Seguim actius!

Últimos temas
» Vull traduir
Us faria falta algun traductor? EmptyDl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención

» M'agradaria participar!
Us faria falta algun traductor? EmptyDv 22 Des 2023, 17:54 por Dan

» M'agradaria llegir One Piece des d'un inici en català
Us faria falta algun traductor? EmptyDv 22 Des 2023, 10:15 por shira-chan

» M'agradaria unir-me
Us faria falta algun traductor? EmptyDg 05 Nov 2023, 17:44 por shira-chan

» M'agradaria unir-m'hi
Us faria falta algun traductor? EmptyDg 17 Set 2023, 20:26 por victor_v

» Vull col·laborar!!!
Us faria falta algun traductor? EmptyDc 23 Nov 2022, 16:27 por Intervención

» Entrar el blog
Us faria falta algun traductor? EmptyDg 02 Oct 2022, 16:21 por Intervención

» Bon dia, bona tarda, bon vespre!
Us faria falta algun traductor? EmptyDt 13 Set 2022, 20:22 por shira-chan

» M'agradaria unir-me a vosaltres!
Us faria falta algun traductor? EmptyDc 24 Ago 2022, 10:20 por Shruikan


Us faria falta algun traductor?

+6
Al-Vhandrel
tyrex
Marcmpujol
Nina-chan
Intervención
M-Chan
10 participantes

Ir abajo

Us faria falta algun traductor? Empty Us faria falta algun traductor?

Missatge  M-Chan Dj 17 Jul 2014, 22:05

Hola, si us sembla bé m'agradaria ajudar-vos a traduir el que faci falta. M'agrada molt que els animes i mangues es tradueixin al català i agraeixo molt la vostra feina, és per això que m'agradaria ajudar-vos. Aquest estiu tindré molt de temps per fer coses així que puc aprofitar. Si hi esteu d'acord només m'heu de dir què és el que hauria de traduir i per quan ho necessiteu i jo intentaré tenir-ho fet. Per cert, no tinc gens de coneixements d'edició, ho sento... seria només traduir...  Razz 
M-Chan
M-Chan
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 22
Puntuació : 3584
Reputació : 2
Fecha de inscripción : 17/07/2014
Edad : 25
Ubicació : Manresa

Tornar a dalt Ir abajo

Us faria falta algun traductor? Empty Re: Us faria falta algun traductor?

Missatge  Intervención Dj 17 Jul 2014, 22:13

Tota ajuda és més que ben rebuda Razz
Intervención
Intervención
ANMVK - Intervención
ANMVK - Intervención

Nombre de missatges : 3744
Puntuació : 6402
Reputació : 53
Fecha de inscripción : 08/11/2012
Edad : 29
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Us faria falta algun traductor? Empty Re: Us faria falta algun traductor?

Missatge  M-Chan Dj 17 Jul 2014, 22:21

Moltes gràcies Intervención! Estic contenta de poder participar Smile I... per on podria començar?
M-Chan
M-Chan
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 22
Puntuació : 3584
Reputació : 2
Fecha de inscripción : 17/07/2014
Edad : 25
Ubicació : Manresa

Tornar a dalt Ir abajo

Us faria falta algun traductor? Empty Re: Us faria falta algun traductor?

Missatge  Nina-chan Dj 17 Jul 2014, 22:26

Quan passin la shira o el surreak ja t'explicaran els projectes  Wink 
Nina-chan
Nina-chan
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1613
Puntuació : 5928
Reputació : 42
Fecha de inscripción : 08/06/2013
Edad : 27
Ubicació : Cornellà

Tornar a dalt Ir abajo

Us faria falta algun traductor? Empty Re: Us faria falta algun traductor?

Missatge  M-Chan Dj 17 Jul 2014, 22:28

D'acord. Ja tinc ganes de començar Smile és la primera vegada que participo en una cosa com aquesta, segur que és molt divertit!
M-Chan
M-Chan
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 22
Puntuació : 3584
Reputació : 2
Fecha de inscripción : 17/07/2014
Edad : 25
Ubicació : Manresa

Tornar a dalt Ir abajo

Us faria falta algun traductor? Empty Re: Us faria falta algun traductor?

Missatge  Marcmpujol Dj 17 Jul 2014, 22:33

Ostres, vols entrar al fansub!? Bé, bé! ^^ En quan passin els admins ja et diran alguna cosa... ^^

EDIT: Nina, te m'has avançat... XD
Marcmpujol
Marcmpujol
TCNRM - Manga
TCNRM - Manga

Nombre de missatges : 1131
Puntuació : 5128
Reputació : 17
Fecha de inscripción : 11/06/2013
Edad : 25
Ubicació : St. Martí i Gràcia (BCN)

http://ca.detectiuconan.wikia.com

Tornar a dalt Ir abajo

Us faria falta algun traductor? Empty Re: Us faria falta algun traductor?

Missatge  tyrex Dj 17 Jul 2014, 22:49

Res que no t'hagin dit aquests bons samaritans!

Et faran passar alguna petita prova per veure què tal ho fas, potser podries corregir i tot si t'hi veus amb cor. Editar segons què és prou fàcil, tot depèn del que vulguis fer.  Visca! 
tyrex
tyrex
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 2575
Puntuació : 9138
Reputació : 20
Fecha de inscripción : 06/01/2010
Edad : 31
Ubicació : Barcelona, a la caverna dels auditors

Tornar a dalt Ir abajo

Us faria falta algun traductor? Empty Re: Us faria falta algun traductor?

Missatge  Al-Vhandrel Dj 17 Jul 2014, 22:52

També comparteixo l'alegria de la resta de membres de tenir-te a bord. T'aviso primer et farem una prova MOOOLT difícil de traducció/correcció. xD

Sigui com sigui, Sempre intentem ajudar-nos els uns als altres. Així que sobretot al principi qualsevol cosa que et rondi pel cap o no tinguis clara comparteix-la. Rebenvinguda M-chan

Escolta hi ha algun personatge anime que es digui M-chan ? Em sona d'algun lloc :S
Al-Vhandrel
Al-Vhandrel
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1742
Puntuació : 7477
Reputació : 28
Fecha de inscripción : 10/01/2010
Edad : 37

Tornar a dalt Ir abajo

Us faria falta algun traductor? Empty Re: Us faria falta algun traductor?

Missatge  M-Chan Dj 17 Jul 2014, 22:59

tyrex escrigué:Res que no t'hagin dit aquests bons samaritans!

Et faran passar alguna petita prova per veure què tal ho fas, potser podries corregir i tot si t'hi veus amb cor. Editar segons què és prou fàcil, tot depèn del que vulguis fer.  Visca! 

Uff! Espero poder passar la prova!

Al-Vhandrel escrigué:També comparteixo l'alegria de la resta de membres de tenir-te a bord. T'aviso primer et farem una prova MOOOLT difícil de traducció/correcció. xD

Sigui com sigui, Sempre intentem ajudar-nos els uns als altres. Així que sobretot al principi qualsevol cosa que et rondi pel cap o no tinguis clara comparteix-la. Rebenvinguda M-chan

Escolta hi ha algun personatge anime que es digui M-chan ? Em sona d'algun lloc :S

No m'espantis amb això de la prova, a veure si al final no la passaré! Hahah Moltes gràcies per la benvinguda! Doncs la veritat és que això del meu nom d'usuari no en tinc ni idea, però és possible. Ja ho investigaré!
M-Chan
M-Chan
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 22
Puntuació : 3584
Reputació : 2
Fecha de inscripción : 17/07/2014
Edad : 25
Ubicació : Manresa

Tornar a dalt Ir abajo

Us faria falta algun traductor? Empty Re: Us faria falta algun traductor?

Missatge  Al-Vhandrel Dj 17 Jul 2014, 23:04

Que va, que va la muntanya de cadavers que ha deixat la prova és considerable ja. xD

Perdona, per fer-te la punyeta. Espero veure't aviat traduint algun manga/anime. ^^
Al-Vhandrel
Al-Vhandrel
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1742
Puntuació : 7477
Reputació : 28
Fecha de inscripción : 10/01/2010
Edad : 37

Tornar a dalt Ir abajo

Us faria falta algun traductor? Empty Re: Us faria falta algun traductor?

Missatge  M-Chan Dj 17 Jul 2014, 23:05

Al-Vhandrel escrigué:Que va, que va la muntanya de cadavers que ha deixat la prova és considerable ja. xD

Perdona, per fer-te la punyeta. Espero veure't aviat traduint algun manga/anime. ^^

Hahah, poca broma que estic nerviosa, eh? Hahaha gràcies per animar-me, jo també espero poder traduir algun anime/manga!
M-Chan
M-Chan
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 22
Puntuació : 3584
Reputació : 2
Fecha de inscripción : 17/07/2014
Edad : 25
Ubicació : Manresa

Tornar a dalt Ir abajo

Us faria falta algun traductor? Empty Re: Us faria falta algun traductor?

Missatge  shira-chan Dj 17 Jul 2014, 23:07

Això, no l'espanteu!

Doncs faltar, faltar, no ens en falten, de traductors, però t'entro igualment i podem pactar un munt de coses...

Ara quan t'entri també et passaré la famosa prova. Només és un text per corregir, no per traduir. Si vols traduir, el primer capítol que tradueixis te'l repassarem i això farà de prova, però per poder traduir, no s'han de fer faltes, per això també hi ha prova de correcció. Però veient els teus posts, la passaràs bé. I si vols fer traducció és que hi tens interès i les faltes que no coneguis, te les podem explicar Wink

Crec que no t'escaparàs d'intentar aprendre a editar una mica. Ens falten MOLTS editors. Si no en tenim, no podrem obrir cap projecte nou i no podràs traduir Razz MUAHAHA, quina manera de convèncer tan poc elegant... bé, ja ho veurem un cop a dins.

Dius que tens temps lliure a l'estiu, durant el curs podries seguir amb nosaltres tot i baixar el ritme? Quan vegis el nivell de feina que comporta una traducció t'ho penses! Wink Si només pots estar amb nosaltres a l'estiu, haurem de pensar bé què fas.

Bé, ja callo i t'entro.
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Nombre de missatges : 10237
Puntuació : 20188
Reputació : 169
Fecha de inscripción : 01/01/2010
Edad : 37
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

Us faria falta algun traductor? Empty Re: Us faria falta algun traductor?

Missatge  M-Chan Dj 17 Jul 2014, 23:16

shira-chan escrigué:Això, no l'espanteu!

Doncs faltar, faltar, no ens en falten, de traductors, però t'entro igualment i podem pactar un munt de coses...

Ara quan t'entri també et passaré la famosa prova. Només és un text per corregir, no per traduir. Si vols traduir, el primer capítol que tradueixis te'l repassarem i això farà de prova, però per poder traduir, no s'han de fer faltes, per això també hi ha prova de correcció. Però veient els teus posts, la passaràs bé. I si vols fer traducció és que hi tens interès i les faltes que no coneguis, te les podem explicar Wink

Crec que no t'escaparàs d'intentar aprendre a editar una mica. Ens falten MOLTS editors. Si no en tenim, no podrem obrir cap projecte nou i no podràs traduir Razz MUAHAHA, quina manera de convèncer tan poc elegant... bé, ja ho veurem un cop a dins.

Dius que tens temps lliure a l'estiu, durant el curs podries seguir amb nosaltres tot i baixar el ritme? Quan vegis el nivell de feina que comporta una traducció t'ho penses! Wink Si només pots estar amb nosaltres a l'estiu, haurem de pensar bé què fas.

Bé, ja callo i t'entro.

Estic disposada a passar la prova sigui com sigui! Espero no fer gaires faltes i poder ajudar.
Doncs, la veritat és que no estaria gens malament aprendre a editar, si algú està disposat a ajudar-me li agrairia molt!

A l'estiu tinc molt temps lliure, però potser durant el curs també puc ajudar. L'any que bé començo batxillerat i espero treure bones notes, és per això que he dit d'ajudar-vos a l'estiu. Però si tinc temps us ajudaré!
M-Chan
M-Chan
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 22
Puntuació : 3584
Reputació : 2
Fecha de inscripción : 17/07/2014
Edad : 25
Ubicació : Manresa

Tornar a dalt Ir abajo

Us faria falta algun traductor? Empty Re: Us faria falta algun traductor?

Missatge  Nina-chan Dj 17 Jul 2014, 23:40

Jo aquest any he fet batxillerat i segons el meu parer mentre no facis molt el ganso tampoc és tan difícil així que no pateixis.  Wink 
Nina-chan
Nina-chan
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1613
Puntuació : 5928
Reputació : 42
Fecha de inscripción : 08/06/2013
Edad : 27
Ubicació : Cornellà

Tornar a dalt Ir abajo

Us faria falta algun traductor? Empty Re: Us faria falta algun traductor?

Missatge  Min3 Dv 18 Jul 2014, 00:15

Nina-chan escrigué:Jo aquest any he fet batxillerat i segons el meu parer mentre no facis molt el ganso tampoc és tan difícil així que no pateixis.  Wink 

Això mateix volia dir jo... A l'ESO t'espanten molt amb batxillerat, però no és res de l'altre món... (tot i que no soc el més indicat per parlar, n'he recuperat 2 i em queda 1 per setembre...) Diguem, que una bona mitja la pots aconseguir encara que fallis en alguna assignatura.Les optatives, les has d'escollir amb consciència, i donar el màxim possible en elles, ja que són les que més ajuden.

(Aquí el ruc (jo) que en te 1 suspesa li ha quedat un 6,9 de mitja final de 1r gràcies a deus i nous de les optatives, però és un secret)

Només has de ser conscient que t'ho jugues tot, i és normal distreure's una mica, però de seguida has de saber dir prou i continuar fort... Tot i així acostuma a quedar algun temps lliure el qual pots dedicar al fansub =)

En definitiva, no t'espantis gaire del BAT, però no et relaxis, que si no si que fa por. (No se perquè he escrit tot això, que és molt, però ja està escrit i no ho esborro). I Benvinguda a l'equip =)
Min3
Min3
N - Neteja
N - Neteja

Nombre de missatges : 948
Puntuació : 4945
Reputació : 31
Fecha de inscripción : 21/08/2012
Edad : 26
Ubicació : Tarragona/Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Us faria falta algun traductor? Empty Re: Us faria falta algun traductor?

Missatge  Gray Slimner Dv 18 Jul 2014, 02:57

shira-chan escrigué:Crec que no t'escaparàs d'intentar aprendre a editar una mica. Ens falten MOLTS editors. Si no en tenim, no podrem obrir cap projecte nou i no podràs traduir Razz MUAHAHA, quina manera de convèncer tan poc elegant... bé, ja ho veurem un cop a dins.
No no, de poc elegant res, Shira. Tens tota la raó del món. Arribar i dir "Ah, és que jo d'això d'editar no en sé i no m'interessa, jo el que vull fer és traduir" és molt fàcil. Els novells han de tastar el gust de les feines "tècniques"! Cop de fuet 
Jo mateix en teoria sóc traductor i darrerament no faig altra cosa que editar manga... Tot i que serà millor que no em prengueu d'exemple, que les meves absències interminables són llegendàries ja... –_–"

Perdoneu pel pal general, i que consti que no ho dic per tu eh, M-chan, que al capdavall t'has avingut a aprendre a editar, però penso que s'ha de provar una mica tot i col·laborar allà on calgui, encara que la tasca no ens acabi de fer el pes.

Au, bona nit xD

PD: Ah, i encantat que tens hagis unit, M-chan. Segur que ho faràs molt bé Wink
Gray Slimner
Gray Slimner
TCNRM - Traducció
TCNRM - Traducció

Nombre de missatges : 3087
Puntuació : 9022
Reputació : 40
Fecha de inscripción : 11/01/2011
Edad : 32

http://myanimelist.net/profile/Gray_Slimner

Tornar a dalt Ir abajo

Us faria falta algun traductor? Empty Re: Us faria falta algun traductor?

Missatge  M-Chan Dv 18 Jul 2014, 15:14

Doncs amb això del batxillerat a mi m'han espantat molt! Que si les notes baixen dos punts per sota del que tenies, que si s'ha d'estudiar no sé quantes hores cada dia...! Però si vosaltres l'heu fet i heu pogut estar al fansub suposo que jo també podré.

Respecte a editar, jo tinc ganes d'aprendre a fer-ho, el que passa és que sóc una mica tonteta amb aquestes coses de la informàtica i no sé si ho faré gaire bé. Al menys ho intentaré  Very Happy Moltes gràcies a tots per les benvingudes!
M-Chan
M-Chan
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 22
Puntuació : 3584
Reputació : 2
Fecha de inscripción : 17/07/2014
Edad : 25
Ubicació : Manresa

Tornar a dalt Ir abajo

Us faria falta algun traductor? Empty Re: Us faria falta algun traductor?

Missatge  Nina-chan Dv 18 Jul 2014, 15:24

M-Chan escrigué:Doncs amb això del batxillerat a mi m'han espantat molt! Que si les notes baixen dos punts per sota del que tenies, que si s'ha d'estudiar no sé quantes hores cada dia...! Però si vosaltres l'heu fet i heu pogut estar al fansub suposo que jo també podré.

Respecte a editar, jo tinc ganes d'aprendre a fer-ho, el que passa és que sóc una mica tonteta amb aquestes coses de la informàtica i no sé si ho faré gaire bé. Al menys ho intentaré  Very Happy Moltes gràcies a tots per les benvingudes!
Jo he seguit la mateixa tècnica d'estudiar el dia abans i m'ha pujat la mitjana i tot amb les optatives de la modalitat  Wink 
Nina-chan
Nina-chan
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1613
Puntuació : 5928
Reputació : 42
Fecha de inscripción : 08/06/2013
Edad : 27
Ubicació : Cornellà

Tornar a dalt Ir abajo

Us faria falta algun traductor? Empty Re: Us faria falta algun traductor?

Missatge  M-Chan Dv 18 Jul 2014, 15:27

Ostres! Doncs, que bé. Suposo que els profes exageraven una mica, llavors. hahah seran mentiders
M-Chan
M-Chan
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 22
Puntuació : 3584
Reputació : 2
Fecha de inscripción : 17/07/2014
Edad : 25
Ubicació : Manresa

Tornar a dalt Ir abajo

Us faria falta algun traductor? Empty Re: Us faria falta algun traductor?

Missatge  surreak Dv 18 Jul 2014, 18:18

Que bé, una altra incorporació! Molt benvinguda!

Jo em quedo amb aquestes ganes que tens d'aprendre i de participar. Només amb això, mitja feina està feta!
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16622
Reputació : 89
Fecha de inscripción : 08/06/2009
Edad : 36
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Us faria falta algun traductor? Empty Re: Us faria falta algun traductor?

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum