Sèries noves: Shonen Shikku
3 participantes
Pàgina 1 de 1
Sèries noves: Shonen Shikku
Shonen Shikku
Aquesta és la nova aposta de la Weekly Shonen Jump. Un nou manga sobre futbol. Haurem d'esperar a veure com evoluciona. Mentrestant, us convenç el gènere?
Font: Weekly Shonen Jump
Re: Sèries noves: Shonen Shikku
Què vols dir per estil? Els esports o el futbol?
Personalment els mangues d'esports han de ser excepcionals perquè m'atreguin, Eyeshield està carregat d'humor i de moment, els partits no es fan eterns. M'agraden els que són ràpids. Suposo que el ritme hi fa molt en si és manga o anime... Que jo hagi vist d'esports, almenys per parts, Oliver i Benji, Slamk Dunk, Prince of Tennis, Hikaru no Go i Eyeshield 21 i només les dos últims m'han cridat l'atenció i curiosament els he llegit en manga. No ho sé, si és de l'estil del Princep del Tennis, a mi no m'atraurà massa, no em pregunteu per què. Si té humor pel mig... potser més. Però sobretot, per mi compta que no sigui massa infantil.
Personalment els mangues d'esports han de ser excepcionals perquè m'atreguin, Eyeshield està carregat d'humor i de moment, els partits no es fan eterns. M'agraden els que són ràpids. Suposo que el ritme hi fa molt en si és manga o anime... Que jo hagi vist d'esports, almenys per parts, Oliver i Benji, Slamk Dunk, Prince of Tennis, Hikaru no Go i Eyeshield 21 i només les dos últims m'han cridat l'atenció i curiosament els he llegit en manga. No ho sé, si és de l'estil del Princep del Tennis, a mi no m'atraurà massa, no em pregunteu per què. Si té humor pel mig... potser més. Però sobretot, per mi compta que no sigui massa infantil.
shira-chan- TCANMVK - La mestressa
- Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20427
Reputació : 169
Ubicació : Gràcia
Sí, la veritat és que les sèries d'esports sempre m'han atret més aviat poc. Però és una mica un prejudici, perquè tinc la sensació que només giraran entorn de l'esport i que es faran avorrides. Però, últimament, totes les que he llegit m'han sorprès gratament. No cal dir com m'agrada Eyeshield, així que ara per ara, intento donar-los-hi una oportunitat.
Crec que si el fan bé pot tenir bona pinta!
Jo d'esports que m'agadin en anime he vist Hikaru no go i Slam Dunk i en manga Eyeshield 21 i Kuroko no basket, i ara amb el que m'ha viciat el fotbol havera com està!
Jo d'esports que m'agadin en anime he vist Hikaru no go i Slam Dunk i en manga Eyeshield 21 i Kuroko no basket, i ara amb el que m'ha viciat el fotbol havera com està!
Crumusant- Nèstor
- Nombre de missatges : 84
Puntuació : 5396
Reputació : 0