Seguim actius!

Últimos temas
» Per col·laborar amb vosaltres
Nous capítols de One Piece en català! EmptyDs 20 Abr 2024, 19:14 por shira-chan

» Vull traduir
Nous capítols de One Piece en català! EmptyDl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención

» M'agradaria participar!
Nous capítols de One Piece en català! EmptyDv 22 Des 2023, 17:54 por Dan

» M'agradaria llegir One Piece des d'un inici en català
Nous capítols de One Piece en català! EmptyDv 22 Des 2023, 10:15 por shira-chan

» M'agradaria unir-me
Nous capítols de One Piece en català! EmptyDg 05 Nov 2023, 17:44 por shira-chan

» M'agradaria unir-m'hi
Nous capítols de One Piece en català! EmptyDg 17 Set 2023, 20:26 por victor_v

» Vull col·laborar!!!
Nous capítols de One Piece en català! EmptyDc 23 Nov 2022, 16:27 por Intervención

» Entrar el blog
Nous capítols de One Piece en català! EmptyDg 02 Oct 2022, 16:21 por Intervención

» Bon dia, bona tarda, bon vespre!
Nous capítols de One Piece en català! EmptyDt 13 Set 2022, 20:22 por shira-chan


Nous capítols de One Piece en català!

3 participantes

Ir abajo

Nous capítols de One Piece en català! Empty Nous capítols de One Piece en català!

Missatge  lostbrain Dg 06 Gen 2013, 13:56

Nous capítols de One Piece en català


I com bé diu el títol arriben nous capítols. El dia 8 de gener torna One Piece al Super 3. A les 15:40h, dos capítols diaris. El problema és amb quin episodi torna One Piece...

Nous capítols de One Piece en català! 10189233a.jpg#

Dimarts, 8 de gener, a les 15:40h.
291. Torna el capità Ruffy! Somni o realitat, el problema de la loteria
292. La gran cursa pel Mochimaki al castell! La conspiració del nas vermell

Dimecres, 9 de gener, a les 15:40h.
293. Les bombolles de la Kalifa! La Nami s'acosta a la trampa de sabó.
294. Males notícies clamoroses! Es convoca el Buster Call.

Com veieu torna OP però a la meitat de la saga Enies Lobby. Que es quan es va quedar la sèrie quan la feien fa uns mesos al desaparegut 3xl. Per tant tornaran a emetre la saga Thriller Bark, y la del Arxipèlag Sabaody abans d'emetre els nous. I més o menys, amb aquest ritme de dos capítols diaris tindríem els nous capítols al març.
No se si ho sabeu però gràcies al blog d'en Marc Zanni doblador d'en Zoro o en Goku, entre altres, es va poder saber quants capítols s'han doblat. Més o menys ens quedarem a les portes de la saga Marineford. S'han doblat uns 50 capítols. Que són la saga d'Amazon Lily i Impel Down.

Per a mi que només segueixo l'anime en català es una gran notícia! Esperava veure abans capítols de Conan però sembla que la sèrie del Detectiu Conan en català s'ha acabat. El 31 de desembre van caduca totes les llicencies que tenien de la sèrie i no volen recuperar i comprar nous capítols... que hi farem. El pitjor es que crec que a One Piece li espera el mateix futur. Sembla que es volen carregar tot l'anime en català els de TVC, només tenim Bola de Drac a les 21h de la nit que segur que l'emetran 500 vegades abans de treure-la.

Que fareu vosaltres, ho mirareu? Jo per falta de temps crec que fins que no facin els nous no podré veure res... El que m'interessa es saber quines veus posaran a la Boa Hancock, Magellan, Jinbei... Segur que quedaran genial!
lostbrain
lostbrain
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1690
Puntuació : 7667
Reputació : 25
Fecha de inscripción : 19/12/2010
Edad : 30
Ubicació : Esterri d'Àneu

Tornar a dalt Ir abajo

Nous capítols de One Piece en català! Empty Re: Nous capítols de One Piece en català!

Missatge  Gruay Dg 06 Gen 2013, 19:09

Jo crec que està bé que emetin nous capítols, però trobo exagerat començar tan enrere, entendria que comencessin alguns capítols abans dels nous (per recordar a la gent per on s'anava), però que fins el març no facin capítols nous... xD
Gruay
Gruay
TCNM-Correcció
TCNM-Correcció

Nombre de missatges : 3065
Puntuació : 9471
Reputació : 16
Fecha de inscripción : 25/02/2010
Edad : 32
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Nous capítols de One Piece en català! Empty Re: Nous capítols de One Piece en català!

Missatge  surreak Dg 06 Gen 2013, 19:43

Jo estic encantat!! El manga el segueixo al dia, però l'anime segueixo el català, i el doblatge i la traducció m'agraden molt, així que estic contentíssim!
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16662
Reputació : 89
Fecha de inscripción : 08/06/2009
Edad : 36
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Nous capítols de One Piece en català! Empty Re: Nous capítols de One Piece en català!

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum