Fansub de One Piece
3 participantes
Pàgina 1 de 1
Fansub de One Piece
Bones!
Soc un fan del manga 'One Piece' i, ja que s'acosta al capítol 1000, havia pensat que estaria molt guai poder-lo tenir tot en català. Fins avui desconeixia que ja s'ha traduït alguns volums (l'1 i des del 66 al 97) però encara en falten molts! Així que com puc ajudar a completar la traducció de tot One Piece? M'és igual traduïr, editar, corregir... Vull ajudar en tot el possible al fansub!
Gràcies! ^^
Soc un fan del manga 'One Piece' i, ja que s'acosta al capítol 1000, havia pensat que estaria molt guai poder-lo tenir tot en català. Fins avui desconeixia que ja s'ha traduït alguns volums (l'1 i des del 66 al 97) però encara en falten molts! Així que com puc ajudar a completar la traducció de tot One Piece? M'és igual traduïr, editar, corregir... Vull ajudar en tot el possible al fansub!
Gràcies! ^^
Artur- NRM - Community Manager
- Nombre de missatges : 71
Puntuació : 1646
Reputació : 8
Ubicació : Catalunya
Re: Fansub de One Piece
Bona vesprada! Soc en Kobasen, el cap de projecte de One Piece a Lluna Plena no Fansub. Ara per ara, estem centrats en 3 projectes relatius al Manga de One Piece: l’arc actual, els spin offs/especials i un projecte secret molt relacionat amb el que comentes. El nostre objectiu, ara per ara, no és pas traduir tot allò que ja existeix doblat per TV3, però igualment tenim feina per parar un tren. A causa dels projectes que orbiten l’arc de Wano, necessitem mans per editar/netejar/reconstruir. La part de la traducció/correcció, ara per ara, està coberta. Si vols treballar de valent i amb compromís amb un dels equips més ben parits de tot Lluna Plena, ets més que benvingut.
Re: Fansub de One Piece
Bon dia, Artur!
Ahir al vespre ja et vaig entrar i et vaig enviar un missatge de benvinguda. Benvingut siguis! A editar i netejar One Piece sempre hi va bé un cop de mà! Un cop entris, l'equip de One Piece t'explicarà com funciona tot.
Hauries de posar la teva edat en el perfil, però... Gràcies!
Ahir al vespre ja et vaig entrar i et vaig enviar un missatge de benvinguda. Benvingut siguis! A editar i netejar One Piece sempre hi va bé un cop de mà! Un cop entris, l'equip de One Piece t'explicarà com funciona tot.
Hauries de posar la teva edat en el perfil, però... Gràcies!
shira-chan- TCANMVK - La mestressa
- Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20428
Reputació : 169
Ubicació : Gràcia