Seguim actius!

Últimos temas
» Vull traduir
Shingeki no Kyojin (manga ritme japonès) EmptyDl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención

» M'agradaria participar!
Shingeki no Kyojin (manga ritme japonès) EmptyDv 22 Des 2023, 17:54 por Dan

» M'agradaria llegir One Piece des d'un inici en català
Shingeki no Kyojin (manga ritme japonès) EmptyDv 22 Des 2023, 10:15 por shira-chan

» M'agradaria unir-me
Shingeki no Kyojin (manga ritme japonès) EmptyDg 05 Nov 2023, 17:44 por shira-chan

» M'agradaria unir-m'hi
Shingeki no Kyojin (manga ritme japonès) EmptyDg 17 Set 2023, 20:26 por victor_v

» Vull col·laborar!!!
Shingeki no Kyojin (manga ritme japonès) EmptyDc 23 Nov 2022, 16:27 por Intervención

» Entrar el blog
Shingeki no Kyojin (manga ritme japonès) EmptyDg 02 Oct 2022, 16:21 por Intervención

» Bon dia, bona tarda, bon vespre!
Shingeki no Kyojin (manga ritme japonès) EmptyDt 13 Set 2022, 20:22 por shira-chan

» M'agradaria unir-me a vosaltres!
Shingeki no Kyojin (manga ritme japonès) EmptyDc 24 Ago 2022, 10:20 por Shruikan


Shingeki no Kyojin (manga ritme japonès)

+4
Gray Slimner
bombillero
shira-chan
surreak
8 participantes

Ir abajo

Shingeki no Kyojin (manga ritme japonès) Empty Shingeki no Kyojin (manga ritme japonès)

Missatge  surreak Dv 03 Gen 2014, 17:28

Bueno! Finalment m'he acabat de mirar la sèrie. Aprofito per recordar el que ja vaig dir una vegada, però que no està de més repetir. La versió està molt cuidada, i la traducció és fantàstica. Us felicito a tots.

Ara voldria saber: l'anime és una adaptació fidel del manga? Ho dic perquè, com ja us podeu imaginar, tinc ganes de més, i una opció seria seguir pel manga des d'on ha acabat l'anime. Hi ha algú que ho hagi fet així?


Editat per darrera vegada per surreak el Dc 15 Gen 2014, 16:25, editat 1 cop en total
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16622
Reputació : 89
Fecha de inscripción : 08/06/2009
Edad : 36
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Shingeki no Kyojin (manga ritme japonès) Empty Re: Shingeki no Kyojin (manga ritme japonès)

Missatge  shira-chan Dv 03 Gen 2014, 17:43

L'adaptació jo diria que és molt molt igual. Jo ho segueixo tot. Els dibuixos del manga, però, són força diferents. Si no et fan enrere, fes, fes, llegeix el manga ^.^

Jo també estic molt contenta de la versió de Shingeki que han fet els nostres xabals ^.^ Els karaokes molen que t'hi flipes (entre tantes moltes coses, com els cartells del mig, etc).
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Nombre de missatges : 10237
Puntuació : 20188
Reputació : 169
Fecha de inscripción : 01/01/2010
Edad : 37
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

Shingeki no Kyojin (manga ritme japonès) Empty Re: Shingeki no Kyojin (manga ritme japonès)

Missatge  bombillero Dv 03 Gen 2014, 18:04

Aquí tens un enllaç que compara l'anime amb el manga, la principal diferència és que a l'anime surt menys sang però tampoc es nota massa.
http://shingeki-no-kyojin-esp.blogspot.com.ar/search/label/Debate%20Animaci%C3%B3n%20VS%20Manga
Però l'argument és pràcticament el mateix, potser qui l'estigui llegint et pot donar més detalls.

Si el que vols és continuar la història, la primera temporada de l'anime cobreix fins el capítol 33 del manga i ara van pel 50.

shira-chan escrigué:Jo també estic molt contenta de la versió de Shingeki que han fet els nostres xabals ^.^ Els karaokes molen que t'hi flipes (entre tantes moltes coses, com els cartells del mig, etc).
 Embarassed Tampoc és per tant. Angelet o no? 

La feina de la resta de membres també és digne de reconèixer, són tots uns cracks en els seus camps. A més a més m'han suportat a mi, què ja és molt xD
bombillero
bombillero
TCANRMVK - Anime
TCANRMVK - Anime

Nombre de missatges : 2190
Puntuació : 5284
Reputació : 59
Fecha de inscripción : 05/09/2012
Edad : 40
Ubicació : Mataró

Tornar a dalt Ir abajo

Shingeki no Kyojin (manga ritme japonès) Empty Re: Shingeki no Kyojin (manga ritme japonès)

Missatge  Gray Slimner Dv 03 Gen 2014, 18:37

Hòstia, per les imatges que posen sembla que copiïn el manga escena per escena, tu!

Surreak, jo ja m'havia llegit el manga abans de veure l'anime i he de dir que aquest últim és realment fidel a l'obra original. Al principi altera una mica els salts temporals (al manga, primer es veu com es llicencien els cadets i després fan un flashback per mostrar els seus dies de reclutes, mentre que a l'anime segueixen la línia temporal estàndard), però para de comptar...

El que sí que no recordava gens així és l'OVA... O els animadors s'han tret unes quantes coses de la màniga, o tinc molt mala memòria Neutral 
Gray Slimner
Gray Slimner
TCNRM - Traducció
TCNRM - Traducció

Nombre de missatges : 3087
Puntuació : 9022
Reputació : 40
Fecha de inscripción : 11/01/2011
Edad : 32

http://myanimelist.net/profile/Gray_Slimner

Tornar a dalt Ir abajo

Shingeki no Kyojin (manga ritme japonès) Empty Re: Shingeki no Kyojin (manga ritme japonès)

Missatge  Minamino Shuuichi Dt 07 Gen 2014, 13:50

Gray Slimner escrigué:Hòstia, per les imatges que posen sembla que copiïn el manga escena per escena, tu!

Surreak, jo ja m'havia llegit el manga abans de veure l'anime i he de dir que aquest últim és realment fidel a l'obra original. Al principi altera una mica els salts temporals (al manga, primer es veu com es llicencien els cadets i després fan un flashback per mostrar els seus dies de reclutes, mentre que a l'anime segueixen la línia temporal estàndard), però para de comptar...

El que sí que no recordava gens així és l'OVA... O els animadors s'han tret unes quantes coses de la màniga, o tinc molt mala memòria Neutral 

Mala memòria, Gray xD. Em sembla que surt al final del volum 3....
Minamino Shuuichi
Minamino Shuuichi
TCAK-Correció
TCAK-Correció

Nombre de missatges : 2258
Puntuació : 6465
Reputació : 35
Fecha de inscripción : 17/09/2011
Edad : 36
Ubicació : 魔界 - Makai

http://nalataia-no-bara.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Shingeki no Kyojin (manga ritme japonès) Empty Re: Shingeki no Kyojin (manga ritme japonès)

Missatge  Intervención Dt 07 Gen 2014, 15:32

Gràcies gràcies Razz


Jo estic esperant al bluray per tenir la col·lecció sencera Razz
Intervención
Intervención
ANMVK - Intervención
ANMVK - Intervención

Nombre de missatges : 3744
Puntuació : 6402
Reputació : 53
Fecha de inscripción : 08/11/2012
Edad : 29
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Shingeki no Kyojin (manga ritme japonès) Empty Re: Shingeki no Kyojin (manga ritme japonès)

Missatge  Minamino Shuuichi Dt 07 Gen 2014, 15:57

intervención escrigué:Gràcies gràcies Razz


Jo estic esperant al bluray per tenir la col·lecció sencera Razz

+1. A veure si podem anar fent i ens surt una primera temporada xula, xula
Minamino Shuuichi
Minamino Shuuichi
TCAK-Correció
TCAK-Correció

Nombre de missatges : 2258
Puntuació : 6465
Reputació : 35
Fecha de inscripción : 17/09/2011
Edad : 36
Ubicació : 魔界 - Makai

http://nalataia-no-bara.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Shingeki no Kyojin (manga ritme japonès) Empty Re: Shingeki no Kyojin (manga ritme japonès)

Missatge  surreak Dt 07 Gen 2014, 16:16

Aagh!! Aquesta ditxosa sèrie, només obre coses i no hi ha manera que tanqui res!

oju!:

Spoiler:
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16622
Reputació : 89
Fecha de inscripción : 08/06/2009
Edad : 36
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Shingeki no Kyojin (manga ritme japonès) Empty Re: Shingeki no Kyojin (manga ritme japonès)

Missatge  surreak Dt 14 Gen 2014, 13:54

No m'ha contestat ningú la pregunta...  Ploraner 

Per cert, quina versió seguiu? Jo m'ho llegeixo a mangareader i no sé quin és el fansub que ho ha fet. Però he trobat algunes diferències de traducció amb la versió castellana de shinshin.

Cada quant surten els capítols?
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16622
Reputació : 89
Fecha de inscripción : 08/06/2009
Edad : 36
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Shingeki no Kyojin (manga ritme japonès) Empty Re: Shingeki no Kyojin (manga ritme japonès)

Missatge  Gokiba Dt 14 Gen 2014, 14:44

surreak escrigué:
Spoiler:

Spoiler:

Els capítols nous creec que surtíen entre el dia 6 i 7 de cada mes...
Gokiba
Gokiba
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 302
Puntuació : 4153
Reputació : 11
Fecha de inscripción : 10/09/2013
Edad : 30
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Shingeki no Kyojin (manga ritme japonès) Empty Re: Shingeki no Kyojin (manga ritme japonès)

Missatge  surreak Dc 15 Gen 2014, 16:36

Suposo que és això que dius... Però vaja, la dona sent menjada sense dir res i la nena al costat mirant-s'ho em va semblar més que inquietant.

Heu llegit el 53?
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16622
Reputació : 89
Fecha de inscripción : 08/06/2009
Edad : 36
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Shingeki no Kyojin (manga ritme japonès) Empty Re: Shingeki no Kyojin (manga ritme japonès)

Missatge  Daichi Dl 31 Mar 2014, 21:11

Només passava per dir que m'he menjat tots els capítols del fansub, i quina gran sèrie! Em penedeixo de no haver-la vist abans. Dit això m'he posat a seguir el manga i ja vaig al ritme japonès, així que potser passi per aquí a comentar alguna cosa.  Wink 
Daichi
Daichi
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 837
Puntuació : 6240
Reputació : 14
Fecha de inscripción : 16/05/2010
Edad : 29

Tornar a dalt Ir abajo

Shingeki no Kyojin (manga ritme japonès) Empty Re: Shingeki no Kyojin (manga ritme japonès)

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum