Seguim actius!

Últimos temas
» Per col·laborar amb vosaltres
Unir-me al fansub i ajudar en el que pugui EmptyDs 20 Abr 2024, 19:14 por shira-chan

» Vull traduir
Unir-me al fansub i ajudar en el que pugui EmptyDl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención

» M'agradaria participar!
Unir-me al fansub i ajudar en el que pugui EmptyDv 22 Des 2023, 17:54 por Dan

» M'agradaria llegir One Piece des d'un inici en català
Unir-me al fansub i ajudar en el que pugui EmptyDv 22 Des 2023, 10:15 por shira-chan

» M'agradaria unir-me
Unir-me al fansub i ajudar en el que pugui EmptyDg 05 Nov 2023, 17:44 por shira-chan

» M'agradaria unir-m'hi
Unir-me al fansub i ajudar en el que pugui EmptyDg 17 Set 2023, 20:26 por victor_v

» Vull col·laborar!!!
Unir-me al fansub i ajudar en el que pugui EmptyDc 23 Nov 2022, 16:27 por Intervención

» Entrar el blog
Unir-me al fansub i ajudar en el que pugui EmptyDg 02 Oct 2022, 16:21 por Intervención

» Bon dia, bona tarda, bon vespre!
Unir-me al fansub i ajudar en el que pugui EmptyDt 13 Set 2022, 20:22 por shira-chan

Unir-me al fansub i ajudar en el que pugui

+6
Sakuragi
tyrex
lostbrain
Rini
shira-chan
Kvothe
10 participantes

Unir-me al fansub i ajudar en el que pugui Empty Unir-me al fansub i ajudar en el que pugui

Missatge  Kvothe Dj 26 Jul 2012, 16:30

Després de 3 hores de vida en aquest fòrum... Crec que ha arribat el moment d'unir-me al fansub xD

En serio, a la presentació ja he insinuat que en tenia ganes, la veritat és que m'agradaria col·laborar amb algun manga, i ara que són vacances crec que tinc temps per a fer alguna cosa. Wink Sobre com podria ajudar... No sé si em veig amb cor de traduir, però crec que com a corretor podria servir. Si no, doncs hauria d'aprendre a netejar o qualsevol cosa... Vaja, m'estic precipitant jeje Primer de tot, què us fa falta ara mateix?

Personalment m'encantaria ajudar amb Nisekoi. A submanga hi ha fins el capítol 35 en castellà però l'últim de Lluna Plena no Fansub és el 31, i com a lector es pot fer difícil resistir la temptació de llegir els últims capítols en castellà... Rolling Eyes No sé com aneu de personal per aquest manga però si us puc ajudar a mantenir/augmentar el ritme de publicació, jo encantat! Very Happy
Kvothe
Kvothe
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 74
Puntuació : 4582
Reputació : 0

Tornar a dalt Ir abajo

Unir-me al fansub i ajudar en el que pugui Empty Re: Unir-me al fansub i ajudar en el que pugui

Missatge  shira-chan Dj 26 Jul 2012, 16:41

Ara mateix t'entro i t'envio un missatge personal (veuràs la icona del sobre de dalt amb un sobre groc Wink ) i t'explicaré com anem de feina, etc. I a començar!!

Benvingut!!

Llegeix-te molt detingudament tota la informació que contindrà el MP!
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20428
Reputació : 169
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

Unir-me al fansub i ajudar en el que pugui Empty Re: Unir-me al fansub i ajudar en el que pugui

Missatge  Rini Dj 26 Jul 2012, 16:49

Benvingut al fansub! Un cop hi entres, no en surts mai... Cop de fuet
Rini
Rini
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1275
Puntuació : 6976
Reputació : 16
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  lostbrain Dj 26 Jul 2012, 16:50

Doncs el que deia! Molt benvingut!! I gràcies per entrar al staff del fansub a donar-nos un cop de mà!
Espero que aprenguis moltes coses i ens ajudis amb algunes sèries!
Passa-t'ho bé!
lostbrain
lostbrain
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1690
Puntuació : 7866
Reputació : 25
Ubicació : Esterri d'Àneu

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  tyrex Dj 26 Jul 2012, 17:43

Benvingudíssim! A exprimir-te, tenir-te enganxat a la cadira... treballant! Cop de fuet Cop de fuet Cop de fuet

Muahaha!

És baroma, ja veuràs que s'hi està molt a gust aquí! Brindis
tyrex
tyrex
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 2575
Puntuació : 9377
Reputació : 20
Ubicació : Barcelona, a la caverna dels auditors

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Sakuragi Dj 26 Jul 2012, 20:51

Benvingut al fòrum i al fansub, i no tinguis por, no et farem treballar fins a la mort, només fins que estiguis apunt de morir, despres tindras un descans de 5 minuts i tornaras a trebllar Cop de fuet

No, es broma, si treballaras fins a la mort! Cop de fuet

Jaja, no, ara si, benvigut a aquesta gran familia Reunió d\'amics Tortuga feliç
Sakuragi
Sakuragi
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 266
Puntuació : 5087
Reputació : 1
Ubicació : Palma

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Shruikan Dj 26 Jul 2012, 23:07

Uoh, en Kvothe, el sense sang, al nostre fansub! Quin honor! xD Ho he trobat curiós perquè avui mateix m'he acabat de llegir El nom del vent. Not bad, not at all.
En fi, sigues molt ben vingut i esperem que li agafis el gust a això de treballar amb nosaltres. xD
Shruikan
Shruikan
TCAMK-Traducció
TCAMK-Traducció

Nombre de missatges : 1817
Puntuació : 7410
Reputació : 29
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Gray Slimner Dj 26 Jul 2012, 23:16

Sí... Anem una mica endarrerits amb Nisekoi, i és tot culpa meva, em sap greu...
Fins ara estava una mica enfeinat. Pensava posar-me al dia a principis d'agost, però no et negaré que ens aniries molt bé a l'equip ^^
Això sí, hauria de ser traduint. La resta de posicions crec que estan ben cobertes (a no ser que els meus companys diguin el contrari). Tu mateix. Si t'hi veus amb cor, jo encantat de cedir-te les traduccions =P

Ah, i no t'hi amoïnis, no t'esclavitzarem pas xD
Gray Slimner
Gray Slimner
TCNRM - Traducció
TCNRM - Traducció

Nombre de missatges : 3087
Puntuació : 9261
Reputació : 40

http://myanimelist.net/profile/Gray_Slimner

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Akuma Dv 27 Jul 2012, 08:12

Gray Slimner escrigué:

Ah, i no t'hi amoïnis, no t'esclavitzarem pas xD

Et falta això:
Spoiler:
Akuma
Akuma
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1282
Puntuació : 7321
Reputació : 32

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  surreak Dv 27 Jul 2012, 09:36

Sigues molt benvingut a bord! Espero que t'ho passis molt bé fansubejant, que és el que compta!
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16861
Reputació : 89
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt