Seguim actius!

Últimos temas
» Per col·laborar amb vosaltres
Mundial Sudàfrica 2010 - Página 2 EmptyDs 20 Abr 2024, 19:14 por shira-chan

» Vull traduir
Mundial Sudàfrica 2010 - Página 2 EmptyDl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención

» M'agradaria participar!
Mundial Sudàfrica 2010 - Página 2 EmptyDv 22 Des 2023, 17:54 por Dan

» M'agradaria llegir One Piece des d'un inici en català
Mundial Sudàfrica 2010 - Página 2 EmptyDv 22 Des 2023, 10:15 por shira-chan

» M'agradaria unir-me
Mundial Sudàfrica 2010 - Página 2 EmptyDg 05 Nov 2023, 17:44 por shira-chan

» M'agradaria unir-m'hi
Mundial Sudàfrica 2010 - Página 2 EmptyDg 17 Set 2023, 20:26 por victor_v

» Vull col·laborar!!!
Mundial Sudàfrica 2010 - Página 2 EmptyDc 23 Nov 2022, 16:27 por Intervención

» Entrar el blog
Mundial Sudàfrica 2010 - Página 2 EmptyDg 02 Oct 2022, 16:21 por Intervención

» Bon dia, bona tarda, bon vespre!
Mundial Sudàfrica 2010 - Página 2 EmptyDt 13 Set 2022, 20:22 por shira-chan


Mundial Sudàfrica 2010

+6
Manto-kun
tyrex
Gruay
Crumusant
Sherry
surreak
10 participantes

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Ir abajo

Mundial Sudàfrica 2010 - Página 2 Empty Re: Mundial Sudàfrica 2010

Missatge  Gruay Dv 02 Jul 2010, 15:55

Holanda 0 - 2 Brasil
Urugruay 1 - 0 Ghana
Argentina 3 - 1 Alemania
Paragruay 0 - 2 España

Gruay
TCNM-Correcció
TCNM-Correcció

Nombre de missatges : 3065
Fecha de inscripción : 25/02/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Mundial Sudàfrica 2010 - Página 2 Empty Re: Mundial Sudàfrica 2010

Missatge  surreak Dv 02 Jul 2010, 18:06

Uo, pels meus gustos comencem bé. Holanda a semifinals, vencent Brasil per 2-1!

surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Fecha de inscripción : 08/06/2009

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Mundial Sudàfrica 2010 - Página 2 Empty Re: Mundial Sudàfrica 2010

Missatge  Gruay Dv 02 Jul 2010, 18:43

surreak escrigué:Uo, pels meus gustos comencem bé. Holanda a semifinals, vencent Brasil per 2-1!
Flipant! No m'ho esperava ni molt menys, simplement increïble... No he vist el partit, si algu l'ha vist que em digui si brasil ha jugat molt malament o que ha passat xD
Gruay
Gruay
TCNM-Correcció
TCNM-Correcció

Nombre de missatges : 3065
Puntuació : 9476
Reputació : 16
Fecha de inscripción : 25/02/2010
Edad : 32
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Mundial Sudàfrica 2010 - Página 2 Empty Re: Mundial Sudàfrica 2010

Missatge  Daichi Dv 02 Jul 2010, 21:43

Ostres, doncs la veritat és que m'ha sorprés.. I jo que havia posat un 3-0 a favor de Brasil... ¬¬
Per cert, El Touré ja és del City.. Mad
Daichi
Daichi
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 837
Puntuació : 6285
Reputació : 14
Fecha de inscripción : 16/05/2010
Edad : 29

Tornar a dalt Ir abajo

Mundial Sudàfrica 2010 - Página 2 Empty Re: Mundial Sudàfrica 2010

Missatge  Gruay Dv 02 Jul 2010, 23:46

Paufiri escrigué:Ostres, doncs la veritat és que m'ha sorprés.. I jo que havia posat un 3-0 a favor de Brasil... ¬¬
Per cert, El Touré ja és del City.. Mad
Sep, el seu representant és un puta, com que sap que guanya pasta quan en Touré canvia d'equip doncs va canviant d'equip cada dos anys més o menys per poder forrar-se amb les comissions...
Gruay
Gruay
TCNM-Correcció
TCNM-Correcció

Nombre de missatges : 3065
Puntuació : 9476
Reputació : 16
Fecha de inscripción : 25/02/2010
Edad : 32
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Mundial Sudàfrica 2010 - Página 2 Empty Re: Mundial Sudàfrica 2010

Missatge  Daichi Ds 03 Jul 2010, 18:29

I continua la festa.. Argentina 0 - 4 Alemanya!
Daichi
Daichi
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 837
Puntuació : 6285
Reputació : 14
Fecha de inscripción : 16/05/2010
Edad : 29

Tornar a dalt Ir abajo

Mundial Sudàfrica 2010 - Página 2 Empty Re: Mundial Sudàfrica 2010

Missatge  surreak Ds 03 Jul 2010, 18:37

Carai, Alemanya està terriblement imparable. Mola!
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16667
Reputació : 89
Fecha de inscripción : 08/06/2009
Edad : 36
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Mundial Sudàfrica 2010 - Página 2 Empty Re: Mundial Sudàfrica 2010

Missatge  Sherry Dl 12 Jul 2010, 13:16

Qui ho havia de dir que acabaríem guanyant el mundial.
La veritat es que no em va agradar gens ni mica com va jugar Holanda, son uns criminals de guerra, no es mereixien guanyar. Al final el bon futbol (el del Barça, òbviament) va ser recompensat i me'n alegro en especial pels nostres jugadors, que després d'haver guanyat tot en l'àmbit de clubs, només els hi faltava això, bé i la copa confederacions, que tard o d'hora caurà.
La millor generació de jugadors de la història. Enhorabona!!
Spoiler:
Sherry
Sherry
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 85
Puntuació : 5257
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 08/04/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Mundial Sudàfrica 2010 - Página 2 Empty Re: Mundial Sudàfrica 2010

Missatge  Manto-kun Dl 12 Jul 2010, 18:18

M'en alegro per ells perquè han deixat una bona petjada catalana a Sud-Àfrica i això és impagable i felicitats per la resta i la "Fòrmula Blaugrana" per guanyar el Mundial ha resultat tot un éxit.

I en el tema de les celebracions... bé no ho sé com ha estat a els vostres pobles o ciutats, però aqui a La Seu ha estat accidentada, quatre cotxes dels mossos per reduir un grup d'indesitjables que és van estomacar ahir a la nit en plena celebració dels veïns que van sortir a celebrar-ho savant d'un pub.

En fi... per sort no ho vaig veure perquè em fèia por sortir de casa ahir jajaja.
Manto-kun
Manto-kun
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1333
Puntuació : 6605
Reputació : 18
Fecha de inscripción : 09/05/2010
Edad : 33
Ubicació : Nara

http://www.litoskayak.co.nr

Tornar a dalt Ir abajo

Mundial Sudàfrica 2010 - Página 2 Empty Re: Mundial Sudàfrica 2010

Missatge  surreak Dl 12 Jul 2010, 21:14

Jo també dono l'enhorabona a Espanya. Sóc català, però això no m'impedeix tenir simpatia per les nacions veïnes i desitjar-los el millor. Sense comptar tota la presència catalana a l'equip, i el momentàs de la senyera d'en Puyol i en Xavi. Felicitats a tots, perquè s'ho mereixen.
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16667
Reputació : 89
Fecha de inscripción : 08/06/2009
Edad : 36
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Mundial Sudàfrica 2010 - Página 2 Empty Re: Mundial Sudàfrica 2010

Missatge  Gruay Dl 12 Jul 2010, 21:25

Doncs jo no volia que guanyés, ja que el fet de que hagin guanyat farà que no hi hagi tant ressó a Espanya de la manifestació del dissabte, però bé, Espanya va jugar molt millor que Holanda i per tant es mereixia guanyar.
Gruay
Gruay
TCNM-Correcció
TCNM-Correcció

Nombre de missatges : 3065
Puntuació : 9476
Reputació : 16
Fecha de inscripción : 25/02/2010
Edad : 32
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Mundial Sudàfrica 2010 - Página 2 Empty Re: Mundial Sudàfrica 2010

Missatge  shira-chan Dl 12 Jul 2010, 21:40

Estic amb en Gruay.

No vaig seguir gens el partit però em fereix profundament que una cosa com el futbol pugui tenir repercussions polítiques. Què té a veure el futbol en com volem viure? A més, a anat genial, Espanya guanya el mundial i l'endemà comença el debat de la Nació, tindran més sentit patriòtic que mai. Ala ja!

Per altra banda, com que tinc una mica d'apresi als jugadors del Barça, n'estic contenta per ells, però per res més.

Catalunya sembla no aclarir-se, plena de banderes ara espanyoles ara catalanes... ara em poso contenta, ara m'emprenyo com una moto... això no és bo, per mi...
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20234
Reputació : 169
Fecha de inscripción : 01/01/2010
Edad : 37
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

Mundial Sudàfrica 2010 - Página 2 Empty Re: Mundial Sudàfrica 2010

Missatge  surreak Dl 12 Jul 2010, 22:15

L'esport no hauria de tenir cap implicació política. Però per cap banda. Puc ser catalanista, però això no vol dir ser antiespanyolista. S'ha de tenir respecte per tothom, i m'agradaria considerar Espanya uns veïns tan vàlids com França o qualsevol altre país. Així que, per què no alegrar-se d'aquesta victòria? Sí, me n'alegro. Que alguns ho aprofitin per fer campanya (i això ho han fet tan espanyols com catalans) em sembla completament fora de lloc. Per tant, i tot i que sé que és una mica utòpic, la mani de dissabte i el debat de la nació no s'haurien de barrejar amb la victòria espanyolista en futbol. Són coses diferents. A veure si algú és capaç d'adonar-se'n.
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16667
Reputació : 89
Fecha de inscripción : 08/06/2009
Edad : 36
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Mundial Sudàfrica 2010 - Página 2 Empty Re: Mundial Sudàfrica 2010

Missatge  Al-Vhandrel Dl 12 Jul 2010, 22:52

Per la meva part felicitar al equip de futbol espanyol, per l'increible mundial que han fet.
Guanyar-lo els hi ha costat un esforç inmens a tot l'equip (nomes cal veure les llagrimes del Casillas, les cames del Iniesta o la euforia del equip...). Enhorabona a tots ells.
Al-Vhandrel
Al-Vhandrel
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1742
Puntuació : 7522
Reputació : 28
Fecha de inscripción : 10/01/2010
Edad : 37

Tornar a dalt Ir abajo

Mundial Sudàfrica 2010 - Página 2 Empty Re: Mundial Sudàfrica 2010

Missatge  Daichi Dt 13 Jul 2010, 00:24

Et dono la raó, Surreak, però és inevitable, la política i l'esport sempre s'han anat barrejant i molt sovint, animar a un equip implica ser nacionalista d'un bàndol o d'un altre. I en aquest cas, des d'Espanya els ha anat bé perquè amb l'excusa de la sel·lecció, s'ha eclipsat la manifestació del dissabte i no se l'hi ha donat el ressó mediàtic que hauria d'haver tingut, és més, la notícia que donaven era que havien insultat al montilla i el durant. Shocked

Pel que fa el partit, a nivell purament esportiu crec Espanya es mereixia guanyar perquè l'actuació dels holandesos va ser totalment antiesportiva i de joc brut (momés hi faltava l'Eyeshield 21 xDD).

PD: Vau veure lo de Jimmy Jump?
Daichi
Daichi
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 837
Puntuació : 6285
Reputació : 14
Fecha de inscripción : 16/05/2010
Edad : 29

Tornar a dalt Ir abajo

Mundial Sudàfrica 2010 - Página 2 Empty Re: Mundial Sudàfrica 2010

Missatge  shira-chan Dt 13 Jul 2010, 00:38

No vull iniciar un debat de caire polític però jo respectaré els meus veïns quan s'ho mereixin i quan em respectin a mi.

Ben cert que els jugadors de la sel·lecció la majoria no es deuen ficar en política i ben segur que hi ha la tira d'espanyols que ens aprecien, però si em sento odiat (i només cal sentir certs comentaris de certes cadenes dels nostres benvolguts veïns) doncs poc que me n'alegraré de la seva alegria i menys si ha estat gràcies a jugadors catalans.
Quan ens deixin en pau, ens deixin decidir, no ens titllin d'egoistes quan portem segles aportant més a l'estat que ningú, etc, etc... llavors em pensaré si "Espanya" (així com a país) mereix el meu respecte.

D'altra banda, realment hi ha gent espanyolista que ens respecta. A això no li veig cap problema, que t'estimis el teu país és genial (com jo m'estimo el meu) però que no ens ataquin i llavors m'alegraré de la seva alegria. (atenció, que el fet de que jo no me n'alegri no vol dir que els ataqui, indiferència forçada, diguem-ne).

A part... hihihi, el meu germà ens ha fet empassar la cerimònia al pis i en Reina ha anomenat a quasi tots els jugadors: virtuts, característiques... però s'ha deixat en Puyol i en Piqué!!! (almenys a mi m'ho ha semblat). Algú em pot explicar si ho he vist bé?
(A remarcar la presentació d'en Cesc amb la samarreta del Barça tapant-li el cap).
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20234
Reputació : 169
Fecha de inscripción : 01/01/2010
Edad : 37
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

Mundial Sudàfrica 2010 - Página 2 Empty Re: Mundial Sudàfrica 2010

Missatge  Gruay Dt 13 Jul 2010, 00:58

shira-chan escrigué:No vull iniciar un debat de caire polític però jo respectaré els meus veïns quan s'ho mereixin i quan em respectin a mi.

Ben cert que els jugadors de la sel·lecció la majoria no es deuen ficar en política i ben segur que hi ha la tira d'espanyols que ens aprecien, però si em sento odiat (i només cal sentir certs comentaris de certes cadenes dels nostres benvolguts veïns) doncs poc que me n'alegraré de la seva alegria i menys si ha estat gràcies a jugadors catalans.
Quan ens deixin en pau, ens deixin decidir, no ens titllin d'egoistes quan portem segles aportant més a l'estat que ningú, etc, etc... llavors em pensaré si "Espanya" (així com a país) mereix el meu respecte.

D'altra banda, realment hi ha gent espanyolista que ens respecta. A això no li veig cap problema, que t'estimis el teu país és genial (com jo m'estimo el meu) però que no ens ataquin i llavors m'alegraré de la seva alegria. (atenció, que el fet de que jo no me n'alegri no vol dir que els ataqui, indiferència forçada, diguem-ne).

A part... hihihi, el meu germà ens ha fet empassar la cerimònia al pis i en Reina ha anomenat a quasi tots els jugadors: virtuts, característiques... però s'ha deixat en Puyol i en Piqué!!! (almenys a mi m'ho ha semblat). Algú em pot explicar si ho he vist bé?
(A remarcar la presentació d'en Cesc amb la samarreta del Barça tapant-li el cap).
Totalment d'acord, si que els ha anomenat: al puyol li ha dit, la cabeza que nos ha llevado a la final, el tarzan de africa o algo aixi el pique no recordo que ha dit. Gran moment el del Cesc Blaugrana xD
Gruay
Gruay
TCNM-Correcció
TCNM-Correcció

Nombre de missatges : 3065
Puntuació : 9476
Reputació : 16
Fecha de inscripción : 25/02/2010
Edad : 32
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Mundial Sudàfrica 2010 - Página 2 Empty Re: Mundial Sudàfrica 2010

Missatge  Manto-kun Dt 13 Jul 2010, 21:16

És cert el que dieu què un esport mai hauria de tenir res a veure amb la política. Una de les coses que em fan emprenyar com una mona son alguns periodistes d'ideología de dretes que surten en alguns canals de televisió que només fan que fer serradures de l'arbre caigut, com aquell qui diu. No se si ho vau veure per la tele però hi va haver una persona de la COPE que criticava el nom de "La Roja" que li havien posat a la selecció, ja que segons ella tenia connotacions Republicanes i d'altres històries d'una senyora que el seu marit deu estar ben fart d'ella. La questió és que cerquen crear urticària i que la gent malauradament vagi fent cas d'aquestes coses i és generi odi. Finalment coses com boicot a productes catalans (Mai havia vist que un país és fes boicot a si mateix) i bé... d'altres tipus d'intoxicació social.

És el meu apunt final.
Manto-kun
Manto-kun
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1333
Puntuació : 6605
Reputació : 18
Fecha de inscripción : 09/05/2010
Edad : 33
Ubicació : Nara

http://www.litoskayak.co.nr

Tornar a dalt Ir abajo

Mundial Sudàfrica 2010 - Página 2 Empty Re: Mundial Sudàfrica 2010

Missatge  Sothe Dv 16 Jul 2010, 05:29

Segons he sentit per la televisió el fet de que un país guanyi un mundial fa que augmenti no sé quin tant per cent del PIB del país, pel turisme i coses de l'estil.
En aquest sentit sortim guanyant nosaltres, però ara estarem setmanes veient per la televisió lo mateix, de que si som el millor equip del món, de que l'any que ve també guanyarem... Vinga ja, hauran jugar bé i hauran guanyat, però ho exageren d'una manera que es fa molt toca nassos xD.
Encara que lo que més m'agrada d'haver guanyat és que la "festa" de San Fermín hagi quedat quasi eclipsada pels mitjans. L'any passat enxegaves la televisió en aquesta època i era l'únic que veies, millor ara que el futbol s'ha imposat per sobre (i això que a mi el futbol em dóna exactament igual). Millor veure a uns paios celebrant que han aconseguit una copa que no una matança, encara que això durarà poc, perquè l'hype ja s'està anant.
Me n'alegro molt per la sel·lecció, i en especial pels catalans, que si us fixeu bé la majoria eren del Barça.
Sothe
Sothe
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 138
Puntuació : 5390
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 11/01/2010
Edad : 30
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Mundial Sudàfrica 2010 - Página 2 Empty Re: Mundial Sudàfrica 2010

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum