Contes de terror japonesos.
+2
Gray Slimner
Manto-kun
6 participantes
Pàgina 1 de 2
Pàgina 1 de 2 • 1, 2
Contes de terror japonesos.
Us agrada passar por? La cultura japonesa està plena d'aquests contes que et fan passar males nits, així que aquí us deixo uns vídeos que hi ha per YouTube sobre uns petits clips de terror que duren 5 minuts i doncs et fan pensar una miqueta amb el final.
Podriem fer un joc, cada día aniré posant un vídeo i aquí aniré recopilant tot allò que vaig trobant en format digital sobre contes de terror (del Japó) i doncs que cadascú posi damunt la taula la seva teoría sobre el final.
Si decidiu no jugar, doncs simplement servirà per fer un arxiu que jo mateix aniré gestionant, cada día per la nit.
Aquí doncs us deixo el primer vídeo.
---Podriem fer un joc, cada día aniré posant un vídeo i aquí aniré recopilant tot allò que vaig trobant en format digital sobre contes de terror (del Japó) i doncs que cadascú posi damunt la taula la seva teoría sobre el final.
Si decidiu no jugar, doncs simplement servirà per fer un arxiu que jo mateix aniré gestionant, cada día per la nit.
Aquí doncs us deixo el primer vídeo.
Per llegir
(Apocatastasis - Castellà) El fantasma mossegat.
(Exapamicron - Castellà) Llegendes urbanes.
(Taringa - Castellà) El Diari.
(Nintendo Lovers - Castellà) Històries de terror asiàtiques i bestiàri.
Clips
(YouTube) Històries de terror japoneses: El só que batega.
(YouTube) Històries de terror japoneses: La nina.
(YouTube) Històries de terror japoneses: L'ascensor
(YouTube) Històries de terror japoneses: Un estrany rere la porta.
(YouTube) Històries de terror japoneses: Penjant.
(YouTube) Històries de terror japoneses: El mirall del cos.
(YouTube) Històries de terror japoneses: La caixa musical.
(YouTube) Històries de terror japoneses: Juguem!.
(YouTube) Històries de terror japoneses: L'hotel.
(YouTube) Històries de terror japoneses: A prop....
Clip d'avui
Editat per darrera vegada per Manto-kun el Ds 08 Oct 2011, 23:55, editat 12 cops en total
Re: Contes de terror japonesos.
Bona idea Manto! M'ha agradat molt, aquest primer vídeo. Per ser una història de 5 minuts no està gens malament. Ja tinc ganes de veure els propers ^^
Aviam què us sembla la meva teoria:
Aviam què us sembla la meva teoria:
- Spoiler:
- Penso que els sons comencen a les 9 del vespre perquè podria ser l'hora en què es va penjar la noia. Que els sons es repeteixin a les 2 de la matinada ja és més estrany, però podria ser l'hora en què la van trobar i despenjar. També se m'ha acudit que podria ser quan va morir, és a dir, que s'estigués de les 9 a les 2 agonitzant, però ho veig força improvable. Ho hauria d'haver fet molt malament xD
Pel que fa al dit que assenyala la finestra, suposo que deu voler dir que fotin el camp i la deixin en pau. També podria indicar el motiu que la va portar a suïcidar-se, però penso que seria massa rebuscat, per una història tan breu.
El que no entenc és per què al principi no hi és (la noia que lloga el pis no la veu pas) i un cop apareix de cop i volta, es queda allà :S
- Spoiler:
- no es va suicidar, la van penjar i li van demanar si sabia on era un altra persona. ella senyala cap enfora. el segón só es l'altre persona quan la van penjar i pica amb las camas la paret...
es una teoria estranya i macabra... eh! peró.. podria ser no??
M'encanta la idea, Manto! I tot i que sóc una poruga, aquestes coses s'han de fer a la nit... Així que aquesta nit diré algo, vull anar amb por al cos a dormir! (Sí, és poc inteligent xD)
Rini- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 1275
Puntuació : 6976
Reputació : 16
Ubicació : Barcelona
o.O M'agrada molt la teva teoria, Danbo! Mola molt més que la meva xDD
Aix... em penso que no he vist prou Detectiu Conan T_T
Aix... em penso que no he vist prou Detectiu Conan T_T
Ja l'he vist... I por por no fa eh! jaja Aquests japonesos s'espanten per res!
Sobre teories, jo havia pensat el mateix que en Gray...
Aniré seguint el fil cada nit
Sobre teories, jo havia pensat el mateix que en Gray...
- Spoiler:
- Que la noia es va penjar a les 9pm i va estar penjada sense acabar de morir fins les dues de la matinada patint. El senyalar a la finestra, potser senyalava el motiu de per què s'havia suicidat? Ni idea
Aniré seguint el fil cada nit
Rini- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 1275
Puntuació : 6976
Ubicació : Barcelona
Actualització d'avui feta, aquest cop la nina japonesa, en aquest no s'ha de pensar massa tampoc.
- Spoiler:
- la meva teoría:
a la tieta li agrada el pollastre que li portan de tant en tant, peró no el vol compartir. i fent aixó s'assegura que no es quedan molt de temps...
es aixó , o que la nina està viva de veritat, trepitja pintura blanca (no se de on) i deixa tot el terra brut, i ve cap aqui!!...
Jo encara estic amb el d'ahir. A veure, sobre el d'ahir, sense llegir res de lo vostre diria que...
Edito, veient lo vostre, ara tot em seria vàlid. Però se m'ensuma més complicada, la realitat.
Ara el d'avui. Joder, tu, jo m'ho passo fatal. Sóc molt poruga... faig un gran esforç, eh, que consti!! Però la idea em sembla molt bona! ^.^
Ale, idees per la segona, de fet, m'està fent pensar més que la primera, eh! Per cert, Manto, diràs les solucions, al final?
- Spoiler:
- venga, inventiva a tope, mil xorrada, però bé.
La seva amiga, si ho he vist bé, sembla que el que l'espanta està a fora, a la paret o algu, per això la noia assenyala a fora.
I de fantasma, n'hi ha 2 perquè en realitat eren dues bessones, que vivien allà i estaven espantades per quelcom del carrer i de tan espantades es van matar, l'una a la nit i l'altre l'endemà al matí.
No em convenç ni a mi :S Ara llegiré què heu posat vosaltres, hehehe
Edito, veient lo vostre, ara tot em seria vàlid. Però se m'ensuma més complicada, la realitat.
Ara el d'avui. Joder, tu, jo m'ho passo fatal. Sóc molt poruga... faig un gran esforç, eh, que consti!! Però la idea em sembla molt bona! ^.^
Ale, idees per la segona, de fet, m'està fent pensar més que la primera, eh! Per cert, Manto, diràs les solucions, al final?
- Spoiler:
- Doncs hi ha 3 coses sospitoses. Una la nina (no em digueu!) l'altre les morts dels seus exs (si no, per què ensenyen aquelles fotos?) i 3r que no es vegi mai la refotuda cada de la tieta.
Així que, a veure, jo ho lligo així: la tieta es va casar i va tenir una nena fa molt temps. Per culpa del pare, la nena va morir i el seu esperit es va ficar dins la nina i va matar el pare i tots els pretendents de la tieta quan aquests descobreixen que la tieta parla amb ella de nit (com li passarà a la desafortunada neboda) i no ensenyen la cara de la tieta perquè ens adonaríem de la semblança de la tieta amb la nina. Sure. Buf, m'he passat l'estona esperant que l'enfoquessin i tingués cara de nina. T_T mil por. Ara em llegiré el d'en Danbo
shira-chan- TCANMVK - La mestressa
- Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20428
Reputació : 169
Ubicació : Gràcia
Primer de tot, m'agrada molt la teva teoria sobre el vídeo anterior, Shira, tot i que...
- Spoiler:
- El senyor que la troba dormint a fora diu que el pis pertanyia a una dona estrangera, no a dues germanes. De totes maneres, diuen que als orientals, tots els occidentals els semblem iguals, o sigui que si fossin bessones podria haver pensat que només n'era una que entrava i sortia de casa moltes vegades xD
- Spoiler:
- Unes quantes coses a comentar... La primera és que m'he passat tota l'estona esperant veure la nina corretejar per la casa i al final... "el meu goig en un pou" xD Com es nota que tenien poc pressupost xDD
Sobre la història en si... a mi també m'ha cridat l'atenció que no ensenyessin la cara de la tieta (sobretot quan et diuen que és tan "hermosa" xD), i per això mateix em penso que és una pista. La veritat és que no m'he fixat en les fotos dels pretendents :S I de nou, la teoria de la Shira m'agrada molt, tot i que crec que la neboda ho sabria, si la seva tieta hagués tingut una filla, bàsicament perquè seria sa cosina xD hmmm... a no ser que morís abans que ella nasqués, però la tieta no sembla tan vella.
Posats a especular, jo he pensat que podria ser que la tieta tingui la cara bonica (o terrorífica, segons com es miri) de la nina, com de porcellana. El fet que la nina estigui viva podria significar que la tieta ha fet un pacte amb ella (rollo el pacte que fa amb el diable el senyor Dorian Grey) per mantenir-se jove i guapa. Sent així, suposant que portés homes a casa, no seria estrany que s'adonessin que la tia s'aixeca de nit per jugar amb la nina de marres i aquesta se'ls carregués, o senzillament, que els homes la fessin triar entre l'espantosa nina del rebedor o ells. El que crec que està bastant clar és que lo de la nina ha de ser un secret i tothom qui el descobreixi l'ha de palmar, ergo, bye bye neboda T_T
També crec que és destacable que la nina deixi petjades blanques, tal i com ha dit en Danbo xD No es renta els peus :-/
No Shira, jo no sé les respostes, és un joc per pensar i més important: trobar una resposta personal satisfactòria per al teu jo. Coses que ningú mai et podrà donar.
Primer:
Segon:
Tercer:
- Spoiler:
- Jo no em crec que s'estigués 3 hores agonitzant xDDD És massa temps.
Jo crec que a les 9 la van penjar i que a les 2 fa soroll perquè la van descobrir a les 2 però no del mateix dia.
Sobre el dit que assenyala a la finestra simplement: Get the hell out of here!
Segon:
- Spoiler:
- Aquest no crec que hi hagi gaire a comentar, jo simplement crec que la nina té molta influència sobre la tieta i per això li diu que marxi, perquè no la faci enfadar.
Tercer:
- Spoiler:
- He tingut una esgarrifança i ja està xDD És un capítol estrany.
M'ha agradat el tema de la càmera, el fet de que es veigués que no hi havia ningú però llavors de fet estava plena d'esperits, tot i que en realitat no era el mateix ascensor, és a dir, jo crec que la càmera funcionava correctament, però que en realitat hi havia dos ascensors: un ple d'esperits i l'altre buit.
Gruay- TCNM-Correcció
- Nombre de missatges : 3065
Puntuació : 9670
Ubicació : Artés
Tercer
Manto, doncs dóna'nts la teva versió, també!
- Spoiler:
- Es diu que els esperits, si travessen alguna paret, és perquè quan estaven vius aquella paret no hi era. Jo crec que anteriorment hi havia hagut algun altre edifici que sí que tenia soterrani. Així que l'ascensor fantasma puja i baixa per on devia anar en sus tiempos. I estic d'acord amb en Gru en que tenim l'ascensor normal i l'ascensor fantasma. I els fantasmes no poden sortir del forat de l'ascensor però sí anar cap a l'ascensor normal (aquí les cares del final)
Manto, doncs dóna'nts la teva versió, també!
A mi aquest últim no m'ha agradat gaire, ho sento xD Passo de comentar-lo, no l'he acabat d'entendre xD
Ja teniu actualitzat el post avui.
Jo penso molt similar a les vostres respostes, quan tingui més ganes ja us comentaré que tal. ^^
Jo penso molt similar a les vostres respostes, quan tingui més ganes ja us comentaré que tal. ^^
- Spoiler:
...
...
...
ah! ets tu machiko! ara veien-te de tant aprop, si que et reconec, si... peró... t'has aprimat no?
aixxx... la manía d'obrir la porta a gent estranya...XD
LOL! Doncs no ho sé massa, francament...
- Spoiler:
- És molt estrany, no dóna massa pistes, però penso que pot ser una paranoia de la nena. Fa pinta que la tieta està morta i la nena s'imagina que la ve a veure, però és una mica estrany que pensi en una mena de zombi ossut que se la vol cruspir, si el que li passa és que la troba a faltar xD Potser és un malson, qui sap.
No ho sé, no m'agrada la meva pròpia teoria, però és que no se m'acut res T_T
Ah! Se m'acaba d'acudir una altra cosa més coherent xD Podria ser que la nena es senti sola, perquè sa germana passa d'ella i la mare està massa enfeinada, i recordi que s'ho passava molt bé amb sa tia, cosa que la invocaria, malgrat estar morta. Potser no li vol fer res dolent, però la nena està acollonida, lògicament xD
- Spoiler:
- aixó de la paranoia també es algo que he pensat, i que la germana va a obrir la porta per demostrar que no hi ha ningú... tot i que la nena no s'atreveix a mirar si realment hi ha algú... i s'amaga.
la mà que surt de la "bustia" cap endins i la mà que es veu al lavabo m'han semblat diferents, pot ser que la seva germana gran li vulgui donar un "susto"...
Amb en Tyrex hem decidit que ens els mirarem del tirón els caps de setmana i contestarem aleshores ^.^. És que passo molta por i, de fet, les coses acompanyat es tornen més divertides ^.^
Actualització una mica tardanera, però en fí, alguns ja l'han vist, haha. ^^
Que tingueu dolços somnis~~
Que tingueu dolços somnis~~
- Spoiler:
- senzill, sense moltes voltes ni coses rares...
:S
simplement quan el nen no va a clase, una altra nena ho veu.. segurament quan ella no vagi serà el torn d'un altre qui ho vegi...
potser el professor va veure que hi habien molts problemes en aquest món.. o en el llibre de mates.. tant es...
personalment.. no m'agradat tant com els altres.
LOL xD
- Spoiler:
- Aquest m'ha fet més gràcia que altra cosa xDD Suposo que devia córrer el rumor que hi ha gent morta, o esperits, a dins del mirall (un dels 7 misteris de l'institut, com deia la Shruikan), i que si el toques o t'hi apropes massa, se t'endú al seu món, i dedueixo que en surt allò que t'hi hagi fet entrar.
A la presa final no he pogut evitar riure, ho sento xD
Per cert, també em sembla destacable el pentinat del noi de la camisa xD
- Spoiler:
- a mi també, al igual que en Gray, m'ha fet gràcia l'ultima presa... semblaba el nen de scary movie 4 que "parla en japonés"
XD
mmm.. aqui no sé quina "teoría" s'ha de treure, simplement, ells es veu que coneixíen una historia estranya en voltant del mirall i han mirat de comprobar-la.
Pàgina 1 de 2 • 1, 2
Pàgina 1 de 2
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
Ds 20 Abr 2024, 19:14 por shira-chan
» Vull traduir
Dl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención
» M'agradaria participar!
Dv 22 Des 2023, 17:54 por Dan
» M'agradaria llegir One Piece des d'un inici en català
Dv 22 Des 2023, 10:15 por shira-chan
» M'agradaria unir-me