Minijoc Shingeki no Kyojin
3 participantes
Pàgina 1 de 1
Minijoc Shingeki no Kyojin
Estava postejat en un dels fils de Shingeki d'Animelliure, el vaig provar, i és tot un vici xD Això sí, és complicadet...
http://fenglee.com/game/aog/
El meu rècord són 15 titans! (de 32. Not bad, però lluny de l'objectiu...). Aviam quants en feu, vosaltres!
http://fenglee.com/game/aog/
El meu rècord són 15 titans! (de 32. Not bad, però lluny de l'objectiu...). Aviam quants en feu, vosaltres!
Re: Minijoc Shingeki no Kyojin
ostia tu, ho acabo de veure, que guapo *W*
Intervención- ANMVK - Intervención
- Nombre de missatges : 3744
Puntuació : 6641
Reputació : 53
Ubicació : Barcelona
Sorry >.<Gray Slimner escrigué:Tres mesos després, quan ja me n'havia oblidat...
Intervención- ANMVK - Intervención
- Nombre de missatges : 3744
Puntuació : 6641
Reputació : 53
És molt difícil, no he passat del segon tità del tutorial xD Però és molt entretingut, gràcies ^^
EDIT: 3 a la ciutat :/
EDIT: 3 a la ciutat :/
Eudald- TCAMVK-Traducció
- Nombre de missatges : 210
Puntuació : 4087
Reputació : 6
Collons, ara deu ser un joc vintage ja xD
Jo al final me'l vaig aconseguir passar tot Després d'allò l'han anat millorant i estenent, però ja no hi he tornat a jugar :-/ Ja m'aniràs informant dels teus progressos!
Jo al final me'l vaig aconseguir passar tot Després d'allò l'han anat millorant i estenent, però ja no hi he tornat a jugar :-/ Ja m'aniràs informant dels teus progressos!
Se'm fa difícil matar ràpid un tità en plan vas folladíssim fins ell enganxat el nas i just quan gires li tornes a enganxar a la nuca i el mates. És molt però que molt difícil. De moment de 3 a la ciutat no passo xD
EDIT: Rècord al bosc 6 xD I ja he après a matar-los frontalment ràpid. És molt addictiu.
EDIT: Rècord al bosc 6 xD I ja he après a matar-los frontalment ràpid. És molt addictiu.
Eudald- TCAMVK-Traducció
Súper addictiu xD
Hòstia, quan jo hi vaig jugar no hi havia bosc! L'he de tornar a provar *__* Jo normalment no m'hi encarava frontalment perquè em fotien queixalada, sinó que els hi buscava l'esquena (pel terra o a mitja alçada) i allà, ganxo al clatell i tururut viola
Només un consell, si has d'anar pel terra, oblida't de córrer, senzillament vés llençant els ganxos contra el terra mateix i vés-te propulsant. És molt més ràpid i eficaç, i suposo que tot i les millores que han anat fent al joc encara serà un mètode vàlid...
Hòstia, quan jo hi vaig jugar no hi havia bosc! L'he de tornar a provar *__* Jo normalment no m'hi encarava frontalment perquè em fotien queixalada, sinó que els hi buscava l'esquena (pel terra o a mitja alçada) i allà, ganxo al clatell i tururut viola
Només un consell, si has d'anar pel terra, oblida't de córrer, senzillament vés llençant els ganxos contra el terra mateix i vés-te propulsant. És molt més ràpid i eficaç, i suposo que tot i les millores que han anat fent al joc encara serà un mètode vàlid...
Sí, això d'anar enganxat els ganxos a terra va molt bé. El meu nou rècord és 7 xD
ED: Mecàsun en el dotzè tità, ara que en portava 11, tot un rècord xD Només me'n quedaven 4 per fer-los tots. Suposo que després reapareixien:
ED: Mecàsun en el dotzè tità, ara que en portava 11, tot un rècord xD Només me'n quedaven 4 per fer-los tots. Suposo que després reapareixien:
Eudald- TCAMVK-Traducció