Seguim actius!

Últimos temas
» Per col·laborar amb vosaltres
Naruto [ritme japonès] - Página 2 EmptyDs 20 Abr 2024, 19:14 por shira-chan

» Vull traduir
Naruto [ritme japonès] - Página 2 EmptyDl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención

» M'agradaria participar!
Naruto [ritme japonès] - Página 2 EmptyDv 22 Des 2023, 17:54 por Dan

» M'agradaria llegir One Piece des d'un inici en català
Naruto [ritme japonès] - Página 2 EmptyDv 22 Des 2023, 10:15 por shira-chan

» M'agradaria unir-me
Naruto [ritme japonès] - Página 2 EmptyDg 05 Nov 2023, 17:44 por shira-chan

» M'agradaria unir-m'hi
Naruto [ritme japonès] - Página 2 EmptyDg 17 Set 2023, 20:26 por victor_v

» Vull col·laborar!!!
Naruto [ritme japonès] - Página 2 EmptyDc 23 Nov 2022, 16:27 por Intervención

» Entrar el blog
Naruto [ritme japonès] - Página 2 EmptyDg 02 Oct 2022, 16:21 por Intervención

» Bon dia, bona tarda, bon vespre!
Naruto [ritme japonès] - Página 2 EmptyDt 13 Set 2022, 20:22 por shira-chan


Naruto [ritme japonès]

+2
Akuma
surreak
6 participantes

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Ir abajo

Naruto [ritme japonès] - Página 2 Empty Re: Naruto [ritme japonès]

Missatge  Gray Slimner Dj 20 Oct 2011, 18:56

Estic bastant perdut respecte a l'emmascarat, com tu, però amb això altre si que et puc donar un cop de mà:
surreak escrigué:I d'altra banda, això del "ninja of the six paths" (jo m'ho llegeixo en anglès, no sé com deu ser la traducció en castellà), que no tinc ni idea de què és. Sé que fa molt temps que en parlen, i que va sortint, però no recordo d'on va sortir. El poder d'un déu i tot això. Algú se'n recorda?
Recordes que en Nagato tenia 6 Pains? Cada un d'ells tenia el poder d'un dels 6 camins del rin'negan, per això al primer usuari d'aquesta tècnica ocular se l'anomenava així. El ninja dels 6 camins és el famós Rikoudou sennin, un ermità que posseïa el primer rin'negan i va inventar el ninjutsu per posar fi a les guerres. Es diu que és el ninja més poderós de tots els temps. Quan ell vivia, hi havia una mena de monstre poderosíssim anomenat Juubi. En rikudou sennin s'hi va enfrontar i, tot i que no el va poder derrotar, va dividir el seu poder en 9 parts; els nou bijuus.
En rikudou sennin tenia dos fills. Un d'ells (el gran, si no recordo malament) va heretar els seus ulls i el seu increïble talent pel ninjutsu. El petit no va sortir amb els seus ulls, però en canvi tenia la seva mateixa poderosa complexió física, la seva determinació i la seva bondat. Quan, al seu llit de mort, en rikudou sennin va haver d'escollir qui seria el seu successor, es va decidir pel fill petit, i així va ser com va néixer la rivalitat entre els dos germans. Amb el pas del temps, els descendents del primer fill van adoptar el nom d'Uchiha per al seu clan, i els del segon fill, el de Senju.
Per això es diu que l'enfrontament entre en Naruto i en Sasuke és cosa del destí, perquè tot i que en Naruto no és del clan Senju, sí que ha heretat la "voluntat del foc" dels fundadors de Konoha, i em penso que la seva mare, del clan Uzumaki està emparentada d'alguna manera amb els Senju (de fet, fa poc es va dir al manga que la nova habilitat d'en Naruto per percebre el mal ve de l'esposa d'en Senju Hashirama, una Uzumaki). Doncs això, que em desvio xD Després de la rivalitat entre els dos fills d'en Rikudou sennin i en Madara i en Hashirama, aquesta és la següent.

Espero no haver-me equivocat en res i que això t'hagi refrescat la memòria ^^

Gray Slimner
TCNRM - Traducció
TCNRM - Traducció

Nombre de missatges : 3087
Fecha de inscripción : 11/01/2011

http://myanimelist.net/profile/Gray_Slimner

Tornar a dalt Ir abajo

Naruto [ritme japonès] - Página 2 Empty Re: Naruto [ritme japonès]

Missatge  Akuma Dj 20 Oct 2011, 22:20

Jo crec que ho has explicat bé Gray.

Ara parlant del capítol. Això que ha fet el Madara de veritat és una passada. Jo ho feia servir al final fantasy 9. Es diu ecatombe xDDD

Realment sembla un pedrolo força gran. Pot ser la lluna directament?

Akuma
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1282
Fecha de inscripción : 26/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Naruto [ritme japonès] - Página 2 Empty Re: Naruto [ritme japonès]

Missatge  surreak Dj 20 Oct 2011, 22:38

No seria estrany, que fos la lluna...

I lo del rinnegan, em podeu explicar com ha parat l'atac del Naruto amb el rinnegan?

Per cert, Gray, l'explicació de collons, eh Very Happy
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16664
Reputació : 89
Fecha de inscripción : 08/06/2009
Edad : 36
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Naruto [ritme japonès] - Página 2 Empty Re: Naruto [ritme japonès]

Missatge  Shruikan Dv 21 Oct 2011, 00:08

Jo lo del rinnegan ja ho he trobat exagerat. Sé que potser d'altres no ho veuen així, però és que a mi totes les habilitats noves del sharingan se m'apareixen com sortides de la maniga. Aquest ull fa de tot menys copiar, que és lo que per en realitat servia.
I lo del meteorit m'he quedat flipant, perquè és exactament igual a l'atac final de l'Itachi al Naruto Ultimate Ninja Storm.
Shruikan
Shruikan
TCAMK-Traducció
TCAMK-Traducció

Nombre de missatges : 1817
Puntuació : 7213
Reputació : 29
Fecha de inscripción : 13/06/2010
Edad : 30
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Naruto [ritme japonès] - Página 2 Empty Re: Naruto [ritme japonès]

Missatge  Gray Slimner Dv 21 Oct 2011, 01:32

He estat revisant capítols recents perquè em sonaven molt les tècniques del Madara amb el rin'negan i em penso que més o menys n'he tret l'entrellat. L'absorció del Rasenshuriken l'hauria fet mitjançant el "camí dels fantasmes afamats" (recordeu que hi havia un Pain que absorvia tots els jutsus). Al capítol 550 el Nagato ressuscitat el torna a fer servir, més concretament a la pàgina 16 xD
I pel que fa al roc monstruós aquell... primer m'ha recordat a la tècnica definitiva de l'últim Pain, el que atreia i repel·lia les coses, que creava un pedrot de dimensions considerables (de fet, tenia força gravitacional pròpia i tot xD) i he vist que al capítol 549 n'apareix una versió en miniatura.
Gray Slimner
Gray Slimner
TCNRM - Traducció
TCNRM - Traducció

Nombre de missatges : 3087
Puntuació : 9064
Reputació : 40
Fecha de inscripción : 11/01/2011
Edad : 32

http://myanimelist.net/profile/Gray_Slimner

Tornar a dalt Ir abajo

Naruto [ritme japonès] - Página 2 Empty Re: Naruto [ritme japonès]

Missatge  shira-chan Dv 21 Oct 2011, 10:13

Estic absolutament d'acord amb la Shruikan. I això de fer evolucionar els ulls d'una classe a una altra m'ha desagradat infinitament. No sóc la meitat de friki de naruto que vosaltres i suposo que aquesta evolució del Sharingan a Rinnengan és per això que heu explicat dels avantpassats. Però per mi el Sharingan, el Byakugan, el Rinnengan, etc, són ulls molóns que té gent concreta. Si ara el Byakugan passa a ser un Sharingan per X motiu, vaja, m'enfadaré de nou. Inventa't una evolució del Sharingan encara més molona, però que de sobte canviïs d'ull... Neutral Per mi és com si de sobte el braç l'hi hagués evolucionat i es tornés de negre (com si li aparegués el braç d'algú de raça negra, no sé si m'explico). Per més que a l'ADN hi tingui algu d'algún avantpassat negre, no us semblaria grotesc i estrany? Pos així ho veig jo.

Per altra banda... aquesta tècnica dels Rocs... ¬¬' Si és la Lluna ok, el Rinnengan pot atraure cossos celestes. Però si són roques randomly, estic convençuda que una cosa així, algun mestre de la terra ho hauria de poder fer millor i tot i sense tanta parafernàlia. Però segur que li trencarien la roca amb un cop de puny. Perquè la roca feta amb els ulls ha de ser més poderosa? Vaja, discriminació. Ok que els clans aquests Uchiha i Senju hagin de ser molt més forts que la resta, però que es busqui jutsus realment més guais, no? Igual que el de les flames eternes... un jutsu així és més propi d'algun usuari del foc ben poderós... Vaja, que em falta una mica de divisió real de poders... A Fairy Tail o a One Piece ho fan molt millor.
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20231
Reputació : 169
Fecha de inscripción : 01/01/2010
Edad : 37
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

Naruto [ritme japonès] - Página 2 Empty Re: Naruto [ritme japonès]

Missatge  surreak Dv 21 Oct 2011, 11:02

A mi també em falta que els poders estiguin més clars, perquè normalment m'agrada associar un personatge a un poder i tal. En aquest sentit, One Piece m'agrada molt. Ara bé, tot i fer-me un fart de predre'm, amb Naruto, quan arriben en Gray i/o l'Akuma i m'ho expliquen una mica, m'agrada força. xD

Lo dels ulls molava molt. Jo també crec que que el sharingan se li ha escapat de les mans, perquè ha assolit moltíssima importància quan de bon principi era una característica de clan, com el byakugan. I segurament s'ha d'anar traient tècniques del sharingan de la màniga perquè la majoria dels personatges que han assolit protagonisme en són usuaris. Ara bé, a mi no em desagrada tant que, si et fas molt poderós amb el sharingan, acabis desenvolupant el rinnegan. Tal com dius, shira, els poders no estan tan ben delimitats, així que no està malament que, si tens gens recessius del rinnegan i t'entrenes com un locu, acabis generant el rinnegan.
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16664
Reputació : 89
Fecha de inscripción : 08/06/2009
Edad : 36
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Naruto [ritme japonès] - Página 2 Empty Re: Naruto [ritme japonès]

Missatge  shira-chan Dc 19 Des 2012, 01:58

Jolin...
Spoiler:
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20231
Reputació : 169
Fecha de inscripción : 01/01/2010
Edad : 37
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

Naruto [ritme japonès] - Página 2 Empty Re: Naruto [ritme japonès]

Missatge  Akuma Dc 19 Des 2012, 11:45

Estic d'acord amb tu Shira. De totes formes m'ha semblat un capítol sublim.
Spoiler:
Akuma
Akuma
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1282
Puntuació : 7124
Reputació : 32
Fecha de inscripción : 26/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Naruto [ritme japonès] - Página 2 Empty Re: Naruto [ritme japonès]

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum