Els meus fandubs
+11
Daichi
Ragna
Gruay
lostbrain
Shruikan
Manto-kun
Rini
tyrex
kohaku_93
Redles
NahaUmiNayuu
15 participantes
Pàgina 1 de 2
Pàgina 1 de 2 • 1, 2
Els meus fandubs
Bé, doncs m'agrada molt cantar (destrossant cançons u_u), i m'agradaria molt posar els fan dubs que aniré gravant perquè els escolteu i em doneu la vostra opinió.
Per ara tinc un Inuyasha, una versió curta, per no destrossar tota la cançó xD
Es tracta de Cada Cor, i la lletra és la del ending de la tele (encara estic intentant traduir i adaptar algunes cançons ...>. <) bé ... doncs espero no haver pronunciat tan malament, però si us plau digueu-me els errors que hi hagi a la pronunciació per corregir
InuYasha - Cada Cor
Charm (Inuyasha - Fukai Mori) - A la profunditat del bosc
Potser Demà - La Màgica Doremi
Quan Creguis - Charm (InuYasha)
Princesa Sirena (Ningyo Hime-Chobits)
Ser La Teva Noia (Be Your Girl-Elfen Lied)
Lletra
Per ara tinc un Inuyasha, una versió curta, per no destrossar tota la cançó xD
Es tracta de Cada Cor, i la lletra és la del ending de la tele (encara estic intentant traduir i adaptar algunes cançons ...>. <) bé ... doncs espero no haver pronunciat tan malament, però si us plau digueu-me els errors que hi hagi a la pronunciació per corregir
InuYasha - Cada Cor
Charm (Inuyasha - Fukai Mori) - A la profunditat del bosc
Potser Demà - La Màgica Doremi
Quan Creguis - Charm (InuYasha)
Princesa Sirena (Ningyo Hime-Chobits)
Ser La Teva Noia (Be Your Girl-Elfen Lied)
Lletra
- Spoiler:
- Ser La Teva Noia (Be Your Girl-Elfen Lied)
Baby, la teva noia vull ser
Baby, que m'estimis demano
Encara que ara estiguis al meu costat
Encara que ara em vulguis només a mi
El temps no està de part meva aquesta vegada
Ara no puc ser la teva noia, ho sento
Una vegada i una altra vaig pensar que això estava bé
T'estic compartint amb algú més, però no ho vull
Una vegada i una altra vaig plorar perquè no aguantava més
No vull compartir-te amb ningú, només per a mi et vull
Torna el dolor sense l'anestèsia de l'amor
Tan aviat te'n vas? Em vols abandonar?
No deixo de plorar, que covard que sóc
Aguanto com puc, fes-me callar ja
Una vegada i una altra vaig plorar perquè no aguantava més…
Encara que m'hagis de mentir
Em calmaré per fi
Jo sóc la que en el teu interior està
L'única a la qual li donaràs el teu amor…
L'únic somni que més anhelo… és tenir-te al meu costat, al meu cor…
A la meva destinació m'avanço, en aquest món t'esperaré
No m'escaparé, fins que no ho aconsegueixi veure
Encara que la ferida no arribi a sanar
M'és igual que diguis que no és real
Ningú pararà el meu cor…
Una vegada i una altra vaig plorar perquè no aguantava més
No vull compartir-te amb ningú, només per a mi et vull
Baby, la teva noia vull ser
Baby, que m'estimis demano
Editat per darrera vegada per NahaUmiNayuu el Dt 02 Ago 2011, 15:03, editat 5 cops en total
NahaUmiNayuu- Nèstor
- Nombre de missatges : 178
Puntuació : 5114
Reputació : 0
Re: Els meus fandubs
Omg! Com que destrossar cançons?!!?! Nena que cantes molt bé! XDD
Explica'm com ho fas per a que s'escolti tant bé! (el meu micro és una merda TT) Vull fer-te la competència ò.ó
Explica'm com ho fas per a que s'escolti tant bé! (el meu micro és una merda TT) Vull fer-te la competència ò.ó
Redles- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 395
Puntuació : 5518
Reputació : 7
Ubicació : Mota de polvo
Com ha dit la Redles... cantes beníssim!!! T'ha quedat molt molt bé, et felicito!!
^O^ Moltes gràcies, wii que bé que no destrossar la cançó. : D Doncs és fàcil, jo faig servir uns auriculars amb micro, i el programa que utilitzo és el Audacity que té també una versió portable, i és molt fàcil d'usar i molt bo.
NahaUmiNayuu- Nèstor
=D Moltíssimes gràcies!! M'alegro un munt que us agradi com cantkohaku_93 escrigué:Com ha dit la Redles... cantes beníssim!!! T'ha quedat molt molt bé, et felicito!!
NahaUmiNayuu- Nèstor
Doncs està molt bé! Ja tens bastant dominat l'accent català per no ser d'aquí!!
L'única cosa que hi veig, és que a tot aquell no catalanoparlant de naixement els costa fer la "ll", dius "làgrimes" en comptes de "llàgrimes". Quan ho sàpigues dir bé, el tindràs dominat completament! (ni la Rini, que és ma germana, la fa bé, xD).
L'única cosa que hi veig, és que a tot aquell no catalanoparlant de naixement els costa fer la "ll", dius "làgrimes" en comptes de "llàgrimes". Quan ho sàpigues dir bé, el tindràs dominat completament! (ni la Rini, que és ma germana, la fa bé, xD).
tyrex- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 2575
Puntuació : 9377
Reputació : 20
Ubicació : Barcelona, a la caverna dels auditors
Moltes gràcies, m'alegro un munt de no haver tingut tants errors *-*
És veritat que em costa dir "Llàgrimes" >.< però ho aconseguiré *^* xD
Gràcies per escoltar la cançó i per dir-me on vaig fallar =D
És veritat que em costa dir "Llàgrimes" >.< però ho aconseguiré *^* xD
Gràcies per escoltar la cançó i per dir-me on vaig fallar =D
NahaUmiNayuu- Nèstor
I ara, només faltaria! M'ha sorprès molt que ho tinguis tant dominat! Mola molt, de debò!
tyrex- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 2575
Puntuació : 9377
Reputació : 20
Ubicació : Barcelona, a la caverna dels auditors
És que em passo molt de temps practicant, m'encanta el català!!
NahaUmiNayuu- Nèstor
El català té una sonoritat preciosa, sobretot quan s'han de dir coses com t'estimo, etc. I per dir insults també, els insults en català molen molt XDD En canvi el castellà trobo que va molt bé per coses de misteri v.v
Redles- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 395
Puntuació : 5518
Reputació : 7
Ubicació : Mota de polvo
Aah que xula! Fa temps que no escolto l'original, i la veritat es que hi ha trossos d'aquesta versió teva que em passarien com si fossin la "oficial" xD
Ja ensenyaràs més! I bé, el que més m'ha sobtat ha estat el "llàgrimes", que de tota una cançó, només sigui això el que es falla més audiblement... Enhorabona!
Ja ensenyaràs més! I bé, el que més m'ha sobtat ha estat el "llàgrimes", que de tota una cançó, només sigui això el que es falla més audiblement... Enhorabona!
Sí, això, no m'amaguis el secret(ni la Rini, que és ma germana, la fa bé, xD).
Rini- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 1275
Puntuació : 6976
Reputació : 16
Ubicació : Barcelona
Estic flipant, de veritat, segur que no ets catalana i ens estàs mentint dient que ets de Tenerife? mmmmm hahaha ^^ és broma, és broma.
Cantes molt bé!! De veritat si continues mostrant-nos els teus Fandubs, ens acabarem enamorant de tú haha.
Cantes molt bé!! De veritat si continues mostrant-nos els teus Fandubs, ens acabarem enamorant de tú haha.
Who, que fort, està molt i molt bé! Cantes molt bé, casi podria haver passat per la cançó original de la série en català. xD I la pronuncia també molt bé. Segur que ets de les Illes Canàries, no ens enganyes? xD
Shruikan- TCAMK-Traducció
- Nombre de missatges : 1817
Puntuació : 7410
Reputació : 29
Ubicació : Artés
Uooo! Cantes molt bé!! Costa de creure que siguis de Tenerife!
Es un esforç molt gran el que fas per aprendre i cantar en català! I a més super ben cantada! I una de les meves preferides de Inuyasha, jo em sabia alguna cosa en japones (meguru meguru toki no naka de bokutachi wa ai wo sagashiteiru... que crec que seria: En el temps que passa busquem sempre l'amor, dessitgem ser forts observant el cel tot blau) M'agrada molt la cantant BoA.
Ja tinc ganes de més fandubs, que estan molt bé!!
L.B.
Es un esforç molt gran el que fas per aprendre i cantar en català! I a més super ben cantada! I una de les meves preferides de Inuyasha, jo em sabia alguna cosa en japones (meguru meguru toki no naka de bokutachi wa ai wo sagashiteiru... que crec que seria: En el temps que passa busquem sempre l'amor, dessitgem ser forts observant el cel tot blau) M'agrada molt la cantant BoA.
L.B.
lostbrain- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 1690
Puntuació : 7866
Reputació : 25
Ubicació : Esterri d'Àneu
M'ha fet molta gràcia com pronuncies "llàgrimes" xDDD
Però tot i així està molt ben feta, congratulations
Gruay- TCNM-Correcció
- Nombre de missatges : 3065
Puntuació : 9670
Reputació : 16
Ubicació : Artés
M'ha agradat moltíssim!!! tens una veu molt maca i per que he sentit a més la domines així que surt el que surt, a veure quan en penges una altre (no n'hi ha prou!!) a part com ha dit tothom tela amb l'accent, per ser de Tenerife gairebé no es nota que el català no és l'idioma que parles habitualment.
T'animo a penjar-ne més i més de segur que ens agradaran ^^
Ragna- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 652
Puntuació : 5564
Reputació : 5
Ubicació : Vic - Barcelona
Redles escrigué:El català té una sonoritat preciosa, sobretot quan s'han de dir coses com t'estimo, etc. I per dir insults també, els insults en català molen molt XDD En canvi el castellà trobo que va molt bé per coses de misteri v.v
Si, el català sona molt bonic, a mi m'encanta quan surt per la tele Guardiola o Rosell parlant en català * o * m'encanta com sona, i l'accent. * ^ * Wuoo ¡¡hauré d'aprendre insults en català que no em sé cap xDDD
Rini escrigué:Aah que xula! Fa temps que no escolto l'original, i la veritat es que hi ha trossos d'aquesta versió teva que em passarien com si fossin la "oficial" xD
Ja ensenyaràs més! I bé, el que més m'ha sobtat ha estat el "llàgrimes", que de tota una cançó, només sigui això el que es falla més audiblement... Enhorabona!Sí, això, no m'amaguis el secret(ni la Rini, que és ma germana, la fa bé, xD).
Les cançons d'Inuyasha m'encanten, i la primera vegada que les vaig escoltar en català em quedi embaladida *^* A veure si en la pròxima no tinc el mateix error, gràcies per escoltar-la
Manto-kun escrigué:Estic flipant, de veritat, segur que no ets catalana i ens estàs mentint dient que ets de Tenerife? mmmmm hahaha ^^ és broma, és broma.
Jajaja, si, sóc de Tenerife xDD
M'alegro un munt que t'hagi agradat el meu Fandub, des que tingui altre ho pujo. =D
Shruikan escrigué:Who, que fort, està molt i molt bé! Cantes molt bé, casi podria haver passat per la cançó original de la série en català. xD I la pronuncia també molt bé. Segur que ets de les Illes Canàries, no ens enganyes? xD
Gràcies, que bé que us hagi agradat, i que no hagi destrossat la cançó amb la meva pronunciació xD Si, sóc canària xD us ho asseguro =P
lostbrain escrigué:Uooo! Cantes molt bé!! Costa de creure que siguis de Tenerife!
L.B.
Moltes gràcies, m'encanta aprendre català i m'alegro de no haver comès tants errors en la cançó. Aquesta és també de les meves favorites d'Inuyasha, la cantant de BoA és genial, és al costat de Hitomi Shimatani de les meves favorites. Ok, aviat pujaré un altre fandub. =D
Gruay escrigué:M'ha fet molta gràcia com pronuncies "llàgrimes" xDDD
Jajajajaja m'imagino que us haurà sonat estrany xDD
Gràcies per haver escoltat ^o^
Ragna escrigué:M'ha agradat moltíssim!!! tens una veu molt maca i per que he sentit a més la domines així que surt el que surt, a veure quan en penges una altre (no n'hi ha prou!!) a part com ha dit tothom tela amb l'accent, per ser de Tenerife gairebé no es nota que el català no és l'idioma que parles habitualment.
Que bé que t'hagi agradat la meva veu, m'heu animat a una pujada més. I me n'alegro un munt per l'accent, de debò que no es nota tant?? O:
Gràcies per escoltar-la, aviat pujaré una altra. =D
NahaUmiNayuu- Nèstor
Com que destrossar cançons?? Si cantes molt bé! És més, se m'han posat la pell de gallina al sentir-la. xD
Si que és cert que hi ha algunes paraules on falles en la pronunciació (com per exemple "llàgrimes" que ja t'han dit més amunt), però en general ho pronuncies tot prou bé.
Espero la teva propera cançó.
Si que és cert que hi ha algunes paraules on falles en la pronunciació (com per exemple "llàgrimes" que ja t'han dit més amunt), però en general ho pronuncies tot prou bé.
Espero la teva propera cançó.
Daichi- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 837
Puntuació : 6479
Reputació : 14
Doncs encara sort que no la destrossar xDD
Gràcies per escoltar-la, encara que segur que se't va posar la pell de gallina però perquè et asustastes xDD
Bé, ara vaig gravar una nova, de Charm, després la pujo a veure si vaig millorant la pronunciació =D
Gràcies per escoltar-la, encara que segur que se't va posar la pell de gallina però perquè et asustastes xDD
Bé, ara vaig gravar una nova, de Charm, després la pujo a veure si vaig millorant la pronunciació =D
NahaUmiNayuu- Nèstor
NahaUmiNayuu escrigué:Doncs encara sort que no la destrossar xDD
asustar -> espantar.
Estarem a l'espera doncs
Daichi- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 837
Puntuació : 6479
Reputació : 14
Daichi escrigué:NahaUmiNayuu escrigué:Doncs encara sort que no la destrossar xDD
asustar -> espantar.
Estarem a l'espera doncs
Gràcies per la correcció =D
Ja vaig pujar un nou fandub, és "A la Profunditat del bosc" de Charm.
NahaUmiNayuu- Nèstor
Ostres noia! Tens una veu ben bonica i cantes molt bé! No havia vist cap de les dues cançons fins ara, però he de dir que m'ha agradat més la segona =P
Ah, i si vols aprendre quatre insults en català, ara penjaré un videoclip en un altre fil que potser t'ajuda xD
Btw, aviam si algun dia ens posem tots d'acord i doblem algun anime, no us sembla? Crec que podria quedar prou bé =P (Em demano el dolent xD).
Ah, i si vols aprendre quatre insults en català, ara penjaré un videoclip en un altre fil que potser t'ajuda xD
Btw, aviam si algun dia ens posem tots d'acord i doblem algun anime, no us sembla? Crec que podria quedar prou bé =P (Em demano el dolent xD).
Moltes gràcies!
Si la segona està millor que la primera xD Que bé que et va agradar la meva veu =D
Wuo ¡¡ doncs sí que vull aprendre insults xDD
Si, estaria genial fer el doblatge d'un anime, segur que queda bé.
Si la segona està millor que la primera xD Que bé que et va agradar la meva veu =D
Wuo ¡¡ doncs sí que vull aprendre insults xDD
Si, estaria genial fer el doblatge d'un anime, segur que queda bé.
NahaUmiNayuu- Nèstor
M'ha agradat molt la segona canço!! Molt ben cantada!!
M'apunto a doblar una seria! Estaria guapíssim!! A mi també m'agradaria posar al veu a un dolent! M'encanta com ho fa el Raul Llorens!(Aizen a Bleach amb castellà, Alone/Hades a Saint Seiya, Cor petit jr a Bola de Drac, Un dimoni a Yu Yu Hakusho...) Es molt bon doblador.
Ja tinc ganes de més fandubs, cantes superbé!
L.B.
M'apunto a doblar una seria! Estaria guapíssim!! A mi també m'agradaria posar al veu a un dolent! M'encanta com ho fa el Raul Llorens!(Aizen a Bleach amb castellà, Alone/Hades a Saint Seiya, Cor petit jr a Bola de Drac, Un dimoni a Yu Yu Hakusho...) Es molt bon doblador.
Ja tinc ganes de més fandubs, cantes superbé!
L.B.
lostbrain- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 1690
Puntuació : 7866
Reputació : 25
Ubicació : Esterri d'Àneu
Estan molt i molt bé, ja m'agradaria saber cantar així a mi !!!
Amb el que m'agrada la música m'agradaria poder cantar sense rebentar els timpans a la gent del meu voltant XD
si segueixes així al final potser t'hi podràs dedicar i tot ^^
Amb el que m'agrada la música m'agradaria poder cantar sense rebentar els timpans a la gent del meu voltant XD
si segueixes així al final potser t'hi podràs dedicar i tot ^^
Ragna- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 652
Puntuació : 5564
Reputació : 5
Ubicació : Vic - Barcelona
Pàgina 1 de 2 • 1, 2