Pelis Ghibli
+9
shira-chan
bombillero
Cano
Gokiba
Gray Slimner
Al-Vhandrel
Nina-chan
Shruikan
surreak
13 participantes
Pàgina 2 de 2
Pàgina 2 de 2 • 1, 2
Re: Pelis Ghibli
I jo buscant a la pàgina del super3 que només arriba a una setmana....
Eudald- TCAMVK-Traducció
- Nombre de missatges : 210
I la següent serà Totoro!! Ja l'he vista un fotimer de vegades però m'és igual, la tornaré a veure! ^^
Invitat- Invitat
Ai, que xula que ha sigut el viatge de la Chihoro!! M'encanta!! Feia com 10 anys que no la veia... Si no l'heu vista, us recomano que la vegeu a TV3 a la carta.
Invitat- Invitat
La de Chihoro deu ser la seqüela, no? xD
Molt interessant el cicle de Ghibli. A més, tinc entès que en faran moltes. A veure si enganxo la de la Kiki i la dels gats.
Molt interessant el cicle de Ghibli. A més, tinc entès que en faran moltes. A veure si enganxo la de la Kiki i la dels gats.
Seqüela? No, és la normal... Aquest diumenge fan Totoro i el següent Haru al regne dels gats. Osigui wue apunta-t'ho!!
Invitat- Invitat
Mira que us agrada prendre-li el pèl xD... Marc, que te la volen col·lar!! xDD
Algú sap si ja han fet la pel·lícula del meu estimat Howl? Per cert, si la voleu entendre, podeu llegir-vos el llibre: és preciós. És una trilogia i és increïble. L'últim, a "La casa de los mil pasillos" en Howl encara se supera més que a El Castell Ambulant xD... a mi em té enamorada. Personalment, tot i que l'adaptació de Ghibli és meravellosa, es deixa moltes coses pel mig que potser ajudarien a entendre la pel·lícula, tot i que tampoc són absolutament necessàries. Si llegeixes el llibre i veus la peli, lligues l'argument d'una manera. Si només veus la peli, ho pots fer d'una altra.
La idea, en si, és que en Howl no volia créixer (una espècie de Peter Pan) i es va menjar una estrella que li va atorgar el do de la màgia. D'això en va sortir en Calcifer, que conserva el seu cor intacte. Si recordeu (i aquí venen els salts temporals), la Sophie, al final de la peli, veu com en Howl fa el pacte amb l'estrella (en Calcifer) i els diu a crits que la busquin, que ella sap com salvar-los. Per això en Howl l'ajuda al principi de la peli, perquè la recorda de quan era petit. Què més? La Sophie es maleïda per la Bruixa de l'Erm (ara no sé si en català en deien així) i aquesta maledicció la converteix en allò que la bruixa més tem: la vellesa. Però el problema, d'entrada, és de la Sophie perquè ella mateixa es coarta, ella mateixa s'infravalora i per això l'encanteri té un efecte tan fort sobre ella. A mesura que guanya confiança, l'encanteri es va trencant. A més, en Howl sap perfectament qui és ella, perquè la pot veure tal i com és, no perquè sigui més poderós que la Bruixa de l'Erm, sinó perquè ell sap que la Sophie val molt, que és especial i pot veure més enllà de les inseguretats d'ella. I poca cosa més de la peli, tot el que us podria dir de més seria incloent passatges del llibre i no vénen al cas, no de la manera com han plantejat la pel·lícula, com a mínim.
Algú sap si ja han fet la pel·lícula del meu estimat Howl? Per cert, si la voleu entendre, podeu llegir-vos el llibre: és preciós. És una trilogia i és increïble. L'últim, a "La casa de los mil pasillos" en Howl encara se supera més que a El Castell Ambulant xD... a mi em té enamorada. Personalment, tot i que l'adaptació de Ghibli és meravellosa, es deixa moltes coses pel mig que potser ajudarien a entendre la pel·lícula, tot i que tampoc són absolutament necessàries. Si llegeixes el llibre i veus la peli, lligues l'argument d'una manera. Si només veus la peli, ho pots fer d'una altra.
La idea, en si, és que en Howl no volia créixer (una espècie de Peter Pan) i es va menjar una estrella que li va atorgar el do de la màgia. D'això en va sortir en Calcifer, que conserva el seu cor intacte. Si recordeu (i aquí venen els salts temporals), la Sophie, al final de la peli, veu com en Howl fa el pacte amb l'estrella (en Calcifer) i els diu a crits que la busquin, que ella sap com salvar-los. Per això en Howl l'ajuda al principi de la peli, perquè la recorda de quan era petit. Què més? La Sophie es maleïda per la Bruixa de l'Erm (ara no sé si en català en deien així) i aquesta maledicció la converteix en allò que la bruixa més tem: la vellesa. Però el problema, d'entrada, és de la Sophie perquè ella mateixa es coarta, ella mateixa s'infravalora i per això l'encanteri té un efecte tan fort sobre ella. A mesura que guanya confiança, l'encanteri es va trencant. A més, en Howl sap perfectament qui és ella, perquè la pot veure tal i com és, no perquè sigui més poderós que la Bruixa de l'Erm, sinó perquè ell sap que la Sophie val molt, que és especial i pot veure més enllà de les inseguretats d'ella. I poca cosa més de la peli, tot el que us podria dir de més seria incloent passatges del llibre i no vénen al cas, no de la manera com han plantejat la pel·lícula, com a mínim.
Mmm... interessant.. m'hauré de llegir el llibre també.
La faran el 30 d'aquest mes.
El programa és:
"El viatge de Chihiro" aquest diumenge 9 a les 15.45
"El meu veí Totoro" (9 de novembre),
"La Haru al regne dels gats" (16 de novembre),
"Porco Rosso" (23 de novembre),
"El castell ambulant" (30 de novembre),
"Kiki, l'aprenent de bruixa" (7 de desembre)
"El castell al cel" (14 de desembre).
Al saló vaig estar a punt de comprar el bluray per tornar-la a veure en la seva màxima esplendor xD. Ara que no en compra ni cristo els estan rebaixant a 15 €. Llàstima que no hi fos al saló justament aquesta...
La faran el 30 d'aquest mes.
El programa és:
"El viatge de Chihiro" aquest diumenge 9 a les 15.45
"El meu veí Totoro" (9 de novembre),
"La Haru al regne dels gats" (16 de novembre),
"Porco Rosso" (23 de novembre),
"El castell ambulant" (30 de novembre),
"Kiki, l'aprenent de bruixa" (7 de desembre)
"El castell al cel" (14 de desembre).
Al saló vaig estar a punt de comprar el bluray per tornar-la a veure en la seva màxima esplendor xD. Ara que no en compra ni cristo els estan rebaixant a 15 €. Llàstima que no hi fos al saló justament aquesta...
Jajaja, home, no sé com estarà de seeds però a la meva firma hi ha un link que et porta al torrent del Castell Ambulant en BD amb l'àudio en català. Sempre hi pots fer un cop d'ull
Merci per la info. Un diumenge, eh? Bé, potser ho tinc una mica complicat des de la feina xD
Merci per la info. Un diumenge, eh? Bé, potser ho tinc una mica complicat des de la feina xD
No si, les tinc totes les d'àudio català en 1080p montades amb RAWs de 12-6 GB. I es veuen perfectes.
Però comprar el bluray és veure la RAW de les RAWs d'exquisits 35 GB de vídeo verge amb àudios lossless de casi 2GB. Sense passar per cap manassa d'animelliure ni meGUI panxito.
Mmm.. diuen les llegendes que en realitat els colors de l'anime no són tot uniformes, si no que existeix una molt fina capa de soroll que desapareix en les compressions...
(Ho hauré de comprovar algun dia xD)
Però comprar el bluray és veure la RAW de les RAWs d'exquisits 35 GB de vídeo verge amb àudios lossless de casi 2GB. Sense passar per cap manassa d'animelliure ni meGUI panxito.
Mmm.. diuen les llegendes que en realitat els colors de l'anime no són tot uniformes, si no que existeix una molt fina capa de soroll que desapareix en les compressions...
(Ho hauré de comprovar algun dia xD)
No sé de què collons xerres xDD
Perí sí, els BD/DVD originals sempre són millor opció. Jo encara tinc pendent veure El Hobbit en BD però com que no tinc lector de BD, m'hauré de fer fotre xD
Perí sí, els BD/DVD originals sempre són millor opció. Jo encara tinc pendent veure El Hobbit en BD però com que no tinc lector de BD, m'hauré de fer fotre xD
Marcmpujol escrigué:Sí, Minamino, ja ho veig. ¬¬ Cano, d'on has tret quines pelis faran?
?__?... què vols dir, amb això? No és culpa meva si l'edició DVD anava sí o sí amb la BD xD... haig de quedar amb una amiga que sí en té, vés. Qui no es conforma és perquè no vol xD
http://www.tv3.cat/actualitat/657100/El-Super3-estrena-un-cicle-de-pellicules-del-prestigios-Studio-Ghibli
No, Minamino, em referia al comentari d'en Cano. XD
PD: Merci, Cano!! ^^
Invitat- Invitat
Marcmpujol escrigué:No, Minamino, em referia al comentari d'en Cano. XD
Ja deia jo... xD
Em falta teïna a la sang...
Minamino Shuuichi escrigué:No sé de què collons xerres xDD
Què fas Shuu que encara no has vist el Hobbit?! Molt malament!! Que no saps que l'Smaug s'ha de veure sí o sí?! És preciós i formós i la millor cosa mai vista a la Tierra Media a més que el senyor Benedict Cumbernoséquécucumber doblant-lo ho fa genial, és un goig i aiaiai que m'emoziono!
Shruikan- TCAMK-Traducció
- Nombre de missatges : 1817
Puntuació : 7410
Reputació : 29
Ubicació : Artés
Shruikan escrigué:Minamino Shuuichi escrigué:No sé de què collons xerres xDD
Què fas Shuu que encara no has vist el Hobbit?! Molt malament!! Que no saps que l'Smaug s'ha de veure sí o sí?! És preciós i formós i la millor cosa mai vista a la Tierra Media a més que el senyor Benedict Cumbernoséquécucumber doblant-lo ho fa genial, és un goig i aiaiai que m'emoziono!
Sí l'he vist i més d'una vegada però en DVD. En BD encara no i estic esperant a pillar algun amic desprevingut perquè em deixi el lector BD xD
Em sembla que tornen a fer les pelis Ghibli al súper3... Segons la programació de TV3, el diumenge 08 fan Totoro.
Invitat- Invitat
Algú ha vist la de la princesa Kaguya? Va estar nominada als Oscars com a millor pel·lícula d'animació i hi ha qui diu que és millor que Big Hero 6, la que va acabar guanyant l'estatueta.
o/Gray Slimner escrigué:Algú ha vist la de la princesa Kaguya? Va estar nominada als Oscars com a millor pel·lícula d'animació i hi ha qui diu que és millor que Big Hero 6, la que va acabar guanyant l'estatueta.
A mi em va semblar una mica conyàs, la veritat. Potser perquè em coneixia ja la història. I mira que m'encanta Ghibli...
Rini- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 1275
Puntuació : 6976
Reputació : 16
Ubicació : Barcelona
Pàgina 2 de 2 • 1, 2
Pàgina 2 de 2
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
Ds 20 Abr 2024, 19:14 por shira-chan
» Vull traduir
Dl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención