Seguim actius!

Últimos temas
» Per col·laborar amb vosaltres
Naruto [ritme japonès] EmptyDs 20 Abr 2024, 19:14 por shira-chan

» Vull traduir
Naruto [ritme japonès] EmptyDl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención

» M'agradaria participar!
Naruto [ritme japonès] EmptyDv 22 Des 2023, 17:54 por Dan

» M'agradaria llegir One Piece des d'un inici en català
Naruto [ritme japonès] EmptyDv 22 Des 2023, 10:15 por shira-chan

» M'agradaria unir-me
Naruto [ritme japonès] EmptyDg 05 Nov 2023, 17:44 por shira-chan

» M'agradaria unir-m'hi
Naruto [ritme japonès] EmptyDg 17 Set 2023, 20:26 por victor_v

» Vull col·laborar!!!
Naruto [ritme japonès] EmptyDc 23 Nov 2022, 16:27 por Intervención

» Entrar el blog
Naruto [ritme japonès] EmptyDg 02 Oct 2022, 16:21 por Intervención

» Bon dia, bona tarda, bon vespre!
Naruto [ritme japonès] EmptyDt 13 Set 2022, 20:22 por shira-chan


Naruto [ritme japonès]

+2
Akuma
surreak
6 participantes

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Ir abajo

Naruto [ritme japonès] Empty Naruto [ritme japonès]

Missatge  surreak Dt 26 Gen 2010, 21:57

Aquest tema és per parlar sobre aquesta sèrie, Naruto, a ritme japonès, de manera que hi haurà spoilers explícits.




Capítol 479 llegit:

Jo necessito que algú m'expliqui quatre coses. M'estic començant a marejar amb tantes tècniques noves dels uchiha. Primer, el susanoo, aquella mena de monstre esquelètic que té en Sasuke. No m'agrada gaire, perquè no sembla una tècnica que facin servir els usuaris de sharingan (així com les altres sí, com copiar moviments o crear il·lusions). I ara, apareix l'Izanagi, tècnica que fa servir en Danzo, i que no acabo d'entendre gaire bé. És una tècnica que serveix per modular al teu gust la realitat i la il·lusió? I que a més, quan es fa servir, es perden els ulls? Per això en Danzo n'ha aconseguit tants, suposo. Mm, no ho sé, tinc la sensació que no he acabat d'entendre algunes coses, últimament
Ara bé, el que és la trama dels clans antics, m'agrada molt. L'aparició d'en Madara, que va lluitar contra el primer kage, que tenien el poder aquell de la fusta..., no ho sé, en general el tema aquest dels poders separats per clans em sembla molt atractiva. A veure quan aconseguim acabar d'arrodonir tota la trama dels clans antics i entendre una mica el naixement del món ninja i els primers clans que hi havien, com van evolucionar i tot plegat.
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16652
Reputació : 89
Fecha de inscripción : 08/06/2009
Edad : 36
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Naruto [ritme japonès] Empty Re: Naruto [ritme japonès]

Missatge  Akuma Dj 10 Jun 2010, 12:08

Jo crec que l'Izanagui és una tècnica que agafa una mica la voluntat dels ulls dels Uchiha, i com que són uns ulls una mica especials et permeten "reviure". Més que reviure és donar la voluntat d'un dels ulls per tal de preservar la teva vida.

Jo ara he llegit el derrer capítol, i la aparició de la Kushina era una cosa que esperava des de el moment en que es va donar a conèixer el seu nom, que ve a ser sobre el capítol 364 o algo així quan la Tsunade i en Jiraya parlen sobre els pares d'en Naruto. M'agradaria que gràcies al domini del Kyuubi ara en Naruto pogués parlar amb la seva mare. Me n'alegraria per ell, que també es mereix tenir una mica de felicitat. D'altra banda, la mare segur que té molt a dir sobre el passat, i veurem coses sobre lo especial que són el chakra de la Kushina o el del Naruto. Em pregunto si acabarà tenint alguna mena de poder genètic en Naruto, tot i que per altra banda seria ficar-li massa power-ups al personatge principal.

Salutacions!
Akuma
Akuma
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1282
Puntuació : 7112
Reputació : 32
Fecha de inscripción : 26/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Naruto [ritme japonès] Empty Re: Naruto [ritme japonès]

Missatge  Al-Vhandrel Dj 19 Ago 2010, 09:40

Despres de llegir el capitol 506 de Naruto, on es veu la lluita entre en Guy i en Kisame.

M'ha vingut una il.luminació, crec que en aquest combat en Guy morirà obrint la vuitena porta
i amb el seu sacrifici evitarà mals majors a Konoha.

Crec que serà així perquè és el moment ideal per veure que hi ha darrera la vuitena porta.
Al-Vhandrel
Al-Vhandrel
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1742
Puntuació : 7507
Reputació : 28
Fecha de inscripción : 10/01/2010
Edad : 37

Tornar a dalt Ir abajo

Naruto [ritme japonès] Empty Re: Naruto [ritme japonès]

Missatge  surreak Ds 06 Ago 2011, 22:21

Ningú porta al dia Naruto? Últimament m'està agradant molt.

Les trobades amb els ninjes morts aporten moltíssim. Lo últim d'en Gaara i l'Itachi ho he trobat molt guai. L'una, per bonica, i l'altra per ben treballada.
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16652
Reputació : 89
Fecha de inscripción : 08/06/2009
Edad : 36
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Naruto [ritme japonès] Empty Re: Naruto [ritme japonès]

Missatge  Gray Slimner Ds 06 Ago 2011, 23:44

Sep, jo vaig al dia ^^
A mi també em va agradar molt la tècnica del corb de l'Itachi, però hi ha una cosa que no m'acaba d'encaixar... li va donar aquell corb amb el genjutsu amb l'ordre "protegir Konoha" a en Naruto, i com que aquest genjutsu només està dissenyat per reaccionar davant d'un mangekyo sharingan, hem de suposar que ho va fer pensant en en Madara, ja que l'Itachi sabia que voldria destruir la vila... Ara bé, que això ho faci després de parlar sobre salvar en Sasuke i sabent que tenia pensat entregar-li el seu mangekyo quan s'enfrontessin... podria ser que intuís que en Madara voldria fer-se amb el poder del seu germà petit i li confiés aquell corb a en Naruto amb la intenció de fer tornar en Sasuke a Konoha?

Vaja, no sé si m'he explicat gaire bé, i tampoc és que sigui un dubte trascendental, perquè totes dues opcions són vàlides. El que m'agradaria destacar és que amb això, en Kishimoto s'ha carregat de soca-rel totes les acusacions que havia rebut d'anar improvisant sobre la marxa. Crec que ningú se'n recordava, ja, de la trobada entre en Naruto i l'Itachi i de com aquest li va fer empassar el corb amb l'ull d'en Shisui. Ho tenia tot molt ben pensat, pel que veig xDD
Gray Slimner
Gray Slimner
TCNRM - Traducció
TCNRM - Traducció

Nombre de missatges : 3087
Puntuació : 9052
Reputació : 40
Fecha de inscripción : 11/01/2011
Edad : 32

http://myanimelist.net/profile/Gray_Slimner

Tornar a dalt Ir abajo

Naruto [ritme japonès] Empty Re: Naruto [ritme japonès]

Missatge  surreak Dg 07 Ago 2011, 00:14

A mi també m'ha encantat, això. És genial quan veus que l'autor té les coses ben pensades i ben treballades. Amb Oda passa tot sovint, i Kishimoto, per molt que diguin, també ho sap fer, però potser no tan sovint. Jo estic encantat, ara.
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16652
Reputació : 89
Fecha de inscripción : 08/06/2009
Edad : 36
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Naruto [ritme japonès] Empty Re: Naruto [ritme japonès]

Missatge  Al-Vhandrel Dg 07 Ago 2011, 02:39

Bueno, bueno no estic massa d'acord Gray.

El ningu se'n recordava de lo del corb... em costa de creure. Lo del corb a sigut tema de discussió massa sovint i l'explicació que ha donat el capitol ultim a sigut fluixa. El bee preguntant per forats argumentals...

Per exemple si no reocrdo malament el Sharingan del corb és d'un personantge que va ser anomenat per primera vegada a la reunio dels kages, es a dir, fa molt poc i més important molt despres de que l'itachi fiques el corb dins en Naruto.

Sincerament amb el canvi de fer l'itachi conscient i tal esperava i segueixo esperant alguna conversa més profunda entre dos personatges fonamentals de la seria.

Resumint, en Kishi té "merescudissimes" les acusacions d'anar improvitzant.
Al-Vhandrel
Al-Vhandrel
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1742
Puntuació : 7507
Reputació : 28
Fecha de inscripción : 10/01/2010
Edad : 37

Tornar a dalt Ir abajo

Naruto [ritme japonès] Empty Re: Naruto [ritme japonès]

Missatge  Gray Slimner Dg 07 Ago 2011, 21:06

No entenc què vols dir, Al-Vhandrel. Que en Shisui sigui anomenat per primer cop durant la reunió dels Kages no significa que abans d'això no existís. En aquest capítol ho explica perfectament. En Danzô li va robar l'ull dret i ell li va entregar voluntariament a l'Itachi l'ull esquerre que li quedava. Després d'això va vagar pel bosc, esperant la seva mort. Amb aquesta revelació ens desmonten altre cop la història de l'Itachi, ja que resulta que no va matar el seu millor amic per aconseguir el mangekyo, sinó que tots dos el van obtenir per si sols, i quan en Shisui estava a les últimes, li va entregar un ull al seu camarada i va desaparèixer.

Vaja, no sé, jo no hi trobo cap incongruència xD
Gray Slimner
Gray Slimner
TCNRM - Traducció
TCNRM - Traducció

Nombre de missatges : 3087
Puntuació : 9052
Reputació : 40
Fecha de inscripción : 11/01/2011
Edad : 32

http://myanimelist.net/profile/Gray_Slimner

Tornar a dalt Ir abajo

Naruto [ritme japonès] Empty Re: Naruto [ritme japonès]

Missatge  Akuma Dg 07 Ago 2011, 22:58

Weys! A mi em sembla fantàstic com va enfilant arguments en Kishi.

Estic d'acord amb l'Al en que lo del corb porta bullint per fòrums fa mil. Però estic en contra amb això de que tot ho improvitza. És més, crec que porta coses pensades des de fa moltíssim temps. Cosa que fa vastanta por la veritat. Sobretot tenint en compte lo llarg que és el manga.

Per altra banda, jo del corb esperava una altra cosa. Realment esperava que es fes servir amb en Sasuke, i que això li servís per parlar amb el seu germà i fer-lo entrar en raó. Tot i que ara amb l'Itachi resucitat, i fora del control del Kabutomaru pot ser la cosa vagi per aquí. No sé.

En tot cas, ja començo a tindre ganes de saber alguna cosa sobre en Sasuke, que ara mateix el trobo a faltar, i això que vaig acabar una mica fart en un moment donat.

Finalment comentar que és curiós, que ara el Nagato sembla que hagi agafat força per un tub, que fins i tot s'ha rejuvenit si li voleu dir així. A veure què passa ara.
Akuma
Akuma
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1282
Puntuació : 7112
Reputació : 32
Fecha de inscripción : 26/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Naruto [ritme japonès] Empty Re: Naruto [ritme japonès]

Missatge  Al-Vhandrel Dl 08 Ago 2011, 01:09

Bé el que volia dir, es que el fet que el sishui s'haguès tret l'ull per donar-li al Itachi o no, no esta lligat a algun punt que recordi del argument de Naruto i per tant crec que el pots modificar a plaer.
De fet lost no m'enrecordava que en sishui era l'amic aquell del itachi.
Però ve estic d'acord amb l'akuma vull més sasuke.
Al-Vhandrel
Al-Vhandrel
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1742
Puntuació : 7507
Reputació : 28
Fecha de inscripción : 10/01/2010
Edad : 37

Tornar a dalt Ir abajo

Naruto [ritme japonès] Empty Re: Naruto [ritme japonès]

Missatge  Shruikan Dl 08 Ago 2011, 12:58

Jo el Sasuke tinc ganes que li donin la pallissa que es mereix d'una vegada i ja està, que es fa molt pesat aquest home. Pel que fa a la resta, sí, els últims capítols han estat bastant bé, i la veritat és que ara promet. I en Nagato esperava que per variar estigués al cantó del bons per una vegada. xD Que és el ninja més fort del món, jo espero moltes coses d'ell.

Tot i així la veritat és que tinc ganes de que s'acabi ja la sèrie. S'està allargant massa pel meu gust i arribarà un moment en que el Naruto ho farà tot ell (si fa o no fa com ara, però més exagerat encara) i això em molesta molt, que un sol personatge reculli tota l'atenció. Ja veure'm però. Encara els hi queda per guanyar el Kabutomaru, el Madara i en Sasuke. Es farà etern...
Shruikan
Shruikan
TCAMK-Traducció
TCAMK-Traducció

Nombre de missatges : 1817
Puntuació : 7201
Reputació : 29
Fecha de inscripción : 13/06/2010
Edad : 30
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Naruto [ritme japonès] Empty Re: Naruto [ritme japonès]

Missatge  Gray Slimner Dl 08 Ago 2011, 18:45

Doncs jo el que tinc moltes ganes de veure són els 6 jinchuurikis ressuscitats amb un rinnegan i un sharingan a cada ull xD Segur que acaba sent un bluff, perquè ja no tenen el poder dels bijuus i no saben utilitzar cap doujutsu, però penso que serà digne de veure igualment xD

Per cert, d'on haurà tret tants rinnegans, en Madara? :S
Gray Slimner
Gray Slimner
TCNRM - Traducció
TCNRM - Traducció

Nombre de missatges : 3087
Puntuació : 9052
Reputació : 40
Fecha de inscripción : 11/01/2011
Edad : 32

http://myanimelist.net/profile/Gray_Slimner

Tornar a dalt Ir abajo

Naruto [ritme japonès] Empty Re: Naruto [ritme japonès]

Missatge  Shruikan Dl 08 Ago 2011, 22:21

Jo crec que els rinnegans dels jinchuurikis són com abans els rinnegans dels altres cossos del Pain, que no eren reals però estaven vinculats al cos principal. Penso que deu ser una cosa semblant, que els jinchuurikis estan vinculats a en Madara.
Shruikan
Shruikan
TCAMK-Traducció
TCAMK-Traducció

Nombre de missatges : 1817
Puntuació : 7201
Reputació : 29
Fecha de inscripción : 13/06/2010
Edad : 30
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Naruto [ritme japonès] Empty Re: Naruto [ritme japonès]

Missatge  surreak Ds 15 Oct 2011, 16:17

Buf, tota aquesta saga m'està encantant, però també em perdo molt. Hi ha gent que ja no recordo qui són, o que en parla com si haguéssim de saber qui són i jo tinc la sensació que no han sortit mai.
Èpic, per cert, tota la ressurrecció d'antigues glòries del món ninja. És genial, veure els antics kages dels pobles.

I per últim, el gir que ha fet al capítol 559. El de la màscara no és en Madara?? Mola, mola...
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16652
Reputació : 89
Fecha de inscripción : 08/06/2009
Edad : 36
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Naruto [ritme japonès] Empty Re: Naruto [ritme japonès]

Missatge  Gray Slimner Ds 15 Oct 2011, 16:39

Quan vaig veure això, vaig recordar l'antiga teoria que deia que en Tobi era l'Obito (el company d'equip d'en Kakashi). Aquesta teoria es basava en el fet que la màscara d'en Tobi només tenia el forat de l'ull dret, i com que l'Obito havia regalat el seu ull esquerre a en Kakashi abans de morir, no li caldria un forat per l'altre ull, en cas de ser ell. A més, Tobi és gairebé un anagrama d'Obito. Aquesta possibilitat, però, es va descartar (almenys no en vaig sentir a parlar massa més) després de saber que l'enmascarat era en Madara.

Després de llegir el capítol, vaig rumiar una mica i em vaig adonar que tant el sharingan d'en Kakashi com el de "l'enmascarat" (fins ara se li deia Madara, però ara ja no està tan clar) posseeixen tècniques espacio-temporal. Tots dos poden enviar coses o persones a una altra dimensió, el que passa és que en Tobi pot accedir a aquesta dimensió i en Kakashi no. Tindria sentit pensar que han desenvolupat el mateix jutsu perquè tenen el mateix sharingan (de fet, em penso que no s'ha vist la forma del magekyo d'en Tobi, i per tant no podem descartar que sigui així).

També podria ser que l'Uchiha enmascarat li hagués robat l'ull dret al difunt Obito. O potser ni tan sols estan connectats, aquests dos ulls, i la tècnica dimensional d'en Kakashi i en Tobi s'ha desenvolupat paral·lelament amb sharingans diferents, vés a saber xD
Gray Slimner
Gray Slimner
TCNRM - Traducció
TCNRM - Traducció

Nombre de missatges : 3087
Puntuació : 9052
Reputació : 40
Fecha de inscripción : 11/01/2011
Edad : 32

http://myanimelist.net/profile/Gray_Slimner

Tornar a dalt Ir abajo

Naruto [ritme japonès] Empty Re: Naruto [ritme japonès]

Missatge  surreak Ds 15 Oct 2011, 17:43

Cert. Home, la teoria em fa força el pes pel que fa a coherència, però preferiria que no fos així. Quin motiu podria tenir l'Obito per organitzar tot aquest sarau? Per què hauria de ser "dolent" un antic company d'en Kakashi?

Per cert, no recordo pas que en Kakashi faci tècniques espai-temporals... Quan ho va fer això?
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16652
Reputació : 89
Fecha de inscripción : 08/06/2009
Edad : 36
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Naruto [ritme japonès] Empty Re: Naruto [ritme japonès]

Missatge  Gray Slimner Ds 15 Oct 2011, 18:00

Un parell de cops. El primer em penso que és lluitant contra en Deidara, molt al principi de Shippuden. Envia una bomba immensa que amenaça amb destruir-los a tots a una altra dimensió, però després queda esgotat. I si no recordo malament, lluitant contra en Pain ho torna a fer... però no ho recordo massa, que algú ho confirmi o ho desmenteixi, sisplau.
El que sí que recordo és que no utilitza massa aquesta tècnica perquè consumeix molt chackra i ell en té molt poc :-/

I sí, tens raó, a priori, no sembla que l'Obito hagi de tenir cap motiu per voler dominar el món xD Per això he afegit al final que potser algú li va agafar l'altre ull.
Gray Slimner
Gray Slimner
TCNRM - Traducció
TCNRM - Traducció

Nombre de missatges : 3087
Puntuació : 9052
Reputació : 40
Fecha de inscripción : 11/01/2011
Edad : 32

http://myanimelist.net/profile/Gray_Slimner

Tornar a dalt Ir abajo

Naruto [ritme japonès] Empty Re: Naruto [ritme japonès]

Missatge  Akuma Ds 15 Oct 2011, 18:10

Home, jo vaig descartar que fos l'Obito fa un temps. De totes formes, això que ara aparegui en Madara, m'ha deixat fet pols, tot i que es veia a vindre algo per l'estil.

Sigui com sigui, tinc ganes de saber qui és realment aquest Tobi. El germà d'en Madara pot ser? Després de tot, no seria tan complicat replantar-se els ulls del seu germà un cop mort en mans d'en Hashirama. I per altra banda, tpc hem vist el seu mangekyo sharingan, o sigui que a saber.

Per cert. Tinc ganes de veure com reaccionarà en Sasuke quan vegi que en Madara no és qui li ha dit que és, i vegi que s'ha deixat enganyar un altre cop. Friso per veure la cara de boig que pugui fer quan s'enteri xD
Akuma
Akuma
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1282
Puntuació : 7112
Reputació : 32
Fecha de inscripción : 26/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Naruto [ritme japonès] Empty Re: Naruto [ritme japonès]

Missatge  surreak Ds 15 Oct 2011, 18:18

Home, la idea que algú robés els ulls de l'Obito és bastant seductora. El que falta per saber és qui. Però no es crea un misteri així si el lector no coneix el que hi ha sota la màscara, no? És a dir, si és un personatge nou, no té gaire sentit posar-hi misteri...

Per cert, podria ser l'Orochimaru? No té gaire sentit, perquè en teoria és mort i reabsorbit pel Kabuto, però sempre m'ha semblat un dolent d'aquells inconsumible, a l'estil Naraku d'Inuyasha.

Per cert, em sembla que ja ho vaig dir una vegada, però estic molt i molt perdut amb els atacs del sharingan. No sé què fa cada un, d'on prové, de qui és... Estic desesperat, amb el coi d'ulls de Naruto.
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16652
Reputació : 89
Fecha de inscripción : 08/06/2009
Edad : 36
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Naruto [ritme japonès] Empty Re: Naruto [ritme japonès]

Missatge  Gray Slimner Ds 15 Oct 2011, 19:00

Akuma escrigué:Sigui com sigui, tinc ganes de saber qui és realment aquest Tobi. El germà d'en Madara pot ser? Després de tot, no seria tan complicat replantar-se els ulls del seu germà un cop mort en mans d'en Hashirama. I per altra banda, tpc hem vist el seu mangekyo sharingan, o sigui que a saber.
Em penso que mor abans que en Madara s'enfronti a en Hashirama, no?
I no podria ser que hi hagués hagut una mena d'intercanvi de papers? Se m'acaba d'acudir ara xD Potser el germà del Madara el va matar i li va prendre els ulls i el que va quedar viu i ara s'amaga rere la màscara és ell (el germà, és que no en recordo el nom xD)...
De totes maneres, m'estic començant a fer "la pixa un lio"... Si un cop mort, l'enmascarat li pren els ulls a l'Itachi i després els hi dóna al Sasuke, per què quan el ressusciten amb l'Edo Tensei continua tenint el sharingan amb l'amaterasu i el susano'o? Pfff... em penso que quan s'acabi la sèrie hauré de fer una marató de Naruto i mirar-me-la tota de dalt a baix per acabar d'entendre-la xD
Gray Slimner
Gray Slimner
TCNRM - Traducció
TCNRM - Traducció

Nombre de missatges : 3087
Puntuació : 9052
Reputació : 40
Fecha de inscripción : 11/01/2011
Edad : 32

http://myanimelist.net/profile/Gray_Slimner

Tornar a dalt Ir abajo

Naruto [ritme japonès] Empty Re: Naruto [ritme japonès]

Missatge  Akuma Ds 15 Oct 2011, 19:07

Pel que em sembla recordar, el Sharigan té diferents tipus de poder. El sharingan bàsic té el moder de veure els moviments que fa l'adversari. És a dir, qui té el Sharingan, pot veure com a camera lenta el que esta fent l'enemic en cada instant. Al menys sempre que es tracti de tècniques de menys de rang S. El fet de poder veure el que fa cada persona, fa que puguin copiar técniques si dominen els elements que l'enemic i tal. Per això en Kakashi és el ninja copia. Pq té en Sharingan, i és un mestre dels elements com ha hem vist en més d'una ocasió.

Si recordes la lluita del Sasuke contra en Naruto, quan en Sasuke aconsegueix les 3 aspes del sharingan, és capaç de veure el Xacra del Kyubi que envolta en Naruto, i per això aconsegueix esquivar alguns cops. No tots, perque una cosa es veure els moviments, i l'altre ben diferent es tindre la capacitat d'esquivar-los i tal.

Per altra banda, hi ha el Mangekyo sharingan, que en principi s'aconsegueix mitjançant molt d'entrenament o una forta emoció. En principi l'Itachi aconsegueix el seu mitjançant la mort d'un amic. Tot i que em sembla recordar que aquest mateix ho desmenteix a la última lluita contra en Naruto.

El Mangekyo a priori té diferents poders depenent de qui el tingui, però en principi el portador de l'ull aconsegueix 3 habilitats especials. En el cas de l'Itachi i en Sasuke, tenen l'Amaterasu(foc negre), el Susanoo (l'armadura chunga) i tenen la técnica de Genjutsu (ilusoria).
En Kakashi té una espai temporal que s'emporta a una altra dimensió el que fixa, com bé diu en Gray, quan lluita amb en Deidara, treu foc de l'Amaterasu després de la lluita Sasuke vs Itachi, etc.

Per últim hi ha el Mangekyo sharingan etern, que fa que el portador no es quedi ceg per usar les técniques del dimoni del sharingan, i es fa mitjançant l'implantació d'un altre sharingan.

Espero haver-ho explicat bé.
Akuma
Akuma
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1282
Puntuació : 7112
Reputació : 32
Fecha de inscripción : 26/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Naruto [ritme japonès] Empty Re: Naruto [ritme japonès]

Missatge  surreak Ds 15 Oct 2011, 19:57

Ostres! Doncs sí, ho has explicat de conya. Gràcies!
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16652
Reputació : 89
Fecha de inscripción : 08/06/2009
Edad : 36
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Naruto [ritme japonès] Empty Re: Naruto [ritme japonès]

Missatge  surreak Dj 20 Oct 2011, 16:28

560 llegit.

Tinc uns quants dubtes més. Resulta que en Madara va aconseguir fer sorgir el Rinnegan dintre seu, després de superar els poders del sharingan. I ara, quan el fa servir, atura l'atac d'en Naruto com si res. Com ho ha fet? Quin poder té el rinnegan que para l'atac tan fàcilment?

I d'altra banda, això del "ninja of the six paths" (jo m'ho llegeixo en anglès, no sé com deu ser la traducció en castellà), que no tinc ni idea de què és. Sé que fa molt temps que en parlen, i que va sortint, però no recordo d'on va sortir. El poder d'un déu i tot això. Algú se'n recorda?

I bueno, hem vist tot el que ha fet l'emmascarat per aconseguir un ull sharingan i l'altre rinnegan, i ara resulta que en madara ja els tenia tots dos abans de morir. Així doncs, si l'emmascarat era en Madara, no tenia cap necessitat d'aconseguir el rinnegan si ja el tenia. Més apostes a que l'emmascarat no és ni ha estat mai en Madara. Qui coi deu ser, doncs?
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16652
Reputació : 89
Fecha de inscripción : 08/06/2009
Edad : 36
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Naruto [ritme japonès] Empty Re: Naruto [ritme japonès]

Missatge  Gray Slimner Dj 20 Oct 2011, 18:56

Estic bastant perdut respecte a l'emmascarat, com tu, però amb això altre si que et puc donar un cop de mà:
surreak escrigué:I d'altra banda, això del "ninja of the six paths" (jo m'ho llegeixo en anglès, no sé com deu ser la traducció en castellà), que no tinc ni idea de què és. Sé que fa molt temps que en parlen, i que va sortint, però no recordo d'on va sortir. El poder d'un déu i tot això. Algú se'n recorda?
Recordes que en Nagato tenia 6 Pains? Cada un d'ells tenia el poder d'un dels 6 camins del rin'negan, per això al primer usuari d'aquesta tècnica ocular se l'anomenava així. El ninja dels 6 camins és el famós Rikoudou sennin, un ermità que posseïa el primer rin'negan i va inventar el ninjutsu per posar fi a les guerres. Es diu que és el ninja més poderós de tots els temps. Quan ell vivia, hi havia una mena de monstre poderosíssim anomenat Juubi. En rikudou sennin s'hi va enfrontar i, tot i que no el va poder derrotar, va dividir el seu poder en 9 parts; els nou bijuus.
En rikudou sennin tenia dos fills. Un d'ells (el gran, si no recordo malament) va heretar els seus ulls i el seu increïble talent pel ninjutsu. El petit no va sortir amb els seus ulls, però en canvi tenia la seva mateixa poderosa complexió física, la seva determinació i la seva bondat. Quan, al seu llit de mort, en rikudou sennin va haver d'escollir qui seria el seu successor, es va decidir pel fill petit, i així va ser com va néixer la rivalitat entre els dos germans. Amb el pas del temps, els descendents del primer fill van adoptar el nom d'Uchiha per al seu clan, i els del segon fill, el de Senju.
Per això es diu que l'enfrontament entre en Naruto i en Sasuke és cosa del destí, perquè tot i que en Naruto no és del clan Senju, sí que ha heretat la "voluntat del foc" dels fundadors de Konoha, i em penso que la seva mare, del clan Uzumaki està emparentada d'alguna manera amb els Senju (de fet, fa poc es va dir al manga que la nova habilitat d'en Naruto per percebre el mal ve de l'esposa d'en Senju Hashirama, una Uzumaki). Doncs això, que em desvio xD Després de la rivalitat entre els dos fills d'en Rikudou sennin i en Madara i en Hashirama, aquesta és la següent.

Espero no haver-me equivocat en res i que això t'hagi refrescat la memòria ^^
Gray Slimner
Gray Slimner
TCNRM - Traducció
TCNRM - Traducció

Nombre de missatges : 3087
Puntuació : 9052
Reputació : 40
Fecha de inscripción : 11/01/2011
Edad : 32

http://myanimelist.net/profile/Gray_Slimner

Tornar a dalt Ir abajo

Naruto [ritme japonès] Empty Re: Naruto [ritme japonès]

Missatge  Akuma Dj 20 Oct 2011, 22:20

Jo crec que ho has explicat bé Gray.

Ara parlant del capítol. Això que ha fet el Madara de veritat és una passada. Jo ho feia servir al final fantasy 9. Es diu ecatombe xDDD

Realment sembla un pedrolo força gran. Pot ser la lluna directament?
Akuma
Akuma
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1282
Puntuació : 7112
Reputació : 32
Fecha de inscripción : 26/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Naruto [ritme japonès] Empty Re: Naruto [ritme japonès]

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum