Els meus fandubs
+11
Daichi
Ragna
Gruay
lostbrain
Shruikan
Manto-kun
Rini
tyrex
kohaku_93
Redles
NahaUmiNayuu
15 participantes
Pàgina 2 de 2
Pàgina 2 de 2 • 1, 2
Re: Els meus fandubs
M'ha agradat molt la segona canço!! Molt ben cantada!!
M'apunto a doblar una seria! Estaria guapíssim!! A mi també m'agradaria posar al veu a un dolent! M'encanta com ho fa el Raul Llorens!(Aizen a Bleach amb castellà, Alone/Hades a Saint Seiya, Cor petit jr a Bola de Drac, Un dimoni a Yu Yu Hakusho...) Es molt bon doblador.
Ja tinc ganes de més fandubs, cantes superbé!
L.B.
M'apunto a doblar una seria! Estaria guapíssim!! A mi també m'agradaria posar al veu a un dolent! M'encanta com ho fa el Raul Llorens!(Aizen a Bleach amb castellà, Alone/Hades a Saint Seiya, Cor petit jr a Bola de Drac, Un dimoni a Yu Yu Hakusho...) Es molt bon doblador.
L.B.
lostbrain- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 1690
Estan molt i molt bé, ja m'agradaria saber cantar així a mi !!!
Amb el que m'agrada la música m'agradaria poder cantar sense rebentar els timpans a la gent del meu voltant XD
si segueixes així al final potser t'hi podràs dedicar i tot ^^
Amb el que m'agrada la música m'agradaria poder cantar sense rebentar els timpans a la gent del meu voltant XD
Ragna- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 652
lostbrain escrigué:M'ha agradat molt la segona canço!! Molt ben cantada!!
L.B.
Moltes gràcies, m'alegro que t'hagin agradat.
Seria genial fer el doblatge d'alguna sèrie, ha de ser molt divertit. Podríem fer una prova d'alguna sèrie per veure com queda.
Ragna escrigué:Estan molt i molt bé, ja m'agradaria saber cantar així a mi !!!
Moltes gràcies! ^_^ Segur que tu també cantes bé
Bé, m'encantaria dedicar-me a això *o* però em falta molta pràctica >_>
NahaUmiNayuu- Nèstor
- Nombre de missatges : 178
Puntuació : 5114
Reputació : 0
Gray Slimner escrigué:
Btw, aviam si algun dia ens posem tots d'acord i doblem algun anime, no us sembla? Crec que podria quedar prou bé =P (Em demano el dolent xD).
EEh! Doncs poca broma, l'altre dia ho estava pensant i crec que si féssin alguna OVA així doblada per nosaltres, podria quedar molt ben parit!
Who, Fukai Mori! Aquesta és una de les cançons que més m'agrada d'Inuyasha. També t'ha quedat molt bé, però trobo que l'efecte aquest de ressonancia fa que no s'entengui molt bé la lletra.
Jo penso que una bona serie per començar a fer fandubs és Hetalia, que són capítols de només 5 minuts i hi ha molts personatges.
Jo penso que una bona serie per començar a fer fandubs és Hetalia, que són capítols de només 5 minuts i hi ha molts personatges.
Shruikan- TCAMK-Traducció
- Nombre de missatges : 1817
Puntuació : 7410
Reputació : 29
Ubicació : Artés
Coi Manto, que no faig pas broma! Ho dic de debò que em faria molta il·lusió doblar algun anime curtet.Manto-kun escrigué:EEh! Doncs poca broma, l'altre dia ho estava pensant i crec que si féssin alguna OVA així doblada per nosaltres, podria quedar molt ben parit!Gray Slimner escrigué:Btw, aviam si algun dia ens posem tots d'acord i doblem algun anime, no us sembla? Crec que podria quedar prou bé =P (Em demano el dolent xD).
I això de Hetalia que diu la Shruikan... no en tinc ni idea perquè no l'he vista, però si creus que pot anar bé, endavant les atxes! xD
Jo opino tot el contrari, crec que es podria fer una OVA de 5 o 6 personatges, pq més implicaria haver de moure més gent, que encara costaria més. Per tant jo crec que és millor la idea del Manto en aquest sentit.
De totes formes, la gracia està en escollir quina podria estar bé, i saber qui esta realment motivat per intentar-ho.
La altra opció seria escollir algo per doblar, i que cadascú ho dobli a casa seva, i després s'ajunten els audios, que crec que hi ha programes per fer coses com aquesta.
De totes formes, la gracia està en escollir quina podria estar bé, i saber qui esta realment motivat per intentar-ho.
La altra opció seria escollir algo per doblar, i que cadascú ho dobli a casa seva, i després s'ajunten els audios, que crec que hi ha programes per fer coses com aquesta.
Akuma- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 1282
Puntuació : 7321
Reputació : 32
Moltes gràcies, aquesta canço és molt bonica.Shruikan escrigué:Who, Fukai Mori! Aquesta és una de les cançons que més m'agrada d'Inuyasha. També t'ha quedat molt bé, però trobo que l'efecte aquest de ressonancia fa que no s'entengui molt bé la lletra.
Gràcies per escoltar-la =D
Ok, en la pròxima em fixaré més en el ressò.
Com aneu a fer el doblatge? al meu m'encantaria participar, l'opció de Akuma a mi em vindria bé, perquè doblaria a casa meva. ^_^
NahaUmiNayuu- Nèstor
Akuma escrigué:
Doncs sí, ho doblem a casa ho enviem a qui ho editi i després doncs és qüestió de afegir el só amb l'Adobe Premiere o algun altre programa d'edició de vídeo i després comprimir-ho.
Doncs llavors caldrà triar alguna sèrie ^o^
NahaUmiNayuu- Nèstor
Bé, doncs he tornat a pujar un altre fandub nou, de Charm, és la cançó "Quan Crees" de InuYasha. A veure que us sembla.
NahaUmiNayuu- Nèstor
Quina pasada. Cantes molt bé. Tan debó jo sapigués cantar com tu. A mi em surten uns galls que semblo un sac de jamecs en comptes de una persona cantant xD.
Akuma- Ex-fansuber
Moltes gràcies, bé ja veuràs que aniràs millorant.
Quin tipus de cançons t'agrada cantar??
Quin tipus de cançons t'agrada cantar??
NahaUmiNayuu- Nèstor
Bé, doncs un altre fandub nou, aquesta vegada de la sèrie de Chobits, és Ningyo Hime. Es tracta d'una traducció feta per la meva a partir de l'adaptació que vaig fer al castellà.
Surreak l'ha corregit, i des d'aquí vull donar-li les gràcies per perdre temps en la meva lletra, moltes gràcies.
Espero que us agradi, i com sempre, qualsevol error en la pronunciació m'ho dieu per evitar-ho en altres cançons.
Princesa Sirena (Ningyo Hime-Chobits)
Surreak l'ha corregit, i des d'aquí vull donar-li les gràcies per perdre temps en la meva lletra, moltes gràcies.
Espero que us agradi, i com sempre, qualsevol error en la pronunciació m'ho dieu per evitar-ho en altres cançons.
Princesa Sirena (Ningyo Hime-Chobits)
NahaUmiNayuu- Nèstor
Ja veus, una veu molt maca. Cada vegada m'agrada més!!
Volem més cançons Naha, m'he enamorat de la teva veu! xD
L.B.
Volem més cançons Naha, m'he enamorat de la teva veu! xD
L.B.
lostbrain- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 1690
Puntuació : 7866
Reputació : 25
Ubicació : Esterri d'Àneu
I tant! I la cançó és molt maca, també! Que pots posar la lletra?
shira-chan- TCANMVK - La mestressa
- Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20428
Reputació : 169
Ubicació : Gràcia
Genial, simplement genial, ostres cantes de meravella...
No necesitaras un representant oi?
No necesitaras un representant oi?
Moltíssimes gràcies, m'alegro un munt que us hagi agradat. Gràcies per escoltar-la n_n
Shira-chan aquí et deixo la lletra ^_^
Un representant ?? bé, perquè no
A algun de vosaltres us agrada cantar ?? és que m'agradaria cantar alguna cançó amb algú ^o^
Shira-chan aquí et deixo la lletra ^_^
- Spoiler:
- Princesa Sirena (Ningyo Hime-Chobits)
La ciutat en la nit en calma està
Com el fons del mar
El meu caminar vaig seguir guiada per la
Veu que lluny està
Distant sembla estar i jo la vull trobar
Buscant avui estic sense parar aquell suau
Blau ... estel
Hey, a mi mateixa em vaig trobar
I la meva ànima també que em crida
Tant se val que avui lluny jo estigui
Puc sentir la seva veu
La llum de la lluna fa cremar
Cada habitació, i en caminar esperant segueixo jo aquí
En qualsevol lloc segur està
Hey, a tu jo et vaig trobar
I mai anar et deixaré
No importa quant de mal em pugui fer
Sempre a prop teu
No deixaré anar teva mà, no la deixaré anar, hey
I per fi jo et vaig trobar
I vaig prometre anar no et deixaré
No ho faré
No importa si pot fer mal
Sempre a prop teu
Sempre ... sempre …
Un representant ?? bé, perquè no
A algun de vosaltres us agrada cantar ?? és que m'agradaria cantar alguna cançó amb algú ^o^
NahaUmiNayuu- Nèstor
Genial, ja tinc representant n_n
Gràcies
Gràcies
NahaUmiNayuu- Nèstor
Bé doncs aquí us deixo una altra cançó meva, aquesta vegada es tracta de Be Your Girl de Elfen Lied, adaptada per mi al Català, i corregida per Surreak
Moltes gràcies Surreak ^_^ si algun dia guanyo diners amb estàs cançons et pagaré les correccions n_n
Bé a veure què us sembla
Lletra
Cançó
Moltes gràcies Surreak ^_^ si algun dia guanyo diners amb estàs cançons et pagaré les correccions n_n
Bé a veure què us sembla
Lletra
- Spoiler:
- Ser La Teva Noia (Be Your Girl-Elfen Lied)
Baby, la teva noia vull ser
Baby, que m'estimis demano
Encara que ara estiguis al meu costat
Encara que ara em vulguis només a mi
El temps no està de part meva aquesta vegada
Ara no puc ser la teva noia, ho sento
Una vegada i una altra vaig pensar que això estava bé
T'estic compartint amb algú més, però no ho vull
Una vegada i una altra vaig plorar perquè no aguantava més
No vull compartir-te amb ningú, només per a mi et vull
Torna el dolor sense l'anestèsia de l'amor
Tan aviat te'n vas? Em vols abandonar?
No deixo de plorar, que covard que sóc
Aguanto com puc, fes-me callar ja
Una vegada i una altra vaig plorar perquè no aguantava més…
Encara que m'hagis de mentir
Em calmaré per fi
Jo sóc la que en el teu interior està
L'única a la qual li donaràs el teu amor…
L'únic somni que més anhelo… és tenir-te al meu costat, al meu cor…
A la meva destinació m'avanço, en aquest món t'esperaré
No m'escaparé, fins que no ho aconsegueixi veure
Encara que la ferida no arribi a sanar
M'és igual que diguis que no és real
Ningú pararà el meu cor…
Una vegada i una altra vaig plorar perquè no aguantava més
No vull compartir-te amb ningú, només per a mi et vull
Baby, la teva noia vull ser
Baby, que m'estimis demano
Cançó
NahaUmiNayuu- Nèstor
Primer de tot: Felicitats xDDD
Mola moltíssima i tens una veu molt maca Fes-ne més xD
I després et faig algunes correccions de pronuncia si no et saben greu:
- Les paraules (crec que són totes les que tenen més d'una síl·laba, però d'això no hi posaria la mà al foc) que acaben en "r" la "r" final no sona, per tant, "plorar" es pronuncia "plorah", poso la "h" perquè és una "a" diferent a una "a" tònica, però bàsicament el que has de fer és ignorar la r final
- Quan dius "però" el cop de veu és a la "ò", suposo que et deu costar perquè en castellà el cop de veu és a la "e" però en català és a la "ò"
- En català el "ix" només sona la "x", la "i" no, per tant, "deixo" es pronuncia "desho", ho poso en sh perquè en anglès seria el mateix fonema, que seria aquest ∫ (visca mac xD)
I només una última correcció:
Això només t'ho dic perquè siguis encara més guai... Encara no em crec que en sàpigues tant xD
Continua així
- Les paraules (crec que són totes les que tenen més d'una síl·laba, però d'això no hi posaria la mà al foc) que acaben en "r" la "r" final no sona, per tant, "plorar" es pronuncia "plorah", poso la "h" perquè és una "a" diferent a una "a" tònica, però bàsicament el que has de fer és ignorar la r final
- Quan dius "però" el cop de veu és a la "ò", suposo que et deu costar perquè en castellà el cop de veu és a la "e" però en català és a la "ò"
- En català el "ix" només sona la "x", la "i" no, per tant, "deixo" es pronuncia "desho", ho poso en sh perquè en anglès seria el mateix fonema, que seria aquest ∫ (visca mac xD)
I només una última correcció:
"estàs" és la segona persona del singular del verb "estar", en català "estas" es diu "aquestes"NahaUmiNayuu escrigué:si algun dia guanyo diners amb estàs cançons et pagaré les correccions n_n
Això només t'ho dic perquè siguis encara més guai... Encara no em crec que en sàpigues tant xD
Continua així
Gruay- TCNM-Correcció
- Nombre de missatges : 3065
Puntuació : 9670
Reputació : 16
Ubicació : Artés
Gruay escrigué:Primer de tot: Felicitats xDDD
I només una última correcció:"estàs" és la segona persona del singular del verb "estar", en català "estas" es diu "aquestes"NahaUmiNayuu escrigué:si algun dia guanyo diners amb estàs cançons et pagaré les correccions n_n
Continua així
Moltes gràcies per escoltar-la i per corregir els meus errors, la tornaré a gravar, a veure si milloro la pronunciació, i m'alegro molt que t'hagi agradat.
Ara estic adaptant altres dues cançons, les gravaré d'aquí a una mica, a veure si vaig millorant la pronunciació d'aquestes paraules, perquè és cert que en ser diferents al castellà em costa molt >_>
Gràcies Gruay per la correcció ortogràfica, gràcies a les vostres correccions estic avançant molt. n_n =D
NahaUmiNayuu- Nèstor
Carai, quina passada la canço d'elfen.
Realment tens una veu molt maca cantant. A més, claves les frases que no vegis. Jo no en seria capaç.
Segueix així.
Realment tens una veu molt maca cantant. A més, claves les frases que no vegis. Jo no en seria capaç.
Segueix així.
Akuma- Ex-fansuber
Moltes gràcies pel teu comentari Akuma, m'animes a seguir cantant *o*
La propera que adaptaré serà Memories de One Piece
La propera que adaptaré serà Memories de One Piece
NahaUmiNayuu- Nèstor