Seguim actius!

Últimos temas
» Per col·laborar amb vosaltres
Noves llicencies d'Ivrea EmptyDs 20 Abr 2024, 19:14 por shira-chan

» Vull traduir
Noves llicencies d'Ivrea EmptyDl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención

» M'agradaria participar!
Noves llicencies d'Ivrea EmptyDv 22 Des 2023, 17:54 por Dan

» M'agradaria llegir One Piece des d'un inici en català
Noves llicencies d'Ivrea EmptyDv 22 Des 2023, 10:15 por shira-chan

» M'agradaria unir-me
Noves llicencies d'Ivrea EmptyDg 05 Nov 2023, 17:44 por shira-chan

» M'agradaria unir-m'hi
Noves llicencies d'Ivrea EmptyDg 17 Set 2023, 20:26 por victor_v

» Vull col·laborar!!!
Noves llicencies d'Ivrea EmptyDc 23 Nov 2022, 16:27 por Intervención

» Entrar el blog
Noves llicencies d'Ivrea EmptyDg 02 Oct 2022, 16:21 por Intervención

» Bon dia, bona tarda, bon vespre!
Noves llicencies d'Ivrea EmptyDt 13 Set 2022, 20:22 por shira-chan


Noves llicencies d'Ivrea

+5
Gray Slimner
Rini
Daichi
surreak
lostbrain
9 participantes

Ir abajo

Noves llicencies d'Ivrea Empty Noves llicencies d'Ivrea

Missatge  lostbrain Ds 11 Feb 2012, 16:51

Noves llicencies d'Ivrea

Ivrea sorprèn altre cop!
Ahir a la nit el director d'Ivrea, Leandro Oberto, va publicar en un post al blog de l'editorial les noves llicencies d'aquest any i que molt fans esperaven amb ganes.
Aquí teniu les novetats:

Shonen


MEDAKA BOX

de NisiOisiN & Akira Akatsuki

Noves llicencies d'Ivrea Medakabox

La Medaka Kurokami ha estat escollida presidenta del consell d'estudiant a l'acadèmia Hakoniwa. Emprenedora com poques, la Medaka proposa com a novetat al consell una bústia de peticions, ja que s'ha proposat resoldre qualsevol problema que tinguin els estudiants, sense importar el complex que sigui...
Entre anades d'olla, situacions còmiques i divertides, la Medaka és sense cap dubte la més popular del Hakoniwa, i tots es sorprenen per la manera com aconsegueix les seves comeses.

Medaka Box continua publicant-se a la revista Shonen Jump de Shueisha i compta amb 13 volums recopilatoris fins al moment.

Data de llançament: JUNY 2012



BINBOUGAMI GA!

de Yoshiaki Sukeno

Noves llicencies d'Ivrea Binbogami-c

La Sakura Ichiko és una noia de 16 anys que porta una vida idíl·lica. És guapa, intel·ligent i saludable. Els nois l'admiren i les noies l'envegen. Tot és perfecte fins que s'assabenta que està causant un desequilibri en l'energia del món, per culpa d'acumular energia positiva permanentment, absorbint-ne de tot aquell que l'envolta. La Momiji, una Binbougami (deessa de la desgràcia) apareix amb la missió d'extreure tot aquest excés d'energia positiva. I Així comença una infinitat de situacions còmiques entre la Sakura i la Momiji.

Es publica actualment a la revista Jump SQ de Shueisha, i fins ara ha recopilat 11 volums.

Data de llançament: ABRIL 2012



SEIKON NO QWASER

de Hiroyuki Yoshino & Kenetsu Sato

Noves llicencies d'Ivrea Seikonnoqwaser

L'Aleksander "Sasha" Nikolaevich, un noi de pèl platejat i d'origen rus, canvia radicalment la vida d'una noia anomenada Mafuyu Oribe. Després de rescatar-la dels seus companys de l'Acadèmia St Mihailov que l'han segrestat, es descobreix que és un Qwaser. És a dir, un alquimista que té l'habilitat de manipular un element específic. Inesperadament, St Mihailov es convertirà en una batalla sense fi entre Qwasers i Adeptes per quedar-se amb Theotokos of Tsarytsin, un quadre molt important.
El poder d'en Sasha només és possible si posseeix la substància denominada "Soma", que han de prendre de la font: els pits ("soma" és la llet materna).

Seikon no Qwaser és una impactant barreja d'acció amb tocs de comèdia i escenes picants que arrasa al Japó. Porta recopilats un total de 13 volums.

Data de llançament: MARÇ 2012



Shojo


STROBE EDGE

de Io Sakisaka

Noves llicencies d'Ivrea Strobeedge

La Ninako, una estudiant d'institut de 15 anys plena d'energia però amb poca experiència en la vida, ha d'acceptar la dura realitat d'haver-se enamorat d'un noi que té xicota des de fa molt temps. El nom del seu amor impossible és Ren, un noi amable però bastant reservat. La Ninako haurà de fer el cor fort i aprendre a conviure amb aquesta situació, madurant i aprenent de la vida amb tot el que li va succeint a conseqüència d'aquest amor no correspost.

Sèrie de 10 volums publicada per Shueisha a la revista Betsuma.

Data de llançament: MARÇ 2012



KANOUSO (Kanojo wa uso wo aishisugiteru)

de Kotomi Aoki

Noves llicencies d'Ivrea Kanouso

L'Aki Ogasawara és un famós compositor de 25 anys, bohemi i idealista i part clau del popular grup de música Crude Play. Barallat amb la vida i amb una actitud que li sua tot, creua camins amb la Riko, una noia de 16 anys super naïf. I per pur caprici li demana de ser la seva nòvia. A poc a poc ella comença a descobrir que ell porta una pesada càrrega per una ruptura sentimental que mai va superar (normal, el trauma és ni més ni menys que la seva dona es ficava al llit amb el seu manager).

Data de llançament: ABRIL 2012



AKUMA TO LOVE SONG

de Tomori Miyoshi

Noves llicencies d'Ivrea Akumatolovesong

La història de la Maria Kawai, una noia que és expulsada d'un col.legi de monges d'allò més pijo i acaba en una escola pública d'allò més normal. La seva actitud directa i sempre preparada per llançar critiques àcides fa que es guanyi la antipatia de tots ràpidament. De tots excepte dos nois que veuen alguna cosa més que aquesta aura de maldat i supèrbia que la fa tan odiosa ... Un shojo amb una prota plena de mala llet que és pràcticament l'oposat de la típica adolescent que pul·lula en les històries d'amor d'institut dels mangues.

Un dels títols més punters a la revista Margaret de Shueisha en els últims anys. Sèrie de 13 volums.

Data de llançament: ABRIL 2012



BLOODY KISS

de Rina Yagami

Noves llicencies d'Ivrea Bloodykiss

La Wakaba ha perdut tots els records del noi que estima, només sap que ha de tenir una arracada igual que la seva. Un dia un noi amb pinta de vampir anomenat Yukiko arriba al seu institut i sembla portar el mateix tipus d'arracada. La Wakaba li pregunta i ell la besa...

Una història de vampirs d'un únic volum.

Data de llançament: MAIG 2012



OOKAMITACHI NO SHIIKUHOU

de Nana Shiiba

Noves llicencies d'Ivrea Ookamitachi

L'autora dels best sellers "El Sacrifici de l'Àngel" i "Veïns i Amants" torna en un altre volum únic. Una situació típica de manga però amb un pas més enllà. Els pares de la protagonista se'n van a viure a l'estranger i a ella li toca viure a casa d'un amic del seu pare. És una mansió luxosa amb molts nois macos. Però aquests en comptes de voler lligar amb ella, pretenen fer-la fora de la casa!!

Data de llançament: MAIG 2012



Josei


SUKI WO CHOUDAI

de Hazuki Kanae

Noves llicencies d'Ivrea Suki

Volum únic amb històries divertides i humanes on més que mai la dita de "en la guerra i en l'amor tot si val" és present: Una noia que accepta ser la tercera en discòrdia en una triangle amb el seu veí. Un retrobament amb un amor impossible d'institut al què la prota no vol deixar escapar per res del món. La dura experiència de compartir pis amb un noi que t'agrada. I, per últim, l'etern conflicte entre la plàcida vida de parella i el desig interior d'una vida lliure i despreocupada.

Data de llançament: ABRIL 2012



AISHITERUTTE ITTE MO II YO

de Aya Oda

Noves llicencies d'Ivrea Aishiterutte-Itte-mo-ii-yo-01-shogakukan

La Natsumi és una noia esportista que treballa en una discogràfica. Però sent que desaprofita el seu talent en el seu treball, intenta trobar alguna cosa en el món de la música que l'ompli com quan fa esport.

Data de llançament: JUNY 2012



Seinen


ELFEN LIED

de Lynn Okamoto

Noves llicencies d'Ivrea Elfenlied

Elfen Lied transcorre a Kamakura, Japó, enfocant-se en una nova branca evolutiva de la raça humana: Diclonius, éssers similars als humans però diferents a nivell genètic. També presenten algunes anormalitats físiques, particularment un parell de protuberàncies curtes similars a banyes. Lucy, la protagonista, és un Diclonius. Al principi estava tancada en un laboratori d'experimentació, localitzat mar endins a la costa de Kamakura, a la Prefectura de Kanagawa. Però aconsegueix escapar i, sembrant el caos al seu pas sense poder evitar sortir ferida en el procés, desenvolupa una personalitat secundària i infantil, coneguda com Nyu.

Elfen Lied és una de les obres seinen més famoses i venudes a nivell mundial. Sèrie de 12 volums.

Data de llançament: MARÇ 2012



HAKAIJU

de Shingo Honda

Noves llicencies d'Ivrea Hakaiju

L'Akira Takashiro estava en el seu entrenament habitual de bàsquet, quan de sobte sent el terratrèmol més violent que mai ha viscut. En despertar, ple de contusions, descobreix que, durant les hores que ha estat inconscient, el món ha canviat completament i ara està habitat per monstres gegants. El seu futur es resumeix en una sola paraula: sobreviure!

El impactant manga de terror que està en boca de tothom al Japó. Shingo Honda barreja el seu talent gràfic ric en detalls amb un gran argument per concebre aquesta aterridora obra.
La sèrie es publica actualment a la revista Shonen Champion de l'editorial Akita i porta recopilats un total de 5 volums.

Data de llançament: MARÇ 2012



SUNDOME

de Kazuto Okada

Noves llicencies d'Ivrea Sundome

Impactant manga seinen que barreja drama, comèdia i erotisme. La trama presenta a en Hideo Aiba, president del Club Roman dins del seu institut, i la seva malaltissa relació amb la Kurumi Sahana, una estudiant d'intercanvi nouvinguda. Bàsicament, la Kurumi ajuda que en Hideo creixi com a home (per dir-ho així) tant física com mentalment. A canvi, complau a la Kurumi en tot el que ella desitgi, convertint-se en la seva "joguina sexual". De fet, el nom de la sèrie en japonès significa "el moment just abans d'amollar la lletà"xDD, i és en aquest moment en què la Kurumi sempre deixa a en Hideo: li provoca però s'atura just abans que ell ejaculi. Envolten als dos protagonistes, els altres integrants del Club Roman, cadascú més rar, malalt o fetitxista que l'altre.

Sundome ha estat adaptat en 4 pel·lícules amb actors reals al Japó. Sèrie de 8 volums.

Data de llançament: ABRIL 2012




I això es tot, per fi... xD

En la meva opinió crec que Ivrea arribarà lluny. Al menys aquest any serà un gran any per l'editorial. Que continuï així!
Jo tinc clar, que em faré Elfel Lied i Hakaiju i estic dubtant entre Binbougami Ga! o Sundome!

A veure que us semblen a vosaltres! Teniu una entrevista que es fa el director de l'editorial a ell mateix i més informació aquí.
lostbrain
lostbrain
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1690
Puntuació : 7679
Reputació : 25
Fecha de inscripción : 19/12/2010
Edad : 30
Ubicació : Esterri d'Àneu

Tornar a dalt Ir abajo

Noves llicencies d'Ivrea Empty Re: Noves llicencies d'Ivrea

Missatge  surreak Ds 11 Feb 2012, 18:14

Moltes gràcies per la notícia! Te l'has currat molt!! Very Happy
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16674
Reputació : 89
Fecha de inscripción : 08/06/2009
Edad : 36
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Noves llicencies d'Ivrea Empty Re: Noves llicencies d'Ivrea

Missatge  Daichi Ds 11 Feb 2012, 18:46

Quina currada Lost! I bona notícia també, encara que per desgràcia no es decideixin a treure res en català... Crying or Very sad
Daichi
Daichi
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 837
Puntuació : 6292
Reputació : 14
Fecha de inscripción : 16/05/2010
Edad : 29

Tornar a dalt Ir abajo

Noves llicencies d'Ivrea Empty Re: Noves llicencies d'Ivrea

Missatge  Rini Ds 11 Feb 2012, 18:49

Gràcies pel curro!
Suposo que el que més destacaria seguiria sent Elfen Lied.
No sabia que Ivrea es dediqués al Shojo, això demostra les quantitats industrials de manga que compro... xD
Rini
Rini
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1275
Puntuació : 6789
Reputació : 16
Fecha de inscripción : 07/03/2011
Edad : 29
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Noves llicencies d'Ivrea Empty Re: Noves llicencies d'Ivrea

Missatge  Gray Slimner Ds 11 Feb 2012, 19:12

Vaja... Suposo que la gran estrena que havia de causar sensació és Medaka Box... Po vaya... És cert que m'ha sorprès, no me l'esperava, però no crec que n'hi hagi per tant... En fi, no vaig arribar ni als 20 capítols, o sigui que tampoc puc opinar gaire xD

De la resta, també m'ha sobtat molt veure que publicaran Sundome. Me l'havia trobat un parell de cops pel MAL i, després de llegir la sinopsi (més breu que aquesta i on no s'especificava cap tipus de contingut sexual), no em va semblar pas el tipus de manga que pugués arribar mai aquí... Li donarem una ullada ^^

Gràcies per la notícia, Lost! Wink
Gray Slimner
Gray Slimner
TCNRM - Traducció
TCNRM - Traducció

Nombre de missatges : 3087
Puntuació : 9074
Reputació : 40
Fecha de inscripción : 11/01/2011
Edad : 32

http://myanimelist.net/profile/Gray_Slimner

Tornar a dalt Ir abajo

Noves llicencies d'Ivrea Empty Re: Noves llicencies d'Ivrea

Missatge  Gruay Ds 11 Feb 2012, 20:18

Mare meva, quina currada xD
A mi la que em crida l'atenció és la del bitxo lila a la portada: Hakaiju xD
Gruay
Gruay
TCNM-Correcció
TCNM-Correcció

Nombre de missatges : 3065
Puntuació : 9483
Reputació : 16
Fecha de inscripción : 25/02/2010
Edad : 32
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Noves llicencies d'Ivrea Empty Re: Noves llicencies d'Ivrea

Missatge  itrebla Ds 11 Feb 2012, 20:54

Bona feina, lost!

Jo em decanto pels seinen:
Elfen Lied: segurament me la compraré.
Hakaiju: esperaré una opinió teva, lost.
Sundome: vaig llegir un parell de capítols i el dibuix no m'atrau, així que no crec que me la compri.
itrebla
itrebla
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 557
Puntuació : 5253
Reputació : 3
Fecha de inscripción : 30/06/2011
Edad : 33
Ubicació : Tremp/Terrassa

Tornar a dalt Ir abajo

Noves llicencies d'Ivrea Empty Re: Noves llicencies d'Ivrea

Missatge  barretdepalla Dg 12 Feb 2012, 18:25

Yeah,quina currada.A veure com esta Medaka Box
barretdepalla
barretdepalla
Dupont
Dupont

Nombre de missatges : 735
Puntuació : 5908
Reputació : 1
Fecha de inscripción : 08/09/2011
Edad : 22
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Noves llicencies d'Ivrea Empty Re: Noves llicencies d'Ivrea

Missatge  Arashino Dg 12 Feb 2012, 22:01

DIOOOOOOOOOOOOOOOOOOOSSSSS!!!!

SUNDOME!!!
Mai hauria dit que ens arribaria el manga ideal per gent malalta, protagonitzant per gent però que molt malalta. Depravació en estat pur, si Sundome te exit... ja em frego les mans només de pensar amb la possible arribada d’Ibitsu i més mages gràficament tirant a pèssims però psicològicament molt entretinguts... si aguantes el tuf a podridura, clar XD
Arashino
Arashino
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 124
Puntuació : 4709
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 24/01/2012
Ubicació : Depèn

Tornar a dalt Ir abajo

Noves llicencies d'Ivrea Empty Re: Noves llicencies d'Ivrea

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum