptyDg 02 Oct 2022, 16:21 por Intervención

» Bon dia, bona tarda, bon vespre!
Series que estigueu seguint actualment i que n'opineu. EmptyDt 13 Set 2022, 20:22 por shira-chan


Series que estigueu seguint actualment i que n'opineu.

+8
Reng
Akai90
Gray Slimner
Shruikan
Natsu_Dragneel
surreak
Arashino
Mortimer
12 participantes

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Ir abajo

Series que estigueu seguint actualment i que n'opineu. Empty Series que estigueu seguint actualment i que n'opineu.

Missatge  Mortimer Dt 13 Mar 2012, 00:11

Basicament el que diu el titol si no son series que sigueu actualment també que ja siguin acabades o remirades etc...

Ja que i soc començo ara mateix he acabat tot just Lucky Star una que em van recomanar fa un temps i que he trobat molt divertida. En part orientada a noies pero realment unisex esta molt bé i personalment m'encanten els personatjes principals, la seva personalitat com parlen etc... anime bastan recomanat i amb un munt de referencies otakus molt interresants.

I ara mateix he començat a mirar-me Haruhi Suzumiya no Yuutsu anime també recomanadissim que m'esta encantant resulta que diumenge m'entre donava voltes per la Japan Weekend vaig veure (més d'una vegada) referencies a aquest anime desde samarretes fins a ninotets el manga i peluixos uns coixins (bastant provocatius XD) i vaig dir-me: Escolta si que es conegut aquest quan arrivi a casa m'el miro i m'esta encantant si us el mireu us aviso el primer capitol no es "real" es com un capitol troll que resulta que més endevant es decobreix perqué la "qualitat" del primer capitol en fi de moment molt interresant i també recomanat.

Espero que vaji bé el post ja que diria que es el primer que faig aixo si no nestic segur pero si veieu que ja existeix un post aixi m'ho comenteu i ja Razz
Mortimer
Mortimer
Castafiore
Castafiore

Nombre de missatges : 234
Puntuació : 4901
Reputació : 3
Fecha de inscripción : 06/01/2012
Edad : 27
Ubicació : Castellar del Vallès

Tornar a dalt Ir abajo

Series que estigueu seguint actualment i que n'opineu. Empty Re: Series que estigueu seguint actualment i que n'opineu.

Missatge  Arashino Dt 13 Mar 2012, 00:28

Abans de tot, benvingut al haruhisme XD

D’anime realment miro molt poc. Vaig a temporades, i ara estic al bell mig d’una sequera extraordinària pel que fa animes, que queda compensada per la meva lectura voraç de manga.
Fet i fet sols em descarrego dues series. Una és Fate/Xero, que ja vaig comentant quan toca al fil corresponent. I l’altre és Nisemonogatari, seqüela de Bakemonogatari, per mi un dels millors animes dels últims temps. I tampoc és estrany, tant una com l’altre són adaptacions de les novel•les escrites per Nisio Isin, que vindria ser com la Rumiko de les novel•les lleugeres: tot allò que fa es converteix en or. I sinó em creieu, doneu una oportunitat a l’anime... o a la seva altre gran obra adaptada, l’obra mestra Katanagatari.
De fet, m’estic plantejant comprar el manga Medaka Box només pel fet que n’és el guionista XD
Arashino
Arashino
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 124
Puntuació : 4709
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 24/01/2012
Ubicació : Depèn

Tornar a dalt Ir abajo

Series que estigueu seguint actualment i que n'opineu. Empty Re: Series que estigueu seguint actualment i que n'opineu.

Missatge  surreak Dt 13 Mar 2012, 10:21

Doncs jo fa poc m'he començat Hunter x Hunter, i m'ha sorprès molt agradablement. Vaig pel capítol 130, i la veritat és que l'argument va pujant de qualitat a mesura que avances. És el típic shonen, sobretot al començament, però mica en mica, Togashi hi va afegint punts molt propis i que s'allunyen dels tòpics del shonen. A més, l'argument es va complicant mica en mica, i resulta fins i tot trepidant.

I l'altre que em vaig posar al dia fa poc és Toriko. No està mal, però no és cap meravella. Primerament, l'estil de dibuix m'agrada més aviat poc. El trobo poc treballat. I després, la idea està molt bé, perquè s'inventa mil i un menjars i ingredients, i això resulta curiós, i el fet de ser "caçador d'ingredients" ja mola. Tot i així, trobo la idea poc aprofitada. Toriko em resulta avorrit en molts moments, i en d'altres no. I em fa ràbia que em passi això amb un manga, perquè quan trobo una saga o una part que m'agrada la disfruto, però després en passo un altra que m'avorreix, i no el deixo perquè ser que segurament més endavant em tornarà a agradar...
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16674
Reputació : 89
Fecha de inscripción : 08/06/2009
Edad : 36
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Series que estigueu seguint actualment i que n'opineu. Empty Re: Series que estigueu seguint actualment i que n'opineu.

Missatge  Natsu_Dragneel Dt 13 Mar 2012, 19:01

Jo ara estic seguint varies sèries. La primera Toradora! res a dir ja la debeu conèixer i m'agrada molt xD. Bé també estic seguint Shakugan no Shana, de moment només he mirat 5 capítols però m'està agradant molt i un amic meu que millora molt, el 2 primers capítols no es pot dir que siguin la re-hòstia però bé, la història està bé i fa que vulguis arrivar a capítols més avançats on ja hi ha les lluites. Llavors estic seguint Lucky Star vaig pel capítol 10 i m'agrada molt. Està molt bé... fa gràcia i hi ha un munt de refèrencies otakus (però això ja ho ha explicat en mortimer xD). LLavors estic seguint i pel capítol 4 (És que primer vull acabar les que tinc començades i per això vaig poc avançat en aquestes) i m'agrada molt... Només el primer capítol ja està molt bé, havia llegit molts comentaris de que aquesta sèrie està molt bé i l'he començada a mirar i... no els hi falta pas raó xD. Very Happy Bé... Si començo a seguir-ne alguna nova ja diré alguna cosa (Aquí a tocar els pebrots xD). Very Happy Very Happy Very Happy
Natsu_Dragneel
Natsu_Dragneel
Castafiore
Castafiore

Nombre de missatges : 258
Puntuació : 5302
Reputació : 1
Fecha de inscripción : 29/08/2011
Edad : 26
Ubicació : Magnòlia, Fiore

http://www.animecatft.es.tl

Tornar a dalt Ir abajo

Series que estigueu seguint actualment i que n'opineu. Empty Re: Series que estigueu seguint actualment i que n'opineu.

Missatge  Shruikan Dc 14 Mar 2012, 23:29

Us en faré un resum molt molt ràpid:

Manga:
-Naruto: esperant a veure que passa ara que sembla que està interessant i que a la cosa se li està acabant la corda.
-Bleach: fruïnt de la lectura, a poc a poc, amb gust.
-One Piece: intentant deduir de que anirà la nova saga. Pinta guai.
-Hunterxhunter: desconsol perquè la tornen a parar ara que hi havia grans canvis i s'obria un gran ventall de possibilitats dins de la història. Epic.
-Soul Eater: epic. And there's nothing more to say about it.
-Kuroshitsuji: em deixa força freda, últimament.
-Ao no exorcist: No me n'he empanat de la meitat del que ha passat a aquesta saga, ha estat tot molt confús.
-Deadmand wonderland: Patint, patint molt. Com m'agrada patir!

Anime:
-Fate Stay Night: se m'està fent difícil de païr. Està bé però hi ha coses massa estereotipades.
-HunterxHunter: indignada perquè no surten els capítols quan toca i no t'avisen. Epic, però.
-Bola de drac: Hi ha massa palla.
- Kenshin: esperant a que el senyor Ragna trobi l'últim DVD perquè vull saber com acaba.

I em sembla que no me'n deixo cap.
Shruikan
Shruikan
TCAMK-Traducció
TCAMK-Traducció

Nombre de missatges : 1817
Puntuació : 7223
Reputació : 29
Fecha de inscripción : 13/06/2010
Edad : 30
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Series que estigueu seguint actualment i que n'opineu. Empty Re: Series que estigueu seguint actualment i que n'opineu.

Missatge  Mortimer Dj 15 Mar 2012, 00:12

En el primer post jo nomes he dit els animes aixi que aqui venen els mangues:
Nisekoi evidentment ja le començat en català i aqui estic esperant un altre capitol.

Soul Eater que senzillament genial Hiper Epic com diu la Shuu

Ao no Exorcist el argument es complicat i confus pero quan ho entens agrada MOLT m'esta agradant perque a part dels elements Japonesos parla de moltes coses occidentals igual que a Soul Eater. Ja m'he vist el Anime que an tret primera Temp. i una pelicual que o ja la han tret o esta al caure.

I responent al Natsu jo Shakugan ja la tinc vista la primera temp. i em falten la 2 i la 3 que les tinc a la llista de pendents i espero que no la caguin com a molts animes que les 2es temps. decepcionen etc... aixo si la primera temporada estava força interesant i l'argument esta bé no es la gran cosa pero no esta malament...

Per cert seguint aqui Toradora! tot i que ja la tinc vista en castella i ja se com acaba Laughing Laughing Laughing Laughing sere bona gent i no us spoileare a qui no l'agui vista i la segueixi en català tot i aixi la estic mirant amb edicio de Llpnf! i realment m'agrada molt més que en castella. També estic llegint el manga a ritme Submanga Razz pero l'anime esta més endavant que en el manga Razz igual passa amb ao no exorcist tot i que en el manga estan sortin coses que poc o gens tenen a veure al que passa a l'anime Rolling Eyes Question Question
Mortimer
Mortimer
Castafiore
Castafiore

Nombre de missatges : 234
Puntuació : 4901
Reputació : 3
Fecha de inscripción : 06/01/2012
Edad : 27
Ubicació : Castellar del Vallès

Tornar a dalt Ir abajo

Series que estigueu seguint actualment i que n'opineu. Empty Re: Series que estigueu seguint actualment i que n'opineu.

Missatge  Gray Slimner Dj 15 Mar 2012, 01:53

Jo també segueixo l'anime de Hunter x Hunter (la veritat és que m'està sorprenent molt agradablement) i tinc un dubte, a veure si la Shru o el Surreak me'l poden resoldre.
Resulta que fa un temps, potser un parell d'anys, vaig veure una estoneta de dos capítols de l'anterior anime de Hunter per la tele, mentre feia zàping. El primer era el de la prova de l'examen de Hunter que fan els dos cuiners, però en comptes de fer-los caçar i preparar aquells porcs salvatges, els obligaven a fer sushi.
Del segon en vaig veure un fragment més curt: una lluita individual entre en Kurapika (força emprenyat, perquè se li posaven els ulls vermells) i un personatge que no recordo. La peculiaritat del combat és que era a les fosques. Suposo que devia ser una altra prova de l'examen.

Resulta que al nou anime no apareixen cap d'aquestes dues escenes (o encara no hi han arribat). Se les van inventar el primer cop, o el segon? xD Quina de les dues animacions és fidel a l'obra original? Ho dic perquè segons com deixo la que estic veient ara i em passo al manga...
Gray Slimner
Gray Slimner
TCNRM - Traducció
TCNRM - Traducció

Nombre de missatges : 3087
Puntuació : 9074
Reputació : 40
Fecha de inscripción : 11/01/2011
Edad : 32

http://myanimelist.net/profile/Gray_Slimner

Tornar a dalt Ir abajo

Series que estigueu seguint actualment i que n'opineu. Empty Re: Series que estigueu seguint actualment i que n'opineu.

Missatge  surreak Dj 15 Mar 2012, 09:12

Al manga, la prova dels cuiners és fer sushi, sip. I lo de la lluita, no ho recordo pas...

Per cert, per mi el Kurapika sempre m'ha semblat una noia. A vosaltres no?
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16674
Reputació : 89
Fecha de inscripción : 08/06/2009
Edad : 36
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Series que estigueu seguint actualment i que n'opineu. Empty Re: Series que estigueu seguint actualment i que n'opineu.

Missatge  Gray Slimner Dj 15 Mar 2012, 15:54

Hmmm...
Spoiler:

I sí, una mica una noia sí que ho sembla xD Entre els cabells, el posat serè i que la veu que li posen a l'anime tampoc és massa masculina, al principi no sabia ben bé què era xD
Gray Slimner
Gray Slimner
TCNRM - Traducció
TCNRM - Traducció

Nombre de missatges : 3087
Puntuació : 9074
Reputació : 40
Fecha de inscripción : 11/01/2011
Edad : 32

http://myanimelist.net/profile/Gray_Slimner

Tornar a dalt Ir abajo

Series que estigueu seguint actualment i que n'opineu. Empty Re: Series que estigueu seguint actualment i que n'opineu.

Missatge  Shruikan Dj 15 Mar 2012, 21:38

Spoiler:

I en Kurapika és un personatge una mica andrògin i al començament et pots trobar versions de tot tipus. Tot i que al final em sembla que es deixa més o menys clar que és home. No et preocupis Gray, que de personatges de sexe ambigu ni ha molts més, com ara la majoria dels germans d'en Killua. xD
Shruikan
Shruikan
TCAMK-Traducció
TCAMK-Traducció

Nombre de missatges : 1817
Puntuació : 7223
Reputació : 29
Fecha de inscripción : 13/06/2010
Edad : 30
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Series que estigueu seguint actualment i que n'opineu. Empty Re: Series que estigueu seguint actualment i que n'opineu.

Missatge  Gray Slimner Dt 20 Mar 2012, 13:47

Continuant amb Hunter, mireu què he trobat, avui! H3 és un fansub català (diria que valencià) que només fa aquest anime. Van una mica endarrerits, però m'he baixat l'últim capítol i està força bé. Em sembla que esperaré fins que vagin pel capítol en què m'he quedat i els seguiré a ells ^^
Gray Slimner
Gray Slimner
TCNRM - Traducció
TCNRM - Traducció

Nombre de missatges : 3087
Puntuació : 9074
Reputació : 40
Fecha de inscripción : 11/01/2011
Edad : 32

http://myanimelist.net/profile/Gray_Slimner

Tornar a dalt Ir abajo

Series que estigueu seguint actualment i que n'opineu. Empty Re: Series que estigueu seguint actualment i que n'opineu.

Missatge  Mortimer Dt 20 Mar 2012, 23:40

ja que parleu de Hunter x Hunter soc el unic a qui la cara del protagonista li recorda un munt al Son Goku? no el segueixo pero m'ho estava plantegant que m'el recomanarieu?
Mortimer
Mortimer
Castafiore
Castafiore

Nombre de missatges : 234
Puntuació : 4901
Reputació : 3
Fecha de inscripción : 06/01/2012
Edad : 27
Ubicació : Castellar del Vallès

Tornar a dalt Ir abajo

Series que estigueu seguint actualment i que n'opineu. Empty Re: Series que estigueu seguint actualment i que n'opineu.

Missatge  Gray Slimner Dc 21 Mar 2012, 00:56

Jo n'he vist poca cosa, però te la recomano molt, i tant ^^
I no, el Gon no em recorda el Goku xD
Gray Slimner
Gray Slimner
TCNRM - Traducció
TCNRM - Traducció

Nombre de missatges : 3087
Puntuació : 9074
Reputació : 40
Fecha de inscripción : 11/01/2011
Edad : 32

http://myanimelist.net/profile/Gray_Slimner

Tornar a dalt Ir abajo

Series que estigueu seguint actualment i que n'opineu. Empty Re: Series que estigueu seguint actualment i que n'opineu.

Missatge  Mortimer Dc 21 Mar 2012, 01:26

Ho deixo en spoiler per que no molestin pero son imatges del Goku (petit) i el Gon de Hunter x Hunter vull dir li camvies una mica el cabell i el iris dels ulls i son iguals les orelles el nas les mans una mica... Shocked
Spoiler:
Mortimer
Mortimer
Castafiore
Castafiore

Nombre de missatges : 234
Puntuació : 4901
Reputació : 3
Fecha de inscripción : 06/01/2012
Edad : 27
Ubicació : Castellar del Vallès

Tornar a dalt Ir abajo

Series que estigueu seguint actualment i que n'opineu. Empty Re: Series que estigueu seguint actualment i que n'opineu.

Missatge  Shruikan Dg 15 Abr 2012, 22:31

Doncs jo ahir em vaig mirar el primer capítol d'un parell de sèries que han estrenat aquesta temporada de primavera.
La primera és Jormungand. La història se centra en un grup de comerciants d'armes liderats per una noia que es diu Koko Hekmatyar i en el seu nou recluta, en Jonah, un nen soldat que odia tot el que té a veure amb les armes però que, tot i així, s'ha acabat unint a aquesta organització. El primer capítol és una mica confós, no sé si per que l'episodi és així o si per que el fansub del vido que vaig veure es van fer un embolic amb les traduccions, però la història promet. I el dibuix m'agrada força, també. Ja veurem com es desenvolupa.

I la segona és diu Haiyoru! Nyaruko-san. La veritat, només me la vaig mirar perquè tracten els temes dels contes de terror de Lovecraft... Relativament. Molt relativament. Més aviat, si Lovecraft s'aixequés de la tomba i veigués això se n'aniria a buscar un pot de cianur o algo al veure els seus monstres i déus monstruosos i innefables convertits en noietes bufones i minifaldilla. De fet, no sé ni com jo mateixa me'l vaig mirar tot veient que la série serà és força random, la protagonista és força insuportable, esteriotips, puke rainbows, bla bla bla. Sí que em va fer força gràcia que anessin fent servir expressions lovecraftianes per allà al mig, però. xD En fi, que no sé per què, però segurament me n'acabi mirant més capítols. Sóc una mica massoquista. I he de confessar que tinc curiositat per veure en què m'hauràn convertit el Gran Cthulhu. En fi, ja es veurà.
Shruikan
Shruikan
TCAMK-Traducció
TCAMK-Traducció

Nombre de missatges : 1817
Puntuació : 7223
Reputació : 29
Fecha de inscripción : 13/06/2010
Edad : 30
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Series que estigueu seguint actualment i que n'opineu. Empty Re: Series que estigueu seguint actualment i que n'opineu.

Missatge  Mortimer Dg 15 Abr 2012, 23:21

El primer sembla força interresant igual despres miro si trobo algun fansub que la estigui fent la segona ja me la imagino tot de colegiales que recorden vagament als deus dels que parles tu ja que no he vist Lovecraft i no se de que tracta i a mes amb un muuuuuuunt d'echi i fanservice Rolling Eyes
Mortimer
Mortimer
Castafiore
Castafiore

Nombre de missatges : 234
Puntuació : 4901
Reputació : 3
Fecha de inscripción : 06/01/2012
Edad : 27
Ubicació : Castellar del Vallès

Tornar a dalt Ir abajo

Series que estigueu seguint actualment i que n'opineu. Empty Re: Series que estigueu seguint actualment i que n'opineu.

Missatge  Akai90 Dv 20 Abr 2012, 13:36

Ara mateix de animes no segueixo molts simplement aquests:
- New Prince of Tennis, fa poc que acabat amb 13 capitols i era la segona temporada d'aquesta magnifica sèrie, que suposo en anime li donaren més continuitat perquè sinò em tocarà llegir el manga xd
- Naruto: bueno suposo que tots ja coneixeu aquesta sèrie xd l'únic que no m'agrada del anime és que posen molt de relleno però bueno no és pot fer res.
Com no esperant en que comenci la guerra ninja evidentment.
- Detectiu Conan: m'encanta la sèrie encara que sembla que no acabi mai xd el meu personatge preferit és el Akai, i amb ganes de veure algun dia el final d'aquesta sèrie si és que hi ha xd
- One Piece: aqui bé un dels meus animes preferits xd tampoc crec que faci falta explica gran cosa perquè estic segur que molts ús la coneixeu de memoria xd simplement dir que en el anime ja estic esperant amb ganes les lluites dels mugiwaras vs Hody i companyia.
bueno aquests són els animes que actualment segueixo però he mirat molts com per exemple:
Bleach, Slum Dunk, Bola de Drac, Yu Yu Hakusho, Overdrive, Eyeshield 21... no acabaria mai dient els animes que he vist xdddd

I de manga que segueixo actualment són aquests:
- Bleach: la veritat que aquesta última saga de bleach sembla molt interassant amb la guerra que vindrà.
-Naruto: ara mateix està interessant amb la lluita que s'està produint.
- Fairy Tail: un gran manga per a mi que no té res de envejar dels altres mangas de la seva categoria.
Ara mateix està en un moment molt interessant perquè sembla que passarà algina de grossa xd.
- One Piece: la primera saga del Nuevo Mundo m'esta encantant i espero que continui així tan aquesta saga com les proximes que faci l'Oda.
i algun manga més que llegeixo però només he posat aquests 4.
bueno aqui ús he fet un resum més o menys de tot el que segueixo Laughing Laughing .
Akai90
Akai90
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 7
Puntuació : 4429
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 19/04/2012
Edad : 34
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Series que estigueu seguint actualment i que n'opineu. Empty Re: Series que estigueu seguint actualment i que n'opineu.

Missatge  Natsu_Dragneel Dv 20 Abr 2012, 14:54

A ritme japonès segueixo:
-Fairy Tail (Anime)
-One Piece (Anime)
-Kuroko no Basuke (Anime)
-Fairy Tail (Manga)
-Nisekoi (El vostre)
-Yamada-kun to 7-nin no majo (El vostre també xD)

I ara m'han recomenat una que es diu Zetman.
Natsu_Dragneel
Natsu_Dragneel
Castafiore
Castafiore

Nombre de missatges : 258
Puntuació : 5302
Reputació : 1
Fecha de inscripción : 29/08/2011
Edad : 26
Ubicació : Magnòlia, Fiore

http://www.animecatft.es.tl

Tornar a dalt Ir abajo

Series que estigueu seguint actualment i que n'opineu. Empty Re: Series que estigueu seguint actualment i que n'opineu.

Missatge  Reng Dt 07 Ago 2012, 23:16

Jo intento seguir-ne bastantes (dic que ho intento perquè tinc els discos durs a reventar xD).
Animes "clàssics" que segueixen molts:
- Fairy Tail (el vostre). Amb farçit per mig, poca cosa es pot dir. A veure quan tornen amb la història, que al manga pinta molt bé.
- Naruto (Backbeard). La història es troba en un punt interessant. A veure com acaba.
- Bleach (Backbeard, quan torni)
De no tant famosos:
- Kuroko no Basket (Backbeard / Horriblesubs). Un anime de basket. És un anime que quan el miro em distreu, però no espero a que sigui dimecres per baixar-lo.
- Kokoro Connect (Fallensubs -dins de la categoria de panchitos, ho fan força bé-). Una d'aquelles sèries sense superherois. Té un aire similar a Ano Hi Mita Hana no Namae wo Bokutachi wa Mada Shiranai (Ano Hana pels amics).
- Sword Art Online (Backbeard / Animeseason) <-- Si algú es fan de MMORPGs, li recomano.

Manga "clàssic":
- Naruto (Mangastream). Com a l'anime. A veure quines habilitats noves i superpoderoses ens esperen!
- Bleach (Mangastream). L'últim capítol em va deixar força sorprès. No esperava que passés allò.
- Fairy Tail (Mangastream). Esperant a que treguin el següent capítol aquest dissabte per veure com continua!
- Katekyo Hitman Reborn! (Mangastream). Al igual que amb Kuroko no Basket, segueixo el manga pero no m'impaciento.
Manga no tant popular:
- Green Blood (Mangastream). Un manga força curiós. Em recorda a Trigun, sense assemblar-s'hi en res xD.
- Aimane: How to manage a devil girl (Japanzai). Una de les moltes sèries "d'adolescents" adaptada a manga (afegint-hi certa màgia i fantasia).
- Amagami (Japanzai -tots els arcs i diferents histories-). Històries d'adolescents pura i dura, sense salsa rosa com a los Serrano.
- High School DxD (Japanzai). Pits, pits i més pits!... Perdó, vull dir dimonis, àngels, guerres santes...
- Maga Tsuki (Japanzai). Com aimane.
- Mayo-Chiki (Japanzai). Igual que Amagami.
- Nozoki Ana (Japanzai). Ecchi combinat amb una història on el protagonista les passa una mica putes amb les dones i la salsa.
- Ojou-sama ran away (Japanzai). De moment és una història simple. La segueixo perquè tinc l'esperança que alguna cosa passarà.
- Transfer Student Storm Bringer (Mangapirate). Similar a Angel Densetsu. Per passar una estoneta està força bé.
- Transfer Student Storm Bringer Reboot (Japanzai). Un remake de la de dalt. En la història, el protaginista és completament oposat.
- Minamoto-kun Monogatari (Vortex). Ecchi, barrejat amb una mica d'in.cest (cosina, tieta)...
- To Love-Ru ~ Darkness (CXC). Cal explicar? XD
- Tora Kiss: A School Odyssey (Simple Scans). Una història curiosa. La segueixo perquè el primer capítol (100 i algo pàgines) em va enganxar.
- Kamu Kamu Banilla! (Extras) Feta per la mateixa persona que Velvet Kiss. No és una història amb tant erotisme com la segona, sino més enfocada a les relacions.
- Sankarea (Extras). Mmmm... Zombies i adolescents...
- Tsuki Tsuki! (Extras). "Loli" adolescent. Triangles (quadrilàters o pentàgons xD) amorosos...
- Sora no Otoshimono (el primer que surt per Mangahere o similars). Suposo que aquí tots l'haurem vist. La segueixo per veure com acabarà en Tomo.
- Kiss x Sis (Mangahere i similars). Tant debò fós tan afortunat com el protagonista! Harem, Ecchi, i una mica d'in.cest.
- Ao no Exorcist (Mangahere i similars). Demons, blue flames, Satan...
- Soul Eater (Mangahere). M'hi vaig enganxar per l'anime, però quan vaig veure que començaven a desvariar, em vaig passar al manga.
- Kuroko no Basket (Mangahere). Com a l'anime.
- Kimiiro Focus (Mangahere). Ecchi + Harem.
- Karate Shoukoushi Kohinata Minoru (Mangahere). Arts marcials, m'encanten. per cert, algú sap si hi ha algun lloc on baixar-se la sèrie de Cinturó Negre que feien al canal 33 fa anys?
- Nisekoi (el vostre + Imperial Scans, que el porten "al dia"). Harem, problemes amorosos... Qui no la segueixi... ja fa tard a llegir-la! xD.

No sé si me n'he deixat algun. Potser algun d'aquells que treuen 4 números cada 6 mesos i no són regulars...


Editat per darrera vegada per Reng el Dc 08 Ago 2012, 00:01, editat 1 cop en total

Reng
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 41
Puntuació : 5225
Reputació : 2
Fecha de inscripción : 15/05/2010
Edad : 33

Tornar a dalt Ir abajo

Series que estigueu seguint actualment i que n'opineu. Empty Re: Series que estigueu seguint actualment i que n'opineu.

Missatge  lostbrain Dt 07 Ago 2012, 23:57

Jo últimament intento mirar més anime que llegir manga.
I alguns dels que intento seguir són de la temporada de primavera i estiu d'anime. Com per exemple:

Dakara Boku wa, H ga Dekinai ( 5 capítols i surt cada setmana.) Ecchi pur. xD
Hyouka (16 capítols, i surt cada setmana. Misteri. Em mola molt!)
Koi to Senkyo to Chocolate ( 4 capítols, surt cada setmana. De clubs d'institut.) A veure com avançarà.
Kokoro Connect (5 capítols, surt cada setmana. Una passada d'anime. A mi m'esta encantant. M'agradaria trobar les novel·les lleugeres.)
Kono Naka ni Hitori, Imouto ga Iru! (4 capítols, surt cada setmana. Més ecchi. xD

D'altres que miro són:
Ai Yori Aoshi. ("Blau" en català, de 26 capítols.)
Mahou Shoujo Madoka★Magica
Sankarea OVA
Tengen Toppa Gurren Lagann
Toradora!
Usagi Drop


Alguns animes que he acabat i que eren de la temporada de primavera són:

Nazo no Kanojo X. Un anime força estrany però que em va agradar molt. Espero que hi hagi segona temporada.
Sankarea. Una temporada força semblant al manga. També espero que facin una segona temporada.
Tasogare Otome x Amnesia. Ecchi, romàntica, misteri, terror... una mica de tot. Força bé també.
lostbrain
lostbrain
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1690
Puntuació : 7679
Reputació : 25
Fecha de inscripción : 19/12/2010
Edad : 30
Ubicació : Esterri d'Àneu

Tornar a dalt Ir abajo

Series que estigueu seguint actualment i que n'opineu. Empty Re: Series que estigueu seguint actualment i que n'opineu.

Missatge  surreak Dc 08 Ago 2012, 00:31

Com us ho feu per seguir tantes sèries? Jo no dono l'abast!
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16674
Reputació : 89
Fecha de inscripción : 08/06/2009
Edad : 36
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Series que estigueu seguint actualment i que n'opineu. Empty Re: Series que estigueu seguint actualment i que n'opineu.

Missatge  Reng Dc 08 Ago 2012, 00:54

surreak escrigué:Com us ho feu per seguir tantes sèries? Jo no dono l'abast!

Ara a l'estiu és fàcil amb tant de temps lliure. Però a més, la majoria dels mangas que jo llegeixo són de publicació mensual (surt un número cada mes), la qual cosa fa que només hagi de "perdre" un dia a llegir. I bé, no seria un dia de fet, sino 20 minuts per manga (com a màxim), i a més la majoria surten en dies diferents (uns surten a principis, altres a la segona setmana del mes, altres a finals). És l'única cosa bona que tenen els mensuals, que no estàs cada setmana esperant a que surtin.

Reng
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 41
Puntuació : 5225
Reputació : 2
Fecha de inscripción : 15/05/2010
Edad : 33

Tornar a dalt Ir abajo

Series que estigueu seguint actualment i que n'opineu. Empty Re: Series que estigueu seguint actualment i que n'opineu.

Missatge  Minamino Shuuichi Dc 08 Ago 2012, 10:47

I jo que pensava que seguia massa series a l'hora! xD. Reng, em superes de llarg (però he tingut èpoques millors, la veritat ^^U)... però està bé veure que en saps tant.

A veure... jo de manga segueixo ben poques, la veritat: Shinobi no Kuni Razz , Pandora Hearts, One Piece, Ao no Exorcist, Kuroko no Basket, Kuroshitsuji, Nurarihyon no Mago, Bleach, Donten ni Warau, Reversal, Hell's Kitchen, Claymore, Fairy Tail, Vampre Knight (cada cop més caca de la vaca), D-Gray Man, Katekyo Hitman Reborn, Soul Eater, Gate 7, Deadman Wonderland, Beelzebub, New Prince of Tennis (l'autor està cada dia més fumat xD), Drug & Drop... i de manera esporàdica Ichi, Dogs: Bullets and Carnage, Gintama (quan estic molt rallada i vull riure una estona) i crec que ja està.

D'anime n'hi ha menys... però s'ha de tenir en compte que estic esperant les pròximes temporades d'alguns d'ells... i que alguns els segueixo per costum, més que per afició: One Piece, La Storia della Arcana Famiglia (un otome game adaptat a anime boníssim!! jo m'esperava més puke rainbows però ratlla la comèdia i és molt entretingut), Chouyaku Hyakunin Ishhu Utakoi (és un anime molt maco, no només pels poemes i tota la història del Ogura Hyakunin sinó també per l'animació i com enfoquen l'anime; en l'últim capítol, sense anar més lluny, munten una carrera... de carros!! xD), Usagi Drop Razz, Mirai Nikki, Sket Dance, Kuroko no Basket, Nurarihyon no Mago: Sennen Makyo, Natsume Yuujinchou, New Prince of Tennis, Jormungand (una pasada!) i és probable que me'n deixi alguna a la recàmera, no sé.

Buf... i ara haig d'anar opinant de tot!? Sí home! xD. Bé, en general, trobo que totes estan prou bé, amb alguna excepció en funció del capítol com a Nura (massa flashbacks) o Sket (els cpaítols on apareix la Roman solen ser molt pesats)... però prou bé, sobretot Utakoi i l'Arcana Famiglia (bé, One Piece també... tot i que, de vegades, allarguen massa la trama i es fa carregós).

Apa doncs!
Minamino Shuuichi
Minamino Shuuichi
TCAK-Correció
TCAK-Correció

Nombre de missatges : 2258
Puntuació : 6517
Reputació : 35
Fecha de inscripción : 17/09/2011
Edad : 36
Ubicació : 魔界 - Makai

http://nalataia-no-bara.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Series que estigueu seguint actualment i que n'opineu. Empty Re: Series que estigueu seguint actualment i que n'opineu.

Missatge  Reng Dc 08 Ago 2012, 12:21

Minamino Shuuichi escrigué:I jo que pensava que seguia massa series a l'hora! xD. Reng, em superes de llarg (però he tingut èpoques millors, la veritat ^^U)... però està bé veure que en saps tant.

A veure... jo de manga segueixo ben poques, la veritat: Shinobi no Kuni Razz , Pandora Hearts, One Piece, Ao no Exorcist, Kuroko no Basket, Kuroshitsuji, Nurarihyon no Mago, Bleach, Donten ni Warau, Reversal, Hell's Kitchen, Claymore, Fairy Tail, Vampre Knight (cada cop més caca de la vaca), D-Gray Man, Katekyo Hitman Reborn, Soul Eater, Gate 7, Deadman Wonderland, Beelzebub, New Prince of Tennis (l'autor està cada dia més fumat xD), Drug & Drop... i de manera esporàdica Ichi, Dogs: Bullets and Carnage, Gintama (quan estic molt rallada i vull riure una estona) i crec que ja està.

D'anime n'hi ha menys... però s'ha de tenir en compte que estic esperant les pròximes temporades d'alguns d'ells... i que alguns els segueixo per costum, més que per afició: One Piece, La Storia della Arcana Famiglia (un otome game adaptat a anime boníssim!! jo m'esperava més puke rainbows però ratlla la comèdia i és molt entretingut), Chouyaku Hyakunin Ishhu Utakoi (és un anime molt maco, no només pels poemes i tota la història del Ogura Hyakunin sinó també per l'animació i com enfoquen l'anime; en l'últim capítol, sense anar més lluny, munten una carrera... de carros!! xD), Usagi Drop Razz, Mirai Nikki, Sket Dance, Kuroko no Basket, Nurarihyon no Mago: Sennen Makyo, Natsume Yuujinchou, New Prince of Tennis, Jormungand (una pasada!) i és probable que me'n deixi alguna a la recàmera, no sé.

Buf... i ara haig d'anar opinant de tot!? Sí home! xD. Bé, en general, trobo que totes estan prou bé, amb alguna excepció en funció del capítol com a Nura (massa flashbacks) o Sket (els cpaítols on apareix la Roman solen ser molt pesats)... però prou bé, sobretot Utakoi i l'Arcana Famiglia (bé, One Piece també... tot i que, de vegades, allarguen massa la trama i es fa carregós).

Apa doncs!
Tinc sort que amb 4 o 5 grups puc cobrir la major part de les sèries que m'agraden. Si no, no en veuria tantes.
Respecte a les que tu veus, també segueixo Deadman Wonderland i Claymore (tot i que ara mateix estan bastant parades). D'animes, M'he vist Mirai Nikki i Nurarihyon no Mago (segueixo la segona temporada pero de manera light), però m'agraden més les versions en manga (sobretot Mirai Nikki, em va agradar MOLT, el final); i estic mirant a veure si descarrego Jormungand, per veure si m'agrada.

Reng
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 41
Puntuació : 5225
Reputació : 2
Fecha de inscripción : 15/05/2010
Edad : 33

Tornar a dalt Ir abajo

Series que estigueu seguint actualment i que n'opineu. Empty Re: Series que estigueu seguint actualment i que n'opineu.

Missatge  Shruikan Dc 08 Ago 2012, 15:28

Mare meva, però si jo amb un anime a la vegada ja en tinc prou i de sobres! xD Com us ho feu per seguir-ne 5?
Jo, apart dels mangues habituals, ara estic fent un vici de Code:Breaker a veure si em poso al dia abans de que estrenin l'anime. Qua acabi suposo que es posaré a llegir Kuroko, o continuaré amb Saiyuki o Tegami Bachi.
Pel que fa a l'anime, vaig acabar Fate/Stay Night fa poc, em vaig mirar la peli de Unlimited Blade Works i ara estic amb Fate/Zero. M'està agradant molt més que les anteriors, tot sigui dit. xD I quan acabi aquesta, m'he de posar a veure la segona temporada de Yuru Yuri, seguir amb Tiger & Bunny, amb Jormungand, potser acabar Another i tota aquella multitud de sèries que tinc pendents.
Shruikan
Shruikan
TCAMK-Traducció
TCAMK-Traducció

Nombre de missatges : 1817
Puntuació : 7223
Reputació : 29
Fecha de inscripción : 13/06/2010
Edad : 30
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Series que estigueu seguint actualment i que n'opineu. Empty Re: Series que estigueu seguint actualment i que n'opineu.

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum