Nous Animes Estiu 2014
+5
Al-Vhandrel
Min3
shira-chan
Nina-chan
Caterorist
9 participantes
Pàgina 1 de 1
Nous Animes Estiu 2014
Bueno vull obrir aquest fil per comentar una mica els animes que estrenaran a la temporada d'estiu.
Segur que hem deixo uns quants animes, pero aqui us deixo un link on podeu veure els animes, ovas, onas i algunes pelis que sortiran; http://animecharts.bateszi.me/2014/summer
Per començar l'anime mes esperat per mi es la segona temporada de SAO:
Que personalment le esperat amb molts il·lusió l'únic que espero es que no la caguin amb la historia.
A continuació podem trobar Tokyo Ghoul, que si t'agrada el thriller, el suspens i la sang segur que la vols veure
Jo l'estic seguint i mentrestant m'esta agradant força, ja que te un punt que altres no tenen.
El seguent que segueix, també es una mica de sang i fetge pero molt diferent, en aquest l'accio es situa en un mon ambientat en l'edat mitjana, on el nostre protagonista marxar de la seva vila cap a la capital per ajudar a pagar els impostos imposats per una monarquia i capital totalment corrupte. En arribar es veu involucrat amb una organitzacio d'assasins que volen exterminar la corrupcio.
Mentrestant aquest es el que mes esta agradat dels 3 que estic mirant i el recomano.
També podem trobar un anime de Mechas que fa bona pinta, Aldonah Zero:
On esclata una guerra interplanetaria i la humanitat queda en escac davant l'avanç de les maquines marcianes
Continuant amb la llista tenim un anime que es basa en l'historia d'un noi?¿(aixo crec no e pogut esbrinar mes i no e tingut temps de saber mes) de segon d'institut (2ESO?)que ofegat pels deutes heretats del seu desaparegut pare es queda sense res. però les 3 noies del consell escolar el salven amb una condicio, que es converteixi en el gos del consell i que vagi vestit de noia el que queda d'institut
I mes animes com poden ser;
Majimoji Rurumo
Ao Haru Ride
Zankyou no Terror
I podeu trobar mes però no els posare tots aqui
Espero que us agradi i si puc o anire fent per cada nova temporada (estiu, tardor, hivern i primavera)
Attentament Caterorist
Segur que hem deixo uns quants animes, pero aqui us deixo un link on podeu veure els animes, ovas, onas i algunes pelis que sortiran; http://animecharts.bateszi.me/2014/summer
Per començar l'anime mes esperat per mi es la segona temporada de SAO:
Que personalment le esperat amb molts il·lusió l'únic que espero es que no la caguin amb la historia.
A continuació podem trobar Tokyo Ghoul, que si t'agrada el thriller, el suspens i la sang segur que la vols veure
Jo l'estic seguint i mentrestant m'esta agradant força, ja que te un punt que altres no tenen.
El seguent que segueix, també es una mica de sang i fetge pero molt diferent, en aquest l'accio es situa en un mon ambientat en l'edat mitjana, on el nostre protagonista marxar de la seva vila cap a la capital per ajudar a pagar els impostos imposats per una monarquia i capital totalment corrupte. En arribar es veu involucrat amb una organitzacio d'assasins que volen exterminar la corrupcio.
Mentrestant aquest es el que mes esta agradat dels 3 que estic mirant i el recomano.
També podem trobar un anime de Mechas que fa bona pinta, Aldonah Zero:
On esclata una guerra interplanetaria i la humanitat queda en escac davant l'avanç de les maquines marcianes
Continuant amb la llista tenim un anime que es basa en l'historia d'un noi?¿(aixo crec no e pogut esbrinar mes i no e tingut temps de saber mes) de segon d'institut (2ESO?)que ofegat pels deutes heretats del seu desaparegut pare es queda sense res. però les 3 noies del consell escolar el salven amb una condicio, que es converteixi en el gos del consell i que vagi vestit de noia el que queda d'institut
I mes animes com poden ser;
Majimoji Rurumo
Ao Haru Ride
Zankyou no Terror
I podeu trobar mes però no els posare tots aqui
Espero que us agradi i si puc o anire fent per cada nova temporada (estiu, tardor, hivern i primavera)
Attentament Caterorist
Caterorist- Nèstor
- Nombre de missatges : 16
Puntuació : 3840
Reputació : 0
Re: Nous Animes Estiu 2014
També cal destacar la 2a temporada de Free, Omoide no Marnie de l'Studio Ghibli i Sailor Moon: Crystal. Deu fer gràcia tornar a veure Sailor Moon, miraré algun cap. per internet... Espero que no sigui tan embafadora com les d'abans...
Invitat- Invitat
Jo estic seguint Sword Art Online II, Glasslip, Free! Eternal Summer, Tokyo Ghoul, Zankyou no Terror, Barakamon, Sabagebu!, Gekkan Shoujo Nozaki-kun, Hanayamata, Ao Haru Ride, Love Stage! i Kuroshitsuji: Book of Circus.
Nina-chan- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 1613
Puntuació : 6166
Reputació : 42
Ubicació : Cornellà
Està molt bé aquest post, Cat!
Doncs jo segueixo Zankyou no terror, la segona de Free! I Love Stage Prou diferents entre elles
Doncs jo segueixo Zankyou no terror, la segona de Free! I Love Stage Prou diferents entre elles
shira-chan- TCANMVK - La mestressa
- Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20427
Reputació : 169
Ubicació : Gràcia
Doncs jo segueixo:
Rail Wars
Tokyo Ghoul
Shirogane no Ishi: Argevollen
SAO II
Zankyou no Terror
Barakamon
Aldnoah.Zero
Akame ga Kill!
Ao Haru Ride
Gekkan Shoujo Nozaki-kun
Majimoji Rurumo
Tokyo ESP
Rokujouma no Shinryakusha!?
Sengoku Basara: Judge End
Jinsei
Love Stage!! (Si, no se que faig veient això, però em va fer gràcia el primer cap... suposo que ho veuré fins que comenci la part més "******")
I crec que me'n deixo algun... Tot i que trobo a faltar mes romàntiques... No en surten gaires últimament...
Rail Wars
Tokyo Ghoul
Shirogane no Ishi: Argevollen
SAO II
Zankyou no Terror
Barakamon
Aldnoah.Zero
Akame ga Kill!
Ao Haru Ride
Gekkan Shoujo Nozaki-kun
Majimoji Rurumo
Tokyo ESP
Rokujouma no Shinryakusha!?
Sengoku Basara: Judge End
Jinsei
Love Stage!! (Si, no se que faig veient això, però em va fer gràcia el primer cap... suposo que ho veuré fins que comenci la part més "******")
I crec que me'n deixo algun... Tot i que trobo a faltar mes romàntiques... No en surten gaires últimament...
Min3- N - Neteja
- Nombre de missatges : 948
Puntuació : 5183
Reputació : 31
Ubicació : Tarragona/Barcelona
També m'he enganxat a algunes series aquest estiu: SAO II i Tokyo Ghoul. De Free! en vaig veure els primers caps i tant de musculs em van marejar xD
A veure si trobem alguna que ens agradi a tots i comencem un nou projecte.
A veure si trobem alguna que ens agradi a tots i comencem un nou projecte.
Al-Vhandrel- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 1742
Puntuació : 7715
Reputació : 28
A mi ara mateix em fan gràcia Tokyo Ghoul, Zankyou no Terror, Barakamon, Akame ga Kill! i Tokyo ESP, però no tinc pas temps de veure-les totes. Tenia pensat esperar-me fins que passés la temporada per començar cap sèrie d'aquestes, així triaria les 2/3 que em cridessin més l'atenció per les crítiques i m'asseguraria que realment valguessin la pena, però si em doneu la vostra opinió potser en començo a veure alguna ara
La de Tokyo Ghoul la tinc pendent. I a Sailormoon li calaria foc. Han destrossat el disseny de personatges fins a límits insospitats, com ho permeten, això?! Molt lleig...
La d'Akame ga Kill també la vull veure... però com que tinc tantes coses pendents, imagino que me l'apuntaré i ja la veuré quan acabi.
I, per descomptat, Free! Aquesta s'ha de veure sí o sí, ni que sigui per tenir la piscina una mica més a prop xD
La d'Akame ga Kill també la vull veure... però com que tinc tantes coses pendents, imagino que me l'apuntaré i ja la veuré quan acabi.
I, per descomptat, Free! Aquesta s'ha de veure sí o sí, ni que sigui per tenir la piscina una mica més a prop xD
L'altre dia vaig veure els dos primers capítols de Tokyo ESP i la vaig trobar un pèl justeta. Què me'n dieu, els grans consumidors d'anime, de la resta de sèries de la temporada, ara que ja està força avançada? Alguna que destaqui particularment?
Zankyou no Terror i Tokyo Ghoul estan bé, i Barakamon si t'agrada l'humor així una mica absurd.
SAO II no sé que dir, pel meu gust la primera part va ser la millor, quan estaven en el primer món.
SAO II no sé que dir, pel meu gust la primera part va ser la millor, quan estaven en el primer món.
Nina-chan- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 1613
Puntuació : 6166
Reputació : 42
Ubicació : Cornellà
No vaig al dia però amb en tyrex n'hem mirat 4 capítols i Zankyou no Terror m'agrada molt. Give it a try!
shira-chan- TCANMVK - La mestressa
- Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20427
Reputació : 169
Ubicació : Gràcia
Jo quan pugui em veuré Ao Haru Ride... quan tingui temps xD
Intervención- ANMVK - Intervención
- Nombre de missatges : 3744
Puntuació : 6640
Reputació : 53
Ubicació : Barcelona