Seguim actius!

Últimos temas
» Per col·laborar amb vosaltres
Els meus dibuixos!! A veure què us semblen ^^ EmptyDs 20 Abr 2024, 19:14 por shira-chan

» Vull traduir
Els meus dibuixos!! A veure què us semblen ^^ EmptyDl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención

» M'agradaria participar!
Els meus dibuixos!! A veure què us semblen ^^ EmptyDv 22 Des 2023, 17:54 por Dan

» M'agradaria llegir One Piece des d'un inici en català
Els meus dibuixos!! A veure què us semblen ^^ EmptyDv 22 Des 2023, 10:15 por shira-chan

» M'agradaria unir-me
Els meus dibuixos!! A veure què us semblen ^^ EmptyDg 05 Nov 2023, 17:44 por shira-chan

» M'agradaria unir-m'hi
Els meus dibuixos!! A veure què us semblen ^^ EmptyDg 17 Set 2023, 20:26 por victor_v

» Vull col·laborar!!!
Els meus dibuixos!! A veure què us semblen ^^ EmptyDc 23 Nov 2022, 16:27 por Intervención

» Entrar el blog
Els meus dibuixos!! A veure què us semblen ^^ EmptyDg 02 Oct 2022, 16:21 por Intervención

» Bon dia, bona tarda, bon vespre!
Els meus dibuixos!! A veure què us semblen ^^ EmptyDt 13 Set 2022, 20:22 por shira-chan


Els meus dibuixos!! A veure què us semblen ^^

+10
Gruay
Shruikan
Daichi
Akuma
tyrex
Manto-kun
Sherry
surreak
oharu-chan
kohaku_93
14 participantes

Pàgina 1 de 3 1, 2, 3  Següent

Ir abajo

Els meus dibuixos!! A veure què us semblen ^^ Empty Els meus dibuixos!! A veure què us semblen ^^

Missatge  kohaku_93 Dc 26 Maig 2010, 20:35

Bé, doncs obro aquest tema (no sé com és que quan em registro a un fòrum amb una part per poder penjar dibuixos va en contra de la meva naturalesa no fer-ho XD) per posar-hi alguns dibuixets que he fet (els que posaré ara són antics, perquè pràcticament no he tocat els llapissos durant el curs, a excepció de les classes de filosofia XD), a veure que us semblen!!^^

Espero poder anar actualitzant~~ Wink

Spoiler:

Apa, sento carregar tant el primer cop però es que els altres cops només aniré posant el que vagi fent.

Q vagi béeeeee!! bye~~
Wink

EITAT: Per posar l'accent al "què" del títol, que em feia ràbia XD


Editat per darrera vegada per kohaku_93 el Dc 30 Mar 2011, 20:24, editat 1 cop en total
kohaku_93
kohaku_93
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 198
Puntuació : 5310
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 26/05/2010
Edad : 30
Ubicació : Mallorca

http://kohaku-93.deviantart.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Els meus dibuixos!! A veure què us semblen ^^ Empty Re: Els meus dibuixos!! A veure què us semblen ^^

Missatge  oharu-chan Dc 26 Maig 2010, 21:02

Uoo! Estan molt ben dibuixats tots, el que més m'agrada és l'esboç final.
No entenc com hi ha gent que dibuixa tan bé al món... aii XD

De veritat, t'han quedat molt originals!
oharu-chan
oharu-chan
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 506
Puntuació : 5776
Reputació : 4
Fecha de inscripción : 09/01/2010
Edad : 28
Ubicació : Olesa de Montserrat

Tornar a dalt Ir abajo

Els meus dibuixos!! A veure què us semblen ^^ Empty Re: Els meus dibuixos!! A veure què us semblen ^^

Missatge  kohaku_93 Dc 26 Maig 2010, 21:36

Llàstima que els dos darrers dibuixos hagin sortit tallats... Bé, si els voleu veure sencers us convido a entrar al meu deviantART, l'adreça és a la meva signatura ^^

I, oharu-chan, moltes gràcies per comentar, de debò!!! Very Happy
kohaku_93
kohaku_93
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 198
Puntuació : 5310
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 26/05/2010
Edad : 30
Ubicació : Mallorca

http://kohaku-93.deviantart.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Els meus dibuixos!! A veure què us semblen ^^ Empty Re: Els meus dibuixos!! A veure què us semblen ^^

Missatge  oharu-chan Dc 26 Maig 2010, 21:47

Jeje...^^
Goita, m'he mirat el teu devianArt i m'han agradat encara més els esboços. Una altra cosa que m'ha agradat molt ha sigut un dibuixet que algú agafava amb els dits. Era taaan bufóoo! I love you Em sembla que es deia Theodor.
oharu-chan
oharu-chan
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 506
Puntuació : 5776
Reputació : 4
Fecha de inscripción : 09/01/2010
Edad : 28
Ubicació : Olesa de Montserrat

Tornar a dalt Ir abajo

Els meus dibuixos!! A veure què us semblen ^^ Empty Re: Els meus dibuixos!! A veure què us semblen ^^

Missatge  surreak Dc 26 Maig 2010, 23:10

A mi també m'agraden força, sobretot el drac de l'escena final! Wink
No t'aturis, ara, a seguir, seguir!
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16663
Reputació : 89
Fecha de inscripción : 08/06/2009
Edad : 36
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Els meus dibuixos!! A veure què us semblen ^^ Empty Re: Els meus dibuixos!! A veure què us semblen ^^

Missatge  Sherry Dj 27 Maig 2010, 10:45

UOOOOO (amb la veu del Shin Chan). Dibuixes molt bé, però a més d'això, domines molt bé la perspectiva i la proporcionalitat dels dibuixos (vull dir que no fas un cap més gran que el cos, o un braç molt més llarg que l'altre), és a dir que hi ha equilibri i això és un 50% de l'habilitat que s'ha de tenir per dibuixar.
Per exemple al 4t dibuix (on dius que és un spoiler de l'escena final) hi ha una perspectiva complexa però tot i així has sabut col·locar els elements a l'espai amb molta precisió, tenint en compte la referència del terra.
Dit això, els meus preferits són els dos últims, que són brutals (per cert el drac em recorda al pokémon aquell...el Lugia)
I el primer també m'agrada molt, enhorabona pels teus dibuixos!! I love you
Sherry
Sherry
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 85
Puntuació : 5253
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 08/04/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Els meus dibuixos!! A veure què us semblen ^^ Empty Re: Els meus dibuixos!! A veure què us semblen ^^

Missatge  kohaku_93 Dj 27 Maig 2010, 15:15

oharu-chan escrigué:Jeje...^^
Goita, m'he mirat el teu devianArt i m'han agradat encara més els esboços. Una altra cosa que m'ha agradat molt ha sigut un dibuixet que algú agafava amb els dits. Era taaan bufóoo! I love you Em sembla que es deia Theodor.

Hahaha moltes gràcies!!^^

I també moltes gràcies als altres per comentar!! TT^TT
kohaku_93
kohaku_93
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 198
Puntuació : 5310
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 26/05/2010
Edad : 30
Ubicació : Mallorca

http://kohaku-93.deviantart.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Els meus dibuixos!! A veure què us semblen ^^ Empty Re: Els meus dibuixos!! A veure què us semblen ^^

Missatge  Manto-kun Dj 27 Maig 2010, 20:08

Ostres son preciosos! :O, el del drac m'encanta, ja m'agradaria saber dibuixar tant bé, s'em salta una generació, Continua així i no paris que tens talent!
Manto-kun
Manto-kun
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1333
Puntuació : 6601
Reputació : 18
Fecha de inscripción : 09/05/2010
Edad : 33
Ubicació : Nara

http://www.litoskayak.co.nr

Tornar a dalt Ir abajo

Els meus dibuixos!! A veure què us semblen ^^ Empty Re: Els meus dibuixos!! A veure què us semblen ^^

Missatge  kohaku_93 Dl 31 Maig 2010, 16:55

Boness!!!

Vinc a penjar-ne un altre, que bàsicament és la portada per l'herbari que ens fan fer a l'insti XD
És la 2a vegada a la meva vida que pinto amb aquarel·les, per tant suposo que hi ha un munt d'errades.. Però bé, aquí el deixo, si es veu tallat també el podeu veure al meu DA ^^U

Spoiler:

I aquí l'herbari acabat ^^

Adéeeeu~~~~ Very Happy
kohaku_93
kohaku_93
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 198
Puntuació : 5310
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 26/05/2010
Edad : 30
Ubicació : Mallorca

http://kohaku-93.deviantart.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Els meus dibuixos!! A veure què us semblen ^^ Empty Re: Els meus dibuixos!! A veure què us semblen ^^

Missatge  tyrex Dl 31 Maig 2010, 18:04

Kohaku, talla't les mans i dóna-me-les! Jo que tinc tant mala lletra i sóc tant maldestre escrivint amb l'esquerra... Si hagués tingut aquestes mans per dibuix tècnic l'any passat... Les vull! Les vull!!! :[fuet]:
tyrex
tyrex
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 2575
Puntuació : 9179
Reputació : 20
Fecha de inscripción : 06/01/2010
Edad : 31
Ubicació : Barcelona, a la caverna dels auditors

Tornar a dalt Ir abajo

Els meus dibuixos!! A veure què us semblen ^^ Empty Re: Els meus dibuixos!! A veure què us semblen ^^

Missatge  kohaku_93 Dl 31 Maig 2010, 20:26

Noooooo pale pobres manetes meves!! quina culpa en tenen!!?? TT^TT
Buhaaaaa
...
Buhaa
...
Buuh
...
.
.
.
ehemmm... bé, després de l'anada d'olla... no et pensis, dubto que el dibuix tècnic se'm doni gaire bé (de fet no en faig des de 3r, i allò estava tirat, amb les estrelletes i les el·lipses), i avui he mirat el que feien els de la meva classe que en fan i m'ha vingut mal de cap XDDD

Gràcies pel comentarii!! =)
kohaku_93
kohaku_93
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 198
Puntuació : 5310
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 26/05/2010
Edad : 30
Ubicació : Mallorca

http://kohaku-93.deviantart.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Els meus dibuixos!! A veure què us semblen ^^ Empty Re: Els meus dibuixos!! A veure què us semblen ^^

Missatge  Akuma Dv 04 Jun 2010, 22:20

Carai, quina sort poder dibuixar tan bé. A mi mai se m'ha donat massa bé dibuixar manga. Però m'agrada contemplar la gent que si q en sap. T'animo a continuar i a que ens segueixs meravellant a tots ^^.

Salutacions!
Akuma
Akuma
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1282
Puntuació : 7123
Reputació : 32
Fecha de inscripción : 26/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Els meus dibuixos!! A veure què us semblen ^^ Empty Re: Els meus dibuixos!! A veure què us semblen ^^

Missatge  kohaku_93 Dt 29 Jun 2010, 13:09

Gràcies pels comentariis!!

Doncs passo a posar-ne dos més:
El primer el vaig fer a classe, a l'agenda (es nota, eh?) i el segon és bàsicament un intent de passar a net el primer, però em va quedar bastant pitjor XD El personatge me'l vaig inventar primer per un joc que vaig jugar, i després vaig utilitzar el meu mateix disseny per un còmic que volia fer fa temps, en el qual el personatge es deia Achilles (Aquí podeu veure la fitxa antiga que vaig fer per al còmic. El personatge està una miqueta canviat però no gaire hehe)
Spoiler:

I bé, ja que estava parlant del còmic, poso uns quants dissenys més~
Però ho sento, com que la imatge és massa gran, hauran de ser links... Y_Y I també ho sento, són dibuixos molt antics i estan plens d'errades... ^^U
Un, Dos, Tres, Quatre!

Adéeeu~~~~
kohaku_93
kohaku_93
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 198
Puntuació : 5310
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 26/05/2010
Edad : 30
Ubicació : Mallorca

http://kohaku-93.deviantart.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Els meus dibuixos!! A veure què us semblen ^^ Empty Re: Els meus dibuixos!! A veure què us semblen ^^

Missatge  surreak Dt 29 Jun 2010, 13:23

Doncs a mi m'agraden molt, sobretot les versions SD, que fan molta gràcia. Quina enveja que fas, sabent dibuixar tan bé. Jo també havia fet fitxes de personategs i guions per històries... però al posar-me a dibuixar... tot se n'anava en orris...
Però bueno, cadascú serveix pel que serveix, així que t'animo a seguir, que segur que pots fer bones històries!

Per cert, es nota molt la teva influència de les CLAMP, eh? Wink
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16663
Reputació : 89
Fecha de inscripción : 08/06/2009
Edad : 36
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Els meus dibuixos!! A veure què us semblen ^^ Empty Re: Els meus dibuixos!! A veure què us semblen ^^

Missatge  Daichi Dt 29 Jun 2010, 14:02

No havia vist aquest tema, però acabo de mirar tots els dibuixos i molen molt! Sobretot els de les fitxes del final i el del drac del principi. Dibuixes molt bé, de debó. Una vegada vaig provar de fer una cara d'estil manga, cosa que m'hi vaig passar mitja hora i va sortir mig deficient pobreta.. xD.

Aprofita aquest do pel dibuix!
Daichi
Daichi
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 837
Puntuació : 6281
Reputació : 14
Fecha de inscripción : 16/05/2010
Edad : 29

Tornar a dalt Ir abajo

Els meus dibuixos!! A veure què us semblen ^^ Empty Re: Els meus dibuixos!! A veure què us semblen ^^

Missatge  Shruikan Dt 29 Jun 2010, 14:31

Hey, estan molt bé tota els dibuixos i els personatges. Segur que la teva història és molt interessant, explicans-la algun dia. xD
Shruikan
Shruikan
TCAMK-Traducció
TCAMK-Traducció

Nombre de missatges : 1817
Puntuació : 7212
Reputació : 29
Fecha de inscripción : 13/06/2010
Edad : 30
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Els meus dibuixos!! A veure què us semblen ^^ Empty Re: Els meus dibuixos!! A veure què us semblen ^^

Missatge  kohaku_93 Dt 29 Jun 2010, 15:59

surreak escrigué:Per cert, es nota molt la teva influència de les CLAMP, eh? Wink
MUAHAHAHA seeeeh Escèptic

Gràcies a tots pels comentaris, de debò!!

Shruikan, si vols veure algunes pàgs d'aquesta història vaig penjar les tres primeres aquí, aquí i aquí. Tot i així les vaig fer fa temps, de fet ja he retocat suficientment el guió fins al punt de que ara ja no s'hi assemblaria en res... XD I el dibuix la veritat és que és molt millorable... el vaig fer ara ja deu fer cosa d'un any.. ^^U Però bé... és el que hi ha, ara no em veuria amb cor de matar-me a entramar amb el ratolí com ho feia abans XD

Bé, gràcies a tots de nou pels comentaris, ja penjaré més coses quan puguiii ^^
kohaku_93
kohaku_93
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 198
Puntuació : 5310
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 26/05/2010
Edad : 30
Ubicació : Mallorca

http://kohaku-93.deviantart.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Els meus dibuixos!! A veure què us semblen ^^ Empty Re: Els meus dibuixos!! A veure què us semblen ^^

Missatge  Gruay Dv 02 Jul 2010, 15:59

M'han agradat molt, estan molt bé sobre tot el "segon" xD Suposo que al primer les lletres lien una mica i tal però tot i així estan molt bé.
Gruay
Gruay
TCNM-Correcció
TCNM-Correcció

Nombre de missatges : 3065
Puntuació : 9472
Reputació : 16
Fecha de inscripción : 25/02/2010
Edad : 32
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Els meus dibuixos!! A veure què us semblen ^^ Empty Re: Els meus dibuixos!! A veure què us semblen ^^

Missatge  kohaku_93 Ds 10 Jul 2010, 14:19

Gràcies pel cometarii!!^^

Bé, doncs passo a deixar un dibuix que ja no està fet a classe, però la veritat, el vaig fer un vespre mentre mirava la tele i hauria pogut quedar bastant millor ^^U
Idò aquí està:
Spoiler:

Com sempre, surt fantàsticament tallat =..=UU Si voleu veure'l sencer sisplau aneu aquí. Em sap molt greu, de debò Y.Y

A reveure! Wink
kohaku_93
kohaku_93
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 198
Puntuació : 5310
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 26/05/2010
Edad : 30
Ubicació : Mallorca

http://kohaku-93.deviantart.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Els meus dibuixos!! A veure què us semblen ^^ Empty Re: Els meus dibuixos!! A veure què us semblen ^^

Missatge  oharu-chan Ds 10 Jul 2010, 15:55

Està molt bé, m'agrada sobretot com has dibuixat els miralls (amb les ombres i els reflexos) i la capa, i els cabells... bé, que m'agrada com t'ha quedat en general.
El dibuix queda molt original fet amb llapis de color blau i full de color. Quina ment més creativa que tens!
oharu-chan
oharu-chan
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 506
Puntuació : 5776
Reputació : 4
Fecha de inscripción : 09/01/2010
Edad : 28
Ubicació : Olesa de Montserrat

Tornar a dalt Ir abajo

Els meus dibuixos!! A veure què us semblen ^^ Empty Re: Els meus dibuixos!! A veure què us semblen ^^

Missatge  kohaku_93 Dl 16 Ago 2010, 21:12

Moltes gràcies pel comentari, Oharu-chan! Wink

Bé, doncs vinc a penjar un altre dibuixet (És el segon en ma vida que pinto digitalment i per això deu tenir moltes errades... ^^U); però bé, aquí el deixo XD

Spoiler:

A reveure!! Wink
kohaku_93
kohaku_93
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 198
Puntuació : 5310
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 26/05/2010
Edad : 30
Ubicació : Mallorca

http://kohaku-93.deviantart.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Els meus dibuixos!! A veure què us semblen ^^ Empty Re: Els meus dibuixos!! A veure què us semblen ^^

Missatge  Nury Dt 17 Ago 2010, 11:52

Wooooooooo!! Shocked
Són genials et felicito, estan de p* m* xD
I aquest ultim que has pintas digitalment esta molt bé (jo porto uns messos pintant amb el photoshop i no sóc massa bona ¬¬...) qui o diria que es el 2º que fas així.
Nury
Nury
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 57
Puntuació : 5075
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 14/08/2010
Edad : 35
Ubicació : Mundodisco

Tornar a dalt Ir abajo

Els meus dibuixos!! A veure què us semblen ^^ Empty Re: Els meus dibuixos!! A veure què us semblen ^^

Missatge  Shruikan Dt 17 Ago 2010, 12:56

És el segon que fas i dius que no està ben pintat? Sort que no has vist els meus, doncs. ¬¬
Està molt bé, de devò i m'agrada molt la roba.
Shruikan
Shruikan
TCAMK-Traducció
TCAMK-Traducció

Nombre de missatges : 1817
Puntuació : 7212
Reputació : 29
Fecha de inscripción : 13/06/2010
Edad : 30
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Els meus dibuixos!! A veure què us semblen ^^ Empty Re: Els meus dibuixos!! A veure què us semblen ^^

Missatge  Daichi Dt 17 Ago 2010, 19:24

Està molt molt bé, m'agrada sobretot les ombres Very Happy Very Happy
Daichi
Daichi
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 837
Puntuació : 6281
Reputació : 14
Fecha de inscripción : 16/05/2010
Edad : 29

Tornar a dalt Ir abajo

Els meus dibuixos!! A veure què us semblen ^^ Empty Re: Els meus dibuixos!! A veure què us semblen ^^

Missatge  kohaku_93 Dt 25 Gen 2011, 17:42

Gràcies per comentaaar!!

I sí, estic viu, però com que vaig bastant (molt) de cul amb les classes doncs quasi no em passo... Y.YU

Però en vista de que avui tinc una miica de temps (visca els exàmens de química posats a traïció dos dies abans ¬¬) doncs passo a deixar dos dibuixets (el primer fet al mateix llibre de química, com es pot comprovar) de dos personatges que vaig dissenyar fa un temps (teòricament són germans, el de sobre es diu Kite i és el menor, i el de sota, de la màscara, és el germà gran i encara no l'he batejat -sóc molt dolent per inventar-me noms... =..=U).
Aquí els deixo, espero que us agradiin!! Wink

Spoiler:

Adéeeeeeeu~~!! Very Happy
kohaku_93
kohaku_93
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 198
Puntuació : 5310
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 26/05/2010
Edad : 30
Ubicació : Mallorca

http://kohaku-93.deviantart.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Els meus dibuixos!! A veure què us semblen ^^ Empty Re: Els meus dibuixos!! A veure què us semblen ^^

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 3 1, 2, 3  Següent

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum