Animes que la caguen?
+4
itrebla
Manto-kun
Luffy
Natsu_Dragneel
8 participantes
Pàgina 1 de 1
Animes que la caguen?
Bé, aquest tema el faig perquè hi han molts animes, que al final de la sèrie la caguen amb el final (Com Doraemon) o per la censura (Com la versió americana de One Piece) i tenia curiositat per saber alguns exemples d'aquests animes i perquè la caguen. No sé, tinc curiositat.
P.D: No sé si el tema va aquí, crec que sí, sinó ja m'ho direu.
P.D: No sé si el tema va aquí, crec que sí, sinó ja m'ho direu.
Re: Animes que la caguen?
Home doncs ja que dius aixó promocionaré els meus videos del youtube SON MEUS ESPERO QUE DISFRUTEU!!!!
Que hi ha a l'spoiler no puc veure l'imatge? A i una altre cosa el final de doraemon no el podem posar faria massa spoiler, i clar, si algú la segueix(no ho crec però hi han possibilitats) li esgarrariem es kedaria així:
Una que més d'un ha seguit o segueix: Bleach.
itrebla- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 557
Puntuació : 5439
Reputació : 3
Ubicació : Tremp/Terrassa
+1 al Manto
Doraemon no té finals, xiquets...
Que l'autor (Ara no sé si es d'un o dos autors, el manga...) va morir mentre es feia la sèrie i va quedar la història inconclusa...
Vaja, que em rectifiqui algú si m'equivoco el motiu pel qual no té final, però tot això que rula de que si el Nobita estava en coma, que el Doraemon era un(a) peluix/caixa amb forma de teixó/guardiola/coixí... És tot mentida
Que l'autor (Ara no sé si es d'un o dos autors, el manga...) va morir mentre es feia la sèrie i va quedar la història inconclusa...
Vaja, que em rectifiqui algú si m'equivoco el motiu pel qual no té final, però tot això que rula de que si el Nobita estava en coma, que el Doraemon era un(a) peluix/caixa amb forma de teixó/guardiola/coixí... És tot mentida
Rini- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 1275
Puntuació : 6975
Reputació : 16
Ubicació : Barcelona
Ah... Doncs no sabia que era mentida, també m'havien dit que molts nens es van suïcidar al Japó pel final de Doraemon, però bé, algun sap algún anime (o manga) d'aquests??
Els vídeos els has fet tu? I normalment vas pel món tractant a tothom de vostè i dient "pendejos" i "pendejadas"? Mare de déu, quant de mal estan fent els panxitos...
En fi... Cagades, els estudis d'anime, n'han fet 50mil. Sobretot quan el manga original és molt més llarg que l'anime, perquè llavors s'han d'inventar el final i els nyaps que surten són dignes d'admirar xD Ara mateix només em vénen al cap Gantz (l'animació de la sèrie era força precària i amb el final es van cobrir de glòria), Air Gear, on s'ho inventaven pràcticament tot, per això no vaig ni acabar-la xD i FullMetal Alchemist (la primera versió), que els últims 20 capítols se'ls van treure de la màniga. Tot i que l'Akuma no estarà d'acord amb mi amb aquest últim xD
A favor de les adaptacions animades, també he de dir que em va agradar més el final de l'anime d'Elfen Lied que el del manga. Sempre ho dic però és que és així xD
En fi... Cagades, els estudis d'anime, n'han fet 50mil. Sobretot quan el manga original és molt més llarg que l'anime, perquè llavors s'han d'inventar el final i els nyaps que surten són dignes d'admirar xD Ara mateix només em vénen al cap Gantz (l'animació de la sèrie era força precària i amb el final es van cobrir de glòria), Air Gear, on s'ho inventaven pràcticament tot, per això no vaig ni acabar-la xD i FullMetal Alchemist (la primera versió), que els últims 20 capítols se'ls van treure de la màniga. Tot i que l'Akuma no estarà d'acord amb mi amb aquest últim xD
A favor de les adaptacions animades, també he de dir que em va agradar més el final de l'anime d'Elfen Lied que el del manga. Sempre ho dic però és que és així xD
És que la majoria de videos Loquendo que he vist són dels "panxitos" (Com dius tu) i s'em ha quedat.
Luffy escrigué:Home doncs ja que dius aixó promocionaré els meus videos del youtube SON MEUS ESPERO QUE DISFRUTEU!!!!
m'HAN ENCANTAT
Segueix així,Luffy!!
barretdepalla- Dupont
- Nombre de missatges : 735
Puntuació : 6094
Reputació : 1
Ubicació : Artés
Exactament, si haguéssiu mirat una mica per internet (només cal anar a la Viquipèdia http://ca.wikipedia.org/wiki/Doraemon#L.27.C3.BAltim_cap.C3.ADtol_de_la_s.C3.A8rie) hauríeu trobat que de finals oficials no n'hi ha cap degut a la mort de l'autor. Però hi van haver 3 finals no oficials (que van sortir a la revista on es sortia el manga) i cap d'aquests parla d'un coma ni ximpleries d'aquestes...Rini escrigué:+1 al Manto
Gruay- TCNM-Correcció
- Nombre de missatges : 3065
Puntuació : 9669
Reputació : 16
Ubicació : Artés