Voldria unir-me a Lluna Plena
+2
Loraninja
rgascons
6 participantes
Pàgina 1 de 1
Voldria unir-me a Lluna Plena
Bona tarda a tothom!
Sóc un lector de manga aficionat principalment a One Piece i My Hero Academia.
M'agradaria donar un cop de mà a aquesta comunitat
Alguna recomanació per on començar?
Mercès!
Sóc un lector de manga aficionat principalment a One Piece i My Hero Academia.
M'agradaria donar un cop de mà a aquesta comunitat

Mercès!
rgascons- Nèstor
- Nombre de missatges : 8
Puntuació : 1488
Reputació : 0
Ubicació : Dublin, Irlanda
Re: Voldria unir-me a Lluna Plena
Hola, bona tarda!
Què t'agradaria fer? Edició, neteja, traducció... Si vols fer traducció o correcció, hauràs de superar una prova.
I si vols entrar al fansub, has de tenir més de 15 anys (crec que es requereix que posis la teva edat al teu perfil...
)
D'aquí poc algun admin vindrà a rebre't, però mentrestant pots anar a fer una volta per les normatives (Normativa del Fansub, Normativa del Fòrum)
Què t'agradaria fer? Edició, neteja, traducció... Si vols fer traducció o correcció, hauràs de superar una prova.
I si vols entrar al fansub, has de tenir més de 15 anys (crec que es requereix que posis la teva edat al teu perfil...

D'aquí poc algun admin vindrà a rebre't, però mentrestant pots anar a fer una volta per les normatives (Normativa del Fansub, Normativa del Fòrum)

Loraninja- TCNRM - Traducció
- Nombre de missatges : 154
Puntuació : 1760
Reputació : 10
Ubicació : Tarragona
Loraninja escrigué:Hola, bona tarda!
Hola! M'interessa traducció, tot i que l'últim cop que en vaig fer tindria 15-16 anys... fa força temps! Quin tipus de prova seria aquesta?
Loraninja escrigué:
I si vols entrar al fansub, has de tenir més de 15 anys (crec que es requereix que posis la teva edat al teu perfil...)
No és problema, en tinc 23

Perfecte doncs, m'ho vaig llegint. Merci per la informació.Loraninja escrigué:
rgascons- Nèstor
Hola, rgascons!
Ara t'entro i t'envio el MP de benvinguda on et diem quina prova has de passar (és corregir un text).
Fem tan One Piece com Boku no Hero (aquest anime) i tots dos necessiten mans. De bones a primeres, t'animaria a fer Boku que ho tenim parat al 100% mentre que One Piece va fent mica en mica, però tu diràs!
Boku és en colaboració amb CatSub, cosa que també el fa un projecte dels macos a nivell de comunitat (l'Ereza és molt bona gent
)
Ara t'entro i t'envio el MP de benvinguda on et diem quina prova has de passar (és corregir un text).
Fem tan One Piece com Boku no Hero (aquest anime) i tots dos necessiten mans. De bones a primeres, t'animaria a fer Boku que ho tenim parat al 100% mentre que One Piece va fent mica en mica, però tu diràs!
Boku és en colaboració amb CatSub, cosa que també el fa un projecte dels macos a nivell de comunitat (l'Ereza és molt bona gent

shira-chan- TCANMVK - La mestressa
- Nombre de missatges : 10235
Puntuació : 19762
Reputació : 170
Ubicació : Gràcia
T'he afegit al fansub, que la Shira m'ha dit que no havia pogut ella
Intervención- ANMVK - Intervención
- Nombre de missatges : 3741
Puntuació : 5975
Reputació : 53
Ubicació : Barcelona
Benvingut rgascons! Ja ens anirem coneixent, ;D A One Piece segur que agrairan un granet de sorra, potser a fora no ho sembla però s'ha estat treballant moltíssim per rescatar el projecte i poder-lo dur finalment al dia! 

victor_v- TCNRM - Manga
- Nombre de missatges : 538
Puntuació : 2552
Reputació : 43
Ubicació : Mayoruka
Benvingudíssim!!
Celebro que estiguis per aquí i espero que t'hi trobis a gust. A veure si avancem projectes, amb la teva ajuda!
Celebro que estiguis per aquí i espero que t'hi trobis a gust. A veure si avancem projectes, amb la teva ajuda!

Moltes gracies a tothom! Se'ns dubte motivació no m'en falta
Quan era més petit em vaig dedicar a traduir un videojoc de l'anglés al castellà, i encara guardo bons records de l'experiència. És per això que m'agradaria tornar a fer-ho, i crec que aquest fansub és la oportunitat perfecta.
Gracies pel suport, començaré a mirar OP i BNHA que sembla que son els que necessiten més ajuda.

Quan era més petit em vaig dedicar a traduir un videojoc de l'anglés al castellà, i encara guardo bons records de l'experiència. És per això que m'agradaria tornar a fer-ho, i crec que aquest fansub és la oportunitat perfecta.
Gracies pel suport, començaré a mirar OP i BNHA que sembla que son els que necessiten més ajuda.
rgascons- Nèstor

» Unir-me a lluna plena no fansub
» Voldria unir-m'hi ^^
» Voldria unir-me al fansub :)
» Vull unirme a Lluna Plena
» Lluna Plena no Culebró
» Voldria unir-m'hi ^^
» Voldria unir-me al fansub :)