One Piece [ritme fansub] (spoilers)
5 participantes
Pàgina 1 de 1
One Piece [ritme fansub] (spoilers)
Segueixo aquí per no haver de posar spoilers:
Recordo que al principi també em va costar acostumar-me al tipus de personatges de One Piece, però li he anat agafant el gust i cada vegada m'agrada més que tinguin rareses, tics lingüístics, formes de vestir, personalitats estranyes, manies... Dóna un enorme puntaso a la sèrie. xD Just quan et penses que en Corazón és un personatge misteriós i te'l presenta amb aquella aura d'impertorbabilitat, i de sobte es fot de cap de la manera més ridícula. I després que es cala foc, trobo que l'Oda sempre va un pas més enllà. Quan et penses que el tens calat, te'n surt amb una de nova. Per cert, vaig veure una teoria que deia que en Corazón és l'antic usuari de la mera mera, i que per això es cala foc. Jo aposto més per l'acudit que és un patós, però vaja...
Recordo que al principi també em va costar acostumar-me al tipus de personatges de One Piece, però li he anat agafant el gust i cada vegada m'agrada més que tinguin rareses, tics lingüístics, formes de vestir, personalitats estranyes, manies... Dóna un enorme puntaso a la sèrie. xD Just quan et penses que en Corazón és un personatge misteriós i te'l presenta amb aquella aura d'impertorbabilitat, i de sobte es fot de cap de la manera més ridícula. I després que es cala foc, trobo que l'Oda sempre va un pas més enllà. Quan et penses que el tens calat, te'n surt amb una de nova. Per cert, vaig veure una teoria que deia que en Corazón és l'antic usuari de la mera mera, i que per això es cala foc. Jo aposto més per l'acudit que és un patós, però vaja...
Re: One Piece [ritme fansub] (spoilers)
Brutal el 762, ara que ja el tenim publicat. La història de Flevance és molt bèstia, i el dibuix de les expressions d'en Law quan va perdent gent m'ha commogut... A més, la manera d'explicar-ho m'ha semblat molt original. Segueix el dia a dia dels pirates Donquixote, atracant gent i robant, com si fos la cosa més normal del món.
Sí, a mi em va impactar molt la història de quan mor la germana...
Invitat- Invitat
I la imatge dels pares i de tots els nens de l'esglèsia per terra... Uf.
Per cert, com ha perdut amb els anys, el Señor Pink, no? Abans era un guaperes i ara fa fastiguet...
Per cert, com ha perdut amb els anys, el Señor Pink, no? Abans era un guaperes i ara fa fastiguet...
Just el que anava a dir xD Més que haver envellit malament, com el Lao G, és que ha perdut la dignitat, anant vestit de nadó per la vida...surreak escrigué:Per cert, com ha perdut amb els anys, el Señor Pink, no? Abans era un guaperes i ara fa fastiguet...
I sí, el passat del Law bastant traumàtic... Segurament no tant com el del Chopper, però déu n'hi do.
Bueno, és que el Lao G, amb les orelletes de conillet... Si és que vaia panda, els d'en Donquixote.
Et sembla més tràgic el passat d'en Chopper que el d'en Law? El d'en Chopper és molt bonic, però jo crec que el d'en Law és bastant bèstia, eh?
Et sembla més tràgic el passat d'en Chopper que el d'en Law? El d'en Chopper és molt bonic, però jo crec que el d'en Law és bastant bèstia, eh?
Surreak +1 Jo també trobo més bèstia el d'en Law...
Invitat- Invitat
Més bèstia sí, però també més senzill de construir (potser cometo l'error de mirar-m'ho des del punt de vista de l'autor). El d'en Chopper el vaig trobar més elaborat, especialment la mort d'en Hiruluk. Saber que l'has matat tu mateix t'ha de destrossar per força...
Acabo de llegir el 763.
Mare meva, feia temps que un capítol de One Piece no em deixava amb la boca així d'oberta...
Per cert, sóc l'únic que t'he curiositat per saber que li hi ha passat al grup de la Nami, en Chopper, en Sanji, en Brook i en Momotaro? L'últim cop que els vam veure (si no recordo malament) va ser quan es van topar amb el vaixell de la Big Mam,... Fa molt que no sambem res d'ells
Mare meva, feia temps que un capítol de One Piece no em deixava amb la boca així d'oberta...
- Spoiler:
Per cert, sóc l'únic que t'he curiositat per saber que li hi ha passat al grup de la Nami, en Chopper, en Sanji, en Brook i en Momotaro? L'últim cop que els vam veure (si no recordo malament) va ser quan es van topar amb el vaixell de la Big Mam,... Fa molt que no sambem res d'ells
Gokiba- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 302
Puntuació : 4391
Reputació : 11
Ubicació : Barcelona
Jo em dic Shira D Chan, totally. Joder, qui no vol una D al cognom, ara?
shira-chan- TCANMVK - La mestressa
- Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20427
Reputació : 169
Ubicació : Gràcia
Particularment, m'interessa més quin és el passat del law i com acaben els combats a dresrossa. El que els hi pugui passar a en Sanji and co és interessant però hi han moltes coses interessants en aquesta saga.
Respecte al punt que el law tingui una D, la sorpresa és relativa doncs no en tinc ni idea de que vol dir tenir una D al nóm. Així que... fins que l'Oda-sensei no ho expliqui...
Respecte al punt que el law tingui una D, la sorpresa és relativa doncs no en tinc ni idea de que vol dir tenir una D al nóm. Així que... fins que l'Oda-sensei no ho expliqui...
Al-Vhandrel- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 1742
Puntuació : 7715
Reputació : 28
Doncs a mi m'ha sorprès molt més el Water que la D. Com diu la Shira, tot cristo té una D entre cognom i nom, aquí... La meva teoria és que tots els de la D són descendents d'un mateix home que devia ser l'hòstia en patinet, i n'han heretat la seva voluntat fèrria, extraordinàries habilitats de combat, etc. En plan els descendents Genguis Khan, que es veu que, almenys a Àsia, n'hi ha a palades... Em pregunto si el seu equivalent català és en Jaume I...
Per altra banda, el que em té molt intrigat són el cony d'ulls d'en Doflamingo. Aviam si es treu les ulleres d'una punyetera vegada i els veiem!
Per altra banda, el que em té molt intrigat són el cony d'ulls d'en Doflamingo. Aviam si es treu les ulleres d'una punyetera vegada i els veiem!
Doncs a mi m'agrada força, tot el tema de la D, i tampoc hi ha tants personatges que la tinguin, exagerats! Però està bé que en Law també la tingui, i encara millor que no ho hagi revelat fins ara. Per mi també ha sigut una sorpresa. El que també m'agrada és que els personatges amb la D no es coneguin entre ells (excepte els que són família), perquè encara hi dóna més misteri. El que més m'encurioseix és el Jaguar D. Saul, el gegant aquell que li ensenya a riure a la Robin.
Els ulls d'en Doflamingo tindran la mateixa forma que les ulleres, ja ho veuràs xD
Els ulls d'en Doflamingo tindran la mateixa forma que les ulleres, ja ho veuràs xD
Per què t'ha encuriosit el "Water", Gray? Qui més es diu Water?
shira-chan- TCANMVK - La mestressa
- Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20427
Reputació : 169
Ubicació : Gràcia
Que jo sàpiga ningú, Shira. Però no crec que l'Oda hagi decidit que sigui l'únic personatge amb cognom matern, a més del patern, simplement per fer la brometa del "waterloo". Espero que hi hagi alguna cosa més, al darrere...
No ho crec, perquè quan era menut en duia unes altres de normals... Jo, no sé per què, me l'imagino amb uns ulls de boig que tiren enrere, una mica com el rin'negan de Naruto però injectats de sang xDsurreak escrigué:Els ulls d'en Doflamingo tindran la mateixa forma que les ulleres, ja ho veuràs xD
Però té algun sentit això? Vull dir, quin significat té posar un cartell del Rocinante allà, a part del postureo?
Mm, no sé ben bé a què et refereixes...
Si parles del cartell que té en Sengoku al calaix, pos interpreto que és una fitxa d'un dels seus soldats, amb l'historial i que pim que pam. Si parles del colorspread, resulta sorprenent perquè al capítol 691 ja va posar tots els soldats de l'armada, i llavors ja hi va incloure en Rocinante, que no sabíem qui era.
Si parles del cartell que té en Sengoku al calaix, pos interpreto que és una fitxa d'un dels seus soldats, amb l'historial i que pim que pam. Si parles del colorspread, resulta sorprenent perquè al capítol 691 ja va posar tots els soldats de l'armada, i llavors ja hi va incloure en Rocinante, que no sabíem qui era.
Que el Sengoku tingui la fitxa al calaix té sentit, el que no m'encaixava era fotre el cartell amagadet allà a la pàgina en color. Si dius que és perquè hi surten tots els soldats de l'armada, llavors la cosa canvia i sí que té una raó de ser, i tant!