Seguim actius!

Últimos temas
» Per col·laborar amb vosaltres
Mother of Godd!!!Més One piece en Català!!!!!!! EmptyDs 20 Abr 2024, 19:14 por shira-chan

» Vull traduir
Mother of Godd!!!Més One piece en Català!!!!!!! EmptyDl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención

» M'agradaria participar!
Mother of Godd!!!Més One piece en Català!!!!!!! EmptyDv 22 Des 2023, 17:54 por Dan

» M'agradaria llegir One Piece des d'un inici en català
Mother of Godd!!!Més One piece en Català!!!!!!! EmptyDv 22 Des 2023, 10:15 por shira-chan

» M'agradaria unir-me
Mother of Godd!!!Més One piece en Català!!!!!!! EmptyDg 05 Nov 2023, 17:44 por shira-chan

» M'agradaria unir-m'hi
Mother of Godd!!!Més One piece en Català!!!!!!! EmptyDg 17 Set 2023, 20:26 por victor_v

» Vull col·laborar!!!
Mother of Godd!!!Més One piece en Català!!!!!!! EmptyDc 23 Nov 2022, 16:27 por Intervención

» Entrar el blog
Mother of Godd!!!Més One piece en Català!!!!!!! EmptyDg 02 Oct 2022, 16:21 por Intervención

» Bon dia, bona tarda, bon vespre!
Mother of Godd!!!Més One piece en Català!!!!!!! EmptyDt 13 Set 2022, 20:22 por shira-chan


Mother of Godd!!!Més One piece en Català!!!!!!!

+3
surreak
itrebla
barretdepalla
7 participantes

Ir abajo

Mother of Godd!!!Més One piece en Català!!!!!!! Empty Mother of Godd!!!Més One piece en Català!!!!!!!

Missatge  barretdepalla Dj 08 Mar 2012, 13:53

Si,per fi!!!
Ahir anava pensant:A vaure quant surten nous capitols de OP,i avui,donant un vol per internet m'ho he trobat!!
Fàran fins al 456 per 3XL!
barretdepalla
barretdepalla
Dupont
Dupont

Nombre de missatges : 735
Puntuació : 5896
Reputació : 1
Fecha de inscripción : 08/09/2011
Edad : 22
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Mother of Godd!!!Més One piece en Català!!!!!!! Empty Re: Mother of Godd!!!Més One piece en Català!!!!!!!

Missatge  itrebla Dj 08 Mar 2012, 14:08

És una molt bona notícia. Jo sol he trobat això per internet, que surt del blog del Marc Zanni, però no especifica el nº de capítols. Pots donar la font, barret?

Si doblen fins al 456, com diu el barret, s'acabarà després d'Impel Down. Espero que no sigui així perquè la saga de Marineford és la millor i ens quedaríem amb la mel als llavis. Però bé, com més capítols tinguem, millor!
itrebla
itrebla
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 557
Puntuació : 5241
Reputació : 3
Fecha de inscripción : 30/06/2011
Edad : 33
Ubicació : Tremp/Terrassa

Tornar a dalt Ir abajo

Mother of Godd!!!Més One piece en Català!!!!!!! Empty Re: Mother of Godd!!!Més One piece en Català!!!!!!!

Missatge  surreak Dj 08 Mar 2012, 14:13

Enorme notícia, ja ho crec que sí.
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16662
Reputació : 89
Fecha de inscripción : 08/06/2009
Edad : 36
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Mother of Godd!!!Més One piece en Català!!!!!!! Empty Re: Mother of Godd!!!Més One piece en Català!!!!!!!

Missatge  josocelteupare Dj 08 Mar 2012, 14:18

qines ganes d q comensin a emetrels, x com ja an dit si nomes fessin fins el 456 ens qederiem sense Mareneford q es de les millors sages dl manga, x b o fasin o no la noticia d tenir mes episodis ja es prou bona
josocelteupare
josocelteupare
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 16
Puntuació : 4656
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 09/09/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Mother of Godd!!!Més One piece en Català!!!!!!! Empty Re: Mother of Godd!!!Més One piece en Català!!!!!!!

Missatge  lostbrain Dj 08 Mar 2012, 18:26

Doncs sí, és una gran notícia. Jo també me'n vaig assabentar ahir. Enhorabona per tots el fans de la sèrie. (A mi m'agrada però no sóc pas fan)

Però bé, crec que El Detectiu Conan fa molt més temps que l'esperem i crec que tots els fans ens mereixem una tanda de capítols nous. En canvi One Piece no fa tant que van deixar d'emetre capítols (no sé quan..) però clar, si hi ha més fans de OP que de Conan això no ho pot canviar ningú...

Bé, a veure si hi ha sort i aviat apareixen notícies de DC.
lostbrain
lostbrain
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1690
Puntuació : 7667
Reputació : 25
Fecha de inscripción : 19/12/2010
Edad : 30
Ubicació : Esterri d'Àneu

Tornar a dalt Ir abajo

Mother of Godd!!!Més One piece en Català!!!!!!! Empty Re: Mother of Godd!!!Més One piece en Català!!!!!!!

Missatge  barretdepalla Dj 08 Mar 2012, 19:33

Mireu aqui nois:http://www.anmtvla.com/2012/03/espana-se-empiezan-doblar-nuevos.html
barretdepalla
barretdepalla
Dupont
Dupont

Nombre de missatges : 735
Puntuació : 5896
Reputació : 1
Fecha de inscripción : 08/09/2011
Edad : 22
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Mother of Godd!!!Més One piece en Català!!!!!!! Empty Re: Mother of Godd!!!Més One piece en Català!!!!!!!

Missatge  Natsu_Dragneel Dv 09 Mar 2012, 12:51

Mooolaaa!!! Però si només fessin aquests capítols serien uns grans trolls xD. Però bé... Algú sap quan els emitiran? Very Happy Very Happy Very Happy
Natsu_Dragneel
Natsu_Dragneel
Castafiore
Castafiore

Nombre de missatges : 258
Puntuació : 5290
Reputació : 1
Fecha de inscripción : 29/08/2011
Edad : 26
Ubicació : Magnòlia, Fiore

http://www.animecatft.es.tl

Tornar a dalt Ir abajo

Mother of Godd!!!Més One piece en Català!!!!!!! Empty Re: Mother of Godd!!!Més One piece en Català!!!!!!!

Missatge  mr.2 bon clay Dj 22 Mar 2012, 12:43

Bééééé!!! Anem pel bon camí. Jo l'altre dia em preguntava si comprarien més temporades. Crec que el fet de que es compri fins a Impel Down es pel fet de l'adquisició per temporades ja que Marineford i la Saga Sabo pertanyen a la següent temporada. Per mi, Marineford també és la millor saga (en anime).

Ara bé, em pregunto una cosa. TV3 o 3XL, pasarán la meitat de Impel Down amb HD ja que en japonès es quan es canvia el format. Espero que sí.

mr.2 bon clay
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 6
Puntuació : 4435
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 22/03/2012
Edad : 36
Ubicació : Sabadell

Tornar a dalt Ir abajo

Mother of Godd!!!Més One piece en Català!!!!!!! Empty Re: Mother of Godd!!!Més One piece en Català!!!!!!!

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum