Seguim actius!

Últimos temas
» Per col·laborar amb vosaltres
Les pitjors sèries - Página 2 EmptyDs 20 Abr 2024, 19:14 por shira-chan

» Vull traduir
Les pitjors sèries - Página 2 EmptyDl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención

» M'agradaria participar!
Les pitjors sèries - Página 2 EmptyDv 22 Des 2023, 17:54 por Dan

» M'agradaria llegir One Piece des d'un inici en català
Les pitjors sèries - Página 2 EmptyDv 22 Des 2023, 10:15 por shira-chan

» M'agradaria unir-me
Les pitjors sèries - Página 2 EmptyDg 05 Nov 2023, 17:44 por shira-chan

» M'agradaria unir-m'hi
Les pitjors sèries - Página 2 EmptyDg 17 Set 2023, 20:26 por victor_v

» Vull col·laborar!!!
Les pitjors sèries - Página 2 EmptyDc 23 Nov 2022, 16:27 por Intervención

» Entrar el blog
Les pitjors sèries - Página 2 EmptyDg 02 Oct 2022, 16:21 por Intervención

» Bon dia, bona tarda, bon vespre!
Les pitjors sèries - Página 2 EmptyDt 13 Set 2022, 20:22 por shira-chan


Les pitjors sèries

+11
surreak
solde24
Ragna
tyrex
lostbrain
Gruay
Manto-kun
shira-chan
Shruikan
Akuma
Gray Slimner
15 participantes

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Ir abajo

Les pitjors sèries - Página 2 Empty Re: Les pitjors sèries

Missatge  surreak Dl 04 Jul 2011, 14:51

Ei, pel que fa a opinions, tothom és lliure de tenir la seva i, sobretot, exposar-la. De la mateixa manera com jo tinc un avatar de one piece perquè m'agrada one piece, en gray és lliure de tenir un avatar anti-suzumiya perquè no li agrada la sèrie. Tothom hem de ser respectuosos amb els altres. En Gray és lliure de tenir l'avatar i la firma que vulgui, sempre i quan respecti l'opinió d'en Cano i els demés. I en Cano pot tenir la seva opinió, i no agradar-li l'avatar i la firma d'en Gray, però tot i així ho haurà de respectar i no "obligar-lo" a treure-la (i ho poso entre cometes perquè ja sé que no has obligat a ningú, però és perquè s'entengui). Si haguéssim d'anar censurant les firmes que ofenen sensibilitats, hi hauria molta gent del fansub avisada.

surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Fecha de inscripción : 08/06/2009

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Les pitjors sèries - Página 2 Empty Re: Les pitjors sèries

Missatge  tyrex Dl 04 Jul 2011, 15:57

És tal i com diu el Surreak, cadascú és lliure de tenir el que vulgui i exposar opinions, sempre des del respecte de l'opinió dels altres. Seria molt avorrit si tots penséssim igual... Razz

tyrex
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 2575
Fecha de inscripción : 06/01/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Les pitjors sèries - Página 2 Empty Re: Les pitjors sèries

Missatge  Cano Dc 06 Jul 2011, 12:55

Tal i com diu el Surreak, Gray, pots posar les firmes que vulguis, no soc ningú per a obligar-te res. De fet, tampoc m'has ferit ni molestat en cap moment (no soc cap seguidor que la defensi fins la mort ni res per l'estil, entenc que només és un material fictici fruit de la imaginació d'alguna ment, que després s'ha dibuixat i animat de forma que sembli que cobra vida). Si vols tornar a posar-les endavant, és la teva opinió, i és respectada per a mi i per a tots. (De fet, el primer cop que ho vaig veure em va fer gràcia, ja que mai havia vist avatars "prohibidors"). Entenc que hi pot haver gent molt enganxada amb la sèrie, algú dels quals et pot haver molestat.

Entenc que puguis tenir mals moments ara mateix. No passa res. Deixem el tema de banda i prou.

O sigui que posa el que vulguis, ets lliure, no et diré res més a partir d'ara sobre les firmes. Per altra banda et demano perdó si t'has sentit obligat o ofès per alguna raó que hagi dit anteriorment. No era la meva intenció.

Vinga, espero que passis aquesta setmana per a poder gaudir de l'estiu com toca. Fins un altra i salutacions a tots.

Cano
Cano
ANMV-Vídeo
ANMV-Vídeo

Nombre de missatges : 850
Puntuació : 5693
Reputació : 19
Fecha de inscripción : 19/12/2010
Edad : 30
Ubicació : Capital de l'est, barri especial de l'arrossar gran, dalt de l'estany.

http://myanimelist.net/profile/Cano

Tornar a dalt Ir abajo

Les pitjors sèries - Página 2 Empty Re: Les pitjors sèries

Missatge  Manto-kun Dc 06 Jul 2011, 20:09

Cano escrigué:
Encara em falta mirar-me la pel·lícula, la qual segons el que m'he llegit per internet és la millor part animada de la sèrie i una de les millors pel·lícules de anime.

Jo la vaig veure i em va agradar força, la Desaparició de la Haruhi Suzumiya, la vaig trobar força ben feta i l'argument molt interessant. No és com els capítols de la sèrie, més seriosa, més profunda, ja m'entens.
Manto-kun
Manto-kun
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1333
Puntuació : 6613
Reputació : 18
Fecha de inscripción : 09/05/2010
Edad : 33
Ubicació : Nara

http://www.litoskayak.co.nr

Tornar a dalt Ir abajo

Les pitjors sèries - Página 2 Empty Re: Les pitjors sèries

Missatge  Shawl Dv 12 Ago 2011, 01:01

M'agradaria unir-me a la critica ^^

Bola de Drac és la serie per exel·lència de la meva infància, per tant qui digui algo, muerte.
Jajaja es conya, Bola de drac a seqes es magnifica, Z encara em va agradar, em vaig enxufar molts capituls de cuatro pero GT i Kai no puc, ho sento. Va tenir la seva època però ja està. C'est finni!

He llegit per alla qe algu no pot am naruto... MUERTE SUBITA!! Jajajaja.
Jo abans ODIAVA naruto am tota l'anima, hi havia amics meus qe deien qe era millor qe One Piece i jo els matava, de debó, però un dia vaig decidir donar-li una oportunitat, i em vaig enxufar els 500 capis en res, molt poc temps. Ara vaig seguint-la, i m'ha enganzat bastant. Tot es trobar-li es seu puntet ^^.

Cowboy Bebop 100% d'acord, l'OP la pera però la resta pffgg...

No sé si em cauran pedres per això, però hi ha una serie qe jo mirava només per enriurem de lo merdes qe em resultava, i aqueta serie és Neo Ranga. Ho juro. Ho prometo. He intentat entendre qe passava als capitols, però no trobava cap relació entre ells, nomes veia robot i ties en boles, res més xD (No és ben bé anime però els del K3 ho enxufaven entre les series i és digne de mensió crec jo).

Finalment, com a GRAN fan d'Inuyasha, he de reconèixer qe la última temporada, Inuyasha Kanketsu-hen és lo pitjor qe han pogut parir per acabar la serie. Quan vaig veure qe Inuyasha no tenia final clar, em va caure l'Ànima al terra i al cap d'uns anys, al veure qe per fi sabria com acaba em vaig alegrar moltíssim, però em vaig trobar amb 4 capitos de merda qe s'acabaven en res i semblava qe tenien pressa per acabar la serie. Hola? És Inuyasha, crec qe es mereix un final digne com a mínim, no una merda redactada en 3 mesos per acabar la feina i viento! Per favor!

Shawl
Shawl
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 37
Puntuació : 4738
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 08/08/2011
Edad : 30
Ubicació : Èdoras

Tornar a dalt Ir abajo

Les pitjors sèries - Página 2 Empty Re: Les pitjors sèries

Missatge  NahaUmiNayuu Dv 12 Ago 2011, 16:54

Finalment, com a GRAN fan d'Inuyasha, he de reconèixer qe la última temporada, Inuyasha Kanketsu-hen és lo pitjor qe han pogut parir per acabar la serie. Quan vaig veure qe Inuyasha no tenia final clar, em va caure l'Ànima al terra i al cap d'uns anys, al veure qe per fi sabria com acaba em vaig alegrar moltíssim, però em vaig trobar amb 4 capitos de merda qe s'acabaven en res i semblava qe tenien pressa per acabar la serie. Hola? És Inuyasha, crec qe es mereix un final digne com a mínim, no una merda redactada en 3 mesos per acabar la feina i viento! Per favor!

Opino igual que el teu, amo Inuyasha per sobre de tot, però és cert que aquesta última temporada ha estat una miqueta penosa U___U
És una pena que hagin fet això amb Inu Sad
NahaUmiNayuu
NahaUmiNayuu
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 178
Puntuació : 4928
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 01/07/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Les pitjors sèries - Página 2 Empty Re: Les pitjors sèries

Missatge  Gray Slimner Dc 17 Ago 2011, 19:57

Ostres Shawl, ara que dius això de Neo Ranga (que per cert, no vaig arribar a veure mai xD) m'has fet recordar un tros d'un capítol que vaig veure d'una sèrie del 3xl o del 33, no ho sé, que ja molts anys. No vaig veure ni el capítol sencer, però em va frapar molt la tonteria d'argument de l'anime en qüestió: resulta que era un adolescent bastant sapastre que un bon dia es troba una paia que ve del futur. Es fan amics (ho dedueixo, no ho vaig veure), però la missió de la noia és matar-lo perquè si no, en el futur, serà un casanova que deixarà embarassades a una pila de dones, causant una alarmant superpoblació i la fi del món (o alguna cosa per l'estil). WTF!? Algú recorda de quina sèrie parlo? xDD
Gray Slimner
Gray Slimner
TCNRM - Traducció
TCNRM - Traducció

Nombre de missatges : 3087
Puntuació : 9075
Reputació : 40
Fecha de inscripción : 11/01/2011
Edad : 32

http://myanimelist.net/profile/Gray_Slimner

Tornar a dalt Ir abajo

Les pitjors sèries - Página 2 Empty Re: Les pitjors sèries

Missatge  solde24 Dc 17 Ago 2011, 20:32

Gray Slimner escrigué:Ostres Shawl, ara que dius això de Neo Ranga (que per cert, no vaig arribar a veure mai xD) m'has fet recordar un tros d'un capítol que vaig veure d'una sèrie del 3xl o del 33, no ho sé, que ja molts anys. No vaig veure ni el capítol sencer, però em va frapar molt la tonteria d'argument de l'anime en qüestió: resulta que era un adolescent bastant sapastre que un bon dia es troba una paia que ve del futur. Es fan amics (ho dedueixo, no ho vaig veure), però la missió de la noia és matar-lo perquè si no, en el futur, serà un casanova que deixarà embarassades a una pila de dones, causant una alarmant superpoblació i la fi del món (o alguna cosa per l'estil). WTF!? Algú recorda de quina sèrie parlo? xDD

No la vaig veure, però molts amics meus en parlaven, DNA2 (crec)
solde24
solde24
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 250
Puntuació : 4975
Reputació : 1
Fecha de inscripción : 13/06/2011
Edad : 28

Tornar a dalt Ir abajo

Les pitjors sèries - Página 2 Empty Re: Les pitjors sèries

Missatge  Gruay Dj 18 Ago 2011, 23:31

Eh! Menys amb DNA2, que és del genialíssim Masakazu Katsura, o sigui que respecte!
No l'he acabat de veure, però el que he vist tampoc era tan dolenta ò.ó
Gruay
Gruay
TCNM-Correcció
TCNM-Correcció

Nombre de missatges : 3065
Puntuació : 9484
Reputació : 16
Fecha de inscripción : 25/02/2010
Edad : 32
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Les pitjors sèries - Página 2 Empty Re: Les pitjors sèries

Missatge  Gray Slimner Dv 19 Ago 2011, 23:37

No, si potser està bé i tot, jo només vaig veure un trosset d'un capítol, o sigui que no puc jutjar-la, però em va sorprendre molt la història xD De fet es veu que la cosa no va ben bé com jo vaig dir, aquí deixo l'argument per si a algú li interessa DNA².
Gray Slimner
Gray Slimner
TCNRM - Traducció
TCNRM - Traducció

Nombre de missatges : 3087
Puntuació : 9075
Reputació : 40
Fecha de inscripción : 11/01/2011
Edad : 32

http://myanimelist.net/profile/Gray_Slimner

Tornar a dalt Ir abajo

Les pitjors sèries - Página 2 Empty Re: Les pitjors sèries

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum