Kuroko
+3
Gray Slimner
Natsu_Dragneel
Sakuragi
7 participantes
Pàgina 1 de 2
Pàgina 1 de 2 • 1, 2
Kuroko
Kuroko no Basuke
Taiga Kagami és un novell que acaba d'entrar a l'Institut Seirin, on coneix a Tetsuya Kuroko, un altre novell que s'ha unit al club de bàsquet . Kuroko era el sisè membre del famós equip "Generació dels miracles" de l'escola secundària Teiko, encara que mai va arribar a sortir a la llum. Amb el pas a l'institut, cada un dels membres de l'equip aniran a instituts diferents, on intentaran convertir els seus equips en el millor de tots
Taiga Kagami és un novell que acaba d'entrar a l'Institut Seirin, on coneix a Tetsuya Kuroko, un altre novell que s'ha unit al club de bàsquet . Kuroko era el sisè membre del famós equip "Generació dels miracles" de l'escola secundària Teiko, encara que mai va arribar a sortir a la llum. Amb el pas a l'institut, cada un dels membres de l'equip aniran a instituts diferents, on intentaran convertir els seus equips en el millor de tots
Fa poc que he vist el primer capítol y m'ha encantat!
Hi ha algú que hagi vist el primer capítol?
Que opineu d'aquesta nova sèrie?
Us agrada?
Vull saber que hi opineu.
Sakuragi- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 266
Puntuació : 5087
Reputació : 1
Ubicació : Palma
Re: Kuroko
Un amic meu m'ha dit que havia començat un anime nou de bàsquet que només havia sortit un capítol però que li havia encantat, però no m'havia dit el nom! Gràcies ja li faré una ullada!
Gràcies per la recomanació, Sakuragi! No tinc massa temps per veure res, però m'agradaria seguir-la... Guardo un bon record dels capítols (pocs i desordenats xD) que vaig veure fa anys de Slam Dunk, i aquesta fa bona pinta. Miraré de donar-li una ullada! ^^
Coneixes algun bon fansub que la faci?
Coneixes algun bon fansub que la faci?
Encara no he trobat un bon fansub, però actualment la versió que segueixo es la de Ninkyou no Fansub. Bona qualitat, però no m'agrada l'estil de lletra... si prefereixes en anglès HorribleSubs, no hi ha cap fansub en català...
Si trobo una bona versió t'avisaré
Si trobo una bona versió t'avisaré
Sakuragi- Ex-fansuber
>W<
És bona! De fet, m'agrada més que Slam Dunk... i, ara per ara, el manga està molt interessant. No em va desagradar el primer capítol, tot i que l'ending deixa molt a desitjar però vaja... pel demés, cap queixa.
Si segueixen el manga al 100%, crec que la jugada els pots sortir a compte ^^. Jo, personalment, penso seguir-la, a veure com la porten.
És bona! De fet, m'agrada més que Slam Dunk... i, ara per ara, el manga està molt interessant. No em va desagradar el primer capítol, tot i que l'ending deixa molt a desitjar però vaja... pel demés, cap queixa.
Si segueixen el manga al 100%, crec que la jugada els pots sortir a compte ^^. Jo, personalment, penso seguir-la, a veure com la porten.
Ja he mirat el primer capítol... M'ha agradat i la seguiré, m'ha agradat l'animació dels partits xD. Trobo que pot estar molt bé.
Ahir vaig veure els dos capítols que han sortit i trobo que està prou bé, em va agradar.
Mola que el protagonista sigui un no ningú xD
Mola que el protagonista sigui un no ningú xD
no sabia que havia sortit un anime de basquet xd el tindre que veure per saber que tal és i si pot arribar a ser millor que Slum Dunk, ja que a mi em va encantar.
Akai90- Nèstor
- Nombre de missatges : 7
Puntuació : 4616
Reputació : 0
Ubicació : Barcelona
Ja feia temps q en Kyoraku .me l'havia recomanat aquesta serie, i quan vaig saver q li farien un anime, el vaig avisar de inmediat, i li he donat una oportunitat a l'anime i m'esta encantant ^^ Jo nomes me vist els 5 primers caps, q son els q han editat BackBeard no fansub. Jo prefereixo seguir la seva versio ja q es d'una cualitat brutal, pero son lents a matar els cabrons T.T
Si els voleu veure en una bona versio us recomano la de BackBeard ja q he vist q parlaveu de quin fansub seguirla
Si els voleu veure en una bona versio us recomano la de BackBeard ja q he vist q parlaveu de quin fansub seguirla
RuffyNatsu- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 437
Puntuació : 5321
Reputació : 2
Ubicació : Mataró
Ruffy, no és que els Esquena Barbuda siguin lents... tu has vist la quantita de projectes que fan!!?? Són la pera, això segur, jo m'he baixat més d'un projecte seu i en segueixo un parell... però és que estàn de feina fins al cap damunt xD... pensa que quan feien Deadman Wonderland, em tenien amb l'ai al cor setmanes abans no treien un nou capítol!! I el mateix amb Nura! O amb Sket!!... et toca tenir paciència.
Per cert, algú segueix el manga en anglès? És que el fanusb que jo segueixo van mega-lents i els fansubs en castellà son horrorosos...
Per cert, algú segueix el manga en anglès? És que el fanusb que jo segueixo van mega-lents i els fansubs en castellà son horrorosos...
Bueno, als de Backbeard els passa això per fer tantes collonades (refer FMA Brotherhood en BD, refer Fairy Tail en BD (WTF!?), posar-se a fer ara, 6 anys després de ser emesa, Suzumiya Haruhi, etc.)
Dit això, jo la seguia de Kanarianime, que la versió no estava gens malament, però em baixaré un capi de Backbeard i ja compararé... De totes maneres, encara vaig pel 2 xD No tinc massa temps T_T
Dit això, jo la seguia de Kanarianime, que la versió no estava gens malament, però em baixaré un capi de Backbeard i ja compararé... De totes maneres, encara vaig pel 2 xD No tinc massa temps T_T
Per anar al dia, jo la veig per HorribleSubs. Que sí, ja sé que són molt cutres i tota la pesca però els treuen quan toca. Després, si m'interessa molt la sèrie, ja me la busco per un fansub millor. Hum, no havia sentit a parlar d'aquest fansubq ue deies, Gray. Ara, per curiositat, aniré a veure què tenen.
Ni que ho digueu, jo ara estic seguint d'allà i costa fer-ho -.- Another, Kuroko, HunterxHunter, i alguna mes q ara no em be al cap, i tela els cabrons com fan esperar, però la cualitat ho mereix i molt. I tambe com a biblioteca personal FMA BD que es el meu shonen preferit, i la vull tenir en maxima cualitat, entre d'altres q ja me vist i son brutals.
RuffyNatsu- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 437
Puntuació : 5321
Reputació : 2
Ubicació : Mataró
Han canviat l'opening i l'ending, ara l'ending es una passada!
Aqui el teniu:
Aqui el teniu:
Sakuragi- Ex-fansuber
Personalment, no trobo que els OP i ED de Kuroko siguin gran cosa, crec que els podrien haver triat millor... però vaja. Cert és que es deixen escoltar; com també es deixa escoltar (i de quina manera) la veu d'en Zoro! xD... algú s'hi havia fixat? És que sóc molt fan d'en Nakai Kazuya i ahir, mentre veia el capítol, me'n vaig adonar, jejeje. Desgraciadament, la veu correspon a un personatge odiós a més no poder... o, com a mínim, JO l'odio a més no poder. Igual que a l'Aomine, que també té bona veu (per què!!??)
Algú més, a part de mi, té ganes de veure en acció en Kiyoshi? Jiji ^^
Algú més, a part de mi, té ganes de veure en acció en Kiyoshi? Jiji ^^
A mi m'agradava més el OP 1. Tot i que aquest també m'agrada, el que sí que en l'Opening 1 surtia una escena del de la generació del cabell blau fort (El que toca ara que no sé com es diu) esquivava en Kagami, i torna a sortir a l'Opening 2. Pel poc que deu faltar (Bé, és el pròxim partit) podrien haver canviat després.
Bé tampoc és que m'importi xD.
Bé tampoc és que m'importi xD.
Una mica fluixot, aquest capítol 14... Però bé, s'entén, després dels dos últims partits (i els 3 segons finals més llargs de la història del bàsquet xD). Només ha valgut la pena per la Momoi
Btw, el doblador d'en Zoro és el mateix que va posar veu a en Date Masamune de Sengoku Basara, oi? A mi també m'agrada la seva veu ^^
Btw, el doblador d'en Zoro és el mateix que va posar veu a en Date Masamune de Sengoku Basara, oi? A mi també m'agrada la seva veu ^^
Seps! Té una veu per caure de cul! És un dels seiyu que més m'agraden. De fet, també surt a Gintama, fent de Hijikata (paper que li va com anell al dit, BTW), a Chihayafuru (y no digo más), a Ao no Exorcist (Suguro), a Brave 10 (el paio negre pirata) i vés a saber a quants animes més. Aixì sí, és inconfusible >w<
Oh, really? En Suguro és en Zoro? Ni me n'havia adonat i això que com ve dieu no és fàcil de reconèixer. xD Per la meva banda jo vaig començar a llegir el manga de Kuroko perquè me'l va recomanar una amiga però com que no m'acaba de fer el pes potser em miro l'anime i ja està. :/
Shruikan- TCAMK-Traducció
- Nombre de missatges : 1817
Puntuació : 7410
Reputació : 29
Ubicació : Artés
Shru, a mi m'agrada molt més el manga que l'anime, però de lluny! A més, al final de cada capítol del manga, hi ha una espècie de tira còmica que l'anime no té... i solen ser bones. Dona-li una 2na oportunitat al manga ^^
Mmm... no, no crec que deixi el manga, encara que m'acabi mirant l'anime, només és que el dibuix del manga és... molt xungo. xD M'imagino que millora, però. I això de les tires còmiques a mi no em surt Shuu, però m'imagino que deu ser perquè ens ho mirem de versions diferents. Tu d'on ho mires? Jo de la versió anglesa de Mangareader.
Hum... es que no surt en tots els capítols, com a mínim, no en els primers. En principi, m'ho miro de mangareader però, en un moment donat, el fansub que els penjava més sovint va tenir un retard considerable i els va agafar el lloc un altre que ho feia com el cul. Per anar més segura, mira't-ho aquí: http://imangascans.org/ (aquí hi tens fins al 137 i del 160 endavant).
Resulta que en aquest fansub treuen la versió tankobon i per això anaven més lents però fa poc, es van aliar amb un fansub nou i treuen els capítols de la versió de les revistes d'allà el Japó i, a més, aniran fent el tankoon igual. Ho fan molt bé, m'agraden força les seves traduccions.
El primer skecth que vaig llegir crec que va ser al capítol 62 o 63. Potser és que no els podien traduir tots, no sé. Encara que trobo més probable que només estiguin a la versió tankobon. A mi m'agrada molt aquest:
Resulta que en aquest fansub treuen la versió tankobon i per això anaven més lents però fa poc, es van aliar amb un fansub nou i treuen els capítols de la versió de les revistes d'allà el Japó i, a més, aniran fent el tankoon igual. Ho fan molt bé, m'agraden força les seves traduccions.
El primer skecth que vaig llegir crec que va ser al capítol 62 o 63. Potser és que no els podien traduir tots, no sé. Encara que trobo més probable que només estiguin a la versió tankobon. A mi m'agrada molt aquest:
- Spoiler:
Dooooooncs... referent a Kuroko he de dir que finalment he caigut dins la seva malvada xarxa d'addicció. :/ I jo que pensava que me la llegiria tota a desgana, però mentre mirava capítols saltejats (sí, ho faig) vaig trobar una cosa que em va fer sorgir les ganes de continuar: la Generació dels Miracles, i més concretament l'Atsushi Murasakibara. Certament, és gràcies a ell que m'hi hagi enganxat.
Shruikan escrigué:Dooooooncs... referent a Kuroko he de dir que finalment he caigut dins la seva malvada xarxa d'addicció. :/ I jo que pensava que me la llegiria tota a desgana, però mentre mirava capítols saltejats (sí, ho faig) vaig trobar una cosa que em va fer sorgir les ganes de continuar: la Generació dels Miracles, i més concretament l'Atsushi Murasakibara. Certament, és gràcies a ell que m'hi hagi enganxat.
WTF!? En Muracchi?! xD... qui ho hauria dit que algú podria quedar enganxat a Kuroko per aquell armari, jejeje. Bé, sigui per qui sigui, la qüestió és que et llegeixes el manga... una més, mwahahahahaha! Doncs si et vols passar per zerochan i fer un cop d'ull a la quantitat ingent de fan-yaoi que hi ha sobre Kuroko, tu mateixa... segur que riuràs una estona ^_~
Eh, quin problema hi ha amb en Muracchi? És un paio molt sexy, t'ho dic jo. è____é
I pel que fa al yaoi, a la galeria d'Aarinfantasy ja he tingut el meu tast de Kuroko, però meh. No Murasakibara, no party.
Això és de lo millor que he pogut trobar, al meu parer, hur hur hur!
I pel que fa al yaoi, a la galeria d'Aarinfantasy ja he tingut el meu tast de Kuroko, però meh. No Murasakibara, no party.
Això és de lo millor que he pogut trobar, al meu parer, hur hur hur!
- Spoiler:
Pàgina 1 de 2 • 1, 2
Pàgina 1 de 2
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
Ds 20 Abr 2024, 19:14 por shira-chan
» Vull traduir