One Piece [Ritme Japonès]
+8
josocelteupare
mr.2 bon clay
Akuma
Shruikan
Gruay
Al-Vhandrel
surreak
shira-chan
12 participantes
Pàgina 2 de 2
Pàgina 2 de 2 • 1, 2
Re: One Piece [Ritme Japonès]
Mireu que curiós!! (és una imatge del capítol 701, ho dic per si us voleu esperar a veure-la)
- Spoiler:
M'agradaria obrir-la, però segueixo el nostre ritme
shira-chan- TCANMVK - La mestressa
- Nombre de missatges : 10238
Sí, sí, sí!! Parc Güell a Desrossa!! Llàstima que no sàpiga que les paelles, el flamenc i el gaspatxo no són d'aquí... Però el Parc Güell impressionant!
Puntuació : 20428
Reputació : 169
Ubicació : Gràcia
Millor que la del tio verinós. Amb moltes ganes de veure en Donflamingo ^.^
I m'agrada força en Law, aviam què tal! I a tu què et sembla?
I m'agrada força en Law, aviam què tal! I a tu què et sembla?
Puntuació : 20428
Reputació : 169
Ubicació : Gràcia
Buf, jo tinc moltes ganes de veure tota la tripulació d'en Doflamingo. Ja n'han sortit uns quants, però no sabem de què són capaços, i encara n'hi ha que no han sortit i que vull saber qui són!
Està interessant. Sembla que mica en mica van caient en la trampa del doflamingo. No sé vosaltres però ara per ara dubto de tots, fins i tot del nino del franky...
Al-Vhandrel- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 1742
Puntuació : 7716
Reputació : 28
Jo ja m'he posat al dia amb One Piece i la veritat és que ara està més interessant que a Punk Hazard. Poden passar un tou de coses encara! M'interessa molt la història dels Samurais i saber què hi fan aquí, tot i que tinc la sensació que ho deixaran per a la saga de després de Dressrosa.
He de dir que m'agrada ben poc, en Doflamingo...
He de dir que m'agrada ben poc, en Doflamingo...
Shruikan- TCAMK-Traducció
- Nombre de missatges : 1817
Puntuació : 7410
Reputació : 29
Ubicació : Artés
Un dubte que tinc... i que no recordo si ja hem debatut alguna vegada... Quina diferència hi ha entre els poders d'en Machvise i els de la Miss Valentine, la de la fruita kilo kilo?
Molt bon el senyor Pink! Hahaha
Pel que fa al Machvise i la Miss Valentine, sembla que la diferència bàsica és el límit (la Valentine només arriba a 10 tones, mentre que el Machvise sembla que pot arribar a les 10.000). A més, diria que el Machvise no es pot fer més lleuger, mentre que la Miss Valentine sí. Ho he tret d'aquí http://onepiece.wikia.com/wiki/Machvise
De totes maneres, trobo que sí que són molt semblants... Espero que l'Oda no s'estigui quedant sense idees per nous poders :S
Pel que fa al Machvise i la Miss Valentine, sembla que la diferència bàsica és el límit (la Valentine només arriba a 10 tones, mentre que el Machvise sembla que pot arribar a les 10.000). A més, diria que el Machvise no es pot fer més lleuger, mentre que la Miss Valentine sí. Ho he tret d'aquí http://onepiece.wikia.com/wiki/Machvise
De totes maneres, trobo que sí que són molt semblants... Espero que l'Oda no s'estigui quedant sense idees per nous poders :S
Que en penseu de l'ultim capítol? Si realment s'acaba així (que crec i espero que no) a mi m'ha decepcionat moltíssim...
Maür- NM-Neteja
- Nombre de missatges : 267
Puntuació : 3764
Reputació : 7
Ubicació : Empordà
no crec q acabi aqi la cosa, el q mintriga mes es aixo q ha sortit del despertar de les fruites del diableMaür escrigué:Que en penseu de l'ultim capítol? Si realment s'acaba així (que crec i espero que no) a mi m'ha decepcionat moltíssim...
josocelteupare- Nèstor
- Nombre de missatges : 16
Puntuació : 4855
Reputació : 0
Jo també penso que encara en tenim per uns quants capítols més, sobretot perquè en Zoro ha anat a parar la gàbia, i encara hi ha altres fils oberts que crec que s'han de tancar abans no acabi la lluita.
Això de la del despertar de les fruites del diable també penso que és interessant, viam com continua, però el que si que no m'agrada és aquest Gear 4 l'aspecte que té trobo que és molt semblant al "Nightmare Luffy" de Thriller Bark.
Després tinc un dubte, els que estaven en Sunny se'n sap quelcom? entenc que la gàbia només era a l'illa i per tant ells n'han quedat exclosos? Creieu que tindran un paper important d'aquí poc? perquè en aquesta saga pràcticament no han aparegut...
Això de la del despertar de les fruites del diable també penso que és interessant, viam com continua, però el que si que no m'agrada és aquest Gear 4 l'aspecte que té trobo que és molt semblant al "Nightmare Luffy" de Thriller Bark.
Després tinc un dubte, els que estaven en Sunny se'n sap quelcom? entenc que la gàbia només era a l'illa i per tant ells n'han quedat exclosos? Creieu que tindran un paper important d'aquí poc? perquè en aquesta saga pràcticament no han aparegut...
Maür- NM-Neteja
Pel que fa al Gear 4 ami personalment no em desagrada, m’interessa més veure quines conseqüències tindrà per en luffy. Tot i que suposo que algun Gear més ens espera de cara a poder lluitar contra els Younko, potser relacionat amb el despertar aquet que ha mencionat en doflamingo.
Respecte als integrants que estant al Sunny, suposo que de cara al nou arc argumental contra la big mom o la illa de zou seran importants
Respecte als integrants que estant al Sunny, suposo que de cara al nou arc argumental contra la big mom o la illa de zou seran importants
josocelteupare- Nèstor
- Nombre de missatges : 16
Puntuació : 4855
Reputació : 0
Penso que últimament One Piece va perdent qualitat, després del retorn d'Alabasta, ara toca el retorn d'Enies Lobby, què en penseu?
Maür- NM-Neteja
Suposo que amb el retorn d'Enies Lobby et refereixes a l'actitud d'en Sanji, però no sé ben bé a què et refereixes amb el retorn d'Alabasta.
En part, però no deixa de ser un company que ha marxat per pròpia voluntat, que van a rescatar, amb uns nous amics que acaben de fer, ja que sense ells no podrien arribar a lloc.surreak escrigué:Suposo que amb el retorn d'Enies Lobby et refereixes a l'actitud d'en Sanji
Doncs Dressrosa, crec que és una saga molt semblant a Alabasta, hi trobo moltes similituds.surreak escrigué:però no sé ben bé a què et refereixes amb el retorn d'Alabasta.
Maür- NM-Neteja
Pàgina 2 de 2 • 1, 2