Seguim actius!

Últimos temas
» Per col·laborar amb vosaltres
Nova consola de sobretaula de nintendo!!  Wii 2? EmptyDs 20 Abr 2024, 19:14 por shira-chan

» Vull traduir
Nova consola de sobretaula de nintendo!!  Wii 2? EmptyDl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención

» M'agradaria participar!
Nova consola de sobretaula de nintendo!!  Wii 2? EmptyDv 22 Des 2023, 17:54 por Dan

» M'agradaria llegir One Piece des d'un inici en català
Nova consola de sobretaula de nintendo!!  Wii 2? EmptyDv 22 Des 2023, 10:15 por shira-chan

» M'agradaria unir-me
Nova consola de sobretaula de nintendo!!  Wii 2? EmptyDg 05 Nov 2023, 17:44 por shira-chan

» M'agradaria unir-m'hi
Nova consola de sobretaula de nintendo!!  Wii 2? EmptyDg 17 Set 2023, 20:26 por victor_v

» Vull col·laborar!!!
Nova consola de sobretaula de nintendo!!  Wii 2? EmptyDc 23 Nov 2022, 16:27 por Intervención

» Entrar el blog
Nova consola de sobretaula de nintendo!!  Wii 2? EmptyDg 02 Oct 2022, 16:21 por Intervención

» Bon dia, bona tarda, bon vespre!
Nova consola de sobretaula de nintendo!!  Wii 2? EmptyDt 13 Set 2022, 20:22 por shira-chan


Nova consola de sobretaula de nintendo!! Wii 2?

+2
lostbrain
Akuma
6 participantes

Ir abajo

Nova consola de sobretaula de nintendo!!  Wii 2? Empty Nova consola de sobretaula de nintendo!! Wii 2?

Missatge  Akuma Dg 24 Abr 2011, 15:10

Wolas,

Sembla ser que el famossísim Shigeru Miyamoto, responsable comercial de Nintendo, ha anunciat publicament després d'una colla de rumors que han corregut com la pòlvora per internet, que Nintendo està desenvolupant una consola nova amb la intenció de tornar a agafar al public més exigent en el món dels videojocs, els anomenats Hardgamers.

Com a fan de nintendo per les seves mervaelloses idees, he decidit postejar la noticia aquí per a que tots poguem donar la nostra opinió, somniar amb el que donarà de si la nova consola, i el que comportarà.

Jo sincerament estic content que es vulgui tornar a cautivar al tipus de jugar com el que sóc. Tot i que el que planegen no és tornar al comandament de tota la vida. Quina sorpresa ens tindrà preparada la companyia nipona? I el més important. Realment sabrà captar l'atenció dels grups de creació de videojocs, per a que tingui un catàleg coma deu mana? O per el contrari optarà per "Como cortar-le el pelo a mi muñeca" al igual que ha passat amb la Wii...

De moment, ens toca esperar Wink.
Akuma
Akuma
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1282
Puntuació : 7113
Reputació : 32
Fecha de inscripción : 26/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Nova consola de sobretaula de nintendo!!  Wii 2? Empty Re: Nova consola de sobretaula de nintendo!! Wii 2?

Missatge  lostbrain Dg 24 Abr 2011, 15:51

Oh, bona notícia Akuma, gràcies!! A veure que ens portarà ara Nintendo!! Em vull informar sobre el tema, ara em posaré a busca info!

L.B. Wink
lostbrain
lostbrain
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1690
Puntuació : 7658
Reputació : 25
Fecha de inscripción : 19/12/2010
Edad : 30
Ubicació : Esterri d'Àneu

Tornar a dalt Ir abajo

Nova consola de sobretaula de nintendo!!  Wii 2? Empty Re: Nova consola de sobretaula de nintendo!! Wii 2?

Missatge  Manto-kun Dl 25 Abr 2011, 17:20

Molt bona la notícia. Jo també tinc curiositat per saber quins títols treuran per a la propera Wii i aviam si és cert que l'enfocaran als Hardgamers, ja que amb això els títols seran més interessants. Amb la Wii van enfocar-se molt al públic familiar i això ja t'obliga a treure títols més lleus, no tant agosarats.

En fí haurem d'esperar noves notícies.
Manto-kun
Manto-kun
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1333
Puntuació : 6591
Reputació : 18
Fecha de inscripción : 09/05/2010
Edad : 33
Ubicació : Nara

http://www.litoskayak.co.nr

Tornar a dalt Ir abajo

Nova consola de sobretaula de nintendo!!  Wii 2? Empty Re: Nova consola de sobretaula de nintendo!! Wii 2?

Missatge  Gruay Dl 25 Abr 2011, 22:50

Caram, no en tenia ni idea! Doncs vés a saber què fotran aquests japonesets... Potser treuen pokemons de veritat o algo així, jo des de la 3DS ja m'espero qualsevol cosa xDD
Gruay
Gruay
TCNM-Correcció
TCNM-Correcció

Nombre de missatges : 3065
Puntuació : 9462
Reputació : 16
Fecha de inscripción : 25/02/2010
Edad : 32
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Nova consola de sobretaula de nintendo!!  Wii 2? Empty Re: Nova consola de sobretaula de nintendo!! Wii 2?

Missatge  Ragna Dt 26 Abr 2011, 12:30

Wow !! en teoria es presentarà a l' E3 a veure si ens treuen una màquina amb un catàleg no tan limitat i amb un mode online més potent, ara que venint d'ells i sabent que el que treguin anirà copiat per les altres dos marques és possible que busquin alguna cosa més espectacular tot i que el 3D en una consola que depèn d'una televisió és difícil que li posin per què això implicaria la compra d'una televisió que acceptes el format Sad
Tot i això de seguir que ens sorprenen gratament !
Ragna
Ragna
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 652
Puntuació : 5356
Reputació : 5
Fecha de inscripción : 13/12/2010
Edad : 32
Ubicació : Vic - Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Nova consola de sobretaula de nintendo!!  Wii 2? Empty Re: Nova consola de sobretaula de nintendo!! Wii 2?

Missatge  Daichi Dg 19 Jun 2011, 21:45

Playstation o mort! Twisted Evil

PD: A veure què tal.
Daichi
Daichi
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 837
Puntuació : 6271
Reputació : 14
Fecha de inscripción : 16/05/2010
Edad : 29

Tornar a dalt Ir abajo

Nova consola de sobretaula de nintendo!!  Wii 2? Empty Re: Nova consola de sobretaula de nintendo!! Wii 2?

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum