Hola a tots!
+6
shira-chan
Natsu
Gose
Daichi
tyrex
toni94
10 participantes
Pàgina 1 de 1
Hola a tots!
Hola a tots ;D Doncs soc nou, i com tot aixo del manga i l'anime m'agrada molt, vaig pensar que estaraia bé buscar algun fansub. I bueno es aixo, m'ofereixo voluntaria per ajudar al fansub. Se bastant d'angles, tant escrit com parlat, i tambe parlo i escric catala i castella. No tinc ni idea de japones, pero m'agradaria aprendre Adeuuuu
toni94- Nèstor
- Nombre de missatges : 3
Puntuació : 5239
Reputació : 0
Ubicació : Castellbisbal
Re: Hola a tots!
Benvingut!
Quan el surreak o la shira et vegin et posaran com a fansubejador, i podràs mirar-te els projectes que ja hi ha en marxa per veure què t'agradaria fer, ja sigui manga o anime.
Espero que t'ho passis molt bé per aquí i ja ens anirem veient!
P.D.: Ningú del fansub sap japonès (algú em corregeixi si vaig errat xD), ho traduïm tot de l'anglès. Per tant no et preocupis massa.
Edit: si no tens cap experiència pel que fa a fansubejar, pots trobar en el fòrum manuals per fer-ho, i si hi ha cap problema pregunta'ns-ho!
Quan el surreak o la shira et vegin et posaran com a fansubejador, i podràs mirar-te els projectes que ja hi ha en marxa per veure què t'agradaria fer, ja sigui manga o anime.
Espero que t'ho passis molt bé per aquí i ja ens anirem veient!
P.D.: Ningú del fansub sap japonès (algú em corregeixi si vaig errat xD), ho traduïm tot de l'anglès. Per tant no et preocupis massa.
Edit: si no tens cap experiència pel que fa a fansubejar, pots trobar en el fòrum manuals per fer-ho, i si hi ha cap problema pregunta'ns-ho!
tyrex- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 2575
Puntuació : 9378
Reputació : 20
Ubicació : Barcelona, a la caverna dels auditors
Benvingut Toni! El fansub creix!
Espero que disfrutis per aquí ;D
Espero que disfrutis per aquí ;D
Daichi- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 837
Puntuació : 6480
Reputació : 14
Perfecte!
Passat-ho bé!
Passat-ho bé!
Gose- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 404
Puntuació : 5815
Reputació : -1
Ubicació : Barcelona
Doncs la veritat eske no se masa de fer fansub, pero quan aprengui suposu que podre ajudar xd Gracies a tots
EDIT: he buscat a la web els tutorials pero no els trobo :S, em podrieu pasar l'adreça? thanks
EDIT: he buscat a la web els tutorials pero no els trobo :S, em podrieu pasar l'adreça? thanks
toni94- Nèstor
- Nombre de missatges : 3
Puntuació : 5239
Reputació : 0
Ubicació : Castellbisbal
Benvingut al fansub Toni!
Natsu- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 791
Puntuació : 6419
Reputació : 5
toni94 escrigué:Doncs la veritat eske no se masa de fer fansub, pero quan aprengui suposu que podre ajudar xd Gracies a tots
Perdona! Que no m'enrecordava a quina secció estaven, i ara he vist que estan a la secció interna del fansub. No tardaran massa a agregar-te, quan tinguis el "blavet" de fansubejador ja hi podràs accedir.
tyrex- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 2575
Puntuació : 9378
Reputació : 20
Ubicació : Barcelona, a la caverna dels auditors
Benvingut Toni! Ara mateix t'afegeixo!!
Per començar et recomano que entris al projecte que es diu "One Shot: Hotel" del subfòrum de projectes actius i t'ho miris. Pels principiants recomanem començar per una cosa així i el traductor que ara té el projecte està parat, així que el pots agafar tu per començar, si vols!
També convé que et miris els posts permanents del subfòrum "General" on hi ha totes les normes i el funcionament del fansub. Cal tenir ben present els 3 fils que hi ha allà.
Per acabar, els manuals els tenim a l'apartat d'Ajuda, ja ho veuràs ara que t'afegiré!
Espero que ho passis molt bé per aquí! Tot i el que he esmentat del One Shot, pots mirar-te qualsevol dels altres projectes que tenim engegats aviam quin et fa gràcia per més endavant!
Per començar et recomano que entris al projecte que es diu "One Shot: Hotel" del subfòrum de projectes actius i t'ho miris. Pels principiants recomanem començar per una cosa així i el traductor que ara té el projecte està parat, així que el pots agafar tu per començar, si vols!
També convé que et miris els posts permanents del subfòrum "General" on hi ha totes les normes i el funcionament del fansub. Cal tenir ben present els 3 fils que hi ha allà.
Per acabar, els manuals els tenim a l'apartat d'Ajuda, ja ho veuràs ara que t'afegiré!
Espero que ho passis molt bé per aquí! Tot i el que he esmentat del One Shot, pots mirar-te qualsevol dels altres projectes que tenim engegats aviam quin et fa gràcia per més endavant!
shira-chan- TCANMVK - La mestressa
- Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20429
Reputació : 169
Ubicació : Gràcia
Un més a la familia! No et dic: "que t'ho passis bé" perquè ja sé que ho faras
Gruay- TCNM-Correcció
- Nombre de missatges : 3065
Puntuació : 9671
Reputació : 16
Ubicació : Artés