Seguim actius!

Últimos temas
» Per col·laborar amb vosaltres
Parlem sobre Fate/Stay Night: Unlimited Blade Works EmptyDs 20 Abr 2024, 19:14 por shira-chan

» Vull traduir
Parlem sobre Fate/Stay Night: Unlimited Blade Works EmptyDl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención

» M'agradaria participar!
Parlem sobre Fate/Stay Night: Unlimited Blade Works EmptyDv 22 Des 2023, 17:54 por Dan

» M'agradaria llegir One Piece des d'un inici en català
Parlem sobre Fate/Stay Night: Unlimited Blade Works EmptyDv 22 Des 2023, 10:15 por shira-chan

» M'agradaria unir-me
Parlem sobre Fate/Stay Night: Unlimited Blade Works EmptyDg 05 Nov 2023, 17:44 por shira-chan

» M'agradaria unir-m'hi
Parlem sobre Fate/Stay Night: Unlimited Blade Works EmptyDg 17 Set 2023, 20:26 por victor_v

» Vull col·laborar!!!
Parlem sobre Fate/Stay Night: Unlimited Blade Works EmptyDc 23 Nov 2022, 16:27 por Intervención

» Entrar el blog
Parlem sobre Fate/Stay Night: Unlimited Blade Works EmptyDg 02 Oct 2022, 16:21 por Intervención

» Bon dia, bona tarda, bon vespre!
Parlem sobre Fate/Stay Night: Unlimited Blade Works EmptyDt 13 Set 2022, 20:22 por shira-chan

Parlem sobre Fate/Stay Night: Unlimited Blade Works

3 participantes

Parlem sobre Fate/Stay Night: Unlimited Blade Works Empty Parlem sobre Fate/Stay Night: Unlimited Blade Works

Missatge  surreak Dc 03 Nov 2010, 12:01

Per parlar sobre l'argument!
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16860
Reputació : 89
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Parlem sobre Fate/Stay Night: Unlimited Blade Works Empty Re: Parlem sobre Fate/Stay Night: Unlimited Blade Works

Missatge  tyrex Dc 03 Nov 2010, 16:08

Què us ha semblat? Ja l'heu vista? ( xD )
A mi m'ha agradat bastant, però s'han saltat vàries coses que surten tant a la novel·la com l'anime (pel que recordo). De totes maneres no es fa pesada ni res, i els punts forts de l'argument han estat tractats correctament pel meu gust. La part que més m'ha agradat ha estat quan
Spoiler:
Hm, i tampoc sé què més dir, la cançó del final de la peli mola.
tyrex
tyrex
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 2575
Puntuació : 9376
Reputació : 20
Ubicació : Barcelona, a la caverna dels auditors

Tornar a dalt Ir abajo

Parlem sobre Fate/Stay Night: Unlimited Blade Works Empty Re: Parlem sobre Fate/Stay Night: Unlimited Blade Works

Missatge  surreak Dc 03 Nov 2010, 16:56

Jo encara no l'he vist. Val la pena de veure, si no has vist la sèrie principal?
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16860
Reputació : 89
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  tyrex Dc 03 Nov 2010, 17:51

Hm, diria que es pot veure pefectament sense haver vist la sèrie abans, no hi ha res que sobti o es treguin del no-res.

I us deixo la cançó del final (no té spoiler ni res):
tyrex
tyrex
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  shira-chan Dc 03 Nov 2010, 18:17

Jo l'he vist i... aviam, dir que no he entès un cromo seria fals però me perdut força. Suposo que seguint l'anime de debò o la novel·la això se soluciona, però has d'anar suposant moltes coses.

El que no he entès gens és la relació entre l'Archer i en Shiro o perquè la noia de la portada tot sovint és més forta que una servent. Tampoc he entès què és el Sant Grial, el cor de la nena aquella que tenia el Berbeker? I després li posen al noi aquell tant imbècil però al final és una pasta horrible... Això no ho he entès gens...

M'ha agradat el Samurai tot i que lluitava amb qualsevol amb qui es creués.

Nuc, m'ha agradat molt, però m'he quedat així: Shocked Osigui, l'estètica està molt bé, la personalitat dels personatges també m'agrada i es veu que hi ha una història molt potent darrera però me l'he perdut força... Razz
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20427
Reputació : 169
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  tyrex Dc 03 Nov 2010, 19:36

M'intentaré explicar el millor possible; és obvi que s'han saltat un munt de coses.
Atenció: no llegir si no l'heu vista encara... llegiu-ho si l'heu vista i no l'heu entès xD.
Spoiler:

P.D.: em sembla que aquest és el post més llarg que he escrit des de que estic al fansub... xD
tyrex
tyrex
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  shira-chan Dj 04 Nov 2010, 12:10

La veritat és que sí, que he entès moltes coses, i t'has explicat molt bé.

Amb això, la pel·li pren més sentit, quasi que me la tornaria a mirar i tot, ehehhe.

Merci!
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20427
Reputació : 169
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  tyrex Dt 07 Des 2010, 19:40

Bonus track:

Parlem sobre Fate/Stay Night: Unlimited Blade Works Kateo

Paròdia de la peli xD
tyrex
tyrex
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt