Parlem dels nostres one-shots!
+2
Aiyi
surreak
6 participantes
Pàgina 1 de 1
Parlem dels nostres one-shots!
Aquest és el tema per parlar de qualsevol dels one-shots que hem fet a Lluna Plena!
Re: Parlem dels nostres one-shots!
Començo tema! (sempre m'havia fet gràcia dir-ho alguna vegada )
Estava buscant la resta de material bl que havieu traduit he trobat aquest one-shot, Okujou no Bai-bai. I Escape, de la mateixa autora (o autor no ho he sabut mai... ). I ostres, els meus feelings!! TT^TT Adoro totalment aquesta autora!! Teniu molt bon criteri per aquí!! Ja me l'havia llegit fa un temps, però m'ha agradat molt rellegir-lo en català (per nosequanta vegada que tots els d'aquesta autora m'encanten xD ).
Aquest one-shot té un punt que m'agrada, és d'aquells que et fa sentir papallones a l'estòmac. És molt tendre i refrescant, i el final és súper bufó!!
La veritat és que aquest/a autor/a és genial! *^* Els seus dibuixos molen mil!
Sé que sempre estic donant les gràcies però... gràcies per portar-los!! A veure si algun cop en feu més, que estan molt ben fets i les traduccions són molt bones i fluides, i t'animen a llegir.
Estava buscant la resta de material bl que havieu traduit he trobat aquest one-shot, Okujou no Bai-bai. I Escape, de la mateixa autora (o autor no ho he sabut mai... ). I ostres, els meus feelings!! TT^TT Adoro totalment aquesta autora!! Teniu molt bon criteri per aquí!! Ja me l'havia llegit fa un temps, però m'ha agradat molt rellegir-lo en català (per nosequanta vegada que tots els d'aquesta autora m'encanten xD ).
Aquest one-shot té un punt que m'agrada, és d'aquells que et fa sentir papallones a l'estòmac. És molt tendre i refrescant, i el final és súper bufó!!
- Spoiler:
- M'encanten aquests finals, quan l'uke se n'adona dels seus sentiments, i que en el moment que el seme li va a demanar perdó... ell li digui el que sent, i que no entén gaire bé els seus sentiments, tot vermellet de la vergonya hohoho Jo prefereixo que el seme pateixi (una miqueta... ò__ó que moltes vegades s'ho mereix) però que sigui l'uke qui li digui el que sent, així el seme pot descansar tranquil xDD Són aquells mangues que quan te'ls acabes et deixen un bon regust de boca, i t'entren ganes de llegir-ne més. El de Escape també està molt bé, però recordo que la primera vegada que me'l vaig llegir no el vaig acabar d'entendre, i ara que me l'he rellegit diria que sí...
La veritat és que aquest/a autor/a és genial! *^* Els seus dibuixos molen mil!
Sé que sempre estic donant les gràcies però... gràcies per portar-los!! A veure si algun cop en feu més, que estan molt ben fets i les traduccions són molt bones i fluides, i t'animen a llegir.
Aiyi- Nèstor
- Nombre de missatges : 29
Puntuació : 4139
Reputació : 0
Ubicació : Barcelona
Doncs un altre one-shot que hem fet i que et recomano és Koe no Kataki
Però no és BL
Però no és BL
Nina-chan- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 1613
Puntuació : 6166
Reputació : 42
Ubicació : Cornellà
OHHH!! Pel mig se m'ha caigut alguna llagrimeta... La història és molt bonica i està molt ben aconseguida, l'argument és molt original i sap portar molt bé el tema del bullying per part de les dues bandes, i els dibuixos engantxaven molt bé. La Nishimiya és súper bufona, s'ha guanyat un troç del meu cor, quina força té... I el noi també, que el gir final és molt bo, algu m'esperava, però de totes maneres aquest final és molt adequat... quina parella més bufona, després del que van patir.Nina-chan escrigué:Doncs un altre one-shot que hem fet i que et recomano és Koe no Kataki
Però no és BL
Moltes gràcies per la recomanació Nina! Ara m'estic llegint d'altres!! *^*
Aiyi- Nèstor
Me n'alegro moltíssim que consideris que el nostre criteri és bo!! Tu i jo serem grans amigues!! La veritat és que de moment el yaoi que tenim l'he triat jo... Per mi La Kyuugo (no sé per què sé que és una dona) és l'AUTORA de yaoi. No n'hi ha cap que la superi (bé, la Watase potser, però aquesta fa de tot). Si el temps ens ho permet, alguna cosa més seva caurà (i si vols entrar a aprendre a fer coses amb el photoshop i ajudar-nos a fer més yaoi del bo en català ja saps! ~~).
M'encanta com descrius tot el que vas llegint. Realment captes moltes coses!
A mi d'Okujou el que m'agrada és el "patiment" de l'Uke. Ho sap però li costa acceptar-ho i té un caos interior... * _ *
De Escape, tot i que no ho tolero gens, em va agradar la incapacitat del Seme a dir el que sentia en veu alta i acabar per fer-ho amb violència. Tot i així, el que més em va agradar és que l'Uke li llegís els sentiments al veure-li la cara al final i quan li posa la mà a la galta. <3 M'encanta * _ * Reconciliació amb silencis que diuen molt * _ *
Aviam quan fem alguna cosa més!!
M'encanta com descrius tot el que vas llegint. Realment captes moltes coses!
A mi d'Okujou el que m'agrada és el "patiment" de l'Uke. Ho sap però li costa acceptar-ho i té un caos interior... * _ *
De Escape, tot i que no ho tolero gens, em va agradar la incapacitat del Seme a dir el que sentia en veu alta i acabar per fer-ho amb violència. Tot i així, el que més em va agradar és que l'Uke li llegís els sentiments al veure-li la cara al final i quan li posa la mà a la galta. <3 M'encanta * _ * Reconciliació amb silencis que diuen molt * _ *
Aviam quan fem alguna cosa més!!
shira-chan- TCANMVK - La mestressa
- Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20427
Reputació : 169
Ubicació : Gràcia
Bé, m'acabo de començar el oneshot aquest :Paniré destacant el que més m'agradi/em recordi a mi
val, ja he acabat
WHY NO MOAR KISSES???????????????????? T_T
jops, i a sobre trobo a faltar al chicot xD bé, vaig a llegirme Escape, a vere que tal.
IIIIII Escape llegit. Caram Shira, si que té raò l'Aiyi si, bon gust
- Spoiler:
M'hi sento representat per aquesta frase, moltísim
val, ja he acabat
WHY NO MOAR KISSES???????????????????? T_T
jops, i a sobre trobo a faltar al chicot xD bé, vaig a llegirme Escape, a vere que tal.
IIIIII Escape llegit. Caram Shira, si que té raò l'Aiyi si, bon gust
Intervención- ANMVK - Intervención
- Nombre de missatges : 3744
Puntuació : 6640
Reputació : 53
hahah Què bé que t'hagi agradat Intervención!! La veritat és que els mangues d'aquesta dona (gràcies Shira!! ara ja sé quin sexe té >_<) són molt bons. D'ella em vaig començar a llegir Acid Town, però no sé perquè sempre estic començant mangues nous, i l'havia deixat com oblidat... :S I això que m'agradava... Però vaja, tots els altres els he llegit i estan genial.
Doncs oficialment tens bon gust! x)) Ja som dos que ho pensem! I no és que jo sigui cap experta en el tema, de fet, estic segura que no dec haver llegit ni la meitat dels que tu, però aquesta autora és d'aquelles que se't queden i t'agraden. Estaria encantada de col·laborar en un projecte!! xD
Doncs sí, les reconciliacions en silenci són súper boniques... de vegades un gest val més que mil paraules, i aquest manga ho corrobora. *__* La teva frase ho ha deixat clar Intervención!! Necessitàvem més petons!! ·3· Hem de fer una queixa a l'autora! Ò__ó xDD perquè ens faci una continuació I mean
I per seguir parlant dels vostres one-shots... (que em sembla que m'estic anant del tema...) M'he llegit d'altres, i coi, el crossover de FT i Yankee-kun és boníssim xDD I m'ha fet molta gràcia trobar-me un del Gosho Aoyama, i he vist que també teniu un de yuri... No és que en llegeixi, però està molt bé tenir material per a tots els gustos!! Vaja, i d'altres, però em sembla que millor que pari... que no vull fer-me més pesada... ^^U
Doncs oficialment tens bon gust! x)) Ja som dos que ho pensem! I no és que jo sigui cap experta en el tema, de fet, estic segura que no dec haver llegit ni la meitat dels que tu, però aquesta autora és d'aquelles que se't queden i t'agraden. Estaria encantada de col·laborar en un projecte!! xD
Doncs sí, les reconciliacions en silenci són súper boniques... de vegades un gest val més que mil paraules, i aquest manga ho corrobora. *__* La teva frase ho ha deixat clar Intervención!! Necessitàvem més petons!! ·3· Hem de fer una queixa a l'autora! Ò__ó xDD perquè ens faci una continuació I mean
I per seguir parlant dels vostres one-shots... (que em sembla que m'estic anant del tema...) M'he llegit d'altres, i coi, el crossover de FT i Yankee-kun és boníssim xDD I m'ha fet molta gràcia trobar-me un del Gosho Aoyama, i he vist que també teniu un de yuri... No és que en llegeixi, però està molt bé tenir material per a tots els gustos!! Vaja, i d'altres, però em sembla que millor que pari... que no vull fer-me més pesada... ^^U
Aiyi- Nèstor
Jeje, na tranqui dona ja ens agrada ja que algun taronget parli pel forum, que a vegades sols veig blau i sembla un oceà jajajajaja (pero si vols col•laborar digue-ho eh! )
Si, ay els gestos! Una mirada pot dir més de mil paraules :3
Si, ay els gestos! Una mirada pot dir més de mil paraules :3
Intervención- ANMVK - Intervención
- Nombre de missatges : 3744
Puntuació : 6640
Reputació : 53
Jo de la Kyuugou volia fer el dels bessons. :3 Adoro els bessons. <3
Shruikan- TCAMK-Traducció
- Nombre de missatges : 1817
Puntuació : 7409
Reputació : 29
Ubicació : Artés
Ostres sí... és bastant tètric i fosc i... adfadfjlkjg i mola xD A veure quan treuen el següent capítol, que ja fa que no en pugen cap nou ;; Sí que estaria bé tenir-lo en català, tot i que jo els prefereixo una mica més alegres
- Spoiler:
- En part entenc perquè va arribar a tornar-se tan boig, es devia sentir molt angoixat per tenir aquells sentiments cap al seu germà, (cosa normal perquè és una mica malaltís estar enamorat d'aquella manera pel teu germà bessó... :S ) i l'única manera de comportar-se que tenia era fer-ho amb tothom (això sí que no ho vaig entendre gaire xD) És que va arribar a un extrem bastant perillós... I em va fer rabia que el seu germà hagués de patir quan va veure el que feia... Me'l vaig llegir fa un temps i potser confonc coses, però recordo que em va sabre greu que es suicidés, que l'escena final era com molt angoixant, allà a la terrat, i l'altre germà és normal que es sentís culpable i malament... Ostres Shruikan... en realitat la història és bastant tètrica D'un estil diferent a Sakura Gari, però igual d'angoixant... (vaja potser una miqueta menys, que SG se les val UU'' )
Aiyi- Nèstor
Pel que jo vaig entendre, el besso que es suicida es tirava a tot déu per mirar d'oblidar i reprimir els sentiments que tenia pel seu germà. Però la qüestió és que no se'n sortia, cosa que feia que insitís més i més i alhora es sentis cada cop més miserable. És un dramón.
Shruikan- TCAMK-Traducció
- Nombre de missatges : 1817
Puntuació : 7409
Reputació : 29
Ubicació : Artés