Parlem sobre Fairy Tail
3 participantes
Pàgina 1 de 1
Re: Parlem sobre Fairy Tail
Doncs ja vaig pel 48.... acabo de veure el cicle d'en Luxus.... ja tinc ganes de veure com anirà el següent cicle.
ECV- Nèstor
- Nombre de missatges : 8
Puntuació : 5022
Reputació : 0
Ubicació : Sant Cugat del Vallès
No segueixes el manga, ECV?ECV escrigué:Doncs ja vaig pel 48.... acabo de veure el cicle d'en Luxus.... ja tinc ganes de veure com anirà el següent cicle.
jejejejje, M'ho diu molta gent, que hi han series que val la pena seguir-les en manga, pero et juro que m'agrada tant veure anime, veure el moviment, y poder donar-li una veu als personatges, que em sembla que el manga només em serviria per saber que pasará més endavant, pero això fa perdré tot l'encant a la sèrie. A mes ho he provat algun cop y em marejo.... y no m'aclaro, es llegueix de dreta a esquerra, pero de dalt a abaix de baix a a dalt.....començo ha intentar-ho de varies formes i............total que foto el play y apago el cervell!!!!! jajajajjajj
de totes formes un dia li foto un cop d'ull a algun projecte vostre.
de totes formes un dia li foto un cop d'ull a algun projecte vostre.
ECV- Nèstor
- Nombre de missatges : 8
Puntuació : 5022
Reputació : 0
Ubicació : Sant Cugat del Vallès
Hahahahaha home, sí que és cert que l'animació sempre entra millor, i a més té color i so, o sigui que tot ajuda xD Però hi ha algunes adaptacions que no li toquen vores al manga original, no només perquè la versió animada estigui feta amb el cul xD sinó perquè el còmic en què es basa és una obra d'art (ja sigui pel dibuix o per qualsevol altra cosa). Per mi, FT no és un d'aquests casos, però l'animació estàtica de l'anime en alguns casos és una mica... trista xD O sigui que penso que val la pena seguir el manga.
Vaja, això és només la meva opinió, que no se m'enfadi ningú, ara :/ I que consti que, tot i el que he dit, l'anime de Fairy m'agrada força, i el manga molt xD
Respecte a donar una ullada als nostres mangas, et recomano que ho facis, i si vols, sempre pots començar amb algun OneShot, així no se't farà pesat. Ah, i es llegeixen de dreta a esquerra i de dalt a baix
Vaja, això és només la meva opinió, que no se m'enfadi ningú, ara :/ I que consti que, tot i el que he dit, l'anime de Fairy m'agrada força, i el manga molt xD
Respecte a donar una ullada als nostres mangas, et recomano que ho facis, i si vols, sempre pots començar amb algun OneShot, així no se't farà pesat. Ah, i es llegeixen de dreta a esquerra i de dalt a baix
Hehehe, per fi sabem quina veu té el mini-Lily! Fa uns dies, quan llegint el manga de FT el vaig veure transformar-se, em vaig preguntar si a l'anime li canviarien la veu, al Lily petit, o li mantindrien la del seu jo d'Èdolas. Ara ja sabem la resposta, tot i que hagués preferit l'altra opció xD