Shingeki no Kyojin (manga ritme japonès)
+4
Gray Slimner
bombillero
shira-chan
surreak
8 participantes
Pàgina 1 de 1
Shingeki no Kyojin (manga ritme japonès)
Bueno! Finalment m'he acabat de mirar la sèrie. Aprofito per recordar el que ja vaig dir una vegada, però que no està de més repetir. La versió està molt cuidada, i la traducció és fantàstica. Us felicito a tots.
Ara voldria saber: l'anime és una adaptació fidel del manga? Ho dic perquè, com ja us podeu imaginar, tinc ganes de més, i una opció seria seguir pel manga des d'on ha acabat l'anime. Hi ha algú que ho hagi fet així?
Ara voldria saber: l'anime és una adaptació fidel del manga? Ho dic perquè, com ja us podeu imaginar, tinc ganes de més, i una opció seria seguir pel manga des d'on ha acabat l'anime. Hi ha algú que ho hagi fet així?
Editat per darrera vegada per surreak el Dc 15 Gen 2014, 16:25, editat 1 cop en total
Re: Shingeki no Kyojin (manga ritme japonès)
L'adaptació jo diria que és molt molt igual. Jo ho segueixo tot. Els dibuixos del manga, però, són força diferents. Si no et fan enrere, fes, fes, llegeix el manga ^.^
Jo també estic molt contenta de la versió de Shingeki que han fet els nostres xabals ^.^ Els karaokes molen que t'hi flipes (entre tantes moltes coses, com els cartells del mig, etc).
Jo també estic molt contenta de la versió de Shingeki que han fet els nostres xabals ^.^ Els karaokes molen que t'hi flipes (entre tantes moltes coses, com els cartells del mig, etc).
shira-chan- TCANMVK - La mestressa
- Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20427
Reputació : 169
Ubicació : Gràcia
Aquí tens un enllaç que compara l'anime amb el manga, la principal diferència és que a l'anime surt menys sang però tampoc es nota massa.
http://shingeki-no-kyojin-esp.blogspot.com.ar/search/label/Debate%20Animaci%C3%B3n%20VS%20Manga
Però l'argument és pràcticament el mateix, potser qui l'estigui llegint et pot donar més detalls.
Si el que vols és continuar la història, la primera temporada de l'anime cobreix fins el capítol 33 del manga i ara van pel 50.
La feina de la resta de membres també és digne de reconèixer, són tots uns cracks en els seus camps. A més a més m'han suportat a mi, què ja és molt xD
http://shingeki-no-kyojin-esp.blogspot.com.ar/search/label/Debate%20Animaci%C3%B3n%20VS%20Manga
Però l'argument és pràcticament el mateix, potser qui l'estigui llegint et pot donar més detalls.
Si el que vols és continuar la història, la primera temporada de l'anime cobreix fins el capítol 33 del manga i ara van pel 50.
Tampoc és per tant.shira-chan escrigué:Jo també estic molt contenta de la versió de Shingeki que han fet els nostres xabals ^.^ Els karaokes molen que t'hi flipes (entre tantes moltes coses, com els cartells del mig, etc).
La feina de la resta de membres també és digne de reconèixer, són tots uns cracks en els seus camps. A més a més m'han suportat a mi, què ja és molt xD
bombillero- TCANRMVK - Anime
- Nombre de missatges : 2193
Puntuació : 5526
Reputació : 60
Ubicació : Mataró
Hòstia, per les imatges que posen sembla que copiïn el manga escena per escena, tu!
Surreak, jo ja m'havia llegit el manga abans de veure l'anime i he de dir que aquest últim és realment fidel a l'obra original. Al principi altera una mica els salts temporals (al manga, primer es veu com es llicencien els cadets i després fan un flashback per mostrar els seus dies de reclutes, mentre que a l'anime segueixen la línia temporal estàndard), però para de comptar...
El que sí que no recordava gens així és l'OVA... O els animadors s'han tret unes quantes coses de la màniga, o tinc molt mala memòria
Surreak, jo ja m'havia llegit el manga abans de veure l'anime i he de dir que aquest últim és realment fidel a l'obra original. Al principi altera una mica els salts temporals (al manga, primer es veu com es llicencien els cadets i després fan un flashback per mostrar els seus dies de reclutes, mentre que a l'anime segueixen la línia temporal estàndard), però para de comptar...
El que sí que no recordava gens així és l'OVA... O els animadors s'han tret unes quantes coses de la màniga, o tinc molt mala memòria
Gray Slimner escrigué:Hòstia, per les imatges que posen sembla que copiïn el manga escena per escena, tu!
Mala memòria, Gray xD. Em sembla que surt al final del volum 3....
Gràcies gràcies
Jo estic esperant al bluray per tenir la col·lecció sencera
Intervención- ANMVK - Intervención
- Nombre de missatges : 3744
Puntuació : 6640
Reputació : 53
Ubicació : Barcelona
intervención escrigué:Gràcies gràcies
+1. A veure si podem anar fent i ens surt una primera temporada xula, xula
Aagh!! Aquesta ditxosa sèrie, només obre coses i no hi ha manera que tanqui res!
- oju!:
- L'Annie sepultada, titans al mur, clergues d'aquells sonats que resulta que saben un munt de coses i no obren boca, titans que semblen la mare d'en Connie, titans peluts que parlen...
- Spoiler:
- Per cert, no sé ben bé en quin capítol és, però aquella escena que la Sasha arriba al seu poble natal, i es troba un tità menjant-se una dona i amb un nen mirant i sense fer res, no la vaig acabar d'entendre. És passat o present? Aquella dona per què es deixa menjar sense queixar-se?
No m'ha contestat ningú la pregunta...
Per cert, quina versió seguiu? Jo m'ho llegeixo a mangareader i no sé quin és el fansub que ho ha fet. Però he trobat algunes diferències de traducció amb la versió castellana de shinshin.
Cada quant surten els capítols?
Per cert, quina versió seguiu? Jo m'ho llegeixo a mangareader i no sé quin és el fansub que ho ha fet. Però he trobat algunes diferències de traducció amb la versió castellana de shinshin.
Cada quant surten els capítols?
surreak escrigué:
- Spoiler:
Per cert, no sé ben bé en quin capítol és, però aquella escena que la Sasha arriba al seu poble natal, i es troba un tità menjant-se una dona i amb un nen mirant i sense fer res, no la vaig acabar d'entendre. És passat o present? Aquella dona per què es deixa menjar sense queixar-se?
- Spoiler:
- Aquesta part jo la vaig interpretar com si fos present, perque si no recordo malament, al final es troba amb el seu pare i li diu que s'ha convertit en una persona esplèndida. Com si hagués estat molt de temps fora formant-se per ser soldat.
Jo tampoc vaig entendre això de la dona, pot ser es que havia asumit que no hi podía fer res per escapar d'aquell tità, com si sapigués que ja estava sentenciada,... Qui sap?
Els capítols nous creec que surtíen entre el dia 6 i 7 de cada mes...
Gokiba- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 302
Puntuació : 4391
Reputació : 11
Ubicació : Barcelona
Suposo que és això que dius... Però vaja, la dona sent menjada sense dir res i la nena al costat mirant-s'ho em va semblar més que inquietant.
Heu llegit el 53?
Heu llegit el 53?
Només passava per dir que m'he menjat tots els capítols del fansub, i quina gran sèrie! Em penedeixo de no haver-la vist abans. Dit això m'he posat a seguir el manga i ja vaig al ritme japonès, així que potser passi per aquí a comentar alguna cosa.
Daichi- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 837
Puntuació : 6478
Reputació : 14