Kuroko
+3
Gray Slimner
Natsu_Dragneel
Sakuragi
7 participantes
Pàgina 2 de 2
Pàgina 2 de 2 • 1, 2
Re: Kuroko
Shruikan escrigué:Dooooooncs... referent a Kuroko he de dir que finalment he caigut dins la seva malvada xarxa d'addicció. :/ I jo que pensava que me la llegiria tota a desgana, però mentre mirava capítols saltejats (sí, ho faig) vaig trobar una cosa que em va fer sorgir les ganes de continuar: la Generació dels Miracles, i més concretament l'Atsushi Murasakibara. Certament, és gràcies a ell que m'hi hagi enganxat.
WTF!? En Muracchi?! xD... qui ho hauria dit que algú podria quedar enganxat a Kuroko per aquell armari, jejeje. Bé, sigui per qui sigui, la qüestió és que et llegeixes el manga... una més, mwahahahahaha! Doncs si et vols passar per zerochan i fer un cop d'ull a la quantitat ingent de fan-yaoi que hi ha sobre Kuroko, tu mateixa... segur que riuràs una estona ^_~
Eh, quin problema hi ha amb en Muracchi? És un paio molt sexy, t'ho dic jo. è____é
I pel que fa al yaoi, a la galeria d'Aarinfantasy ja he tingut el meu tast de Kuroko, però meh. No Murasakibara, no party.
Això és de lo millor que he pogut trobar, al meu parer, hur hur hur!
I pel que fa al yaoi, a la galeria d'Aarinfantasy ja he tingut el meu tast de Kuroko, però meh. No Murasakibara, no party.
- Spoiler:
Shruikan- TCAMK-Traducció
- Nombre de missatges : 1817
Shruikan escrigué:Eh, quin problema hi ha amb en Muracchi? És un paio molt sexy, t'ho dic jo. è____é
- Spoiler:
No es veu, Shru!! Igualment, a mi en Muracchi no em... desperta els instints, per dir-ho d'alguna manera. El meu nano és més aturadet, més lent... més burro. I, a més, el destí ha volgut que portés el me número (de quan jo jugava a bàsquet), jujuju. Però reconec que el yaoi de Kuroko em cansa molt... però és clar, són els propis productors de l'anime els qui ho provoquen, en fi.
No, si no hi tinc res en contra en Muarcchi, no més enllà del sentit estricte de la competició xD... però em va semblar curiós, vés. No offense, little girl! xD
Tranquil·la, no m'ofenc. Si m'hagués de barallar cada vegada que no estic d'acord en quan a gustos de personatges tindria un problema. Molt gros. A més, d'aquesta manera cap problema, més Atsushi per mi. e____e Hu, hu, hu!
I sí, el yaoi de Kuroko té la seva gràcia però es fa molt repetitiu. Només veus que Kises i Aomines per tot arreu, i Kurokos magrejats per tot déu. No acabo de veure el què a l'Aomine, per cert, jo el trobo als límits de lo suportable, amb lo petulant que és.
Pel que fa a la imatge, els d'Aarinfantasy me l'han fotut. Com que jo estic registrada la veia sensen problemes. Quan la torni a trobar ja la penjaré bé, si de cas.
I sí, el yaoi de Kuroko té la seva gràcia però es fa molt repetitiu. Només veus que Kises i Aomines per tot arreu, i Kurokos magrejats per tot déu. No acabo de veure el què a l'Aomine, per cert, jo el trobo als límits de lo suportable, amb lo petulant que és.
Pel que fa a la imatge, els d'Aarinfantasy me l'han fotut. Com que jo estic registrada la veia sensen problemes. Quan la torni a trobar ja la penjaré bé, si de cas.
Puntuació : 7410
Reputació : 29
Ubicació : Artés
Nah, tranquil·la; vaig copiar l'enllaç directament al navegador i la vaig poder veure.
Tens raó amb l'Aomine: és un petulant i un cregut de collons... però haig de reconèixer que el seu seiyu, juntament amb el del seu capità, em tornen una mica boja. Suposo que per això el tolero una mica més... però tampoc pensis que gaire T_T
A mi el que més em cansa del yaoi de Kuroko és, precisament que n'hi ha massa i massa centralitzat. A més, veure en Hyuga i en Kiyoshi juntets desperta en mi certes ànsies assassines que haurien de mantenir-se sota terra. I no és que el fan-yaoi d'aquest tipus em disgusti... però trobo que s'ha de saber triar els personatges.
En tot cas, en Muracchi tot per tu!
Tens raó amb l'Aomine: és un petulant i un cregut de collons... però haig de reconèixer que el seu seiyu, juntament amb el del seu capità, em tornen una mica boja. Suposo que per això el tolero una mica més... però tampoc pensis que gaire T_T
A mi el que més em cansa del yaoi de Kuroko és, precisament que n'hi ha massa i massa centralitzat. A més, veure en Hyuga i en Kiyoshi juntets desperta en mi certes ànsies assassines que haurien de mantenir-se sota terra. I no és que el fan-yaoi d'aquest tipus em disgusti... però trobo que s'ha de saber triar els personatges.
En tot cas, en Muracchi tot per tu!
Nois, per si us interessa i no ho sabieu, hi ha tres novel·les lleugeres de Kuroko, les Replace I, II i III. En elles surten diferents situacions que no se'ns presenten al còmic però força divertides. Per exemple els membres del Seirin fent una proba de valentia, l'equip d'en Kise intentant lligar, i fins i tot el dia a dia de la Generació dels Miracles quan estaven junts.
Després de buscar i remenar vaig trobar un membre de tumblr que s'havia dedicat a traduir la primera novel·la. Podeu trobar els enllaços als capítols traduits aquí.
Com podeu veure, també han començat a traduir la segona novel·la. Ja tinc ganes de llegir-la, ni que sigui perquè hi ha una escena on en Murasakibara es vesteix en plan senyora del segle XVIII. xD
Apa, espero que us agradi!
Després de buscar i remenar vaig trobar un membre de tumblr que s'havia dedicat a traduir la primera novel·la. Podeu trobar els enllaços als capítols traduits aquí.
Com podeu veure, també han començat a traduir la segona novel·la. Ja tinc ganes de llegir-la, ni que sigui perquè hi ha una escena on en Murasakibara es vesteix en plan senyora del segle XVIII. xD
Apa, espero que us agradi!
Puntuació : 7410
Reputació : 29
Ubicació : Artés
Pàgina 2 de 2 • 1, 2
Pàgina 2 de 2
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
Ds 20 Abr 2024, 19:14 por shira-chan
» Vull traduir