Evangelion -anime- (ritme 3xl)
+2
Daichi
surreak
6 participantes
Pàgina 1 de 1
Evangelion -anime- (ritme 3xl)
Acaba de començar, i la fan els divendres. Si voleu veure el primer capítol està penjat a la web del 3xl.
Endavant!
Endavant!
Re: Evangelion -anime- (ritme 3xl)
Què tal la sèrie? Algú l'està seguint?
La veritat és que hi tinc bastantes esperances posades, pel que n'he llegit. Tot i que de moment, els tres capítols que he vist m'han semblat bastant fluixos.
La veritat és que hi tinc bastantes esperances posades, pel que n'he llegit. Tot i que de moment, els tres capítols que he vist m'han semblat bastant fluixos.
Bé, jo l'estic seguint però al meu ritme ja que me l'estic baixant...
Però bé, si vols en puc parlar per aquí.
Però bé, si vols en puc parlar per aquí.
Daichi- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 837
Puntuació : 6482
Reputació : 14
Jo l'estic seguint pel 3xl, que fa un capítol cada divendres. Fins ara n'han fet tres.
Jo l'he vist tota, si refresqueu la memòria, també podré comentar!
Què vols dir per fluixeta, surreak? No és de massa acció, eh, més aviat de reflexió i moments de "Osti, que bèstia, aquesta situació" tot és molt, com ho diria, "bizarro", molt de situació que penja d'un fil i mica en mica es va fent prim. Mica en mica diferents parts van perdent l'equilibri menant cap al caos. Nuc... però no és activa. Què ha passat als 3 primers capis?
Què vols dir per fluixeta, surreak? No és de massa acció, eh, més aviat de reflexió i moments de "Osti, que bèstia, aquesta situació" tot és molt, com ho diria, "bizarro", molt de situació que penja d'un fil i mica en mica es va fent prim. Mica en mica diferents parts van perdent l'equilibri menant cap al caos. Nuc... però no és activa. Què ha passat als 3 primers capis?
shira-chan- TCANMVK - La mestressa
- Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20431
Reputació : 169
Ubicació : Gràcia
No parlo fluixeta de poca acció, sinó precisament de poca reflexió. La sèrie m'atrau perquè segons diu, va de filosofia, reflexions morals, etc. I d'això encara n'hi ha hagut ben poc. Han estat tres capítols molt introductoris, encara.
Bueno, la reflexió te l'hauràs de fer tu sempre, ells poca cosa t'expliquen. Jo, com que no vaig entendre quasi res, encara no sé si la sèrie em va agradar o no...
Doncs jo també la començaré i l'aniré fent al ritme del 3xl xD Que si no ho faig així no la miraré mai xD
Gruay- TCNM-Correcció
- Nombre de missatges : 3065
Puntuació : 9673
Reputació : 16
Ubicació : Artés
Evangelion???O_O
m'encantaa!! kiahh!! mola mill! m'encanta que faria jo si no existís... la llàstima és que només ho fagin el divendres!TT^TT
m'encantaa!! kiahh!! mola mill! m'encanta que faria jo si no existís... la llàstima és que només ho fagin el divendres!TT^TT
hinamori- Nèstor
- Nombre de missatges : 30
Puntuació : 5166
Reputació : 0
Però almenys la tornen a passar, que és molt antiga i em sembla que no l'havien fet més, des de la nostra època...
Algú em pot explicar què ha passat als tres primers capítols? Es que ja els han esborrat del 3XL i passo de veure'ls en latino pel youtube X'D
No hi seran, a Animelliure? Jo no recordo què passava, me l'hauria de tornar a mirar tota...
Seh, hi he pensat després de postejar XD ara me'ls descarregava ^^ Gràcies per contestar!!
El que ha passat en aquests tres primers capítols, és que un noi d'institut és cridat pel seu pare, que és al govern (o algun lloc semblant), per pilotar el projecte eva, un nova saga de robots pilotats que ha de servir per guanyar els apòstols, que també semblen robots que ataquen la ciutat.
El noi no vol pilotar l'eva, però ho acaba fent, perquè s'hi sent obligat. I son pare, per dir-ho així, fa tota l'aparença que no l'estima gaire. Així doncs, el noi se'n va a viure amb una professora seva, que també forma part del projecte eva.
A causa de les destrosses del primer combat, uns companys de classe estan emprenyats amb el noi, i el culpen del desastre. Més tard, es veuran involucrats en un nou combat contra un apòstol.
Mm... i a part que l'explicació ha estat bastant pobre en detalls, i que encara no he vist el quart capítol, més o menys això és el que ha passat.
El noi no vol pilotar l'eva, però ho acaba fent, perquè s'hi sent obligat. I son pare, per dir-ho així, fa tota l'aparença que no l'estima gaire. Així doncs, el noi se'n va a viure amb una professora seva, que també forma part del projecte eva.
A causa de les destrosses del primer combat, uns companys de classe estan emprenyats amb el noi, i el culpen del desastre. Més tard, es veuran involucrats en un nou combat contra un apòstol.
Mm... i a part que l'explicació ha estat bastant pobre en detalls, i que encara no he vist el quart capítol, més o menys això és el que ha passat.
uoh gràcies!! ja he vist els dos primers, i el 3r i el 4t ja els miraré demà que avui he d'estudiar Y_Y
de moment la trobo normal, ni m'agrada ni em desagrada XD a veure què en els següents capítols...
de moment la trobo normal, ni m'agrada ni em desagrada XD a veure què en els següents capítols...