Seguim actius!

Últimos temas
» Vull traduir
One Piece [Ritme Japonès] EmptyDl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención

» M'agradaria participar!
One Piece [Ritme Japonès] EmptyDv 22 Des 2023, 17:54 por Dan

» M'agradaria llegir One Piece des d'un inici en català
One Piece [Ritme Japonès] EmptyDv 22 Des 2023, 10:15 por shira-chan

» M'agradaria unir-me
One Piece [Ritme Japonès] EmptyDg 05 Nov 2023, 17:44 por shira-chan

» M'agradaria unir-m'hi
One Piece [Ritme Japonès] EmptyDg 17 Set 2023, 20:26 por victor_v

» Vull col·laborar!!!
One Piece [Ritme Japonès] EmptyDc 23 Nov 2022, 16:27 por Intervención

» Entrar el blog
One Piece [Ritme Japonès] EmptyDg 02 Oct 2022, 16:21 por Intervención

» Bon dia, bona tarda, bon vespre!
One Piece [Ritme Japonès] EmptyDt 13 Set 2022, 20:22 por shira-chan

» M'agradaria unir-me a vosaltres!
One Piece [Ritme Japonès] EmptyDc 24 Ago 2022, 10:20 por Shruikan


One Piece [Ritme Japonès]

+8
josocelteupare
mr.2 bon clay
Akuma
Shruikan
Gruay
Al-Vhandrel
surreak
shira-chan
12 participantes

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Ir abajo

One Piece [Ritme Japonès] Empty One Piece [Ritme Japonès]

Missatge  shira-chan Dj 11 Feb 2010, 13:35

T_T I tal. Brutal. Ploro de debò, de ràbia, quasi...
No pot ser!! Bua! Ara, potser això serveix de detonant i en Luffy ho fa esclatar tot, que encara ha fet poquet, el xabal...

UAAAAAAAAAA!!! No vull, no vull, no vull!!! Mad
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Nombre de missatges : 10237
Puntuació : 20188
Reputació : 169
Fecha de inscripción : 01/01/2010
Edad : 37
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

One Piece [Ritme Japonès] Empty Re: One Piece [Ritme Japonès]

Missatge  surreak Dj 29 Abr 2010, 16:09

Pobre Luffy...
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16622
Reputació : 89
Fecha de inscripción : 08/06/2009
Edad : 36
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

One Piece [Ritme Japonès] Empty Re: One Piece [Ritme Japonès]

Missatge  Al-Vhandrel Dc 13 Oct 2010, 20:29

Quasi arribem al capitol 600. cheers

De moment la introduccio dels nous personatges em sorpren, s'han tornat com més terribles.

El Zoro en l'anterior capitol em va fer por, (tot i que es un dibuix).
Tinc curiositat de veure el nou estil de lluita del Ussop, me'l imagino estil 'la guineu platejada' a yo yo hakusho.
Tot i que la Robin i en Brook també em criden l'atencio, (respecte els spoilers de la setmana sembla que en Brook podrem saber una mica més sobre els seus 2 anys)

La situacio promet amb la marina reunint-se i el barret de palla falsos planejant un atac massiu. Em pregunto si serà un tots contra 10?
Al-Vhandrel
Al-Vhandrel
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1742
Puntuació : 7477
Reputació : 28
Fecha de inscripción : 10/01/2010
Edad : 37

Tornar a dalt Ir abajo

One Piece [Ritme Japonès] Empty Re: One Piece [Ritme Japonès]

Missatge  Gruay Dt 04 Gen 2011, 15:32

Capítol Brutal... Tot i que em va agradar més el penúltim bàsicament pel final.
M'acaba de dir l'Akuma que haurem d'esperar fins la tercera setmana de gener pel següent... WTF?!
Gruay
Gruay
TCNM-Correcció
TCNM-Correcció

Nombre de missatges : 3065
Puntuació : 9431
Reputació : 16
Fecha de inscripción : 25/02/2010
Edad : 32
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

One Piece [Ritme Japonès] Empty Re: One Piece [Ritme Japonès]

Missatge  surreak Ds 02 Abr 2011, 20:36

Enga, nens! Saga fons del mar! Tritons! Per fi arribem al lloc d'on va sortir l'Arlong, que al seu moment, ja va parlar d'en Jinbei. I ara aquest ens confessa que va ser l'artífex de tot plegat.
Va, va! Què us sembla, tot plegat?
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16622
Reputació : 89
Fecha de inscripción : 08/06/2009
Edad : 36
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

One Piece [Ritme Japonès] Empty Re: One Piece [Ritme Japonès]

Missatge  Shruikan Ds 02 Abr 2011, 22:06

Doncs no sé per què però a mi aquesta saga se m'està fent pesada. No sé massa bé on l'Oda vol anar a parar. Era que per fi ha sortit en Jimbei però, sembla que la cosa s'anima una mica. Jimbei ruls.
Shruikan
Shruikan
TCAMK-Traducció
TCAMK-Traducció

Nombre de missatges : 1817
Puntuació : 7171
Reputació : 29
Fecha de inscripción : 13/06/2010
Edad : 30
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

One Piece [Ritme Japonès] Empty Re: One Piece [Ritme Japonès]

Missatge  Gruay Dl 04 Abr 2011, 18:42

Se t'està fent pesada? Perdoni vostè, però discrepo xD
A mi m'està encantant! Per fi veiem/veurem lluitar de debò a la tripulació després de l'entrenament dels dos anys!
Tinc ganes de veure més lluites xD

Mola molt que lligui les coses amb el passat, però queda raro, perquè penses: si el hodi aquest és tan fort, perquè no van enviar-lo a ell en comptes de a l'Arlong per conquerir-ho tot? O s'ha tornat tan fort últimament? I les drogues aquestes? Per què no en tenia l'Arlong? xDD
Gruay
Gruay
TCNM-Correcció
TCNM-Correcció

Nombre de missatges : 3065
Puntuació : 9431
Reputació : 16
Fecha de inscripción : 25/02/2010
Edad : 32
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

One Piece [Ritme Japonès] Empty Re: One Piece [Ritme Japonès]

Missatge  surreak Dl 04 Abr 2011, 20:07

En algun moment diu que en Hodi era petit quan l'Arlong va marxar, i que somiava ser la seva mà dreta, però que no era prou fort. També hem de tenir en compte que han passat bastants anys, des de l'Arlong. Almenys això sembla quan parlen de l'Arlong, que els quedi molt llunyà.
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16622
Reputació : 89
Fecha de inscripción : 08/06/2009
Edad : 36
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

One Piece [Ritme Japonès] Empty Re: One Piece [Ritme Japonès]

Missatge  Gruay Dl 04 Abr 2011, 20:40

Ostres, lo de que llavors era petit, no me'n vaig enterar doncs xD
I ja sé que han passat molts anys i que deuen haver entrenat i tal, però tot i així se'm fa raro veure que ara són tan forts comparats amb l'Arlong. Abans de dir això, que consti que em mola molt que lliguin les coses amb el que ha passat fa temps xD, però seguint amb això de dir coses que estan relacionades amb el passat i tal, també se'm va fer molt estrany el tema del salt enrere per explicar l'infància d'en Luffy, ja que no n'havien dit mai res ni se n'havia sentit a parlar ni res.
Sé que és de fa uns capítols, però sempre ho havia pensat xDD
Gruay
Gruay
TCNM-Correcció
TCNM-Correcció

Nombre de missatges : 3065
Puntuació : 9431
Reputació : 16
Fecha de inscripción : 25/02/2010
Edad : 32
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

One Piece [Ritme Japonès] Empty Re: One Piece [Ritme Japonès]

Missatge  surreak Dl 04 Abr 2011, 20:52

A mi també em va passar, ara que ho dius. Era raro, però també és cert que no se'n sap res, de la infància d'en luffy, excepte pel flashback d'en shanks. Així que suposo que això devia ser abans. Però sí, a mi també em va descol·locar una mica... i allò que rondessin els tenryuubito per allí encara més.
Que lligui les coses, i faci sortir personatges vells, i tot... a mi també m'encanta. Encara espero en candeletes que la Vivi es torni a unir a la tripulació.
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16622
Reputació : 89
Fecha de inscripción : 08/06/2009
Edad : 36
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

One Piece [Ritme Japonès] Empty Re: One Piece [Ritme Japonès]

Missatge  Akuma Dt 05 Abr 2011, 10:19

0.0 no havia vist aquest tema!!!! It's trolling time!! Jajajaja.

Doncs a mi m'agrada tot plegat el que està passant. Jo tenia ja ganes de veure la illa de les sirenes i el tritons. A més, el fet que cadascun dels personatges s'hagi tornat tant fort, és per els llocs on han anat a petar. Si en comptes d'on han estat, haguessin anat cap a algun altre lloc, no haguessin crescut en força com ho han fet.

Jo sinceramennt tinc cursiositat pel Sanji, que encara no ha ensenyat res a part de desagnar-se qhen he see booooobs xDDD.

I weno, que dir de l'Usop, és el meu personatge favorit. Ara que és més fort i menys poruc espero que ensenyi un bon espectacle.
Akuma
Akuma
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1282
Puntuació : 7082
Reputació : 32
Fecha de inscripción : 26/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

One Piece [Ritme Japonès] Empty Re: One Piece [Ritme Japonès]

Missatge  Gruay Dl 18 Abr 2011, 15:07

Uaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!!! L'Arlong! *_* Com mola!
Aquest capítol m'ha agradat moltíssim, a part de perquè surt l'Arlong, perquè s'ha vist el tema de la reina, tot i que encara està viva, i també l'autèntic origen dels Sun Pirates.
El Tiger aquest mola bastant també, tot i que no tant com l'Arlong xD
Gruay
Gruay
TCNM-Correcció
TCNM-Correcció

Nombre de missatges : 3065
Puntuació : 9431
Reputació : 16
Fecha de inscripción : 25/02/2010
Edad : 32
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

One Piece [Ritme Japonès] Empty Re: One Piece [Ritme Japonès]

Missatge  surreak Ds 20 Ago 2011, 20:20

Heu vist el capítol d'aquesta setmana? Ha molat veure les noves tècniques de tots plegats. I lo nou del Sanji és genial. Impressionant. El pas de lluna!!
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16622
Reputació : 89
Fecha de inscripción : 08/06/2009
Edad : 36
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

One Piece [Ritme Japonès] Empty Re: One Piece [Ritme Japonès]

Missatge  Shruikan Ds 20 Ago 2011, 20:23

Sip, ha estat molt bé. M'han agradat sobretot els nous vehicles, especialment el tanc i en Chopper tot motivat. xD El que no entenc és com és que en Franky de cop torna a tenir el mateix pentinat que abans. No estava ben pelat, ara?
Shruikan
Shruikan
TCAMK-Traducció
TCAMK-Traducció

Nombre de missatges : 1817
Puntuació : 7171
Reputació : 29
Fecha de inscripción : 13/06/2010
Edad : 30
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

One Piece [Ritme Japonès] Empty Re: One Piece [Ritme Japonès]

Missatge  surreak Ds 20 Ago 2011, 20:33

La primera vegada que es veuen després de la separació, en Franky va tot pelat, però els hi diu no sé què: "mireu això" o algo així. I si no recordo malament, apreta un botonet, i flop! li surt tota la melena una altra vegada. O sigui, que té tupé retràctil, ara. Es pot posar i treure.
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16622
Reputació : 89
Fecha de inscripción : 08/06/2009
Edad : 36
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

One Piece [Ritme Japonès] Empty Re: One Piece [Ritme Japonès]

Missatge  mr.2 bon clay Dj 22 Mar 2012, 13:08

Vinga va, hem de posar aquest fil en odre ja que l'última publicació fa referència a quant es troben 2 anys després. Que podeu comentar de la Saga Giogyn? Com veieu la saga del nou món? Trupulació del barret de Palla, Trafalgar Law, Smoker i Tashigui?

mr.2 bon clay
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 6
Puntuació : 4395
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 22/03/2012
Edad : 36
Ubicació : Sabadell

Tornar a dalt Ir abajo

One Piece [Ritme Japonès] Empty Re: One Piece [Ritme Japonès]

Missatge  mr.2 bon clay Dj 22 Mar 2012, 13:31

Bé, llegit el manga 661, he de dir que l'únic que no m'ha agradat és el canvi de personalitats o (Caos) que ha fet en Law. Ho he trobat excessiu per la història que ja està bastant embolicada.

La setmana vinent més!

Per cert, la Tashigui començant a utilitzar Haki? i l'Smoker encara va amb la punyetera barra de Kairoseki, si és que... n'hi ha que no n'aprenen XD

mr.2 bon clay
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 6
Puntuació : 4395
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 22/03/2012
Edad : 36
Ubicació : Sabadell

Tornar a dalt Ir abajo

One Piece [Ritme Japonès] Empty Re: One Piece [Ritme Japonès]

Missatge  josocelteupare Dj 22 Mar 2012, 13:40

mr.2 bon clay escrigué:Bé, llegit el manga 661, he de dir que l'únic que no m'ha agradat és el canvi de personalitats o (Caos) que ha fet en Law. Ho he trobat excessiu per la història que ja està bastant embolicada.

La setmana vinent més!

Per cert, la Tashigui començant a utilitzar Haki? i l'Smoker encara va amb la punyetera barra de Kairoseki, si és que... n'hi ha que no n'aprenen XD
ome de lo dl canvi d personalitat molara veure q fa en sangi dins dl cos d la nami (li pillara un xungo o algo com sempre)

apart el increment d poder dl Law es (posiblement) eqiperable al den ruffy.
el q tinc ganes es d q expliqin la batalla entre l'aokigi i l'akainu, q sera BRUTAL!!!
josocelteupare
josocelteupare
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 16
Puntuació : 4616
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 09/09/2011

Tornar a dalt Ir abajo

One Piece [Ritme Japonès] Empty Re: One Piece [Ritme Japonès]

Missatge  mr.2 bon clay Dj 22 Mar 2012, 13:47

Sí, sí, ja en tinc ganes de saber que culleres va passar a la illa. Per cert, la tripulació d'en Law on s'amaga? El Pandaman no ha sortit per enlloc i que sapiguem, a la illa només hi ha en Law. Cosa rara, la veritat. La cosa està veritablement emocionant.

mr.2 bon clay
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 6
Puntuació : 4395
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 22/03/2012
Edad : 36
Ubicació : Sabadell

Tornar a dalt Ir abajo

One Piece [Ritme Japonès] Empty Re: One Piece [Ritme Japonès]

Missatge  Natsu_Dragneel Dj 22 Mar 2012, 14:41

Jo no vaig a ritme japonès però ara quan pugui em faré una viciada per poder seguir el vostre ritme... Només em queda dir que GRÀCIES!!! Quin ritme li heu posat!!!! Very Happy Very Happy Very Happy Tio guai Tio guai Tio guai


P.D: El meu missatge número 200 xD Very Happy Very Happy Very Happy Tio guai Tio guai Tio guai

Natsu_Dragneel
Natsu_Dragneel
Castafiore
Castafiore

Nombre de missatges : 258
Puntuació : 5250
Reputació : 1
Fecha de inscripción : 29/08/2011
Edad : 26
Ubicació : Magnòlia, Fiore

http://www.animecatft.es.tl

Tornar a dalt Ir abajo

One Piece [Ritme Japonès] Empty Re: One Piece [Ritme Japonès]

Missatge  surreak Dj 22 Mar 2012, 15:41

Doncs a mi m'està molant la saga nova. El centaure que es diu Boss també l'havíem vist abans, no?

I digues, què hi trobes a millorar en la tipografia?
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16622
Reputació : 89
Fecha de inscripción : 08/06/2009
Edad : 36
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

One Piece [Ritme Japonès] Empty Re: One Piece [Ritme Japonès]

Missatge  mr.2 bon clay Dj 22 Mar 2012, 16:23

L'únic que canviaria és la tipografia dels títols com "Punk Hazard" o presentacions de personatges com el "Boss, 80.000.000 |B". la resta està genial. Molt bona feina.

mr.2 bon clay
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 6
Puntuació : 4395
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 22/03/2012
Edad : 36
Ubicació : Sabadell

Tornar a dalt Ir abajo

One Piece [Ritme Japonès] Empty Re: One Piece [Ritme Japonès]

Missatge  Totti Dl 11 Jun 2012, 21:48

Bé, desperto una mica el tema, per parlar una mica de tota la saga de Punk Hazard, ara que ens trobam a un punt més o menys intermig. Pareixia que no s'havia d'extendre molt la saga, però per ara hi ha bastanta diversitat. Plantejaré uns quants temes:

-A quin Yonkou es deu referir Law, i per a quin motiu vol atacar a un dels 4 emperadors?
En la meva opinió serà Big Mam, però bé plantejaré les 4 opcions:

-Barbanegra/Kurohige: el veig com al menys probable ja que tocaria esser un dels final boss. Trobo que ara mateix el poder d'aquest Yonkou es massa perillós per a poder-lo retar.

-Shanks: he llegit una hipótesis de que en Law es mirava el barret del Luffy molt atentament, com si hi tingués posat l'ull des del moment que va rescatar al Luffy a MarineFord. Per l'expressió que posa el Luffy al parlar amb Law, sel veia molt content per haver d'anar a lluitar contra un dels Yonkou, però bé el seu somriure podria esser perque li feia ilusió l'aliança.

-Kaido: trobo que es el Yonkou del que menys sen sap. El shin sekai o Nou Món, serà d'un tamany molt parescut al paradís de la Grand Line i podria esser que en algún moment s'hagués de trobar amb ell i pot esser que el Drake hi tot (al visitar una de les illes de Kaido).

-Big Mam: ara mateix em pareixeria l'emperador més probable. Trobo que seria una bona forma d'enllaçar la illa Gyojin amb Punk Hazard i el pròxim objectiu.

El motiu per atacar a uns dels 4 emperadors, no el veig molt clar, podria esser que va perdre la seva tripulació amb un d'ells o que el seu motiu es més tirant cap als interesos del Govern Mundial, però crec que no van tan per aquí els trets.

-Per a qué podria fer servir el Caesar Clown?

Jo trob que el motiu es més tirant cap a la debilitat del Yonkou en concret. L'Habilitat de Caesar es una espécie de control de l'aire atmosfèric o de reaccions gassoses. Podria esser que volgués saturar de gas tòxic l'atmosfera i després poder-lo atacar amb més facilitat. D'aquesta forma, i pel símbol en la Jolly Roger de Big Mam (un arbre), podria esser que volgués debilitar una de les armes principals de la Yonkou, l'habilitat de controlar la vegetació? Bé, només es una especulació, però penso que la seva habilitat podria esser o una paramecia que permet transformar el teu cos en vegetal o bé una logia amb la capacitat de controlar la terra, i d'ella fer créixer arbres i demés.


-Haurà proper nakama? i si es així, qui seria Kinemon, Monet o un altre?

Sé que a molts no li agrada massa aquest tipus de temes, ja que es especular amb la sorpresa que podria dur un nou membre a la tripulació, però bé, es una de les coses que espero amb més ganes.

En la meva opinió, crec que es difícil de preveure, s'ha de veure molt clar per saber si s'unirà o no un nou membre. Les possibilitats, les veig de la següent forma:

-Kinemon:
Punts a favor: es un paio carismàtic, té una habilitat extranya, té al menys haki presència i pareix que podria donar la talla dins la tripulació.
Punts en contra: té un fill i sempre es difícil d'abandonar-ne un, pareix que maneja les katanes al igual que el Zoro i el Brook, i aquest fet llevaria encant a la diversitat d'estil de lluita dins la tripulació. Ara bé, pareix que maneja dues espases i podria quedar bé el fet de tenir el Zoro amb 3, el Kinemon amb 2 i el Brook amb 1.

-Monet:
Punts a favor: te l'habilitat de volar, d'explorar el territori (de vigilar pareix), està molt interessada en les fruites del diable o això dona a entendre a un capítol, apuntant la fruita de Law i la seva procedència. Pareix també que li agrada l'astronomia (per un llibre que posa "Astro"), és a dir, seria una afició diferent al que tenim. I l'aspecte "animal" seria algo extrany dins la tripulació.

Punts en contra: te els cabells molt semblants a la Nami pot volar al igual que la Nico Robin (o al menys pareix que ha millorat l'habilitat). En general, pareix una mescla entre la Nami i la Nico Robin, per una part l'aspecte exterior quan era humana, es molt semblant a la Nami, i per l'altre part, té tot l'aspecte estudiós de la Nico Robin.


Per jo, si s'hagués d'unir algú, seria un d'aquets dos. Encara que les probabilitats son incertes.

-La Monet es fruit de Law o te l'habilitat d'una de les fruites del diable, amb la capacitat de fer volar?

L'Oda, no ha arribat a desvelar de que es tracte. Em vist que quan Law va arribar era humana, però per altra banda, Barbamarró/Chahige no va corregir a l'Usopp quan va dir que era fruit de Law.
A mí, em pareix que es tractarà d'una de les 5 fruites voladores que va citar el Pell en el seu moment. D'aquesta forma ja en tendriem 3 assegurades junt amb la del Pell i la del Marco (El Laffitte possiblement també en tingui una).

-Qué us està semblant la saga?

A mí m'està agradant ja que hi ha tot tipus d'éssers (Centaures, satirs, un Dragó, l'Slime, una arpia, i nens gegants)i Personatges (Smoker, Tashigi, Law, Caesar...).
Aquets darrers episodis han sigut una mica lights, però bé han servit per a que la trama avanci.


Bé i per acabar, perdoneu per aquest macropost, perque m'he estés massa xD.

Totti
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 46
Puntuació : 4470
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 21/04/2012
Edad : 34
Ubicació : Shin Sekai

Tornar a dalt Ir abajo

One Piece [Ritme Japonès] Empty Re: One Piece [Ritme Japonès]

Missatge  surreak Dg 10 Mar 2013, 22:07

Mireu que curiós!! (és una imatge del capítol 701, ho dic per si us voleu esperar a veure-la)

Spoiler:
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16622
Reputació : 89
Fecha de inscripción : 08/06/2009
Edad : 36
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

One Piece [Ritme Japonès] Empty Re: One Piece [Ritme Japonès]

Missatge  shira-chan Dg 10 Mar 2013, 23:31

M'agradaria obrir-la, però segueixo el nostre ritme Wink
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Nombre de missatges : 10237
Puntuació : 20188
Reputació : 169
Fecha de inscripción : 01/01/2010
Edad : 37
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

One Piece [Ritme Japonès] Empty Re: One Piece [Ritme Japonès]

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum