Seguim actius!

Últimos temas
» Per col·laborar amb vosaltres
Les pitjors sèries EmptyDs 20 Abr 2024, 19:14 por shira-chan

» Vull traduir
Les pitjors sèries EmptyDl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención

» M'agradaria participar!
Les pitjors sèries EmptyDv 22 Des 2023, 17:54 por Dan

» M'agradaria llegir One Piece des d'un inici en català
Les pitjors sèries EmptyDv 22 Des 2023, 10:15 por shira-chan

» M'agradaria unir-me
Les pitjors sèries EmptyDg 05 Nov 2023, 17:44 por shira-chan

» M'agradaria unir-m'hi
Les pitjors sèries EmptyDg 17 Set 2023, 20:26 por victor_v

» Vull col·laborar!!!
Les pitjors sèries EmptyDc 23 Nov 2022, 16:27 por Intervención

» Entrar el blog
Les pitjors sèries EmptyDg 02 Oct 2022, 16:21 por Intervención

» Bon dia, bona tarda, bon vespre!
Les pitjors sèries EmptyDt 13 Set 2022, 20:22 por shira-chan


Les pitjors sèries

+11
surreak
solde24
Ragna
tyrex
lostbrain
Gruay
Manto-kun
shira-chan
Shruikan
Akuma
Gray Slimner
15 participantes

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Ir abajo

Les pitjors sèries Empty Les pitjors sèries

Missatge  Gray Slimner Dg 20 Mar 2011, 00:59

He vist molts temes en molts fòrums sobre les sèries preferides dels usuaris, però gairebé mai he vist un fil on poder parlar de les que menys ens han agradat, i considero que és tant important una cosa com l'altra. Bé, de fet diria que em sembla més interessant conèixer les sèries que més odia algú que no pas les que més l'apassionen xDD

No he posat Top10 ni Top5 ni res de tot això perquè a segons qui li pot costar molt trobar tants animes/manga que no li hagin agradat, o sigui que cadascú és lliure de posar-ne tants com vulgui, ordenats o només anomenats, amb argumentació, o el que li roti xD

Demano disculpes per avançat per si algú es pot sentir ofès pels meus comentaris. I a continuació, la llista xD

Jo començaré amb el meu Top5, encapçalat per la infame Haruhi Suzumiya <
1. Suzumiya Haruhi no Yuuutsu. Tant la primera com la segona temporada (sobretot la segona, dadaista, de debò).
No és tant l'odi que em provoca la sèrie en si com el que em causen els seus fans incondicionals. L'anime és avorrit però entretingut alhora, és a dir, no foten res. Només són situacions "normals" de xavals d'institut, una mica a l'estil K-On, que fan poca cosa més que prendre el té. La premisa de la història és interessantíssima, el problema és que no es desenvolupa en cap moment. Ah, la protagonista és el personatge més odiós de tota la història del manganime. Es mereix poc menys que la forca xDD Ara mateix prefereixo no parlar-ne més, que m'encenc. Ja ho faré si algú em dona corda Twisted Evil

2. Kara no Kyoukai Totes set pel·lícules. N'hi ha de millors i de pitjors, però en conjunt, són una merda.
La definició de la sèrie seria "WTF!?". Primer no entens res. Després comences a entendre coses i són una fumada. I al final, quan esperes que s'arregli una mica l'heptalogia, i de fet, sembla que les coses es comencen a posar interessants, l'obra cau en un seguit de tòpics patètics. Es tracta d'un seinen dur que hauria pogut trencar motlles, però que en lloc de fer-ho (en realitat sí, que ho ha fet, però m'atreveria a dir que només pel format i la forma de narrar la història), opta per acabar amb un final inversemblant i ridícul a més no poder. Les escenes d'acció són molt bones, però penso que no val la pena empassar-se els 7 capítols només per això, sobretot tenint en compte que el més curt dura 45' i el més llarg 2h.

3. Top wo Nerae! 2 (DieBuster) Conjunt de 6 OVA.
Una espècie de Tengen Toppa però molt passat de voltes. La comparació no és gaire bona, ja que DieBuster va ser emès abans que Tengen Toppa, o sigui que, en tot cas, és aquesta la que s'assembla a la primera. Té un principi interessant, però a mida que va avançant, la història va a la deriva. Un intent de triangle amorós, personatges i situacions que no venen al cas, un gir de guió que és l'essència de l'anime, però que no té ni un xic de credibilitat i un final de vergonya aliena. Quan vaig acabar de veure l'últim episodi estava indignat, però a mida que ha anat passant el temps m'he tornat una mica més indulgent amb aquesta sèrie. Tot i així, gens recomanable; un cúmul de despropòsits.

4. Kanokon 12 caps + especials on només surten ties en pilotes.
L'argument no està malament del tot, però hi ha un inconvenient, i és que sembla que més que intentar explicar una història, l'objectiu de la sèrie sigui veure pits. M'agrada l'ecchi, però quan no interfereix excessivament en el desenvolupament dels esdeveniments. Ah, per cert, el protagonista és un escardalenc empanat amb mooooolta sort xD

5. Cowboy Bebop Possiblement, una decisió polèmica.
Estic convençut que el millor que té aquest anime és l'opening, bàsicament perquè és collonut (Jazz rlz), així que us deixo la cançó sencera xD
A part d'això... la veritat és que no està malament, de fet em va agradar, el que passa és que quan vaig acabar de veure-la, em vaig posar de mala llet xD. Tenia la desagradable sensació d'haver estat perdent el temps. La sèrie explica una història a mitges. Sóc conscient que és part del seu encant, el fet de no ser un producte convencional i trencar esquemes, però no puc evitar sentir-me estafat xD M'hagués agradat saber qui són TOTS els personatges, d'on vénen, on van... La idea que em va transmetre és que res és transcendental, que la vida és poc més que un impàs. I com que no miro anime per reflexionar sobre aquestes coses, sinó per distreure'm una mica, el record que guardo d'aquest, no és massa bo.

Accèssits: Abenobashi Mahou Shoutengai (no té ni cap ni peus), Fractale (no puc criticar-la massa perquè només he vist 3 episodis, però no m'agrada xD) i Star Driver (no l'he acabat, però va camí de ser un graaaan bluf).

En fi, doncs això és tot ^^ Perdoneu que hagi estat tan extens, però és que m'encanta argumentar per què no m'agrada alguna cosa xD Ah, i demano perdó de nou per si he molestat a algú. Aquesta és només la meva opinió, i és tan vàlida com la de qualsevol altre que pensi tot el contrari. Us animo a "rajar" tant com vulgueu!! xD
Gray Slimner
Gray Slimner
TCNRM - Traducció
TCNRM - Traducció

Nombre de missatges : 3087
Puntuació : 9065
Reputació : 40
Fecha de inscripción : 11/01/2011
Edad : 32

http://myanimelist.net/profile/Gray_Slimner

Tornar a dalt Ir abajo

Les pitjors sèries Empty Re: Les pitjors sèries

Missatge  Akuma Dg 20 Mar 2011, 09:30

Desdel meu punt de vista:

- Trigun: mai m'ha agradat el desert, i tota la serie està en el desert. De fet, tb he deixat de jugar a certs jocs pq era tot arid.

- School Days: la meva moral no la va aguantar, simplement.

I ara mateix no recordo cap així q recordi el pq no em va agradar. Si hi caic ja la posaré xD.
Akuma
Akuma
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1282
Puntuació : 7125
Reputació : 32
Fecha de inscripción : 26/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Les pitjors sèries Empty Re: Les pitjors sèries

Missatge  Shruikan Dg 20 Mar 2011, 15:01

Doncs en general jo puc dir que he tingut bastanta sort amb les sèries i que n'hi ha moltes que m'agraden. Tot i que tampoc és que hagi vist molta quantitat d'animes o manga.

A veure, les sèries que no m'agraden i que jo recordi:
-Togainu no Chi: És una sèrie de 12 capítols que el millor que té és l'opening. Tot lo altre és ronya. It really really sucks. Al principi la història encara pintava interessant però capítol rere capítol la cosa cada cop té menys sentit i no abança. De fet la vaig acabar de veure perquè tenia la esperança de que a al final arreglarien alguna cosa però que va.

-K-on: D'aquesta sèrie no em vaig poder acabar ni la primera temporada. No és que sigui una sèrie dolenta però no té argument. I si no té argument, sucks (això va per totes les altres sèries "random" que ja poden estar tan ben fetes com vulguin però que jo no em penso mirar). A més, se suposa que la sèrie va de música. I dels deu capítols que vaig veure només surten tocant a l'opening. WTF, seriously.

I una altra sèrie que li vaig agafar molta tirria va ser el Detectiu Conan. Però només perquè la repetien i la repetien i la repetien i al final me'n vaig cansar. La història en si està molt bé i és entretinguda.
Shruikan
Shruikan
TCAMK-Traducció
TCAMK-Traducció

Nombre de missatges : 1817
Puntuació : 7214
Reputació : 29
Fecha de inscripción : 13/06/2010
Edad : 30
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Les pitjors sèries Empty Re: Les pitjors sèries

Missatge  shira-chan Dg 20 Mar 2011, 15:46

Huhuhu! De debò que obriu un fil així? Pos vamos allà!!

En general les sèries que no m'han agradat, no les tiro gaire endavant i ja no les recordo, però alguna tindré en ment!!

Comentar que estic ABSOLUTAMENT d'acord amb el que ha exposat en Gray sobre la Suzumiya, tot i que no vaig aguantar més de 3 capítols de manga (els que va traduir DnF). La prota em queia fatal, fatal, fatal i no semblava que la sèrie tingués ni cap ni peus. M'han dit que és perquè no l'he arribat a entendre, però tampoc en tinc ganes.

I sobre Cowboy Beebop, també hi estic d'acord. Mentre avança sembla que tot el món que envolta els protes sigui una boira que aniràs descobrint. Una cosa és la història de la noia que ha perdut la memòria, que ok, ni ella la sap, no em sembla malament que ho acabin així. Però la resta d'històries no les acaben de desenvolupar perquè no els dóna la gana. No els dóna la gana explicar-te bé el passat de cadascú. I sí, vaig tenir una gran sensació d'haver perdut el temps. Tot i que no la catalogaré com a la pitjor sèrie perquè la banda sonora és molt bona i tots els escenaris em feien caure la baba. Argumentalment un suspens, visualment i tota l¡ambientació que hi posen una notarra (m'encanta la ciència ficció). Així que li queda un aprovadillo.

Sobre el detectiu Conan, igual que la Shruikan però no només per com la van arribar a repetir sinó per com de llarga és. L'argument principal és molt bo però després es torna "la Fletxer". Cas random que òbviament s'hi veu involucrat i que òbviament soluciona. 26 casos està bé. 300 ja cansen. O sobretot si el tema dels homes de negre no avança. Ara, un personatge espectacular, el de l'Ai Haivara.

I el meu granet de sorra:

Bola de Drac Z (i per extensió Kai): vale que és de l'any de la catapum ximpum i llavors l'estètica masculina era la d'en muscluman però els personatges de Bola de Drac, no són humans. Culturistes i desproporcionats. Lluites i més lluites i poca història de rerefons. Monstre random lletgíssim vol destruir la terra i en Goku i els seus amics (i familiars, perquè fa lluitar als seus fills fins a la mort) salvaran la Terra. Molt lloable però poc real, pel meu gust. Prefereixo les lluites "per l'amistat" o "per un somni" de One Piece, Naruto o Fairy Tail que això tan Marvel. L'animació és lenta i en molts capítols es passen l'estona mirant llumetes al cel mentre els que s'ho miren des de baix comenten "oh! que ràpids!". Bola de Drac sense el Z crec que feia més gràcia. Almenys hi havia història i aventures.

Els Yaoi de la Naono Bohra: el yaoi en sí ja és exòtic, no cal que un dels tios sigui un esperit de l'altre món amb banyes o mig animal ni que l'uke de la història sigui un home gran (d'edat). Té un art peculiar, personal i bo, però el podria fer servir per fer homes més sexis i situacions més tendres i morboses. Això no vol dir que amb tot els seu ventall infinit de yaoi no hi hagi alguna perla, eh! Wink

Blau: només vaig veure un parell de capítols i corregiu-me si m'equivoco però em va semblar extremadament masclista. Crec que va d'un noi estudiant que comença a viure amb una noia amb la que s'haurà de casar i aquesta noia l'ha de complaure i ser una bona mestressa pel noi. No el vaig tolerar més que per detectar aquest fil argumental.

Chobits (aquí em pegueu si no m'heu penjat amb Bola de Drac): molt bé que les robots aquestes siguin ben mones, però tot el còmic en sí és molt depriment. La Chi sempre està desvalguda i indefensa i plorosa pel que va descobrint d'ella i el final jo me'l vaig prendre com un insult al sexe. Com si el sexe fos una cosa lletja i impura. Vaja, a l'estil de l'opus i el "amo a Laura". O almenys aquesta és la moralina de la història que jo vaig rebre.


Si se m'acut alguna cosa més ja tornaré a postejar! Wink
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20232
Reputació : 169
Fecha de inscripción : 01/01/2010
Edad : 37
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

Les pitjors sèries Empty Re: Les pitjors sèries

Missatge  Gray Slimner Dg 20 Mar 2011, 19:31

Shruikan escrigué:-Togainu no Chi: És una sèrie de 12 capítols que el millor que té és l'opening. Tot lo altre és ronya. It really really sucks. Al principi la història encara pintava interessant però capítol rere capítol la cosa cada cop té menys sentit i no abança. De fet la vaig acabar de veure perquè tenia la esperança de que a al final arreglarien alguna cosa però que va.
Jo tenia pensava veure-la, fins que em van dir que era yaoi, llavors ja la vaig desestimar xD

Shruikan escrigué:-K-on: D'aquesta sèrie no em vaig poder acabar ni la primera temporada. No és que sigui una sèrie dolenta però no té argument. I si no té argument, sucks (això va per totes les altres sèries "random" que ja poden estar tan ben fetes com vulguin però que jo no em penso mirar). A més, se suposa que la sèrie va de música. I dels deu capítols que vaig veure només surten tocant a l'opening. WTF, seriously.
Doncs precisament els últims 2 o 3 capítol és quan comencen a tocar xD
De totes maneres, estic amb tu. Jo la vaig trobar entretinguda i no em va desagradar, però és cert que fan poca cosa més que menjar pastissos.

shira-chan escrigué:[i]Bola de Drac Z (i per extensió Kai): vale que és de l'any de la catapum ximpum i llavors l'estètica masculina era la d'en muscluman però els personatges de Bola de Drac, no són humans. Culturistes i desproporcionats. Lluites i més lluites i poca història de rerefons. Monstre random lletgíssim vol destruir la terra i en Goku i els seus amics (i familiars, perquè fa lluitar als seus fills fins a la mort) salvaran la Terra. Molt lloable però poc real, pel meu gust. Prefereixo les lluites "per l'amistat" o "per un somni" de One Piece, Naruto o Fairy Tail que això tan Marvel. L'animació és lenta i en molts capítols es passen l'estona mirant llumetes al cel mentre els que s'ho miren des de baix comenten "oh! que ràpids!". Bola de Drac sense el Z crec que feia més gràcia. Almenys hi havia història i aventures.
Totalment d'acord. Jo en guardava un gran record de quan era un marrec, però fa poc la vaig tornar a veure i em va decebre profundament :/ 50 episodis lluitant contra el mateix paio... buff em va cansar una barbaritat. I GT ja és massa xD
De fet, em penso que Dragon Ball GT se la van treure de la màniga els de l'estudi d'animació, el senyor Toriyama no hi va tenir res a veure xD I amb Z va passar tres quarts del mateix; diria que l'autor no tenia previst seguir la història, però com que Bola de Drac (l'obra genuïna d'en Toriyama) va tenir tantíssim èxit, el van convèncer que continués.

Doncs això, que crec que està sobrevalorada.
Gray Slimner
Gray Slimner
TCNRM - Traducció
TCNRM - Traducció

Nombre de missatges : 3087
Puntuació : 9065
Reputació : 40
Fecha de inscripción : 11/01/2011
Edad : 32

http://myanimelist.net/profile/Gray_Slimner

Tornar a dalt Ir abajo

Les pitjors sèries Empty Re: Les pitjors sèries

Missatge  Akuma Dg 20 Mar 2011, 21:20

Jo de bola de drac, la puc catalogar com de les millors i com de les pitjors. És cert que Z i GT son vastant merdoses, però fins al ventall magic aquell a mi em va agradar molt bola de drac.
Akuma
Akuma
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1282
Puntuació : 7125
Reputació : 32
Fecha de inscripción : 26/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Les pitjors sèries Empty Re: Les pitjors sèries

Missatge  Manto-kun Dl 21 Mar 2011, 00:35

Bola de drac a mi em va agradar, fins a la Saga del monstre Boo... després trobo que la van allargar excessivament, però tot i així guardo molt bon record de Z. I GT no em va agradar massa, crec que no l'haguéssin d'haver fet mai.

Les meves:

- Tactics: Va d'un etnòleg que és dedica a treure l'entrellat de fenòmens paranormals i aconsegueix afil·liar-se amb un àngel d'ales negres, ostres que avorrida que era el final em va sorprendre una mica, pero la resta de 25 capítols van ser un bodrio important.

- Anima+: El manga no vaig poder passar del sisé capítol, massa bonic, massa poca teca, sé que no li vaig donar més oportunitat, però noi no ho vaig aguantar.

- Blau (Ai Yori Aoshi), m'uneixo al crit de la Shira, en que la vaig trobar molt fluixa aquesta sèrie, sovint penso en els 20 i pico capítols que té i... què? No m'imagino que puguéssin fer tants capis gairebé amb el mateix argument, tots ells acabant de la mateixa manera i que el maleït protagonista caigui tant bé a tothom... aaarg! Suspect

De moment fins aquí xDDD
Manto-kun
Manto-kun
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1333
Puntuació : 6603
Reputació : 18
Fecha de inscripción : 09/05/2010
Edad : 33
Ubicació : Nara

http://www.litoskayak.co.nr

Tornar a dalt Ir abajo

Les pitjors sèries Empty Re: Les pitjors sèries

Missatge  Gruay Dl 21 Mar 2011, 14:45

Bah, colla de tòtils! Blau, Chobits i Bola de Drac són totes tres molt bones i qui digui el contrari s'equivoca, paraula del Senyor!

Les pitjors sèries? Doncs ara mateix no me'n vénen gaires al cap perquè en general costa bastant que una sèrie NO m'agradi, però sí que n'hi va haver una que va ser massa Chuu Bra! Mare meva, quina p* merda, vaig veure que era ecchi i vaig pensar, weno mirarem a veure què tal... no la vaig poder acabar era una mer-da, massa fanservice, massa força i a més no gaire ben dibuixat = BASÒFIA!
Gruay
Gruay
TCNM-Correcció
TCNM-Correcció

Nombre de missatges : 3065
Puntuació : 9474
Reputació : 16
Fecha de inscripción : 25/02/2010
Edad : 32
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Les pitjors sèries Empty Re: Les pitjors sèries

Missatge  lostbrain Dl 21 Mar 2011, 19:04

Doncs una que no soporto gens es Naruto, no puc amb ella!! No puc acabar ni un capítol!
I l'anime de gantz, em va decepcionar molt el final, no em va agradar gens!

A mi chobits em va agradar força, potser si que es millor l'anime que el manga!

L.B. Wink
lostbrain
lostbrain
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1690
Puntuació : 7670
Reputació : 25
Fecha de inscripción : 19/12/2010
Edad : 30
Ubicació : Esterri d'Àneu

Tornar a dalt Ir abajo

Les pitjors sèries Empty Re: Les pitjors sèries

Missatge  tyrex Dl 21 Mar 2011, 23:57

Em toca!

-Blau: sèrie tòpica en que cada capítol recordo passar el mateix. I el noi, un fleuma pel que recordo.

-Bola de Drac: no more comments, i mira que he intentat veure-la en català, però és que no, no entra... Amb això afegeixo shonens de baralles com One Piece, Bleach... I sí, ja sé que els meus gustos són estranys. Disgustat

-Kanokon: Totalment d'acord amb en Gray. La història podia prometre, però al 3r capítol, si encara no estàs convençut de com continuarà la sèrie, premi. Primer! Abús excessiu de l'ecchi. No s'aguanta per enlloc.

-K-ON!: La primera temporada, i fent un esforç bestial. No aguanto tant de moe. Potser la gràcia de la sèrie sí que estava en menjar pastissos i prendre el te...
________

-Koihime Musou: l'anime es carrega al protagonista vilment, i és el motiu i qui fa que la trama succeeixi com succeeixi a la novel·la visual. Totalment disgustat amb l'adaptació, no vaig passar del primer episodi. I això que encara no havia començat a llegir la VN.

-To love Ru: Si la primera temporada ja em va costar acabar de mirar-la, la segona impossible de veure. Ties en pilotes, un súper harem de 20 vint noies (mireu l'opening de la 2na temporada i m'entendreu) i el protagonista és idiota. WTF!? Fa ràbia i tot.

-Tokimeki Memorial ~ Only Love: Encara no sé com carai em vaig trobar aquesta sèrie. Això té argument? Si el té, és que no vaig tenir paciència als primers 2 capítols.

-Eiken: 2 OVA's infumables, perquè als 5 minuts ja havia tancat la primera. Noies a les quals els pesen més els pits que el cos sencer, fa mal de veure.

-Dance in the vampire Bund: Vaig llegir la sinopsis i molava. Gran decepció en veure que era un anime en què la protagonista és una lolita que aparenta tenir 5 anys. Aquests animes ja els descarto quan hi apareixen aberracions semblants. Això també va per Hanamaru Kindergarten (O com cony es digui, que un usuari ja va començar a traduir per ALL. Us posen les nenes de 3 anys de guarderia? Perquè això vaig veure a la sinopsis.).

-Freezing: Em sap greu, Gose, però no l'aguanto. Lluites innecessàries entre noies desproporcionades de pit. Es destrossen entre elles fins que acaben a l'hospital (amb talls profunds, ossos trencats) per un motiu com ara: "he de protegir la reputació dels cursos superiors!".

-Akikan!: Quina fumada de sèrie. Really. No té cap ni peus. Noies que surten de llaunes de refresc (?) i no tenen cap objectiu.

-Seikon no Qwaser: Recordo intentar veure-la fa molt per això de ser una sèrie que encara es publicava d'anime (anaven pel 20 o així quan la vaig intentar veure). Noies que cauen en posicions ridícules i es posen a 100 tocant-se amb una barra. El noi mamava pits o una cosa estranya. Penós.

-Green Green: Diuen que és ecchi bo, però se'm va fer pesada. Les oves eren una mena de soft-hentai estrany. No la recomano gens.

-Suzumiya Haruhi No Yuutsu: Com heu dit per dalt, es fa difícil de veure. I per veure els episodis els havies de buscar per ordre d'emissió o d'història. Genial.

I apa, ja no em recordo de més. He provat tantes coses rares d'anime que això és el que recordo. Hi ha coses molt bones com molt dolentes... I la llista que us he fet, sucks.
tyrex
tyrex
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 2575
Puntuació : 9181
Reputació : 20
Fecha de inscripción : 06/01/2010
Edad : 31
Ubicació : Barcelona, a la caverna dels auditors

Tornar a dalt Ir abajo

Les pitjors sèries Empty Re: Les pitjors sèries

Missatge  Ragna Dt 22 Mar 2011, 00:11

Uf uf jo no puc amb tanta crítica XD
A mi en general em costa que una sèrie no m'agradi, Bola de Drac, To Love Ru, Dance in the vampire Bund penso que són bones sèries en especial la primera i si alguna que altra cosa pot no agradar, però això no fa que siguin dolentes (sempre al meu parer XD), l'anime que em va decebre el final és el de Negima i pel que tinc entès no és fidel al manga per això el vull fer mica en mica per que el concepte em va agradar força però no va acabar de rutllar i crec que no en tinc cap més, dubto que se m'acudeixi però si és així ja la posaré ^^
Ragna
Ragna
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 652
Puntuació : 5368
Reputació : 5
Fecha de inscripción : 13/12/2010
Edad : 32
Ubicació : Vic - Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Les pitjors sèries Empty Re: Les pitjors sèries

Missatge  solde24 Dc 15 Jun 2011, 15:12

(no se si això incumpleix alguna norma de reanimar temes antics, de ser així, cop d rem per a mi i punt Wink)

Tot i que no he vist bastantes series; en tinc una mala experiència amb algunes en concret; heus aqui la meva llista:

-Astarotte no Omocha!: Només vaig veure el primer capitol i em vaig quedar WTF?!. Va de una sucubus que te 10 anys (humans, per tant, té el cos de aquesta edat) que, per sobreviure, ha de succionar la "semilla de la vida" (si, és el que esteu pensant) de mascles de diferents espècies. A la nena aquesta li fa molta mandra, i la seva mestra li proposa de fer un harem d'homes (Sí, heu llegit bé, un harem d'homes...).

-Kanokon: El manga era passable, però l'anime era infumable. Estic d'acord amb en Gray
solde24
solde24
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 250
Puntuació : 4965
Reputació : 1
Fecha de inscripción : 13/06/2011
Edad : 28

Tornar a dalt Ir abajo

Les pitjors sèries Empty Re: Les pitjors sèries

Missatge  surreak Dc 15 Jun 2011, 15:14

No patiu, no hi ha cap norma que impedeixi reflotar temes antics. De fet, ho trobo molt positiu.

Parlant del que has comentat... qualsevol sèrie amb contingut lolicon o de sexe amb menors, per mi ja entra dins la depravació.
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16665
Reputació : 89
Fecha de inscripción : 08/06/2009
Edad : 36
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Les pitjors sèries Empty Re: Les pitjors sèries

Missatge  shira-chan Dc 15 Jun 2011, 15:22

Em pregunto perquè aquest tema surt tot en cursiva...

I llàstima que sigui una nena de 10 anys... que sinó, harem d'homes... Bavós
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20232
Reputació : 169
Fecha de inscripción : 01/01/2010
Edad : 37
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

Les pitjors sèries Empty Re: Les pitjors sèries

Missatge  solde24 Dc 15 Jun 2011, 18:05

surreak escrigué:

Parlant del que has comentat... qualsevol sèrie amb contingut lolicon o de sexe amb menors, per mi ja entra dins la depravació.

Realment, no se si sortia res d'això (només ho explicaven i vaig veure només el 1r cap.), pro vaig preferir no arriscarme xD (Donava molt mal rotllo TT)
solde24
solde24
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 250
Puntuació : 4965
Reputació : 1
Fecha de inscripción : 13/06/2011
Edad : 28

Tornar a dalt Ir abajo

Les pitjors sèries Empty Re: Les pitjors sèries

Missatge  NahaUmiNayuu Dg 03 Jul 2011, 17:04

Manto-kun escrigué:

- Blau (Ai Yori Aoshi), m'uneixo al crit de la Shira, en que la vaig trobar molt fluixa aquesta sèrie, sovint penso en els 20 i pico capítols que té i... què? No m'imagino que puguéssin fer tants capis gairebé amb el mateix argument, tots ells acabant de la mateixa manera i que el maleït protagonista caigui tant bé a tothom... aaarg! Suspect

Aquest anime m'ho vaig veure complet i no vaig aconseguir veure res que m'agradés, estic d'acord amb tu, al meu entendre és una sèrie una mica avorrida i monòtona. Una altra sèrie que no em va agradar molt va ser Love Hina, no és que estigués del tot malament, però al meu entendre es quedava una mica repetitiva. I Final Approach, una sèrie de 13 capítols, que també em va semblar una mica avorrida.
NahaUmiNayuu
NahaUmiNayuu
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 178
Puntuació : 4918
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 01/07/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Les pitjors sèries Empty Re: Les pitjors sèries

Missatge  itrebla Dg 03 Jul 2011, 17:35

Blau: es fa molt pesada a partir del 3r episodi, molt monotemàtic.
Fruits Basket: tant sentimentalisme et posa malalt, pensava que seria diferent i vaig haver de deixar-la de veure.
itrebla
itrebla
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 557
Puntuació : 5244
Reputació : 3
Fecha de inscripción : 30/06/2011
Edad : 33
Ubicació : Tremp/Terrassa

Tornar a dalt Ir abajo

Les pitjors sèries Empty Re: Les pitjors sèries

Missatge  Gray Slimner Dg 03 Jul 2011, 21:30

surreak escrigué:Parlant del que has comentat... qualsevol sèrie amb contingut lolicon o de sexe amb menors, per mi ja entra dins la depravació.
Home Surreak, però no és el mateix un/a menor de 16-17 anys que un/a de 10 xD Això sí, en aquest segon cas estem d'acord u.U
Gray Slimner
Gray Slimner
TCNRM - Traducció
TCNRM - Traducció

Nombre de missatges : 3087
Puntuació : 9065
Reputació : 40
Fecha de inscripción : 11/01/2011
Edad : 32

http://myanimelist.net/profile/Gray_Slimner

Tornar a dalt Ir abajo

Les pitjors sèries Empty Re: Les pitjors sèries

Missatge  surreak Dg 03 Jul 2011, 21:35

Home, se suposava que ja m'hauríeu entès... Razz Entenem com a menors aquells que no tenen ús de raó o prou criteri per saber encara què és bo o dolent, per dir-ho clar, els nens. A partir de certa edat, si és sexe consentit ja són figues d'un altre paner. Però no em negareu que els japonesos tenen una obessió malaltissa amb el lolicon.
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16665
Reputació : 89
Fecha de inscripción : 08/06/2009
Edad : 36
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Les pitjors sèries Empty Re: Les pitjors sèries

Missatge  Shruikan Dg 03 Jul 2011, 22:28

Pel lolicon i per l'incesto. Apa que no hi ha mangues marranots d'aquests amb relacions entre germans o pares i fills... ¬¬
Shruikan
Shruikan
TCAMK-Traducció
TCAMK-Traducció

Nombre de missatges : 1817
Puntuació : 7214
Reputació : 29
Fecha de inscripción : 13/06/2010
Edad : 30
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Les pitjors sèries Empty Re: Les pitjors sèries

Missatge  surreak Dg 03 Jul 2011, 23:32

Sí... No m'he atrevit a dir tant, però l'incest també el tenen entre cella i cella.
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16665
Reputació : 89
Fecha de inscripción : 08/06/2009
Edad : 36
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Les pitjors sèries Empty Re: Les pitjors sèries

Missatge  Cano Dl 04 Jul 2011, 00:05

Veig que hi ha una sèrie la qual bastanta gent la odia i amb ganes.
Es tracta de la melancolía de Suzumiya Haruhi.

Jo he mirat quasi tota la sèrie anime. (En ordre cronológic, clar està).
En part estic d'acord en que la saga "Agosto Infinito" de la segona temporada, és una autèntica Merda. Et pots saltar tranquil·lament els capítols 12,13,14,15,16,17 i 18, que no et perdràs RES.
També el fet d'emitir els primers capítols amb aquell caos. No entenc perquè ho van fer, ja que no l'hauria entès (a mi no em va afectar aquest fet).

Però jo trobo que la sèrie està molt bé. La vida d'un estudiant tranquil el qual li passarà un seguit de coses, que de normal no tenen res. El manga no l'he vist ni el miraré, ja que apart de que està incomplet i que el dibuix és horrorós, la forma d'explicar la historia no m'agrada gens.

Encara em falta mirar-me la pel·lícula, la qual segons el que m'he llegit per internet és la millor part animada de la sèrie i una de les millors pel·lícules de anime.

Ara actualment m'estic llegint l'orígen d'aquesta sèrie; les novel·les. Les quals són l'únic material escrit sense imatges dels que m'hi he enganxat llegint. Me les penso llegir totes. A part de que contenen bastantes referències a teories i pensadors físics (matèria que més m'agrada). M'agrada el contingut que té. Les sorpreses que et dona, els sentiments amorosos ocults que conté el protagonista, escenes d'humor, de suspense...

Sobre series que no m'agradin, doncs no gaires. Es que si una sèrie no m'agrada, no me la miro. Ni el primer capítol. Abans busco la descripció del trama, crítiques, etc. Però d'alguna que cansi mirarla, doncs Bola de drac Z. No tota, sinó la majoría de capítols de cada batalla. 40 capítols de cada batalla els quals dura més la descripció del que va passar a l'anterior capítol i el que passarà al seguent, i que sigui tot llum, foc i destrucció, fum, molt de fum i dos persones que no es veuen del ràpid que es mouen, trobo que ho allarguen massa. Reduïnt cada batalla a 10 capítols trobo que és més que suficient. El millor del Z, per a mí, els 2 o 3 capítols entre batalla i batalla, els quals vivien la vida normal.

En canvi Bola de Drac (a seques) em va agradar molt. I la GT, la vaig veure fa mooolt de temps i no m'enrrecordo de casi res per tant no la puc criticar.

En conclusió, no trobo quin tant odi per una sèrie, si no t'agrada, doncs no la miris. Ningú t'obliga (vamos, a no ser que algú de la religió aquesta haruiism te la faci mirar mentre t'apunta amb alguna pistola...).

Potser és que sigui jo el raro. Ja m'han dit que estic MALALT pel fet d'haver vist la sèrie i que ara em llegeixi les novel·les. Pot ser sigui veritat. No sé. Pot ser si estic malalt pels tipus de series o pel·lícules que m'agraden (Haruhi Suzumiya, LUPIN III (sobretot), Fairy Tail, GTO, La noia que saltava a traves del temps.... Però trobo que pitjor són aquestes que només s'hi veu sang i budells i morts i zombies i persones sense extremitats. Jo la sèrie l'entenc perfectament, i aquesta l'ha vaig descobrir d'un fòrum on deien que Angel Beats! (sèrie que em va agradar molt també) era una copia d'aquesta.

I bueno, aquesta és la meva humil opinió personal. No pretenc fer mirar-la a ningú. Tant me fa.
Tampoc pretenia molestar a ningú. Però ja que Gray dius que et donin corda i amb les fotos de perfil i firmes, doncs... Furiós

Au doncs, salutacions a tots.
Cano
Cano
ANMV-Vídeo
ANMV-Vídeo

Nombre de missatges : 850
Puntuació : 5683
Reputació : 19
Fecha de inscripción : 19/12/2010
Edad : 30
Ubicació : Capital de l'est, barri especial de l'arrossar gran, dalt de l'estany.

http://myanimelist.net/profile/Cano

Tornar a dalt Ir abajo

Les pitjors sèries Empty Re: Les pitjors sèries

Missatge  Gray Slimner Dl 04 Jul 2011, 02:50

Cano escrigué:Veig que hi ha una sèrie la qual bastanta gent la odia i amb ganes.
Es tracta de la melancolía de Suzumiya Haruhi.
[...]
I bueno, aquesta és la meva humil opinió personal. No pretenc fer mirar-la a ningú. Tant me fa.
Tampoc pretenia molestar a ningú. Però ja que Gray dius que et donin corda i amb les fotos de perfil i firmes, doncs... Furiós
Mira, no he tingut precisament una bona setmana, i la que comença d'aquí a unes hores no es preveu pas gaire millor, o sigui que si no et sap greu, m'agradaria deixar el tema per més endavant. Ja tindrem oportunitat de parlar-ne abastament, de la Suzumiya i les seves peripècies.
De totes maneres, crec que tens raó pel que fa a l'avatar i la signatura. Poden ferir sensibilitats, sense anar més lluny la teva. Per tant, quan tingui temps, les canviaré per alguna cosa menys ofensiva (tot i que vull que quedi constància que la signatura em sembla d'allò més encertada xD).
Gray Slimner
Gray Slimner
TCNRM - Traducció
TCNRM - Traducció

Nombre de missatges : 3087
Puntuació : 9065
Reputació : 40
Fecha de inscripción : 11/01/2011
Edad : 32

http://myanimelist.net/profile/Gray_Slimner

Tornar a dalt Ir abajo

Les pitjors sèries Empty Re: Les pitjors sèries

Missatge  surreak Dl 04 Jul 2011, 14:51

Ei, pel que fa a opinions, tothom és lliure de tenir la seva i, sobretot, exposar-la. De la mateixa manera com jo tinc un avatar de one piece perquè m'agrada one piece, en gray és lliure de tenir un avatar anti-suzumiya perquè no li agrada la sèrie. Tothom hem de ser respectuosos amb els altres. En Gray és lliure de tenir l'avatar i la firma que vulgui, sempre i quan respecti l'opinió d'en Cano i els demés. I en Cano pot tenir la seva opinió, i no agradar-li l'avatar i la firma d'en Gray, però tot i així ho haurà de respectar i no "obligar-lo" a treure-la (i ho poso entre cometes perquè ja sé que no has obligat a ningú, però és perquè s'entengui). Si haguéssim d'anar censurant les firmes que ofenen sensibilitats, hi hauria molta gent del fansub avisada.
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16665
Reputació : 89
Fecha de inscripción : 08/06/2009
Edad : 36
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Les pitjors sèries Empty Re: Les pitjors sèries

Missatge  tyrex Dl 04 Jul 2011, 15:57

És tal i com diu el Surreak, cadascú és lliure de tenir el que vulgui i exposar opinions, sempre des del respecte de l'opinió dels altres. Seria molt avorrit si tots penséssim igual... Razz
tyrex
tyrex
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 2575
Puntuació : 9181
Reputació : 20
Fecha de inscripción : 06/01/2010
Edad : 31
Ubicació : Barcelona, a la caverna dels auditors

Tornar a dalt Ir abajo

Les pitjors sèries Empty Re: Les pitjors sèries

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum